Ty mohou totiž dosáhnout až 180 milionů korun. Vedení společnosti se navíc nepodařilo s odbory dojednat omezení nárůstu platů v roce 2007, který vyplývá z uzavřených kolektivních smluv.
Personální náklady se tak po nárůstu sjednaném v kolektivních smlouvách zvýší o 300 milionů korun. Náklady významně zatíží také pořízení dalších nových letounů Airbus 320/319 a to částkou 300 milionů korun.
Plán počítá se zachováním společnosti v současné velikosti tedy s 50 letadly a zhruba 5000 zaměstnanci. Předpokládá také odprodej Cargo Terminálu a Cateringu. První krok k tomu učinila dozorčí rada, když schválila vyčlenění obou firem do samostatných dceřiných společností.
Hlavním generátorem zlepšení hospodaření má být růst výnosů z pravidelné přepravy, které by se po změnách na úseku prodeje měly zvýšit o 1,4 miliardy korun. Zhruba 600 milionů korun přinese nárůst přepravní kapacity způsobený zaváděním větších typů letadel do flotily a očekávané zvýšení obsazenosti letů.
Plán očekává zvýšení přepravy cestujících o 5,6 procenta na více než 5,7 milionu cestujících.