Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


ČSOB chce být univerzální

  14:38aktualizováno  14:38
Československá obchodní banka, která v červnu minulého roku pod svá křídla vzala i konkurenční Investiční a Poštovní banku, stále pracuje na propojování obou původních bank ve snaze vytvořit jeden výrazný a silný bankovní ústav. "Nová banka chce hrát významnou roli jako univerzální banka s úplnou škálou služeb nabízející finanční a pojišťovací produkty v České a Slovenské republice," říká mluvčí ČSOB Jan Stolár.

Banka se soustředí na čtyři hlavní segmenty určené klientům: bankovnictví pro drobné střadatele, malé a střední podniky a velké finanční instituce.

Tento přístup má zjednodušit kontakt klienta s bankou a vyloučit, aby získával zbytečné informace, které nepotřebuje.

Původní banky přinesly do nové strategie každý svůj díl. Investiční a Poštovní banka byla zaměřena na drobnou klientelu, zatímco ČSOB poskytovala služby především podnikatelům. ¨

Všichni prodávají pro všechny
Nová skupina také dává možnost křížové propagace a prodeje produktů, které nabízejí jednotlivé divize a dceřiné společnosti. V tomto případě se mimo bankovní služby jedná také o stavební spoření, leasing, pojištění a důchodové připojištění, hypoteční bankovnictví a stavební spoření.

Za tím účelem musí být integrovány informační a počítačové systémy a také náležitě proškoleni pracovníci pro jednotlivé pobočky, které mají poskytovat úplné služby.

Nová banka hubne
ČSOB bude zeštíhlovat svoji strukturu, aby snížila náklady. Nejvíce se překrývají centrály obou původních bank, které nyní sídlí v 31 budovách. V budoucnosti by jich podle Stolára mělo být 15 až 17.

Se snižováním nákladů je spojeno také propouštění pracovníků. Od června do září jich odešlo asi 200, do konce prosince pak dalších 300.

"Ve druhé vlně, která začne počátkem tohoto roku, byl navržen odchod asi 380 pracovníků centrály. Další snižování počtu pracovníků lze očekávat také na regionální úrovni," dodává Stolár.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(ilustrační snímek)
Tesco přestane ve Střední Evropě prodávat vejce z klecových chovů

Obchodní řetězec Tesco přestane do roku 2025 prodávat vejce z klecových chovů v zemích Střední Evropy. V Česku, Slovensku, Maďarsku a Polsku už bude řetězec...  celý článek

Makro. Ilustrační snímek.
Makro shání stovky lidí. Pokladním zvýšilo mzdy o devět procent

Letošní vlna přidávání v obchodech s potravinami dorazila i do Makra. Velkoobchodní síť navýšila od července mzdy zaměstnancům v průměru o 8,5 procenta,...  celý článek

Majitel značky Favorit Richard Galovič.
Favorit má nového investora. Získal 70 milionů na vstup do zahraničí

Společnost Favorit Czechoslovakia, která se od roku 2011 snaží oprášit slávu luxusních jízdních kol, získala nového investora. Společnost C2H internetového...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.