V galerii je 55 snímků, které byly zařazeny do soutěže. O tom, který je nejlepší, rozhodnou čtenáři ve dvou kolech. V prvním, které začíná ve středu od 9:00 a končí příští středu, 26. března v 9:00, může každý návštěvník iDNES.cz hlasovat ve fotogalerii pro jeden nejlepší snímek.
Hlasujte v galeriiJaký název podniku se vám líbí nejvíc, hlasujte až do středy 26. března 2014 ZDE. Hlasovací pole najdete u každého snímku v pravé části okna. |
Do druhého kola postoupí deset snímků, které získají nejvíce hlasů. Z nich následně čtenáři opět vyberou v anketě nejlepší snímek. Autor vítězné fotografie dostane honorář ve výši 1 000 Kč.
Víte, kde se dobře najíte?Najděte si restauraci, kde si pochutnáte na dobřesenajim.cz. |
Do soutěže byly zařazeny i snímky, které samy o sobě zvláštní název nemají, avšak v souvislostech, ve kterých byly zachyceny, vzbuzují úsměv. Například ze sport baru s drsným názvem Železná Sparta, se tím, že se mu rozbila některá neonová písmena, stal o hodně měkčí podnik Žele parta.
Někde nový majitel firmy opomněl odstranit starý název obchodu a z podniku tak vznikl bizarní hybrid (Pivnice - Textil), který může potenciální zákazníky mást, protože nevědí, zda si uvnitř koupí šaty, nebo do sebe hodí jedno pivo.
Některé snímky se dostaly do soutěže kvůli tomu, že jejich názvy mají ať už úmyslně či neúmyslně potíže s gramatikou či skloňováním. Další fotky zase proto, že byly foceny v cizině, kde názvy podniků v místním jazyce znamenají v češtině něco úplně jiného.
A do soutěže se kvalifikovaly i snímky, které jen díky tomu, že byly nafoceny z určitého úhlu, dávají názvu úplně jiný rozměr. Z výkupu zlata se tak stal nechtěně výkup zla. Masna v sousedství pohřebního ústavu zase dostala až hororový nádech.