Že to takhle běžně chodí potvrdil i výzkum společnosti Hudson Highland Group. Zeptal se totiž pracujících Američanů, jestli někdy využili zařízení svého chlebodárce k tomu, aby si našli nějakého lepšího, píše agentura Reuters.
Ve společnostech, kde zaměstnavatel monitoruje, na jaké stránky se pracovníci koukají, se k tomu přiznal každý čtvrtý. Ve firmách, které to nesledují, dokonce každý třetí.
Na tom, že si člověk v pracovní době udělá přestávku ke hledání nového zaměstnání, však šéf studie Robert Morgan nevidí nic nepochopitelného. "Vzhledem k tomu, kolik času trávíme v práci, jindy než v pracovní době už nám na takové činnosti čas nezbývá," vysvětlil Morgan.
Výzkum odhalil, že co se týká shánění práce v práci, není rozdílu mezi manažery a řadovými pracovníky - v obou případech jde o čtvrtinu lidí, píše Reuters.