"Bohužel, armáda trvá na strategickém využití letiště v případě potřeby. Tím je toto území pro investory prakticky nepoužitelné," řekl.
Po tříletém čekání se proto starosta dohodl se členy hospodářského výboru Poslanecké sněmovny Josefem Hojdarem a Oldřichem Vojířem a senátorem Richardem Falbrem na preferenci mosteckých zón.
"Zástupcům agentury jsem předal podklady, týkající se vybavenosti pozemků inženýrskými sítěmi, majetkoprávních vztahů k pozemkům i jejich přístupnosti z hlediska dopravní obslužnosti," uvedl Šulc.
Každá ze čtyř mosteckých lokalit je podle Šulce vhodná pro určitý typ podnikatelského záměru. Jedna například splňuje podmínky pro umístění středně těžkého a těžkého průmyslu.
"Základní podmínkou BMW a předpokládám i dalších velkých investorů při rozhodování o umístění nových výrobních kapacit je maximální vzdálenost pět kilometrů od rychlostní čtyřproudé komunikace," upozornil mostecký starosta.