"Nejedná se o svolávací akci," zdůraznil tiskový mluvčí Škoda Auto Evžen Krauskopf. "Výměna se provádí jako podpora spokojenosti zákazníků, auta do servisů nesvoláváme. Díl vyměňujeme, až když auto dorazí do servisu v rámci pravidelných garančních kontrol."
Podle informací iDNES.cz o žádné podobné hromadné akci zaměřené na fabie neví ani servisy, nemělo by se tedy jednat o nic závažného.
Původní informace televize Prima mluvila o tom, že autorizované servisy tajně volají majitele loni vyrobených fabií hatchback, aby se svými vozy přijeli na kontrolu. Údajně servisy ani nesdělovaly účel kontroly.
Televizi to prý potvrdila řada majitelů vozů. "Nejprve paní chtěla VIN kód našeho vozidla s tím, že po ověření nám zavolá," sdělila Primě jedna z majitelek vozu Škoda Fabia.
Asi po deseti minutách se ozvala zpátky, že mají s vozidlem přijet a že jim závadu odstraní. Autoservis majitelům vozu ale nesdělil, o jakou poruchu konkrétně jde.