Celkem bude nutné obměnit logo na 60 tisících kurýrních vozidel, 254 letadlech a kancelářích v 228 zemích.
Předpokládané náklady na zavedení nového loga včetně reklamních kampaní dosáhnou jen v Evropě 125 milionů eur. V Česku pak změna image vyjde na 30 milionů korun.
"Z toho dvacet milionů korun vynaložíme na reklamní kampaň, deset milionů korun bude stát změna budov a vozového parku," vypočítává marketingová ředitelka DHL Lucie Jandová.
Skupinu Deutsche Post World Net tvoří kromě Deutsche Post a Postbank také DHL, Danzas a Euro Express. Právě poslední tři jmenované firmy zaměřené na logistiku se slučují pod jednotnou značku DHL.
Jen v Evropě by měla konsolidace expresních, logistických a zásilkových služeb pod jednu síť přinést úspory ve výši 130 milionů eur.
Tržby slučovaných společností překročily loni hranici 21,5 miliardy eur. V Česku se pak obrat pohyboval okolo 3,3 miliard korun, pro letošek se počítá s růstem na čtyři miliardy.