Podle čtenářů iDNES.cz jsou reklamy na pojišťovnu Direct k vidění například na kanále Prima Cool.
"Naše pojišťovna uzavřela na začátku roku 2012 dlouhodobé smlouvy o vysílání TV reklamy. S ohledem na to, že kompletace reklamních bloků u některých televizních stanic probíhá mimo území ČR, je televizní reklama Direct pojišťovny v omezené míře vysílána ještě několik dní po oznámení RSA (o ukončení činnosti, pozn. red.)," uvedla tisková mluvčí Direct pojišťovny Kateřina Krásová.
Pojišťovna Direct v Česku končí, britské majitele neuspokojily výsledky |
Britská pojišťovna RSA je stoprocentním majitelem českého Directu. Právě vysoké výdaje na marketing, na který byla relativně nová "virtuální" pojišťovna stále odkázána, však mohly být jednou z příčin rozhodnutí RSA ukončit svůj český byznys. Vložené náklady se jí totiž nevracely tak rychle, jak původně očekávala.
Rozhodnutí opustit český trh padlo v pondělí. Současné pojistné smlouvy jsou platné i nadále. Po vypršení jejich platnosti se však už neobnoví. "Dostojíme všem závazkům, které mají stávající klienti sjednané ve smlouvách," říká mluvčí.
Klienti, kterým smlouva skončí, si tak budou muset hledat jinou pojišťovnu. Další eventualitou je prodej celého portfolia klientů jiné společnosti působící na českém trhu. "V současné době jsou všechny možnosti stále ještě otevřené," poznamenala mluvčí Krásová.