Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zkušenost s reklamací v Česku

Jaké jsou reálné zkušenosti Čechů s reklamacemi? Jak dlouho trvá vyřízení reklamace v praxi? A co úspěšnost reklamace, je na takové výši, aby měli lidé pocit, že naše zákony jsou v tomto ohledu na jejich straně?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ANNA

REKLAMACE...
Já mám špatnou zkušenost se značkou NEXT ...Z oblečení slezla po prvním vyprání barva(PRALA JSEM TO V GELU NA TMAVÉ PRÁDLO NA 30) a u reklamace mi řekli uplný nesmysli a neuznali ji.Moc ráda bych se dozvěděla nějakou adresu kam si mohla jít dál stěžovat......
0/0
13.5.2005 11:29

Jirka

Paradox
Je to zvlastni. Mali obchodnici krici jak je velke obchodni retezce nici. Fajn, priplatim si a koupim tedy u maleho aby jsem ho podporil. Kdyz se mi ale neco v zaruce rozbije , reklamaci me maly obchodnik zpravidla neuzna ("pojd se soudit blbecku" vlastni zkusenost)- na rozdil od hypermarketu, kde se mi jeste nestalo, ze by byly pri reklamaci problemy. Kam pujdu nakupovat priste !?
0/0
6.2.2003 13:34

David

Re: Paradox
No tak ja mam presne opacny zkusenosti ... koupil jsem zimni botky, asi za 1800, u malyho prodejce, po pul roce mi praskla podrazka, reklamace naprosto v pohode, vratili mi penize. V obchodaku (Gigasport) jsem koupil slunecni brejle, kde mi praskla pri nasazovani obroucka, a reklamace uz 2x neuznana (poprvy jsem nesouhlasil s vysledkem). Kamos naprosto stejnej vysledek s kopackama, prej spatne kope do balonu. Je asi jasny, kam pujdu ja nakupovat priste ...
0/0
18.9.2005 15:22

Dan

Bata
Mam take spatnou zkusenost se spolecnosti Bata. Koupil jsem tam panske polobotky znacky Dr. Termans a po mesici a pul noseni mi odpadla pata. Reklamaci mi neuznali s tim, ze jsem je nedonesl na reklamaci hned v dobe kdy se to stalo. Uznavam bylo to o dva tydny pozdeji, protoze jsem nemel cas. Tak mi doporucili boty u nich opravit, coz jsem vyuzil. Nicmene pan v opravne mi rekl, ze boty maji specialni podpatek, ktery oni neumeji opravit a poslal me nekam do soukrome opravny. Takove jednani me hodne zklamalo.
0/0
16.1.2003 10:04

Horys

Re: Bata
Ja jsem u Bati reklamoval boty tesne pred vyprsenim zaruky protoze vrzaly a po 14 dnech mi reklamaci uznali a penizky vratili.
Jsem spokojen.
0/0
19.1.2003 19:41

Pospa

Re: Bata
S firmou Baťa mám (co se týče reklamací) pouze kladné zkušenosti. Po 3x opakované vadě bot (odlepování lemu podrážky) mi bez problémů vrátili peníze. Jindy zas po popraskání svršku. Nicméně. Přivítal bych, aby výrobky vydrželi déle a konkrétně boty alespoň 2 sezóny. Stálé reklama ce mě opravdu nebaví a jestli ještě jedny boty nevydrží, rezignuji a budu si kupovat obuv do  200Kč na tržišti (vždy na 2 měsíce).
0/0
22.11.2005 23:30

Michal

Batˇa reklamace neuznána

Před 5 dny jsem šel reklamovat mé rok a půl nošené Powerky(prasklá podešev a prošoupané paty).Dnes jsem se byl ptát jak reklamace pokračuje a paní prodavačka mi předala vyjádření o zamítnutí reklamace z důvodu nevhodného a častého nošení rekreační obuvi.Se vší slušností ;-O jsem dal firmě Baťa ještě jednu šanci a chtěl jsem podat reklamaci na reklamaci,ale neuspěl jsem.Byla mi vypsána nová reklamace a tudíž zase běží 30 denní lhůta.Baťa prostě blafuje!Nenechejte se nachytat!Jako já dnes a dávejte pořád dokola reklamaci na reklamaci,pokud nejste spokojení s jejich vyádřením a až uplyne 30 dní od prvotní reklamace s úsměvej si poproste o penízky a unich již nikdy nekupujte,pokud nechcete mít další starosti.

0/0
14.7.2008 18:48

P-P

Ach reklamace
Jsem smolař. Téměř vše co koupím jdu reklamovat. Takže už jsem reklamoval vše, co člověk potřebuje do domácnosti i na sebe. Ale mám opravdu několik kuriozit. Koupil jsem si pedály na silniční kolo u společnosti AVANTI v Ostravě. Asi po 14 dnech pedál začal vrzat. Přímo v návodu bylo napsáno (v angličtině), pokud Vám pedál vrže, kontaktujte svého prodejce. Zašel jsem do obchodu a tam světe div se - prodavač mi řekl, že to výrobce napsal špatně a že kam by přišli (obchodnící), kdyby takovou reklamaci uznali. Stropil jsem takový cirkus, že i původně zapíraný majitel, pan Polášek se najednou objevil a reklamaci uznali. Další případ je s reklamací kalhot u firmy OP Prostějov. Na jednom místě se začali žmolkovatět. Ochotné prodavačky ve firemní prodejně kalhoty převzaly a zaslaly výrobci. Přišla odpověď, že to není vada materiálu, ale způsobil jsem si to sám, jelikož vada materiálu by se musela projevit na více místech kalhot. Tuto odpověď mi zaslala paní Hana Kopřivová, ved. rekl. ref. (tak byla podepsaná). Připomínám, že kalhoty jsem měl asi 4 x na sobě a ani nebudu uvádět, na jakém místě jsem si je údajně mechanicky poškodil.  Ale ještě není všemu konec. Obecně musím říci, že pokud jde o reklamace, mám dobré zkušenosti u velkých obchodních řetězců a velmi špatné u malých ochodníků a tuzemských výrobců. Jedním z důvodů nesnadných reklamací u malých obchodníků je jistě i to, že málkokdy (za vidinou zisku) nakupují zboží od oficiálních dovozců nebo výrobců a pak nemají možnost reklamace oni sami. Proto nákupy u nich už prakticky nerealizuji.
0/0
9.1.2003 7:33

rejpal

mám negativní zkušenost se společností Makro
Po asi 7 měsících od zakoupení přestal fungovat vařič. Při jeho koupi (do 1000 Kč) mi u pokladny řekli že záruční list nepotřebuji. Český návod chyběl, v originálním pak byla uvedana záruka firmy 12 měsíců. Makro nejen že neuznalo reklamaci, ale ani se neobtěžovali sdělit jaká závada vařič zneprovoznila a kolik by stála oprava. Alespoň vím, že kupovat tam jakýkoli přístroj je hazard. Díky za to, že mě tato zkušenost nestála ani celou tisícovku.
0/0
8.1.2003 13:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.