Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozdíly ve znalostech jsou veliké

Chcete vědět, ve kterém informačním středisku se dozvíte vše, co potřebujete? Kde narazíte na ochotné pracovníky a kde vás naopak svým přístupem odradí?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milan Turek

Informační vakuum
Navštívit turistická, městská informační centra v ahraničí je opravdovým zážitkem a nejen pro obyčejného turistu, návštěvníka oblasti. Připraveny bývají například i celé desky úpro média, ať už jsou to žurnalisti nebo marketingoví pracovníci či pracovníci cestovních kanceláří, dostanou dokonalé informace písemné a v poslední době i odkazy na internetovou podobu. V některých zemích jako např, v Holandsku se za informační materiály platí, v Německu dokonce jsou k dispozici i různé časopisy. Ochotní pracovníci center vám doporučí další a další prospekty. Možnost umístění našich rekloamních prospektů v zahraničí nevyužívá téměř nikdo, žádný hotel, žádná cestovní kancelář, sem tam se v Sasku objeví liberecký zábavní park. Vlastné prospekty mají i kostely, malá muzea, významné objekty historických osobností. Mít prospekt totiž u nás je často i pro výrobní podniky problém stejně jako internetové stránky, navíc v nich bývá spoustu jazykových chyb. Některé firmy, jako např. jedna velká strojírenská firma z Tanvaldu inzerovala práce, které jen ztěží dokázala naplnit a ještě v anglůické verzi se spoustou chyb. Informační centra na severu Čech postrádají nejen baterie prospektů ubytovacích kapacit, ale jakékoliv přehledy ubytovacích kapacit,  pracovníci nemají přehled o kraji a jeho významných místech, neznají hostorii. Průvodce u cestovní kanceláře  musí znát historii země, regionu, ekonomii, zeměpis a musí z těchto znalostí skládat zkoušky. Jakou kvalifikaci musí mít pracovník infocentra? Maturitu? To byly jen záležitosti namátkou vybrané, jaké služby by centra měla poskytovat rovněž není stanoveno, prodej v centrech je také významnou záležitostí, služby internetové snad neexistují nikde. Je mnoho věcí, které .by centra měla zlepšit a služeb, které by měla nabízet Ovládání PC je španělskou vesnicí, on-line služby mezi centry neexistují nebo třeba mezi hotely ap. Neexistuje ani odesílání pohledů e-mailem ap.
0/0
2.8.2003 20:58

!

Re: Informační paskvyl
Turku, máš v textu spoustu chyb. Vrať se do měšťanky.
0/0
12.1.2006 14:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.