Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Několik způsobů, jak zmást zákazníky

Státní zemědělská a potravinářská inspekce vydala nedávno zprávu, v níž si pochvaluje, že výrobci už na rozdíl od minulých let zákazníky tolik neklamou. Výrobci a prodejci nápojů mnohem častěji klamou zákazníky takříkajíc v mezích zákona, přesně v duchu hesla: Co není zakázáno, je povoleno. A někteří občas porušují i předpisy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zdeněk

Ovocné šťávy
Zajímavé je, že ty co jsou nejvíc v televizi / Relax,Hello/tak ty nejvíc šidí a matou zákazníky.
 
0/0
18.8.2003 8:02

Petr

není to ještě tak hrozné
daleko horší je matení telco operátorů a dalších firem poskytujících služby , u nápujů se to dá jasně přečíst na obalu, u služeb je srovnání naopak prakticky téměř nemožné ...
0/0
10.8.2003 2:05

mino

Re:
Ale kilobity nejes a neznicia ti organizmus; v tom je ten 'mensi' rozdiel. WTF to ta europska unia chysta nas donutit, uz dost je to ze nie je povinny datum vyroby nech idu k certu aj z takouto ochranou 'spotrebitela'(rozumej vyrobcu v anglii).
0/0
11.8.2003 0:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.