Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Reklamace v Česku? Pouze s obtížemi!

Ačkoli mají v České republice od 1. ledna letošního roku spotřebitelé více práv, narazí-li na neseriózního obchodníka či prodávajícího, jsou stále jen jeho pouhými rukojmími

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vojtas

Moje zkušenost s reklamací.
Taky přidám svou trochou do mlýna. Před časem sem si koupil batoh Karrimor v hodnotě asi 6000,- Po měsíci se mi vypárali gumová vlákna u gumiček na straně bederáku co se pod ně strkaj zbytky pásků při zapnutí bederáku a z gumiček se tim pádem stala poněkud plandající nefunkční a ošklivá věc. Řek jsem si batoh za 6000 ta to zas prr a dal jsem ho reklamovat. Na batoh jsem v reklamaci čekal měsíc (fakticky přesně 30 dní!) a vrátili my jej s VERTICAL SPORTU s tim že reklamace je neoprávněná a prej že to nezabraňuje funkci baťohu. Byl sem pěkně nasr. No, ale nevzdal jsem to tak jsem poslal dopis i fotkama výrobci Karrimor do Anglie a ejhle úplně jiný jednání. Žádnej problém opravu s Verticalem domluví až se vrátím z dovolené (jedu na 6 tejdnů pryč). Nevim proč je u nás zvykem dělat se zákazníka vola PS: Teď jsem viděl Karr. Jaguara v Hudy Sportu úplně se stejnou vadou, divim se že to vezmou na krám. Chudák ten který si to koupí.
0/0
3.10.2003 12:56

GER

NEOPRÁVNÉNÁ REKLAMCE
Podle mého právního názoru neměl kupující z příběhu zde uvedeného pravdu za předpokladu, že vada nebyla "objektivně neodstranitelnou", tak kupující nemá právo na odstoupení od smlouvy pokud mu prodávající vadu "objektivně odstranitelnou" do 30 dnů od uplatnění opraví. ALE MÁ samozřejmě právo na náhradu nutných nákladů reklmace dle §509 a §598 OZ !!!! Což je mj. náklady cestovného, náklady případného odbourného posouzení, náklady na ztrátu času stráveného reklamací a cetou k nejbližší pobočce prodejce a zpět (obyčejně tedy 4 cesty jedním směrem u opravitelné vady), přičemž za přiměřené se považuje cesta autem, kde se pak bude postupovat dle 119/1992 ve znění prováděcích vyhl. tj. natural 95 za 25,10,-Kč + 3,40,- Kč/ km (amortizace). Mimo tyto náklady má kupující právo na náhradu škody způsobené mu vadou (např. pokazí se Vám kufr a Vy nemlžete odjet na dovolenou, zde by záleželo je-li zde možnost vypůjčení kufru, pak prodejce bude nucen uhradit výpujčné, pokud nikoliv tak třeba též cenu storna zájezdu). U škody způsobené vydným výrobkem je někdy na místě i odpovědnost výrobce, dle zákona č. 59/1998 Sb. (třeba vadný vařič-vyhoření domu). dále prodejce též odpovídá za škodu způsobenou tím, že kupující nemůže věc 30 dní úpoužívat u vad odstranitelných.. např. jedná se o počítač a osoba, která ho používá je na něm závisla např. účetní, pokud tedy prodejce nenabídne náhradu zapůjčením, je tato škoda bez dalšího v jeho režiii, samozřejmě k tomu nutno připočíst veškeré prostoje a náklad yna přeinstalace dovozy apod... ale nejprve bych kontaktoval prodejce an echal ho to řešit, pokud nevyřeší, tak vyřešit sám a žalovat náhradu.
0/0
30.9.2003 17:34

Raději ne

Re:
Koukám asi se vyznáte, dle mého názoru je to poslední dobou problém spíš dodavatelů a často obecně nekvalitního zboží obvykle původem někde z asie. Asi neradi vrací peníze, tak často podvrhují použité zboží místo reklamovaného - většinou starší a více opotřebované a někdy dokonce i úplně jiné - barva, typ, atp. vůbec nevadí že třeba ani nesedí záruční list s účtem... Stalo se mi to už třeba v Baumaxu, ti ale přestali výrobek odebírat a klidně vrátili prachy a v Tescu, kde jsem to musel řešit až s právníkem a ještě mi nakonec přidali skoro 1/5 jako odškodné. Mám dojem že k jednotlivci se hypermarkety chovají jako k "obtížnému hmyzu", ale když za ním stojí právník nebo hrozí může reálně ovlivnit ty davy, co tam chodí nakupovat, tak to s nima pak docela pohne... Závěrem opravdu nechápu jak si někdo může naivně myslet, že MF Dnes si to vycucalo s prstu, co by z toho asi tak měli ? Ve výsledku to může poškodí i jiné řetězce. A už jsem se setkal i s cenzurou na internetu, když jsem se snažil podobný případ zveřejnit, bohužel je to asi pokaždé individuální věc, tím že to tady napsali se zřejmě nic nezmění, ale snad si příště alespoň ostatní dají větší pozor u koho nakupují "levné zboží" a těm kteří se taky setkali s arogancí některých řetězců přeju pevné nervy a případně doporučuju právníka jestli se nechtějí jenom nechat zesměšňovat, urážet a ještě platit za něco co třeba ani nefunguje nebo dokonce za něco úplně jiného než si původně koupili. A ještě jedna drobnost, v obou případech jsem platil VISA kartou a včera jsem náhodou zjistil, že banky za takové platby berou poplatky 3-3,5%, takže je taky otázka jestli je v případě reklamace vrátí nebo o ně připraví obchodníka, který vrátí peníze... Jestli možná není lepší zboží, které by případně mohlo být reklamováno raději platit cash...
0/0
28.5.2004 16:19

fake

TESCO BRNO
Mam stejnou zkusenost tady v Brne ...
0/0
28.9.2003 18:00

Thyronx

Jak ja vracim zbozi???
Ja vracim zbozi velmi jednoduse.: Prijdu do obchodu,zbozi prinesu k pultu kde se vyrizuji reklamace, a reknu ze chci vratit penize.Prodavacka se me zepta jestli je vyrobek funkcni nebo nikoliv. Odpovim trba nikoliv, neni funkcni.Necha mi vyplnit maly formularek , a jdu si k pokladne pro penize. V pripade ze vyrobek je funkcni a v originalnim obale, nepta se na nic.Je ji jasne ze ho vracim protoze se me uz vyrobek nelibi.Zepta se me jestli si chci u nich za to vybrat neco jineho a nebo jestli chci vratit penize... Jo zapomel jsem dodat ze to je tady v USA pokud vim po celou dobu co tu ziju.(20 let)
0/0
28.9.2003 15:43

Johny...

Re: reakce
Hm jsi sikula ,akorat tady nezijem v USA kamo.
0/0
28.9.2003 17:13

jirik

ono jde taky o cloveka samotneho
Uprime jsem se rpesvedcil, ze co se reklamaci tyce jde i o jistou takticnost a znalost veci a zakona. V nasi zemi se spousta lidi snazi byt velmi chytrych, vykladaji si zakon po sve a podobne. Chce to pevne nervy a obcas vystrcit zoubky, na druhou stranu je dobre zaci tvelmi slusne a taktne... zatim jsem byl vzdy uspesny, snad to vydrzi. Podle me je velkou vyhodou retezcu jako je Tesco a spol, ze clovek muze sahnout po zbranich tezsiho kalibru jako je TV NOVA a spol. Tyhle retezce si davaj dost zalezet aby v mediich nevrhaly spatne svetlo... Na druhou stranu zarucni doba na veskere zbozi v delce 24 mesicu je tez dost problematicka zalezitost. Kolik z nas zije v nadmerne prasnem prostredi, ktere spolehlive veskerou elektroniku do roka znici? Za to ovsem nemuze vyrobce...
0/0
28.9.2003 12:29

Martin

TESCO můžu jen chvalit!!
Reklamoval jsem v nem nekolik veci, napriklad badmintonove rakety a vse probehlo naprosto perfektne. Dostal jsem hned zpatky penize a hned jsem si sel koupit novou. Az mi to bylo blby!!
Takze tam slo asi o jednoho blbce, ktery se najde vsude.. mezi radoby dulezitymi manazery obzvlast!
0/0
28.9.2003 11:48

Martin V.

Re:
Ja bych tomu clanku take moc neveril. Buh vi koho si tam MF poslala. Zname tyhle praktiky bulvarniho tisku. Napriklad byvaly Super tohle delal pry naprosto bezne. Staci nastrcit prase, ktery tam zacne hned jecet namisto aby jednal slusne a nedivim se nikomu, ze ho odmitne. Ja jsem take pracoval sveho casu v obchode elektroniky a vazne cesti zakaznici - to by bylo na 1000 clanku. Tak napriklad snad 50% Cechu, kdyz ma na mixeru upozorneni "max. 10min provozu", tak okamzite  vyzkousi co se stane po pul hodinovem provozu. Vzdyt je to preci v zaruce, ne? Tak nam to kdyztak vymeni ..... a jak se budete branit proti tomuto?
0/0
28.9.2003 18:18

Ace2

Návod
Já bych měl dotaz k českému návodu. Fakt musí být u bruslí návod ? Když si kupuju boty či bundu, tak k ní také nedostanu návod a popravdě by mě to ani nenapadlo. Chápu návod u elektrospotřebičů, či zjevně složitých věcí. Ale u bruslí mi připadá přítomnost návodu irelevantní. Do za chvíli můžu dostat návod k použití i k rohlíku, protože se bezesporu také jedná o výrobek.
0/0
28.9.2003 11:39

strateg@post.cz

Re:
Navod k pouziti by mel byt i u bot ci bundy... ne ze by te vnem meli ucit zavazovat kanicky...to se jaksi predpoklada. :D Ale hlavne v nem je uveden zpusob uzivani. Takze kdyz tam bude napsano, ze ty boty nejsou odolne proti vode a ty se s nima budes ucastnit vylovu rybnika, tak u reklamacniho rizeni nemas sanci jelikoz jsi vyrobek uzival vyrobcem nedovolenym zpusobem.
0/0
28.9.2003 14:23

Radegast

Re:
Podle mé zkušenosti, by mělo být v návodu popsáno i správné zavazování tkaniček . U Bati jsem si koupil sportovní kožené boty. Po 3 týdnech se mi prodřela textilní podšívka na obou patách. Reklamované boty byly odeslány výrobci na posouzení a pak byla reklamace zamítnuta. Jako důvod zamítnutí reklamace uvedli, že jsem při nošení bot neměl správně zavázané tkaničky - proto došlo k prodření podšívky na patách. Když jsem po nich chtěl přesný návod na zavazování tkaniček, nebyli schopni mi ho poskytnout. Neobstál ani argument, že si všechny boty zavazuji stejně a ostatní boty mám v pořádku.
0/0
10.10.2003 12:50

Rosťa

Nutná oprava 3x, pak vrácení peněz
Zdravím, nevím jestli tohle čtou i lidé, kteří mi dokáží pomoci...jestli ano, zašleet mi prosím radu.Několikrát se mi stalo, že při reklamaci mi řeknou, že zboží nejprve 3x opraví a pak až vrátí peníze. Mají na to právo? Protože většinou se stane, že ta 3-tí oprava je již po záruční době, takže sevis nebo oprava zdarma již není možná, jen pro příklad uvedu Baťa, Stival, T-mobile. U T-mobile jsou navíc takoví dobráci, že zboží vymění až po 3-tí opravě, ale uznané servisem !! U mého telefonu proběhlo 5 oprav s toho 1 byla uznaná, telefon dále nefunguje a já se mohu domáhat penez asi jedině soudně, příští týden tam jdu opět, tak uvidíme. Případné rady mi zašlete prosím na r.andras@email.cz, díky.
0/0
28.9.2003 8:26

Kaja

Re:
Dojdi si na tu Ceskou Obchodni Inspekci. Je to jeden z mala uradu kde jsou zatim jeste docela prijemni lide.
0/0
28.9.2003 10:54

m@

COI je na nic..
Na COI ti naprosto nepomuzou..Ja pred mesicem chtela vratit prachy za mobil a vymetli tam se mnou,ze prej nemam sanci...Napis o svym problemu na spotrebitele.cz nebo spotrebitelcz,maji tam mnohem pruznejsi uvazovani,pomohli mi-penize za mobil jsem dostala,ridila jsemse jejich radami.
0/0
28.9.2003 14:58

Martin V.

Re:
Tak to jsi napsala poradnou blbost!
 
Na COI ti doopravdy poradi a jako jedini maji pravo dat firme pokutu nebo je upozornit. Taky spolecnosti maji prave z teto jedine instituce strach, protoze jednak MUSI reagovat na stiznost a pak jsou opravneni treba i zavrit provoz.
 
Takze rada je: Nenech si radit od hlupaku na nejakem portalu a obrat se normalne beze strachu na Ceskou Obchodni Inspekci.
0/0
28.9.2003 17:55

svobodny obcan

je to v lidech
Ten prodavac chtel delat problemy, chtel byt neprijemny - proste naschval. Asi ani netusil, ze porusuje zakony.
Blbci se delaji radi duleziti. Mam takovou zkusenost s uredniky: byl jsem zadat o novou obcanku, kvuli zmene bydliste. Na stare mi odstrihli rozek a dali mi nejaky papir, s tim, ze ta stara obcanka s tim papirem plati jeste 30 dni.  Potom jsem mel dostat novou. Za pet dni jsem si sel vyzvednou novy pas a pri vydeji chteli videt mou obcanku. Kdyz jsem jim ukazal tu starou s papirem, rekla mi mlada a dulezita urednice, ze mi pas neda, dokud nebudu mit novou obcanku. Na moji argumentaci, za ma dosavadni obcanka a papirem plati, tvrdila, ze pro ni to neplati a ze to pry plati pouze pro policajty na ulici (!). Tak jsem sel za jeji vedouci, ta mi dala ihned za pravdu a obcanku jsem dostal.
Proste blbec, at uz prodavac nebo urednik si neco vymysli a nehnete s nim.
0/0
27.9.2003 17:02

Pavel

naopak
Já naopak nemám špatnou zkušenost s reklamacemi v hypermarketech. Spíše je to problém v malých obchodech. Poslední tristní zkušenost jsem měl v prodejně prádla v Nuslích na Nuselské ulici. Jak ta prodavačka byla tlustá, tak byla protivná. Koupil jsem přítelkyni na vánoce prádlo a slibovala mi, že to není problém po vánocích vyměnit za vhodnější velikost nebo typ, kdyby se to nelíbilo. Po vánocích ale chyba lávky...
Od té doby jsem tam nic nekoupil a všem svým známým jsem to taky rozmluvil.
Pak si můžou malí obchodníci brečet, že je hypermarkety válcují...
0/0
27.9.2003 15:12

Keddie

Cesky manual?
He, he, kdybych clovek trval na ceskem navodu, tak v soucasnosti proste nekoupi 98 % komponentu pro vypocetni techniku (svetlou vyjimkou byvaji tak akorat tiskarny, monitory a obcas homologovane modemy).
0/0
27.9.2003 12:37

Max Fratzek

Re:
Koupil jsem sonyericssona T300 kdyz byl novinka v prodejne T-mobile (tesco letnany), protoze jsem tam mel slevu a doma jsem nenasel cesky navod. Hned jsem volal, ale ta slecna me ujistila, ze mi ho z jine krabice dat nemuze a ze ho mam snad hledat na internetu. Podal jsem pisemne stiznost. Vyjadreni prislo, ale zas, ze si ho mam sam sehnat z inetu nebo vodkad. Nijak jim nevadilo, ze se jedna o jejich "znackovou" prodejnu a ze mi navod v norstine (!!!) nestaci.
0/0
27.9.2003 16:24

CrAcK von Sajrajt

Kaufland
Nevím, jestli to sem patří, ale já mám jen ty nejlepší zkušenosti s Kauflandem. Možná taky zboží tahají od rákosníků, ale vždy (přesněji 2x) mi bez sebemenších průtahů zboží okamžitě vyměnili a nabízeli i vrácení peněz.
0/0
27.9.2003 10:21

Kaja

Re:
Ja bych teda zrovna rekl, ze Tesco je na tom podobne, protoze u nas (ve firme) je zrovna Tesco znamo tim, ze vezme k reklamaci uplne vsechno. I to co je jiz normalne opotrebovano pouzivanim a lidi to proste jen zkouseji. 
 
Zrovna tedy nepatrim mezi ty lidi co veri clankum na idnesku. Vsichni vime jaky jsou novinari prasata a ze jsou schopni kvuli clanku i ledascos zinscenovat.
 
 Docela i chapu, ze jsou nektere retezce prodejen haklivy na jakekoliv reklamace. Kdyby totiz lidi vedeli o co vsechno se zakaznici pokousi...... Cechacek je velmi vynalezavy tvor a prasaren, kterych je schopen je nekonecne mnozstvi. Tomu se take musi nejak celit a divit se tomu, ze nekteri manageri jsou pak treba jiz i precitliveli na reklamace je znacne jednostrane. Ale o to idnesku jde, ne? Je to bulvar, ten se nezajima o celou problematiku, jen hleda senzaci!
0/0
27.9.2003 10:38

Ondra

Re:
Co myslíš celou problematikou? Měla by iDNES dělat rozhovory s chudáčky reklamačními pracovníky, jejichž protiprávní přístup je u nás běžný? Senzace bude, až bude vrácení a reklamace zboží příjemná záležitost jako např. v zde, v USA. MF DNES dělá záslužnou práci
0/0
28.9.2003 4:49

Kaja

Re:
Ty si nemocnej!
0/0
28.9.2003 10:56

Ondra

Re:
Jak to víš? Mám alergii. Mimojiné na lidskou hloupost!
0/0
1.10.2003 6:26

Max Fratzek

Re:
V IKEA je reklamace velmi prijemna vec. Pouze otazka jestli "penize" nebo "novy vyrobek"...
0/0
28.9.2003 11:39

Kaja

Re:
.... jeste k tem rakosnikum: Ja netvrdim, ze je na tom neco extra spatneho (jen proste necekam zadnou kvalitu). Naucil jsem se spoustu veci (hlavne hadry) kupovat tady. Nechci tahat tenisky vice jak jedno leto. Stejne tak dalsi hadry. Rozhodne me vyhovuje koupit to za par stovek a pak je na konci sezony proste vyhodit. Nesnasim magory, kteri si koupi znackove tryko a kalhoty a pak je potkavate cely rok jen v techto jednech vecech. Je to trapny.
0/0
27.9.2003 10:45

Jan

Re:
O Kauflandu si myslim sve.
Bezte se tam podivat v sobotu dopoledne, kdyz maji nejakou akci se slevami. Pred 14 dny to byly termosky, konvice, topinkovace... V letaku byly levne ceny. V regalech zbozi pomichane a spatne cenove oznacene. Konvice co mela stat cca do 150 byla u pokladny skoro za 500. Meli byste videt tu frontu u informaci, kde lidem nasrane vraceli penize. Ovsem par blbcu se asi vzdycky nachyta, nebo se nepodivaji na ucet. Nejvice lidi se nachytalo na termosky. Temer vsichni ve fronte .
Tez u Meinla se setkavam se spatne oznacenym zbozim. Obycejne hadry s cenou za 12 byly uctovany 25 a bohuzel tato skusenost je zde casta. (Meinl Vestec u Prahy)
A abych se trochu zastal Kauflandu, tak sadu 3 kosicku za 79 prodava Meinl za 279.
Jan 
0/0
27.9.2003 15:32

vilo

Re: Kaufland
Reklamace v Kauflandu je OK, ale... Kupoval jsem tam televizi a rikam manikovi - to se ani nepodivate jestli tam je vsechno a jestli to funguje? On mi rekl - skuste si to, a kdyz to nepude tak to prineste.  Rozbalil jsem to pred obchodem (nehtelo to vejit do auta) a zjistil jsem, ze krome TV tam nebylo nic -kabely, ovladac atd. Tak jsem to jako blb vlekl spatky, a pritom stacilo se do ty blby krabice podivat.
0/0
27.9.2003 18:31

Kaja

Kvalita vyrobku v CR
Tesco nakupuje vsechny veci od dovozcu, kteri tahaji veci z vychodnich bloku a rozvojovych zemi. Napriklad hadry jim zavazi normalni Vietnamsti obchodnici. To same je ale 95% vsech retezcu a jen opravdickej blazen by tam neco nakoupil.
 
Pokud chcete doopravdy kvalitni veci jezdete nakupovat do Nemecka nebo Rakouska. My napriklad bereme od nekolika vyrobcu zbozi, ktere vypada naprosto stejne, ale jedna polovina je jaksi urcena pro vychodni trh (CR, Polsko, Slovensko) a je z velmi spatnych materialu a druha polovina se dovazi prave pro "zapad" a ta je jiz udelana v maximalni kvalite. Cena je sice vetsi, jenze Tesco v CR si da na vec 300% marzi a v Nemecku maji jen 80 - 150%. Takze koncova cena pro zakaznika je pak vetsinou stejna. Proto rada je jednoducha. Pokud chcete kvalitku, tak "bohuzel" hura za hranice.
 
Jeste snad k clanku: Asi bych si koupil za par stovek loziska a vymenil si je. No sou lidi co radi zenou veci do extremu. Myslim, ze pan bude velmi zdeseny, az zjisti, ze mu dcerka ojede kolecka za dva mesice a on se to bude snazit vyreklamovat.
0/0
27.9.2003 9:29

Max Fratzek

Re:
Take jezdime radï do nemecka. Maj tam brutalni slevy a jak rikas, kvalita je spickova. Nakonec to vyjde levnejc i s cestou pri odecteni MwSt...  A je to hezkej vylet...
0/0
27.9.2003 11:56

Max Fratzek

Neco pro damy:
Pritulkyne si koupila slunecni bryle v MANGO. Asi po 5ti pouzitich se ji rozpadly. Reklamaci neuznali. Stali asi 5ti kilo, coz neni zrovna vietnamska cena. Never more, f*ck off that sh*ts. V nemecku jsem za 2 hodky, tam jim dam vydelat...
0/0
27.9.2003 12:03

CrAcK von Sajrajt

Bazar Evropy
Tomu úplně věřím, že český trh je evropským bazarem. Nedávno jsem si koupil přes internet z Irska cosi od Creative a přišlo mi špičkové zboží. Přitom kdyby mi tam zabalili teplý h., tak sem v háji, protože se nebudu domáhat vrácení nějakých 5 tisíc u mezinárodních soudů. Zkrátka o tržním hospodářství se nám může jenom zdát. A Špidlovi zločinci ty náznaky, které se zde rýsovaly zlikvidují úplně. Ten by nejradši prodával všechno na lístky jako kdysi v Polsku, ale to už jsem se nechal unést. Omlouvám se, ale vždycky se naštvu až k nepříčetnosti, když si na tu bandu nekompetentních diletantů a zločinců vzpomenu.
0/0
27.9.2003 16:48

Ivo

starsi vyrobky
Rad bych se zeptal, zdali tato ustanoveni plati i pro vyrobky vyrobené pred 1.1.2003. Tzn. pokud poctvrte reklamuji monitor z roku 2001, jestli mam pravo na vraceni penez a jestli tato casta bude puvodni nebo umerna nynejsim cenam vyrobku na trhu. Dekuji
0/0
27.9.2003 9:11

CrAcK von Sajrajt

Re:
Při čtvrté reklamaci máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy bez ohledu na datum výroby a vrácení peněz, které jste skutečně zaplatil. Pokud by se obchodník cukal, podejte žalobu u místně příslušného soudu a oni to po první obsílce vrátí a ještě se omluví. Pokud ovšem ty závady nejsou sporné, tzn. ty předchozí byly uznány a odtraněny.
0/0
27.9.2003 10:29

Jeremy

Re:
To ale musí být tři STEJNÉ závady !
0/0
27.9.2003 11:14

CrAcK von Sajrajt

Re:
Nikoliv! Tři stejné závady stačí 3x, různé 4x.
0/0
27.9.2003 11:27

Kaja

Re:
Tri zavady, ktere znemozni radne uzivani veci. V zakone je jen: zavady, ktere opakovane znemozni radne uzivani veci. Podel COI se to da aplikovat jiz pri treti zavade. Ja sem tohle resil u videokamery. Pokazde to pry byla jina zavada, ale to my bylo uplne putna, proste jsem s ni nemohl nahravat a jejich vymysly me nebraly. Vyvalili prachy a uz jsem pro ni svistel za hranice.
0/0
27.9.2003 11:51

bob

Re:
No ono sice v zákoně není nic o třech nebo čtyřech závadách,ale jedná se o PRÁVNÍ VÝKLAD ZÁKONA a ten je jasný 3x stejná, nebo 4x různá závada a musí se projevit ještě v záruční době. To že Vám vyměnil tu kameru po třetí závadě, i když byly různé,tak to byla jeho dobrá vůle, nebo hloupost.
0/0
27.9.2003 12:30

Kaja

Re:
Nikoliv bylo to narizeni od COI. Ty maji asi v tomto jasno (urcite i pravne).
0/0
27.9.2003 14:50

jirka

Re:
kdepak, volal jsem na COI a tam mi rekli, ze kdyz se mi neco po druhe rozbije, tak kdyz budu chtit, tak mi musi vratit penize. Kdyz ne, tak jim mam zavolat a oni jim daji pokutu. Ta pani z COI, se kterou jsem mluvil byla velmi prijemna, takze mam k COI vetsi duveru :-D
0/0
27.9.2003 19:23

Kaja

Re:
No vzdyt ano :) Tak jako ja.
0/0
28.9.2003 0:08

Marek

jednotnost národa
a to je problém ... již tady vyšlo několik článků i s fotkami jak mlátí zákazníky  ( zrovna ob.dům Carefour )
a postupují protizákoně naprosto běžně je problém jidinný.Když už naše slavná právní mašinerie na tyto obchodní domy nemá potřebné prostředky k vymáhání práv tak tady pomůže jen jedno .......  ať se lidi domluví na konkrétním datu a udělají prostě bojkjot .třeba na 1.10.2003 prostě nejít do Carefouru ale třeba do nějakého malého obchůdku v místě bydliště.  Jenže na to oni sází ( i poílitikové ) lidi u nás se totiž nikdy nedomluví !       
0/0
27.9.2003 7:44

Novák30

Prostě
zkouší, co všechno si necháme líbit. Ve skutečnosti si myslím, že dotyčný pracovník oddělení reklamace dostal pochvalu, že tak dlouho stačil zákazníka odrážet.  
0/0
27.9.2003 7:05

PRAPRAPRAPRA-HAGUEGAG

Carrefour?
Otesteujte taky Carrefoura. Zda se, ze na prodejnach se chovaj, jako by pracovali jeste za komunistu, clovek by v pricipu ocekaval, ze oficialni zastoupeni zahranicnich firem se bude chovat jinak - pripad s Tescem to potvrzuje.
Jinde, kde komunisti nikdy nevladli, a sice ve Svycarsku, jsem udelal ale uplne jinou zkusenost s Carrefourem. Kdyz osobni jednani se sluzbou zakazniku nevedlo k cili, napsal jsem slusne a vecne formulovany dopis na vedeni filialky. Nenamahali se s odpovedi. V Internetu jsem hledal, kde maji "nadrizeny organ" a po znacnych obtizich nasel neco jako zastoupeni ve francouzske casti Svycarska, dotycna osoba s francouzsky znejicim jmenem. Protoze francouzsky neumim, napsal jsem e-mail nemecky, je to ostatne uredni jazyk v celem Svycarsku. Ani tady jsem se odpovedi nedockal. Pak jsem to vzdal.
Mezi tim jsem ovsem i o ceskem Carrefouru slysel, ze maji ponekud zvlastni manyry, konkretne se v obou pripadech jednalo o hrube chovani jejich ochranky.
Stalo by za to, se jim trochu podivat na prsty.
0/0
27.9.2003 5:58

jirka

Re: zkušenost s carrefourem
proč píšeš, že máš jinou zkušenost ze švýcarska, když je to obdobný, spíše ale ještě horší přístup
0/0
27.9.2003 12:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.