Souhlas
S některými příspěvky dole musím souhlasit, jiné mě překvapují. V Carrefouru třeba chleba krájejí, ale dělá to pracovník na vyžádání, nikoli zákazník sám. Ani se nedivím, protože ten stroj umí být nebezpečný. Ale pokud to zákazník neví, tak jako kdyby ta služba nebyla - já si musel toho stroje všimnout sám.
Ahold byl drahý, když začínal, ale šel od té doby výrazně nahoru, jak v cenách, tak službách, takže se ani moc nedivím. Podle mé zkušenosti to jsou příjemné obchody s přijatelnými cenami a docela širokým sortimentem. Chodím do nich rád (nejsem zaměstnanec Aholdu a nejsem za to placen, já si to fakt myslím).
Dost mi v článku chybí ty vzorové nákupy: co bylo v tom košíku a jaké byly ceny - pokud rozptyl byl 2400 až 2800, tak to není tak moc s přihlédnutím na akční ceny různého zboží, různé dlouhodobé smlouvy, neexistenci jednoho produktu ve všech obchodech. A hlavně zveřejnění toho košíku a cen by mohlo trochu stlačit ceny. Taky by bylo dobré kdyby ta kritéria hodnocení byla detailně zveřejněna - na internetu je na to místa dost a vyhly by se tím nařčení z placeného článku.