Diskuze

Obchody občas krátí práva zákazníků

Každý obchodník musí při reklamacích postupovat podle pravidel, která stanovuje zákon. Jak se s nimi vypořádaly hypermarkety a jejich reklamační řády?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Who knows

10. 12. 2003 17:07
Re: Beruška
S-ee.r.u.m na vás.
0 0
možnosti

Moguai

10. 12. 2003 7:17
reklamace dig. fota OLYMPUS
koupil jsem si v obchode Digitalni fotoaparat Olympus. Pri prodeji mi bylo sdeleno, ze reklamace se vyrizuji primo v Praze, kde mam  pripade potreby fotoaparat odeslat. ze prodejna dela to same a tim usetrim cas. Po pul roce prestal fungovat blesk. fotoaparat jsem sel aparat reklamovat stejne do prodejny, protoze jsem mel cestu kolem. Aparat prevzali, do 30 dnu ovsem reklamace nebyla vyrizena. Kdyz jsem pozadoval vraceni penez, vyrukovali s tim, ze prehledli mail od dodavatele, ze aparat nejde opravit a maji mi vydat novy kus s novou zarukou. Trval jsem na tom, za mam pravo na vraceni penez, protoza v zakone je uedeno, ze "zakaznik ma pravo na vraceni penez, NEBO vymenu zbozi", bohuzel to vsak pretocili tak, ze rozhodnuti zalezi na prodeci. vydali mi novy pristroj, i kdyz jsem s tim nesouhlasil. Jednali spravne, nebo jak jsem mel postupovat?
0 0
možnosti

marvo

7. 12. 2003 8:18
Reklamace
Zatim jsem vyzkousel jen reklamace v TESCU a Globusu a slo to rychle a bez problemu. Jedinou spatnou zkusenost mam z Intersparu v Europarku, kde je jednak podprumerne inteligentni personal bez zakladniho vychovani, jednak spatne zorganizovany prodej a jeste nedavno tam prodavali prosle potravinarske zbozi. Uz tam nechodim.
0 0
možnosti

Kendy

7. 12. 2003 9:38
Re:
Jo zatim měl kliku a vyzkoušel jsem si reklamaci v Tescu. Skvělý přístup paní, která tam byla, bez problémů, rychle, ani se neptali, jestli chci zboží nebo peníze a dali mi peníze.
V tomhle jsou "hypáče" lepší než malé obchody, tam se v případě vadného zboží cukají a chtějí se vás zbavit rychle. Vadu "dokáže" posoudit prodavačka a hned Vám řekne že reklamaci neuznává. Pak mám dobrou zkušenost, když si zavolám šéfa :-) a vysvětlím mu že teda takhle ne a zeptám se ho, kdy tam měl naposledy ČOIku.
0 0
možnosti

Thyronx

7. 12. 2003 3:48
Vratit bez udani duvodu..
Vratit zbozi prodejne bez udani duvodu, a vraceni PLNE castky vcetne DPH.ZCela normalni jev tady v USA a zejmena po Vanocich vidite dlouhe fronty lidi vracejici hracky ktere dostaly deti pod Vanocni stromecek 2x nebo ktere nesklidily uspech. Vzdyt je to nove zbozzi a ceny nadsazene natolik, ze prodejna pri vraceni zbozi neprodela. Zakaznik si vybira svuj market i podle zaruk a v tom by mohla treba "Hypernova" dostat i jednou i rozum.Prozatim se drzi hesla, mame trzby skvele a na zakaznika kaslem.Jen aby jim to vydrzelo.Muze se stat ze prijde nekdo jeste lepsi a pak budou bojovat nejen cenama ale i kvalitou prodeje.
0 0
možnosti

Miloš

7. 12. 2003 13:15
Re:
Bohužel už ani to není pravda. Compu USA na Burbank v L.A. zavedl při vrácení bez udání důvodu pokutu 15%. No tak si ten důvod musíš dopředu vymyslet.
0 0
možnosti

Kamil Nok

7. 12. 2003 0:15
Ignorace
Carrefour absolutně ignoruje zákazníka při reklamaci
0 0
možnosti

jirka04

6. 12. 2003 23:53
Nakupuji v marketech
      Běžné nákupy absolvuji v Globusu, větší pak v Makru. Občas reklamuji vadný výrobek tam i tam. Bez problému a ještě s omluvou. Toto však neplatí v ostatních obchodech. Tam je to většinou souboj, který také vyhrávám, ale je to složité, náročné, nervy drásající a trvá to většinou dlouho.
0 0
možnosti

stabajzna

6. 12. 2003 22:29
Ad pomluvy
Naprosto souhlasím.Synovy boty reklamované v TESCu
během 14 dní došli peníze , s tím ,že se jednalo o neodstranitelnou vadu.Reklamace v běžném obchodě proěhla tak,že reklamaci neuznaly a my museli polat boty na posouzení.Výsledek na výrobu byl použit nevhodný materiál...Takže prodejna vrátila peníze za boty 800,- + 900,-za znalecký posudek + 150,-kč za výdaje spojené ze zasláním botů na posouzení .Tak jestli to té prodejně stálo zato. Tomu se asi chtěj Hyper a supermarkety vyhnout.
0 0
možnosti

exe

6. 12. 2003 17:47
Pomluvy
V hypermarketech s reklamaci žádné problémy nejsou. V případě reklamace se Vám i omluví. Příjdete na informace, vrátíte výrobek, ihned dostanete peníze s omluvou a můžete jít. Ale zkuste reklamovat něco v běžném obchodě! Sledujte také TV Nova - všechny uváděné reklamace byly z běžných obchodů a ne z hypermarketu. Proč redakce neprovedla srovnání?
0 0
možnosti

manas

6. 12. 2003 21:41
Re:
No to nevim kde jsi na to prisel, asi to byla jedna z vyjimek. Ja jsem v jednom z nejvetsich HM pracoval (uz nikdy :-(  ).
Vetsinou se s tebou vubec nebavi a rovnou reknou, ze na to maji 30 dnu a hotovo, vyrobek pak putuje (povaluje se) nekde po sklade. Vetsina pracovniku co maji reklamace na starosti i ti co pracuji na informacnich centrech nemaji o nejakych zakonech na ochranu spotrebitele ani paru.
0 0
možnosti

Martin

6. 12. 2003 12:35
:-)
A jak je to v případě že zákazníci ničí zboží?
 
0 0
možnosti

Raffael

6. 12. 2003 12:12
Znát svá práva
Při reklamaci  na prodejce velmi zapůsobí, pokud zákazník projeví alespoň základní znalosti svých práv. A případná citace paragrafu je k nezaplacení. Osobní zkušenost :o)) 
0 0
možnosti