Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Smlouvu musí cestovka dodržet

Vrátila jsem se z dovolené v Egyptě, kde se mi nedostalo propagovaných služeb. Ve smlouvě bylo chybně uvedeno stravování all inclusive, v katalogu, který byl dostupný pouze na internetových stránkách, byly inzerovány další informace o hotelu, které, jak se nakonec ukázalo, nebyly pravdivé. Chtěla bych uplatnit reklamaci. Co mám dělat? Eva Hlaváčová, Brno

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Monika

právní poradna
Jak může člověk poslat dotaz do právní poradny? Všude se píše jen o zájezdech, ale co když si kupuji služby upravené podle mých požadavků? To asi není zájezd z právního hlediska. Mohu i tak mít nějaké zabezpečení, že nezůstanu v cizině, budu mít to ubytování zajištěno a podobně?
0/0
19.2.2004 17:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.