Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Boj s úředníky zatím nekončí

Jednou z možností, jak se od úřadu dozvědět, zda máte třeba nárok na přídavek na dítě, je jít si řádně vystát frontu. Druhou pak zvednout telefonní sluchátko a nechat se přepojit na příslušný odbor. Připravte se však na to, že druhá možnost nemusí být ani zdaleka jednodušší a rychlejší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Viktor Vlček

Výzkum kvality služeb
Kvalita služeb ať placených přímo (například u kadeřníka), nebo nepřímo (z našich daní na úřadě) je oprávněně předmětem zájmu široké veřejnosti. Úkolem vedoucích pracovníků všech resortů služeb má pak být zájem na zvyšování kvality poskytovaných služeb ať z ekonomických nebo prestižních důvodů. Redakce zde pro své zjištění využila ve spolupráci s odbornou agenturou metody mystery shopping - mystery visiting. Vyčerpávající informace o metodě, jejich přínosech a dopadech, o agenturách, které se službou mystery shopping - tajný nákup, v tomto případě mystery visiting - tajná návštěva zabývají, jsou přístupné na stránkách jediného odborného internetového magazinu pro výzkum trhu služeb metodou mystery shopping MYSTERY SHOPPING REPORT, na adrese www.mysteryshopping.cz.
0/0
4.10.2004 14:46

80E-seven

test
0/0
28.9.2004 12:33

Marie

Boj s úředníky zatím nekončí
Je to jasné, že Kraj Vysočina je nejlepší. Tam totiž pracuje  hodně lidí, kteří pracovali na okresním úřadě, nebo na školském úřadě. Ti opravu vědí o čem je řeč.
Ale když jste na úřadě, kde přišli na III. obce i na krajskéúřady noví lidé, ti opravdu mohou být nervózní, protože to není lehké být ze dne na den dobrým úředníkem. To chvíli trvá. Vím to z vlastní  zkušenosti.
0/0
24.9.2004 9:23

Pjotr_Pjotrovic

Informační systémy
Je zvláštní, že komerční firmy (ty které tuto komunikační politiku razí) by si nedovolily jednat se svými zákazníky tak, jako na některých úřadech. Vždyť každá velká firma, která má spoustu zákazníků, má svou infolinku a propracované informační systémy, včetně CRM (Customer Relations Managment). Proč toto zefektivňování a snižování nákladů nelze i ve státní sféře, proč je to na úřadech jako za bolševika (ne všude), proč se víc nevyužívá internet, proč, proč, proč?? Že by peníze??
0/0
21.9.2004 15:35

Pjotře Pjotroviči

Re: Informační systémy
Úřady a potažmo úředníci by mohli pružně a rychle komunikovat s občanem pokud to občan vyžaduje, protože zde vydíme, že probém není v nepřístupu na internet. Píšou nám všem všelijací úředníci  
0/0
22.9.2004 13:41

Občan

vždy je to o lidech
Vždy je to o lidech, o penězích, o podmínkách ve kterých žijeme.  Bohužel je zde vybudován nejednoznačný a byrokratický aparát. Na jedno razáítko je potřeba dalších 10 jiných, není jasno v zákonech, vyhláškách, nařízeních. Vše jakoby odporuje logice a zdravému rozumu. Systém, který je takto "složitý" lze jen velmi težko vysvětlit ostatním lidem. Jde o to, aby byla naprosto jednoduchá pravidla. Tím víc lidí je pochopí, tím méně je třeba času na vysvětlování, tím rychleji proces probíhá. Kupodivu v okolních státech to jde(taky tam existuje byrokracie).  Chybí kooperace mezi vlastními úřady, je nedostatečná vybavenost výpočetní technikou a přenosem dat. Už jen fakt, že když potřebujete získat telefonicky jednu informaci musíte vytočit 20 dalších čísel, je mrhání časem a energií. V žádné soukromé firmě by metody aplikované na úřadech neobstály. Přesto by úřad mohl být ekonomicky výhodný. Za svou službu by zákazník zaplatil(za rychlou a přesnou).
0/0
21.9.2004 15:26

postiženej úředník

za dopravní zácpu taky můžou motoristi a přesto nadávaj!
tak si dopr*ele kur*a zkuste tu po*ranou práci tady dělat, když vám za den přijde 100 lidí a každej si chce vykecat játra!
Chtěl bych vás fakt vidět, jak jste schopný deset hodin vkuse mlýt pantem, za dveřma 20 lidí, který čekaj už čtyři hodiny, z toho půlka lidí co vůbec neměla přijít - protože se chtěj jenom na něco zeptat - a do toho ještě ten váš slavnej super DOTAZ TELEFONEM! Proboha! Jestli nějaký úředník nepoužil v telefonu sprostý slovo a byl jenom nas*anej intonací, tak to BUĎTE FAKT RÁDI!!! To je 6 MINUT na JEDNOHO ČLOVĚKA! A čím vás bude víc, tím míň je toho času.
Mám takovej pocit, že to není úředníkama, ale lidma.
JE TO TOTÉŽ, JAKO KDYŽ STOJÍTE V KOLONĚ AUT A POSLOUCHÁTE DOPRAVNÍ ZPRAVODAJSTVÍ A NADÁVÁTE, JAK JE TO ZASE UCPANÝ. ALE NIKOMU UŽ NEDOJDE, ŽE JE TO PRÁVĚ TAKY KVŮLI VÁM SAMOTNÝM!!! ŽE KDYBYS TU NEBYL, TAK ŽÁDNÁ KOLONA NENI VOLE!
při tomhle množství lidí se to prostě zvládat nedá, kurňa! Ale dát něco do huby musim, tak radši budu na lidi po tomhle výkonu arogantní, než abych šel žebrat na Karlák.
Dík. :-)
0/0
21.9.2004 14:56

f*ckstyler

Re: postiženej úředník
Tak to prrrr kamaráde, uvědom si, že státní zaměstnanci jsou placeni právě od těch protivných otravných lidí co Tě denně "obtěžujou" v práci a jestli se Ti to nezamlouvá tak to jdi opravdu radši žebrat. Já osobně pracuju v obchodní sféře, živým se na vlastní triko a taky musím vycházet vstříc zákazníkům ke kterým mám antipatie, ale o tom to bohužel je, protože i od takového zákazníka mám jistý finanční příjem. A pokud je mi známo, ze všeho co člověk na úřadě potřebuje vyřídit se něco platí - je zbytečné aby si mi to tady vymlouval po úřadech se pohybuju hodně často - živnostenské a finanční odbory a tam jsou poplatky ze zákona skoro za každou žádost. A když tam potom natrefim na takovýho týpka jako jseš ty, tak se ani nedivim, že jsou "daňový poplatníci" tak na*raný při představě, že právě z našich daní živýme takovej aparát darmožroutů a diletantů.
0/0
21.9.2004 15:10

Franta

Re:
To ze nekdo nekoho plati jeste neznamena ze se nemusi chovat slusne. Ja kdyz jsu utratit penize do kramu, nebo si k sobe pozvu opravare, tak na nej taky vod dveri nervu jak na dobytek. Preber si to.
0/0
21.9.2004 15:17

f*ckstyler

Re: Re: Franta
Tys to asi trošku nepochopil ty hlavo že jo ? A nebo že jsi taky další úřednický génius ???!!!
0/0
21.9.2004 19:45

iuos

hmm
tak proč to děláš? seber se a běž makat jinam, ty jantare
0/0
21.9.2004 15:15

přepážkář

Re: za dopravní zácpu taky můžou motoristi a přesto nadávaj!
sto občanů je prd. "Úředníku" já v bance obsloužil i 150 ( i více)klientů při výplatách a byl jsem na ně  vždy ochotný. Taky jsem některým mohl naštvaně říci, když mají platební kartu, ať si vyzvednou hotovost  z bankomatu.  Ale to není můj styl, a nebyla by to služba zákazníkovi. Tvůj problém je ten, že platíme z daní nejen tebe , ale i čas , který strávíš na internetu  Za tvou nevšední ochotu si to určitě zasloužíš - Především vyhazov
0/0
22.9.2004 7:31

abc

telefon vs e-mail
Pokud chci neco obligatniho, o cemz si jsem jist, ze to budou lidi na urade tutove vedet - prosim, lze zavolat.
Mejte soudnost - pokud to jde, je lepsi cestou e-mail. Urednik ma moznost si odpoved radne rozmyslet a odpovedet mnohem korektneji. Kdyz nevi, preposle e-mail znalejsimu. Mam zkusenost, ze dnes uz se odpovedet na e-mail do 2 dnu povazuje za samozrejmost.
Je to porad lepsi nez naslouchat nejake polopravde, polomystifikaci, kterou vam dotycny/a vykokta s nejistotou (zda vam neradi neco nepatricneho) v hlase.
0/0
21.9.2004 14:07

Tomáš Marný

Re: telefon vs e-mail
Hm, mám zkušenost, že na email vůbec neodpoví (Státní energetická inspekce, Městský úřad Černošice, poslanci Zvěřina (ten neodpovídá ani na doporučené dopisy), Tlustý) nebo si ho pro jistotu nestáhnou vůbec (alespoň nepřijde potvrzení o doručení) - jeden z odborů kladenského magistrátu, poslanci Kocourek, Kraus, Recman, Václavek.
0/0
21.9.2004 20:41

vrchní poslanci ODS a ČSSD =

Re: Re: telefon vs e-mail
vrcholový poslanci ODS a ČSSD jsou pakáž, takže se ani nedivím. Kolikrát se při různých debatách od roku 1989 v televizi na něčem schodli  - ja vím stačí Vám na to jedna ruka při počítání prstů ...
0/0
22.9.2004 7:20

abc

nashle
Tak sluvko "nashle" me teda jeste nikdy nepohorsilo.
Urcite bych ho necekal napr. pri telefonickem kontaktu s (oficialnim) operatorem callcentra, ale u amatera (mysleno clovek, jehoz hlavni pracovni naplni neni telefonovat) to bez pohorseni toleruji.
Ja taky obvykle zakoncuji hovor slovy "Diky a nashle."
0/0
21.9.2004 13:57

Klára

Re:
Upozorňuji, že jsem momentálně doma - mám dovču - aby se mě někdo nesnažil obvinit z toho, že internetím za peníze daňových poplatníků. Dělám na úřadu a jednou mi volal nějaký pán a na něco se mě vyptával. Sdělovala jsem mu informace a protože to bylo složité, snažila jsem se polopatě, aby mě pochopil. Docela jsme si hezky popovídali, párkrát jsme se zasmáli, já se s ním loučila a on mi najednou povídá: "Teda řeknu vám, s tak neprofesionálním úředníkem jsem ještě nejednal!" A prásknul telefonem. Já zůstala jako opařená, protože jsem si myslela, že mu svou veselostí, nebo jak to mám nazvat, zpříjemním kontakt s úřadem. takže zřejmě mám být sucharská a odměřená...anebo prostě "Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem"
0/0
21.9.2004 14:02

rebel24

Re:
Tak to ti docela věřím, vždycky se najde nějaký inteligent....
0/0
21.9.2004 14:40

iuos

hmm
my - lidé z infolinek - moc dobře víme, co jsou lidi zač - hlavně, když se mohou skrýt za anonymní telefonní čáslo
0/0
21.9.2004 15:16

odpověď Klárce

Re: Re:
Dle příspěvku asi nejseš ta husička ( co tady již jeden přispěvovatel výstižně napsal), ani úřednice, která místo práce surfuje na internetu,ani Zoro mstitel , ap. Ale takových úřednic je bohužel v naší zemi málo.
 
0/0
22.9.2004 12:02

Neurednik

jen tak
Vazeni diskutuji, prosim uvedomte si nekolik zasadnich veci: 1. zijete v bolsevicko-svejkovskem absurdistanu, 2. (nejen) urednici v sobe ztelesnuji povahu svejku a chovani bolseviku, 3. Vy cesti VOLIci si volite ty, kteri si dosazuji uredniky, 4. zaslouzite si snad neco lepsiho 15 let po slavnem Sametu?
0/0
21.9.2004 13:39

Hmm

Svastova - Praha 8
 Kdyz uz tu nekdo jmenoval konkretni jmena, ja mam taky hrozne spatne skusenosti s pani Svastovou z bytoveho na uradu Prahy 8. Maximalne neochotna, jakykoli pokus o diskusi povazuje za osobni utok a hlavne postupuje (alespon dle meho skromneho nazoru a podle toho co sem precetl v zakonech) svevolne protizakonne, napr. zada nesmyslne, nerelevantni a neopodstatnene doklady a potvrzeni k pripadum. Ma s ni nekdo z Vas taky zkusenosti
0/0
21.9.2004 13:37

Zlámalová-typický nemakačenko

Zlámalová co to je za flákače
Ta zlámalová tady v tech příspěvcích je typický  úředník -nemakačenko. Nejenže ji platíme z našich daní, ale ona se místo práce ráno připojí na internet a celý den po něm brouzdá. Takže z daní neplatíme jemom Zlámalovou, ale i internet  Vážení takovou bych z práce vyhodil hned  
0/0
21.9.2004 13:27

Tom

Re:
Ono jich je tady víc takových...to víš, není úřední den....
0/0
21.9.2004 13:31

rebel24

Re:
Myslím, že by si měl každý zamést před svým vlastním práhem, ještě jsem tu neviděl příspěvek úředníka, který by se navážel do toho, že ostatní si vesele (a předpokládám, že valná z nás včetně mě) v pracovní době surfuje také. A nemyslím si, že všichni jsou ze soukromé sféry, tudíž neplacení  "našimi daněmi". Ono také záleží na tom, kolik takový kecal, co se pořád ohání tím okřídleným: "jde to z našich daní", vlastně sám přispívá!!!
0/0
21.9.2004 14:37

Zlámalová-flákač

Re: Re:
máš pravdu bohužel jich je víc. Škoda , že  jsou jenom dva dny v týdnu úřední....
0/0
22.9.2004 11:58

je to hrůza-pržský úředník

pražští úředníci
pražské úředníky  lze hodnotit  více než špatně. Pražáci všeobecně si myslí dovíco nejsou- sami to jsou nevychovanci, lenoši ap. 
0/0
21.9.2004 13:03

Exekutor

Re:
Naše smůla je, že většina podvodníků a zlodějů, kteří mají platit doměrky na daních a šidí, jsouce odhaleni venkovským finančním úřadem, ihned hodí stěhování do Prahy, šidí dál a při ústním pohovoru naříkají, jací jsou to na venkově šmejdi, že tady v Praze to mají dobré, protože je jich tu evidovaných polovina z celé ČR a potom mohou dělat nekonečné podvody aniž by byli odhaleni. Výsledek je 110 miliard Kč daňových nedoplatků a prázdný státní rozpočet. Když přijedu na venkov, úředníci makají, ale ostatní se povalují na sociálních dávkách a nevadí jim, že jsou to prachy z našich daní.
0/0
21.9.2004 15:13

rebel24

Zamyslete se trochu!
Tohle téma mě donutilo přečíst si celou diskusi a myslím si, že 90% toho, co tu je napsáno jsou jen plky a výlevy lidí, co měli špatnou zkušenost s úředníkem.
Fakt je ale ten, že určitě každý z Vás přišel za život do styku jak s úředníkem dobrým, tak s úředníkem blbcem. Záleží opravdu jen a jen na člověku, a to oboustranně. Pokud se budu jako klient starat slušně, můžu toto očekávat od úředníka, pokud se budu chovat jako hulvát, tak se nemůžu divit, že se na mě úředník nebude usmívat.
A co se týká odbornosti úředníků, to je začarovaný kruh: málo placená práce neláká kvalitní lidi, místa zbývají na méně šikovné a chytré a ti pak nemohou podávat takové výkony už z principu.
Upozorňuji, že nejsem úředník, leč znám zákulisí úředničiny.
0/0
21.9.2004 13:00

bea

Re:
Dovol, abych Ti doplnila začarovaný kruh, když už se do státní správy dostanou kvalitní lidi, tak velmi rychle zmizí a nebo se přizpůsobí průměru. Ono taky vyznat se v naší právní džungli je výkon hodný bohů. Předpisy jsou chrleny jak na běžícím pásu, do toho jsou téměř okamžitě novelizovány, pak se rychle objeví novela novely a teď se v tom vyznej. Školení v mém oboru téměř neexistují, a když už je po pár letech vyklube tak se tam člověk dozví jen o chystané další novelizaci, a ohledně staršího předpisu jen to že je potřeba aby se v praxi zažil a s tím, že ve sporných otázkách  si praxe cestu nejde sama.  Plat mizerný, účastníci většinou nepříjemní, (slušné lidi, aby člověk pohledal, někdy mám pocit, že si tu lidi chodí na nas akorát zakřičet) možnost dalšího vzdělání v oboru, popř. nějaký kariérový růst žádný.  A ta těchto podmínek se tu snažte udržet ty schopné.
0/0
21.9.2004 13:31

ross

Re:
pokud se budes chovat slusne, muzes to same ocekavat od urednika, ale ne vzdy se dockas
0/0
21.9.2004 15:21

xyz

Svobodová Jiřina
soudružka Svobodová Jiřina -finanční odbor-MÚ z Nymburka se chová taky jako pes, nebo fenka ?
 
0/0
21.9.2004 12:57

taky zkušenost se s.j.

Re: Svobodová Jiřina
svobodovou jiřinu -takovou obludu nevychovanou přece nemůžeš porovnávát se psy , ta má s mima společného akorát štěkot. Chudáci psy a feny, měl bys se jim omluvit.
0/0
23.9.2004 7:16

ládík

Úředníci v Belgii
Po mých zkušenostech s úředníky v Belgii si nemyslím, že to u nás je tak černé.
Kdo nevěří, ať tam běží.
0/0
21.9.2004 12:35

Jerry

Re:
Ja jsem ted v Japonsku. Zrovna dneska jsem mel jednani na urade, na registraci cizincu. Uttrpel jsem tam kulturni sok, jelikoz tam (byl to obycejny mistni urad pro danou ctvrt Tokia) s obycejnymi lidmi jednali stylem, jaky u nas nalezi snad jen hornim 10ti. Precizne a slusne, ale hlavne ochotne a vstricne. Jeste cloveku davali rady, jak vec vyridit co nejjednoduseji. Opet jsem se musel stydet za svou zemi, kde se s lidmi na urade jedna jako v Kafkovych romanech. Nejaka Belgie to neomlouva, ja jsem videl, ze to jde, ze na sebe lidi muzou byt slusni a to je zkusenost k nezaplaceni. Ma mozna jeden hacek: po navratu domu uz nejste co driv, odmitate, aby se s vama jednalo jak s hadrem a premyslite, co je v CR sakra spatne... kde se staala chyba...
0/0
21.9.2004 14:57

Exekutor

Re:
tak zůstaň v Japonsku, budou na Tebe zdvořilí a milí, když Ti tu každý úředník tolik křivdí. Nebo spíše vypni firemní počítač a jdi na jedno, možná se Ti v noci o tom Japonsku bude opět zdát.
0/0
21.9.2004 15:19

Cizinec

Re: Chyba
Urednici a urednicky by meli zapomenout na to, ze uz neni komunistickej rezim, a ze se ma s  lidma  jednat slusne a profesionalne ( jestli vubec vi co ta slova znamenaji). Oni neumi nic jineho nez poroucet, hrozit, pokutovat  atd. to co je minuly rezim naucil. Tech slusnech je malo a ti co sedi u koryt  v uradech jsou bejvali komousi. Bohuzel, to je ta chyba a charakter Ceskeho naroda. Velka chyba - velka skoda.
0/0
21.9.2004 15:55

Bohužel anonym

úředníci
Děsivým zážitkem bylo pro mě setkání s úředníkem na Úřadu městské části Praha 6 s ing. Josefem Matouškem ze stavebního odboru. Ten člověk se uspokojuje na bezmoci druhých. Nechci se podepisovat - ten člověk je mstivý - a moje záležitost ještě není skončená.
0/0
21.9.2004 12:16

ross

Re:
podobnou zkusenost mam se soudruhama a soudruzkama ze stavebniho obvodu ve starem meste u uh. hradiste. vedome porusovani zakona a vyhlasek (z jejich strany;-) je uplne normalni
0/0
21.9.2004 12:27

mike-š

nadáváme na správné lidi?
Neochotný úředník naštve asi každého. Čím méně bude potřeba chodit na úřady, tím méně budou přetíženy, bude méně úředníků, menší náklady a na profesionální práci mohou být najati profesionálové, kteří by mohli být také profesionálně ohodnoceni. Potud se asi shodne hodně čtenářů.... Moje otázka zní, nechcete se s nespokojeností s tímto stavem obracet na někoho jiného než na úředníka? Nadávat na úředníky nemá cenu. Na vině jsou jednoznačně lidé, kteří úřady řídí a ti, kteří vytvářejí nekvalitní předpisy. Jen tak pro srovnání: Představte si komerční firmu, kde nemáte moc velký plat, vzhledem k lokalitě ani velkou možnost změnit firmu, plat ale dostanete ať se flákáte (i když malý) nebo snažíte stejný. Žádná velká šance na zlepšení. A za šéfa ještě máte blbce? Otázka: Budete milý a pracovitý zaměstnanec? Odpověď: Asi ne. Kdo za to může? Vy? Ne, může za to BLBÉ vedení firmy. A tak můžete buď zůstat smířit se s blbým platem a reptat nebo odejít. Podobné je to i u úředníků. S vzteklými reakcemi by bylo možná lepší se zaměřit na šéfy úřadů. Jak vedou své lidi? Jaká je kontrola? Není tam náhodou tolik protekčních spratků, že je zbytek totálně demotivovaný? Další hezký terč by byli lidé, kteří "plodí" ty "zázračné předpisy", které z občana dělají otroka úřadu. Pracuji v komerční sféře, ale tady bych se úřadníků zastal (tedy spíše té slušné části). Úředníci budou odvádět kvalitní práci, jestliže ji bude odvádět jejich vedení.
0/0
21.9.2004 11:37

ross

Re:
nigdo prece nerika, ze mezi uredniky nejsou i slusni. ale urcite mi date za pravdu, ze procento setkani s tim slusnym urednikem je urcite mensi nez procento setkani s blbcem. a paklize je tomu tak, je asi neco v neporadku. a td to hlavni - pokud to, co ste napsal, myslite vazne, jako ze asi ano, tak to asi v hlave nemate v poradku a divim se, ze ste si svou pozici v komercni sfere udrzel... pokud ma vliv sef debil na to, ze se budu chovat ke svemu okoli, potazmo klientovi, nepekne, ba co dim, budu na nej hnusny, tak takovy zamestnanec nema ve firme (at uz je to stat nebo soukromnik) co delat. co je mi do toho, ze se mu v praci nelibi. ja po nem neco chci a nemuzu za to, tak at si sve frustrace nevyleva na me...
0/0
21.9.2004 11:58

mike-š

Re:
ne, v hlavě to v pořádku doufám mám a tak daleko moje paralela ani nešla. I ve firmě s šéfem blbcem mohu jednat s klienty slušně. Paralela byla v tom, že by se (hypoteticky - nejsem v té situaci) ze mě stal nemotivovaný a tudíž nikterak výkonný a spíše líný pracovník. Že ochota vyhovět nad rámec toho co musím až po hranici kam až vyhovět můžu také závisí na těchto faktorech, atd. Vaše argumety jsou jinak celkem v pořádku, jen je zkuste prosím podávat slušně. Dík.
0/0
21.9.2004 12:05

ross

Re:
myslim, ze sem nebyl nikterak neslusny, ale pokud sem ujel nebo se vas nejak dotkl, tak se omlouvam. nicmene si myslim, ze ta studie nebo to co zkoumali nebylo nic nad ramec povinnosti urednika. slo jen o podavani informaci, a to ma snad urednik v popisu prace. nehlede na to, pokud ma uredni hodiny. a pokud by se z vas stal pod vedenim blbce automaticky liny pracovnik, tak to se mi zda prinejmensim divne. nehlede na to, ze kazdy soudny clovek prece nemuze pocitat s tim, ze by se ve statni sfere nejak vyrazne realizoval, byl chvaleny apod.
0/0
21.9.2004 12:22

anders22

Re:
osobne jsem presvedcen, ze takovato komercni "firma" zkrachuje do 3 mesicu...
0/0
21.9.2004 12:11

Mustafa

Re: hm
nechám úředníky úředníka a jenom se pozastavím nad tím "blbcem"¨ procento setkání se slušným člověkem je určitě menší než procento setkání s blbcem - tak jak to může být mezi úředníky jinak. A když vezmu tyto diskuzní stránky tak blbec je ještě slušné slovo. Kolik je tady slušných a normálních??? jako šafránu.
0/0
21.9.2004 13:59

JD

Nas Kocourkov!!!
Jednou jsem na urade videla pana, jak velmi sproste rve na urednici, ze mu nechce vydat stavebni povoleni. Chudak pani se mu marne snazila vysvetlit, ze je z odboru socialnich davek a ne ze stabebniho uradu. Oprvdu si myslite, ze je vzdy chyba na strane uradu? Mimochodem kazdy urednik je jiny. Jeden je ochotny, jiny treba protivny. Ovsem stejne je to napr. u prodavacek, ridicu autobusu a jinych. Jenze proti tem by se v novinach spatne psalo. Predstav te si treba clanek: Ridic autobusu zavrel starence dvere pred nosem. To by urcite cetlo hodne lidi. Mnohem lepsi je pudit lidi proti urednikum. To ma v nasem state panecku ohlas. Podle sdelovacich prostredku jsou v nasem state jenom spatni urednici. Ti co nedodrzuji zakon jsou spatni. Ovsem ti, co zakon dodrzuji jsou taky spatni (viz TV NOVA - Na vlastni oci). Neni potom divu, ze kdyz jdu na urad jsem cela nervni a mam opravdu strach z toho co me asi tak muze cekat.
0/0
21.9.2004 11:11

Dana

Re:
Moje kamarádka je úřednice a nastupovala tam s předsevzetím, že ona bude milá a vstřícná. Myslím, že se pořád snaží, ačkoliv sama několikrát přiznala, že v některých případech to fakt nejde. Minulý týden mi skoro brečela do telefonu, protože na  ní řvala ženská, že jí posílala dopis, tak "Jak to, že ten dopis ještě nepřišel??!!" - Taky jsem nepochopila, jak může úřad za to, že mu něco nepřišlo. Jindy po ní chtějí lidi různá potvrzení, které ona vydat nemůže, protože by jednala protizákonně, takže neustále slýchá cosi o byrokratické svini. A je přinejmenším otrávená, když vidí, že ona, která se snaží, je hodnocena nadřízenými stejně, jako kolegyně, které na práci kašlou. Takže bych taky souhlasila s tím, aby se úředníci neházeli do jednoho pytle.
0/0
21.9.2004 13:42

:

Česká spořitelná - pěkná banda (taky úředníků)
Vezmeme-li  v  úvahu,  že  mnozí  úřednící  jsou  vystavováni  stresu  a  urážkám  ze  zdola  i  ze  shora,  za  nuzný  peníz,  nelze  se  mnohdy  ničemu  divit.
Čemu  se  ale  divit  lze,  je  obdoba  úředníka,  ale  v  dnes  již  soukromé  sféře.  Přijdu-li  do  České  spořitelny,  setkám  se  tam  s  neznalostí  všeho.  S  nekonečnými  frontami.  S  neschopností  bankéře  vyplnit  bezchybně  doklad  tak,  jak  si  přeje  klient.  A  to  ještě  za  nemalý  peníz.  Při  jednání  s  klientem  je  bankéř  neustále  vyrušován  svými  kolegy  a  nadřízenými,  musí  jim  stále  něco  podepisovat,  kontrolovat,  teď,  hned. A  obráceně:  když  bankéř  neví,  beží  se  optat  svých  kolegů  a  nadřízených,  k  tomu  vyřizuje  telefony  za  call  centrum. Klient  přece počká.  Do  toho  chodí  "stálí"  zákazníci - podnikatelé,  kteří  přece  nemohou  čekat  na  obsloužení  5 či 10 minut. A tak jsou  jim  přednostně  podávány informace, letáky, výpisy a já nevím co ještě, přes přepážky  označené  "zde  neobsluhujeme"  či  "obsloužíme  vás  u   vedlejší  přepážky"  atp,  zkrátka  přednostně.
0/0
21.9.2004 11:11

:

Pokračování: Česká spořitelná - pěkná banda (taky úředníků)
Pokračování: 
Když  už  klient  získal  odvahu,  čas  a  má  vedeno  u  spořitelny  vícero  produktů,  přece  neuteče  ke konkurenci. Na to zkrátka konzervativní klient spořitelny nemá, a managment to ví.  Mnohdy  (na  menších  městech)  konkurence  ani  neexistuje,  banky  se  tam  nehrnou.  A  než  jezdívat  do  20 - 30 km  vzdáleného  okresního  města (kde  už  konkurence  většinou  je),  tak  raději  klienti  tiše  trpí.
Pokud  stát  chce  větší  peníz  za  vydání  OP  či  přihlášení  auta,  všichni  se  bouří.  Tuto  situaci  však  prožívám  párkrát  za  život.  Ve  spořitelně  se  však  mění  poplatky  neustále,  a  u všeho.  Jen  s  tím  rozdílem,  že  cokoliv,  u  čeho  došlo  meziročně  ke  zdražení  o  100 %,  musím  provádět  mnohokráte  za  měsíc  či  za  rok.  A  když  pak  ještě  vyslechnete,  jak  se  spořitelní  úředníčci  baví  o  tom,  jak  mají  "nízké"  platy ...to  je síla!
Co spořitelnu převzala Erste, je to s ní čím dál tím horší. Kdo bankovní problematice nerozumí, ten se nechá opít rohlíkem (spořitelní "prodavači" jsou psychologicky školeni na to, jak vás udolat, i když už žádný super výhodný produkt od nich nechcete). A tyhle "spokojené  zákazníky" spořitelna potřebuje. Ti, co za vším vidí nějaký podraz a věci rozumí, ti nejsou žádoucí, protože  právě  tito  nachytají  spořitelní  prodavače  na  švestkách ...
0/0
21.9.2004 11:25

Noname

Re:
Naprostej souhlas - v ČS pracujou největší tupci a flákači
0/0
21.9.2004 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.