Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS kývla na ekologickou úpravu daní

Čeští řidiči by se mohli začít vážně připravovat na zdražení benzinu po volbách kvůli ekologické daňové reformě. Po sociálních demokratech, lidovcích a zelených včera i ODS poprvé jasně řekla, že v určité podobě bude reformu prosazovat i ona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Performer

Zdražení benzinu??? A co ZDRAŽENÍ NAFTY????
Spotřební daň z nafty je 9.90. Z benzinu 11.90. A přitom je z nafty daleko více škodlivých emisí!!!! A je z ní i více CO2 (z litru) !!!
0/0
1.4.2006 17:54

eliska

chudym prodat elect/plyn/drevo. za cenu kterou by dali za uhli
..anebo si myslite ze povoleni topit uhlim a odpadem je levnejsi nez pomoc chudym ?...Urcite ne. Zit ve znecistenem prostredi je horor , na vasem zdravi udela cislo a v krvi jed. Nescislnex horsi nez kour z cigaret na autobusove zastavce. Zakaz zelenozlutohnedosedych karcinogenich kouru z kominu .....
0/0
1.4.2006 2:22

drevak_patlak

Re: chudym prodat elect/plyn/drevo. za cenu kterou by dali za uhli
Souhlas. Mohlo by se to udělat formou nějaké sociální dávky.
0/0
1.4.2006 12:50

merkbar

Re: Re: chudym prodat elect/plyn/drevo. za cenu kterou by dali za uhli
A kdopak že by tu další sociální dávku platil?
0/0
1.4.2006 13:25

eliska

kdyz vam nezalezi na vasem zdravi myslete aspon na zdravi svych deti
Nebyla by treba dalsi davka, v cistem prostredi jsou lide zdravejsi. zakaz prodeje uhli a paleni jedovateho odpadu..lide co na elektr/plyn/drevo nemaji, oznami starostovi,  ten overi a rozhodne....Nepracujici prace schopni zijici na podpore budou mrznout, anebo za pridavek na elktr. budou obci pomahat s  uklidem a jinou praci podle nutnosti.. ..neco za neco (( ))
0/0
2.4.2006 7:55

habit

Re: chudym prodat elect/plyn/drevo. za cenu kterou by dali za uhli
... vidím tisíce cestiček, jak toho využít k machinacím, a tisíce příležitostí ke korupci...
0/0
1.4.2006 17:27

velkorypal

Re: Re: chudym prodat elect/plyn/drevo. za cenu kterou by dali za uhli
... vidím nárůst zisku firmy ČEZ a spol. ...
0/0
3.4.2006 13:38

Tom

V poradku
Sice me vyssi spotrebni dan jako motoristu moc netesi, ale je to tak asi v poradku. Nemam nic proti, pokud to urcite pujde na opravu silnic, napravu ekologickych skod, vysadbu zelene apod. Kdyby to ale melo jit na Skromachovo Ministerstvo flakacu a asocialnich zivlu, tak nasrat.
0/0
31.3.2006 17:07

merkbar

Re: V poradku
Vidím to identicky.
0/0
31.3.2006 18:04

eliska

Re: V poradku
0/0
1.4.2006 2:24

ppeepa

mýtné
Pane bože.Ještě nedávno byli proti mýtnemu jako celku.proč ta změna?
0/0
31.3.2006 16:30

MODRÁ PSÝCHA

MODRÁ ŠANCE NA SMRT - PÝCHA ODS A KLAUSE!!!!!!!!!!!!!
UŽ BYLO DOST MODRÝCH STRAK Z ODS! BOJKOTUJME TUHLE PARTAJ A OMEZME TAK KORUPCI A KOLABORACI V NAŚÍ ZEMI!
0/0
31.3.2006 15:27

Tomáš Marný

Re: MODRÁ ŠANCE NA SMRT - PÝCHA ODS A KLAUSE!!!!!!!!!!!!!
Budu volit ODS už jenom kvůli tomu, že blbci jako ty z toho budou mít depku ;-p.
0/0
31.3.2006 15:35

GEORGE

Re: Re: MODRÁ ŠANCE NA SMRT - PÝCHA ODS A KLAUSE!!!!!!!!!!!!!
en si je Ty pablbe vol, oni stejně zvítězí i bez Rebe, ale pak Ti přiblblo dají takovou sodu, že bys dal majland za depku. Přeji Ti to.
0/0
1.4.2006 11:08

Spidermmx

Re: Re: Re: MODRÁ ŠANCE NA SMRT - PÝCHA ODS A KLAUSE!!!!!!!!!!!!!
Mylm, že nikdo z nás by mentální svěžest voličů levice nevyjádřil líp...
0/0
1.4.2006 13:20

Spidermmx

Re: MODRÁ ŠANCE NA SMRT - PÝCHA ODS A KLAUSE!!!!!!!!!!!!!
Koukám, že Paroubovic apel na mobilizaci krajských kádrových rezerv byl vyslyšen. Na steč soudruzi!!! Aneb já si beru ynternet, ostatní soudruzi podpoří vůdce v TV debetách :) Dřív jsem si myslel, že nejdisciplinovanější a "nejsfašizovanější" příznivce měli po komouších ODSáci..ale blbů jako ty je příliš mnoho, než aby se to dalo považovat za náhodu...
0/0
31.3.2006 16:36

Queribus

Re: MODRÁ ŠANCE NA SMRT - PÝCHA ODS A KLAUSE!!!!!!!!!!!!!
Jediný zkorumpovaný mají v ČSSD,no jediný asi ne,ale nejvíc určitě... Jo a s Eurobyrokracií tady kolaboruje taky socan!
0/0
31.3.2006 18:21

CIANO

chci stát bez socek
navrhuji zrušit vyplácení sociálních dávek pro lidi do 40let - kdo chce, práci si najde! Snížení statních zaměstnanců o 60% a jejich efektivnější nahrazení výkonou technikou, porodné řešit nulovou daní pro rodiče atd. atd.
0/0
31.3.2006 15:11

CIANO

zelení to je partaj idiotů a debilů
zákaz topení uhlím, obnovení tepelných elektráren, útlum výroby enregie z jádra - tak tydle kretény volit nebud!
0/0
31.3.2006 15:08

Anonym

Re: zelení to je partaj idiotů a debilů
Vytržené z kontextu. Zakázat topení uhlím, ale snížit daň u biomasy a dřeva a podporovat tento druh vytápění. Jsem pro ... U nás se nedá dýchat když to roztopí všichni sousedé ...
0/0
31.3.2006 15:15

rudastraka

Re: Re: zelení to je partaj idiotů a debilů
biomasy neni tolik aby nahradila uhli. v pripade ryche roztoucich drevin potrebujes na vytapeni domku ctvrt hektaru na sezonu, pricemz to roste 4 roky, takze hektar na domek. nevym jestli je tolik volny plochy, ale i kdyby, zacit by se muselo uz ted aby se mohlo sklizet v roce 2010. je to nerealny takhle rychle.
0/0
31.3.2006 15:25

Soukromý zemědělec

Re: Re: Re: zelení to je partaj idiotů a debilů
Biomasa není dřevo, ale např. sláma, staré seno, obilí apod. Jen si víc všímat co nám přebývá a nikdo to nechce.
0/0
31.3.2006 15:46

motokara

Re: Re: Re: Re: zelení to je partaj idiotů a debilů
Biomasa je i dřevo.
0/0
31.3.2006 18:31

eliska

Re: Re: zelení to je partaj idiotů a debilů
U vas se neda dychat kdyz to vsichni sousede roztopi?... zakazat koureni cigaret na autobusove zastavce, a nezakazat pozvolnou otravu karcinogenima jedama z koure z kominu je snad proti jakemukoliv normalnimu procesu mysleni
0/0
1.4.2006 2:54

Diskutervas

ODS slibuje plošné zvýšení soc. dávek
Navíc ten systém by byl výrazně demotivující a zneužitelný (v extrémním případě by se někdo mohl formálně nechat zaměstnat za 1 Kč, a bral by peníze od státu mnohem větší než dnes!), žádná trampolína, ale duchna. Možná to nemyslí vážně, jen chce oblbnout voliče a by to na té kalkulačce OdS vycházelo tak krásně., možná jsou fakt tak blbí, že nedomýšlí důsledky.
0/0
31.3.2006 13:52

merkbar

Re: ODS slibuje plošné zvýšení soc. dávek
Zatímco slib ČSSD zvýšení porodného na 120K za třetí a další dítě, to je obrovsky promyšlené a nedemagogické gesto.
A jednom ale souhlasím, je to gesto silně motivující, ale obávám se, že hlavně pro skupiny obyvatel, které moc velkým přínosem nejsou.
0/0
31.3.2006 14:48

CIANO

Re: Re: ODS slibuje plošné zvýšení soc. dávek
tohle nemůžou udělat s cikošů by se stali pracháči a tuhle zem by zasvinila špinavá prasata
0/0
31.3.2006 15:06

Diskutervas

Pro modré mozky
Neustále nadáváte na socany, jak podporují socky. A co ten zaručený příjem? To je vlastně plošné zvýšení soc. dávek. Ti lidé uspoří více než kolik na dani zaplatí. POdle komentátorky v HN  bude platit daň z příjmu jen nejbohatší desetina společnosti. Ten zaručený příjem v kombinaci se zrušením minimální mzdy povede k tomu, že se to bude zneužívat mnohem víc než současné soc. dávky. Zaručený příjem pro čtyřčlennou rodinu podle ODS 18000 Kč, nyní 11000 Kč. U ODS se to sice ještě zdaní, ale vychází to i tak víc. Někdo se nechá zaměstnat třeba jen na 2 hodiny denně za 2000 Kč, a naťukejte si do kalkulačky ODS, co "uspoří". Nebo se může nechat zaměstnat jen formálně za 1 Kč. To pak vyjdou sumy, a ty zaplatí ostatní daňoví poplatníci.  
0/0
31.3.2006 13:43

Phickus

Re: Pro modré mozky
18.000*60% mi vychazi 10.800, coz se mi zda MENE nez Vami uvadenych 11.000. Nez viditelne provokovat s mzdou 1 CZK, to asi bude dotycny pracovat nacerno uplne, nemyslite? Takze jake zhorseni proti soucasnemu stavu? Ja v navrhu ODS ocenuji a) jednoduchost (vsechny tri dane se pocitaji z jednoho zakladu, muzou mit stejny rezim a stejne priznani); b) vyznamny skok mezi prijmy nepracujiciho a pracujiciho za minimalni mzdu; c) transparentnost (konecne bude videt, kolik procent prijmu sezere stat). Presnemu nastaveni parametru bych zase tak moc neveril, takze proklamovane uspory na danich beru s rezervou.
0/0
31.3.2006 14:00

Diskutervas

Re: Re: Pro modré mozky
ODS slibuje všem, že ušetří oproti současnému stavu (se započtením současných soc. dávek), u niízkopříjmových rodin to bude formou zvýšení soc. dávek, tedy žádná úspora.
0/0
31.3.2006 14:03

merkbar

Re: Re: Re: Pro modré mozky
Třeba 120K za dítě, 7K příspěvek na počítač, atd.....
0/0
31.3.2006 14:46

Diskutervas

Re: Re: Pro modré mozky
ODS chce zrušit minimální mzdu. A kdyby pracoval načerno a ne za 1 Kč, tak by tu negativní daň nedostal.
0/0
31.3.2006 14:05

pjotrrr

:o)
První řetězový dopis, který dává smysl ...
Až dostaneš letos volební lístky, tak na volební lístek ČSSD a KSČM napiš "NASRAT" a nalep je na viditelné místo. Pokud tuto zprávu pošleš do voleb nejméně deseti lidem, tak Česká Republika bude mít za 15 let životní úroveň jako Rakousko. Pokud tuto zprávu nikomu nepošleš, tak tvoje děti budou do konce života platit úroky ze státního dluhu a žrát kořínky..
0/0
31.3.2006 13:35

Diskutervas

Re: :o)
Kdykoliv se podívám se na tento chat jsou tu lži jak ČSSD zadlužila stát a jak ods by to zlepšila. Podívej se na eurostat, ČR v podílu celkového dluhu na HDP patří mezi nejméně zadlužené země EU, je mnohem méně zadlužená než USA a Japonsko. Jestli budeme volit ODS bude to tu jako na Slovensku, jestli ČSSD tak jako v Rakousku .
0/0
31.3.2006 13:45

Diskutervas

Re: Re: :o)
A zjisti si, jaké  byly deficity za Reagana po jeho snížení daní.
0/0
31.3.2006 13:49

merkbar

Re: Re: Re: :o)
Reagan vládl v době vrcholící studené války, kdy bylo hlavní prioritou vyčerpat Sovětský blok horečným zbrojením - uzbrojit Sovětský blok k smrti. To se Reaganovi také povedlo - rozpad Souvětského bloku je hlavně jeho zásluha a záskuha jeho filosofie překotného zbrojení na které Sovětský blok ekonomicky nestačil.
0/0
31.3.2006 14:45

radek

Re: Re: :o)
Magore, s CSSD jako v Rakousku? Kam na to chodíš?? Celá EU jen strká hlavy do písku. Ekonomicky je neschopná.
0/0
31.3.2006 14:09

MODRÁ PSÝCHA

KDO JE PRO POZAVÍRÁNÍ VŠECH MODREJCH STRAK
ZA ROZKRADENÍ ZEMĚ A KOLABORACI?
0/0
31.3.2006 12:47

Jirka

Re: KDO JE PRO POZAVÍRÁNÍ VŠECH MODREJCH STRAK
A kdo je pro zavření Modré psýchy do léčebny?
0/0
31.3.2006 13:31

Diskutervas

Re: KDO JE PRO POZAVÍRÁNÍ VŠECH MODREJCH STRAK
Modré straky jsou totálně v prdeli. Proto ten zaručený příjem (negativní daň, záporná daň), na to nebude mít a myslící volič ani pravice ani levice to nechce (viz můj příspěvek výše). Je to jen plošné zvýšení soc. dávek, sociální síť by měla být trampolína, ne duchna.
0/0
31.3.2006 13:47

Grobeček

Ekologisti
Ekologosti v parlamentu, hrozná představa, tak třeba biolíh je několikánásobně dražší než benzín, navíc zemědělství při pěstování plodin na biolih poškodí přírodu mnohem více než emise z benzínu.
 
0/0
31.3.2006 12:41

Iridium

Re: Ekologisti
Nákladová cena litru biolihu je zhruba dvojnásobná oproti ceně benzínu. Není třeba tady plácat nesmysly pouze za účelem zesílení svého názoru.
0/0
31.3.2006 13:15

michal

Dan z paliv je racionalni
protoze vybrana dan je umerna mnozstvi spotrebovaneho paliva coz je proporcionalni k zpusobene ekologicke skode. Jeste bych zavedl dan pro majitele aut, podle namerenych emisi. Pak si nikdo nemuze ztezovat, ze nepravem plati vic nez jinej. Ale jak znam politiky, tak nechaj zase platit jen nekoho, ale hlavne ne sve volice.
0/0
31.3.2006 12:41

Tomáš Marný

Tak nevím....
... jestli se obtěžovat dojíždět z Vidlákova, odkad musím na bus pěšky 3 km přes pole a proto jezdím autem, do práce, nebo se hodit do sociální záchranné sítě a dát si leháro...
0/0
31.3.2006 12:37

Likso

Ekologická daň
Ekologická daň by měla být snad od slova ekologická, čili opravdu podle toho kolik znečišťuje životní prostředí. Takže třeba u benzínu ne do spotřební daně, která je stejná pro všechny auta, ale podle toho, jak je které vozidlo ekologické či neekologické. Aspoň by z cest zmizely vykotlané dehťáky, dvoutaktní kouřiče a pravěké benzínové šunky.
0/0
31.3.2006 12:17

Maho Yakoticz

Tak nevím, protože uhlím netopím, ale třeba někdo napoví ...
Opravdu se v domácnostech topí černým uhlím jak se o tom zmiňuje předposlední odstavec ?
0/0
31.3.2006 11:44

aurorix

Re: Tak nevím, protože uhlím netopím, ale třeba někdo napoví ...
Jeste hodne obci a ruznych domu nema zavedeny plyn.
0/0
31.3.2006 11:56

Maho Yakoticz

Re: Re: Tak nevím, protože uhlím netopím, ale třeba někdo napoví ...
Plyn teď neřeším.
Možná jsem žil v omylu, ale dosud jsem byl přesvědčen, že se v domácnostech topí hnědým uhlím ...
0/0
31.3.2006 12:16

ygg

Re: Re: Re: Tak nevím, protože uhlím netopím, ale třeba někdo napoví ...
Topíš tím na co máš...peníze a kamna/kotel..u nás doma, rodiný dům, jsme třeba měli ustřední topení s kotlem na pevná paliva a topili jsme koksem. Naštěstí dávno již tomu:-)))))...ačkoli při dnešních cenách plynu....
0/0
31.3.2006 13:18

Daňový soumar

Re: Re: Re: Tak nevím, protože uhlím netopím, ale třeba někdo napoví ...
V domácnostech se topí komunálním odpadem...
0/0
31.3.2006 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.