Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubek poslechl odbory a v Bruselu otočil

Když před deseti dny na summitu EU v Bruselu premiér Jiří Paroubek kývl na značně okleštěnou směrnici o službách, bylo to překvapení nejen pro české, ale i cizí diplomaty. Podle důvěryhodných zdrojů je za Paroubkovým nečekaným obratem tlak odborů, jejichž podporu premiér před volbami potřebuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kuny

Paroubek je trapný šašek...

Něco obhajuji a pak během chvilky obrátím o 180°? To jasně svědčí o tom, že vůbec netuší, co vlastně chce. Nemá koncepci, má pouze hrubé socialistické kecy a upřímně chce pevně držet ve svých rukou moc. Navíc bych se asi poblil, kdyby někde blbeček Štěch prohlásil, že jsem změnil názor na základě jeho vysvětlení. Štěch je pouze prostoduchý tlachal, který vůbec neví, která bije.

0/0
6.4.2006 11:02

hnědka

CSSD

Nezamestnani voli levici, proto je v zajmu levice jejich pocet maximalizovat. Vidime to dnes a denne. Odbory je jedna z nejskodlivejsich kartelovych skkupin, ktere tu mame - skodi totiz temer vsem - zamestnancum, zamestnavatelum, nezamestnanym.

0/0
4.4.2006 16:02

schmeyd

Paroubek je šmeid a Odbory se postaraly o vyssi neza,

Paroubek je šmeid a Odbory se postaraly o vyssi nezamestnanost. České firmy mohly byt jít za zakázkami do zahraničí.

Díky Parubovi a odborovým předákům (rozuměj bývalým bolševikům) se tak nesníží nezaměstnanost, se kterou ČSSD už 8 let bojuje.

Hurá, děkujeme soudruhům v u nás i v Bruselu.

0/0
4.4.2006 15:53

merkabar

Takže, nakonec to vypadá tak, že o

praktickou realizaci ideí na kterých měla být EU původně vystavěna, vlastně vůbec nikdo nestojí - ani navýchodě ani na západě.Němci a Rakušáci se bojí Čechů a Poláků, Češi se bojí Bulharů, atd.... prostě, všichni se bojí o svůj klídek - nikomu nevadí smrádeček, ale hlavně, že je klídek a socík.

Jenže, ona není jen EU, naštěstí. Jaou i jiné ekonomické celky a když se EU vydá cestou tolerance vůči smrádku, klavně že je ale klíděček, tak na to nakonec dojede EU jako celek, protože nebude schopná konkurence v globáním měřítku.

Něco podobného ce stalo s celým východním blokem a jeho RVHP.  Kdo si dnes ještě vzpomene, že ještě nedávno existoval nějaký východní blok a ten byl sdružen v RVHP?

0/0
4.4.2006 12:15

Lumpy

Re: Takže, nakonec to vypadá tak, že o

[>-] Co tedy navrhujete? Stěhování národů?

0/0
4.4.2006 13:11

merkbar

Re: Re: Takže, nakonec to vypadá tak, že o

Proč zrovna stěhování národů? Jak jste přišel na takovou pitomost.

Jedním ze základních pilířů EU, se kterým idea EU vznikala, byl volný pohyb zboží, služeb a pracovníků.

Já jsem tedy pro svobodu - ať si jde každý kam ho srdce táhne. Ať má třeba český zedník možnost své služby legálně a bez překážek nabízet ku příkladu ve Vídni. Ať má třeba česká dopravní firma možnost možnost  své služby legálně a bez překážek nabízet ku příkladu v Německu. A totéž ať platí pro Bulhary a Rumuny (až jednou tyto země budou součástí EU) na českém a jakémkoliv jiném území po celé EU.

Tím vznikne vzájemná konkurence uvnitř EU  - výsledkem toho bude jen zkvalitnění a zřejmě i slevnění služeb poskytovaných v rámci EU. ;-)

0/0
4.4.2006 13:34

0lda

Re: Re: Re: Takže, nakonec to vypadá tak, že o

To je právě TA blbost. Když odejdou zedníci, tak? Pane moudrý, to budou muset postupně podle Vás přemigrovat zedníci na celý planetě, nebo jak jste to sakra myslel. Nu a na republiku zůstanou ti největší pickalové a baráky budou postavené nakřivo. Prostě mazec. Rv

0/0
4.4.2006 16:34

merkbar

Re: Re: Re: Re: Takže, nakonec to vypadá tak, že o

Nikoliv, soudruhu. Nebudou zedníci migrovat po planetě a baráky stát na křivo. Jen se těm zedníkům v zemi budou muset dát takové pracovní podmínky, aby jim ten odchod nestál za to. ;-)

Prostě a jednoduše - nešlo by o nic jiného než o vyrovnávání platových i cenových podmínek s okolními zeměni. Jinými slovy - šlo by o návrat´ČR do Evropy - tedy tam, kam ČR patří a už by tam dávno bylo, nebý té trapné 40-ti leté socialistické pausy.;-)

0/0
4.4.2006 16:45

gfdhfzh

Ten nadpis článku je nevhodný

Je to předvolební boj.Nic víc.Podle mě neotočil ale v Bruselu jsou silnější než česká republika.My jsme jen malá vykradená skoumpovaná zemička.

0/0
4.4.2006 10:04

Vlada

Re: Ten nadpis článku je nevhodný

Vykradeno mas leda ty v hlave. Jestli se ti u nas neco nelibi, tak vypadni jinam, dneska muzes vsude...

0/0
4.4.2006 10:06

olda

Re: Re: Ten nadpis článku je nevhodný

Má pravdu. Měli tam napsat dejmetomu "Paroubek ustoupil tlaku odborů." Tak táhni jinam a nepruď!!

0/0
4.4.2006 10:22

Marx

Re: Re: Ten nadpis článku je nevhodný

Mne se tu spousta veci nelibi, ale to jeste neni duvod k tomu, abych odesel ze sve vlasti. Staci se aktivne zapojit a pokusit se nepravit ten marast, co tu udelala levice od druhe poloviny minuleho stoleti s prestavkou do soucasnosti. Brzy budou volby a snad sance konecne vse napravit...

0/0
4.4.2006 18:02

lachy_v

s podnikatelema jdete nekam

Jdete volit raj na zemi a vsichni budem podnikatele a bude na dobre. Jo at se na CR vrhne ODS se svyma napadama a za 4 roky tu mame komunisty. protoze se bude darit hornim 10 tisicum ale dolnich 10 milionu to uvrhne do nejistoty a sra...

0/0
4.4.2006 10:00

petr

Re: s podnikatelema jdete nekam

ty kretenský hovado, podnikatelé nejsou skupinou, která tvoří horních deset tisíc lidí. Fakt že tak vypatlanej člověj jako ty jen těžko tohle pochopí. Prostě vbšichni nemůžou bejt zaměstnanci, někdo je taky musí zaměstnat a pokud je nebude mít kdo zaměstnat, tak dopadnem jak ve francii a německu. kde je nezaměstnanost jedna z největších v EU

0/0
4.4.2006 10:05

Vlada

Re: Re: s podnikatelema jdete nekam

Ty se mas jako podnikatel zjevne spatne. To je znamka toho, ze jsi neuspesny a spatny podnikatel odsouzeny ke krachu.

0/0
4.4.2006 10:07

petr

Re: Re: Re: s podnikatelema jdete nekam

já nepodnikám, ale principi podnikání jsou mi víc než jasné, a pokud někdo tvrdí ,že podnikatelé jsou horních 10 tisíc obyvatel, tak je to u mě totální hlupák a jen člověk kterej papouškuje takové odborníky jako je Rath, Sobotka, PAroubek a Škromach

0/0
4.4.2006 10:12

lachy_v

Re: Re: s podnikatelema jdete nekam

aspon se chovej slusne. ano podnikatele potrebujem. ale aby meli vsichni rovna prava a ne to prelivat na jednu stranu. ja jsem jen z chovanui ODS napriklad v cele usteckeho kraje tak znechucen ze je mi z toho nabl...

0/0
4.4.2006 10:08

Kolemjdouci

Re: Re: Re: s podnikatelema jdete nekam

Ja jsem zase znechucen chovanim clenu z ODS v Trebici. Takove zkorumpovance svet jen tak nevidel. Tohle jestli se dostane k moci, tak nas Buh ochranuj. Takovi prospechari a vycuranci, kterym neni nic svateho. Ti by rozprodali i barak svych rodicu, jen kdyby to neco hodilo do jejich kapsy. Krome toho preferuji postoj kamaradi kamaradum... ale za dvermi hulakaji o liberalizmu a rovnem jednani pro vsechny.

0/0
4.4.2006 10:12

petr

Re: Re: Re: Re: s podnikatelema jdete nekam

ČSSD tu zavedli uplně normální věc dávat zkrachovalím politikům trafiky do největších podniků v ČR. Kauza Tvrdík mluví za všechno a tak to funguje ve všech sférách níž a níž. Princip kamarád kamarádovi je pro ČR normální, není to problém ODS sle celé společnosti. To se může změnit pouze oprvadu liberálním trhem a rozhodně tenhle princip bují nejvíce ve státních podnicích

0/0
4.4.2006 10:16

olda

Re: Re: Re: Re: Re: s podnikatelema jdete nekam

No, tak to si můžou podat ruce. Když žerou z koryta tak u toho memusej aspoň tak mlaskat a pak na veřejnosti krkat ty svoje řečičky o rovný šanci !! Samozřejmně, že další korytáři v řadě hlasitě piští, že chtěj taky, jen aby se na ně taky dostalo. ;-D

0/0
4.4.2006 11:00

petr

Re: Re: Re: s podnikatelema jdete nekam

co přelívat. V dnešní době má podnikatel hodně klacků pod nohama. A teď není Paroubek ani schoopnej toho aby loboval za volný pohib živností

0/0
4.4.2006 10:13

lachy_v

Re: Re: Re: Re: s podnikatelema jdete nekam

POH(Y)B. jdi se naucit napred cesky. jo jo kdo ma asi prachy tak muze menit i pravidla ceskeho jazyka. :). Mozna ze maji dnes podnikatele klacky. ale zamestancu je vetsina a nejde prelit vsechnu ochranu na stranu podnikatelu. Jak rekl Zeman: "My se nepreme s Vaclavem Klausem, ze potrebujeme podnikatele, ale jde o to jake. Vaclav Klaus tvrdi, ze potrebujeme vice Kozenych. Ja naopak tvrdim, ze potrebujeme vice Batu." A v tom je pro me jesnej rozdil. Kouknete se co vytvoril Kozeny a co Bata. Kazdemu to asi dojde.

0/0
4.4.2006 10:18

Vlada

Re: Re: Re: Re: Re: s podnikatelema jdete nekam

Presne tak. Ja jsem pro Batu a pro Cuby.

0/0
4.4.2006 10:20

petr

Re: Re: Re: Re: Re: s podnikatelema jdete nekam

za pravopis se omlouvám. Klaus řekl potřebujem více kožených v době, kdy vypadal Kožený jako dravý podnikatel, že je zloděj vyšlo najevo později. Žádná ochrana na straqně podnikatelů tu není. PRvotně tahle diskuze měla být o tom, že Paroubek jde na ruku odborům a to vždy. Je jasné, že odbory jsou brzdou každého rozvoje. A odbory jako takové by dokázail potopit i Baťu oi tom nepochybuj. ODS se snaží pomoci drobným podnikatelám a živnostníkům. Protože pokud někdo podniká tak je to pro stát největší přínos, Stát mu nic nedává a on akorát solí. A proto je nutné tuhle sféru podporovat. Ale Paroiubek jde na ruku pouze odborům v tom je zásadní problém

0/0
4.4.2006 10:23

xvladah

Re: Re: Re: Re: Re: Re: s podnikatelema jdete nekam

Jenze to vychazi o vetsine "uspesnych" podnikatelu z dob Klausovy ery. Bohuzel ted je doba velkych spolecnosti a akciovek. Soukromnicek sam o sobe nema dneska v globalnim svete sanci. Nedostane se k poradnym zakazkam, protoze neni schopen sam realizovat velke investicni celky. Tak uz si to konecne uvedom, ze montovna Hyunday je porad lepsi, nez 5 clena podnikatelska skupinka.

0/0
4.4.2006 10:27

anders22

Re: Re: Re: Re: Re: s podnikatelema jdete nekam

pro tvou informaci - Bata 3x zkrachoval, nez vytvoril, to co vytvoril... hulakal by jsi po jeho prvnim, druhem, tretim krachu taky o zlodejskem podnikateli a tunelari, jak kvicis dnes na vsechny, kdo se staraji sami o sebe????

0/0
4.4.2006 12:54

lanic

Re: s podnikatelema jdete nekam

ty wole, už i k lopaťákům se dostal internet 8-o

0/0
4.4.2006 11:06

Lumpy

Re: Re: s podnikatelema jdete nekam

Říká studentík s odřenýma riflema. ;-D

0/0
4.4.2006 13:14

merkbar

Re: s podnikatelema jdete nekam

Jdete volit RaJ na zemi a vsichni budem soudruzi a bude na dobre.:-P

0/0
4.4.2006 13:36

ouagadougou

milé odbory

jděte do p.r.d.e.l.e

0/0
4.4.2006 9:58

olda

Re: milé odbory

Odbory mají hájit zájmy zaměstnanců. V ČR jsou mraky zájmových skupin, od lékárníků po rybáře. Tak to je a tak to bude, jakože slunce vychází na východě a zapadá na západě. :-P

0/0
4.4.2006 10:18

ouagadougou

Re: Re: milé odbory

jasně, odbory jsou zájmová organizace. ale premiér a vláda by snad měli zastávat zájmy celé země - tj. i životnostníků.

0/0
4.4.2006 10:31

olda

Re: Re: Re: milé odbory

No jasně! Potíž je v tom, že levicová strana má nejvíc voličů právě mezi zaměstnanci.

0/0
4.4.2006 10:53

Neolda

Re: Re: Re: Re: milé odbory

Nejvíce hlasů má mezi flákačema zvyklejma od komunistů na to, že se za ně stát ve všem postará...

0/0
4.4.2006 12:18

olda

Re: Re: Re: Re: Re: milé odbory

Jo, všichni zaměstnaci jsou vlatně ti flákači co jim odeeska slíbila těch 7000,- na hlavu, ať dělám či nedělám. :-D Že prej modrá šance!!

0/0
4.4.2006 13:17

Pedro

porušil slib, ať jde

Paroubku, slibovals, že budeš hájit zájmy této země! Vyměnils je za své volební zájmy a podporu od štěchovců, tak odstup a zmiz na věky!

0/0
4.4.2006 9:57

olda

Re: porušil slib, ať jde

;-D;-D Ámen.

0/0
4.4.2006 10:54

bapchpytho

Socialisticko-komunistický hnus,

to je ta bradavice parouback. Místo aby podpořil podnikatele a vznik nových pracovních příležitostí, poslouchá rady odborů,hnus,hnus a jěště jednou fialovej hnus.

0/0
4.4.2006 9:54

Vlada

Re: Socialisticko-komunistický hnus,

Ty se mas jako podnikatel v teto zemi spatne? Nic ti nebrani aplikovat svuj podnikatelsky talent nekde jinde, treba na zaslibenem Slovensku. Ja jako podnikatel si nestezuji.

0/0
4.4.2006 9:59

petr

Re: Re: Socialisticko-komunistický hnus,

právě to co paroubek potbořil ti docela brání uplatňovat svojí živnost někde jinde.

0/0
4.4.2006 10:06

Vlada

Re: Re: Re: Socialisticko-komunistický hnus,

Na Slovensku?

0/0
4.4.2006 10:07

bapchpytho

Re: Re: Re: Re: Socialisticko-komunistický hnus,

Kdekoli v EU a pokud se Ti jako podnikateli líbí,co parouback podpořil,tak bych odhadoval,že podnikáš jako odborový předák.

0/0
4.4.2006 10:10

Vlada

Re: Re: Re: Re: Re: Socialisticko-komunistický hnus,

Ty asi podnikas jako flakac, jinak by ses nevyvaloval na foru a neco delal, aby tvoje krachujici zivnost neskoncila na propadlisti dejin.

0/0
4.4.2006 10:14

petr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Socialisticko-komunistický hnus,

mohl bys nás seznámit se svým podnikáním. Pokud si členem jak tady tvůj kamrád lachy tvrdí horních 10 k lidí, tak to musí být sakra kšeft

0/0
4.4.2006 10:17

ruda straka

paroub

ten vobratil uz tolikrat ze se nicemu nedivim

0/0
4.4.2006 9:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.