Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Felicie skončily. Už definitivně

Výroba nejstaršího modelu v nabídce mladoboleslavské automobilky definitivně skončila. "Poslední felicií bylo krátké provedení s motorem o objemu 1,3 litru a výkonem 50 kilowattů," řekl iDNES Evžen Krauskopf ze společnosti Škoda Auto. Ve Vrchlabí se teď budou vyrábět menší série speciálních modelů škodovek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel

Auto, jake?
Nakonec stejne zjistite, ze auto jsou jenom 4 kola a jeden volant a ze hlavnim smyslem auta je nekam vas prepravit a ne se honit za nejakyma obcas nesmyslnyma parametrama... Rikam to presto, ze jezdim v novem Golfu s plnou vybavou a ne v trabantu (tim jsem jezdil ale taky!).
0/0
27.6.2001 11:20

Roman

FELICIE JE SKVĚLÉ AUTO
Felicie je poslední auto v kategorii malé ale v prostoru uvnitř velké auto.
0/0
23.6.2001 21:44

miro

Re: FELICIE JE SKVĚLÉ AUTO
Zrejme neznate duverne Fiat Punto...
0/0
27.6.2001 14:57

Honza

zaplatpanbu za fabii
Pred pulrokem jsem resil problem nova felicia - nova fabia. Vybral jsem fabii a jsem tomu rad. Cenovy rozdil cca 40.000, ale mam za to posilovac rizeni, airbag, nastavitelny volant a hlavne auto, ktere neni uz za zenitem sve technicke vyspelosti a bezpecnostnich kvalit. Fabia ma uplne novy podvozek, ktery perfektne sedi a s felicii se neda srovnat. Delsi zaruku na karoserii. Trochu silnejsi motor (1.4), ktery je zivejsi nez Felicia (1.3). Co se designu tyce, je to velmi subjektivni otazka, kterou nelze jednoznacne odpovedet. Faktem vsak zustava, ze design fabie delal clovek, ktery ted pracuje na limuzine pro britskou kralovnu, a to o leccems svedci. Jsem rad, ze Skoda se pod VW odpoutala od pohrobku typu favorit (a nalijme si cisteho vina - felicie je modifikovany favorit) a zacala vyrabet auta, na ktera muzeme byt pravem pysni.
0/0
22.6.2001 10:21

John

Felicia
Mam Felicii Combi 1.6 GLX, zere to 8 , + 0.5 litru oleje/1000. Je to kram. Nicmene Felicii 1.3 mam v praci jako sluzebni auto a nebylo to tak spatne. Opravdu si myslim ze Fabia je draha.Zkuste si napocitat rozdily mezi Fabii Combi a Oktavkou, chcete li jako ja poradny kufr. Fabia je drahe male auto.Co na tom ze je bezpecne, je male, zadne male soucasne auto nemuze byt stejne bezpecne jako soucasne stredni auto.Je to otazka deformacnich zon......
0/0
22.6.2001 9:20

Tomas z Brna

Felda byla skvělá.
Před měsícem jsem si koupil ojetou Feldu 1.6GLX za 149000. To auto je prostě skvělé. Po městě jezdím za 7 litrů a ta živost! Myslím si ovšem, že důležitější než výroba levných aut pro českého zákazníka je práce kterou Škodovka dává svým zaměstnancům a velkému počtu subdodavatelů. Vím o čem mluvím, včera jsem byl v Kvasinách, kde moje firma dodává nějaké Hardware. Škodovka je příliž velká nato, aby se orientovala na český trh. Spíš by mě potěšil vývoj nějakého čtvrtého modelu, něco na způsob VW-Lupo, který by nároky českého zákazníka uspokojil.
0/0
22.6.2001 9:09

Michal

:-)
opravdu se prestaly ty zakulaceny favority vyrabet?? diky bohu!
0/0
22.6.2001 8:43

Mirek

Fabie ano, ale ne pro nas
Pierre IX. to vystihl, ze Skodovky se tu vyrabet budou, ale Cesi v nich jezdit nebudou. Cemu se divime? Ohlizeli byste se vy na cenovou prijatelnost pro domaci klientelu, kdybyste meli stejny podil exportu na produkci jako Skoda-VW-Auto?
0/0
22.6.2001 8:31

mentos

vitejte v nemecku
musime vsichni pochopit, ze skodofka je sice firma v cesku, ale vlasti ji velky nemecky nenasytny mamut, kteryho musi poslouchat.
0/0
21.6.2001 17:57

SASA

EVROPA
Skodovka jde tam kam ukazuje Volkswagen takze do Evropy,tam jsou felicie uz neprodejne,v soucasne dobe je Fabie na cenove urovni zahranicnich vozidel ve sve kategorii.ted uz je jedno jestli koupite ceske auto nebo zahranicni,vyjde to v podstate na stejne penize.
0/0
21.6.2001 14:12

Pierre IX.

Re: EVROPA
Co se tyce ceny auta, docela by me zajimala jedna vec. Nevim, mozna jsem naivni, ale neni to ve svete (v Evrope) tak, ze tuzemsky vyrabene auto je cenove pristupnejsi nez auta ze zahranici? A jestli ano, proc se Skodovka ubira opacnym smerem? Je to kvuli nemeckemu kapitalu? Aby to nakonec neskoncilo tak, ze se Skodovky sice v Cesku vyrabet budou, ale Cesi v nich jezdit nebudou, protoze to bude cenove neprijatelny...
0/0
21.6.2001 14:34

Štefan

Šílenství
Souhlasím s většinou, že konec Felicie je velká škoda. Skoro se chce říct tragedie. Fabie je totiž proti Felicii podstatně dražší a hlavně daleko horší auto v poměru cena/komfort. Fabie se mi nelíbí ani vzhledově. Je to neštěstí pro náš národ. Před měsícem jsem se rozhodoval, čím nahradit Felicii a nakonec jsem zjistil, že je daleko lepší naž Fabii, koupit si Octavii, byť s motorem 1,4. K mému úžasu jsem zjistil, že je to výborný motor a hlavně úsporný. Jezdí za 6 litrů!!! To Fabie nedokáže. Navíc cenový rozdíl činí vlastně necelých 30.000,- Kč při porovnání střední výbavy Fabie a základní Octavie. Nevím, kam Škoda míří s Fábií, ale obávám se tímto o budoucnost prodeje i zaměstnanců. Už nyní závod přistoupil k úsporným opatřením, byť o tom nemluví. Vím to, neb jsem zaměstnanec Škody auto.
0/0
21.6.2001 13:56

Zdenek

Velka skoda Skody Felicia
Je to, jak rika dan. Za ty penize nic podobneho noveho koupit nepujde.
0/0
21.6.2001 13:44

Mirek

Fabii? Proc?
Jako sluzebni pouzivam Fabii, doma mam Felicii. Kdybych si mel vybrat skodovku za tech bratru 270 tisic, co stala ta Fabie (celkem bez vybaveni), budu asi rychle shanet Felicii kombika nebo kratkou se slusnym vybavenim. Krome polohovaciho volantu nevidim duvod k takovemu cenovemu rozdilu, navic interier Fabie, zejmena palubka nic moc.
0/0
21.6.2001 12:39

Miroslav Obeslo

Re: Fabii? Proc?
Taky jsem hooooodne premyslel a rozhodnul se "potit krev a slzy" a sahnul jsem po Fabii. Verim, ze rozdil bratru 50 000 Kc plus vyssi pojistky stoji za: a) modernost (Felicie je koncepcne auto stare minimalne 5 let) b) bezpecnost (minimalne air-bag + lepsi crash testy) c) trvanlivost (Felicie=zaruka na karoserii 5 let, Fabia 10 let)
0/0
21.6.2001 13:59

-jj

Re: Fabii? Proc?
Kromě polohovacího volantu??!! To myslíte vážně?? Interiér fábie - palubová deska je sice hodně strohý a německý, zato daleko ergonomičtější, pohlednější a přehledný než u felicie, která je i uvnitř zakulacený favorit, pokud jste to nestihl zaregistrovat. Komfort obsluhy a řízení, což se projevuje na únavě/postřehu řidiče, fabie je také již daleko před felicíí, která zůstala někde u komunistických žigulíků. Stejně tak jako například posez na zadních sedadlech - felicie (i oktavie) = trestná lavice, fabie = vcelku pohodné posezení - pokud nechcete týrat své děti a spolucestující. A co pak teprve technické parametry motoru, podvozku a karosérie. Fabie skutečně nabízí slušný cestovní komfort, spolehlivost a bezpečnost západního standardu. Felicii skutečně ne. Stačí vyzkoušet (delší dobu) několik jiných vozů západní provenience a rozhodnutí je jasné. Podotýkám, že i když tak horuji za fabii, nejsem jejím majitelem ani řidičem. Při výběru koupi nového soukromého vozu jsem dal přednost automobilu japonské výroby (fabie byla kandidátem). :-)
0/0
25.6.2001 9:04

dan

Trochu skoda
Ne, ze bych chtel Felicii jezdit, ale pro mnoho lidi v CR to byl dobry format auta. Bude po nem na trhu velka mezera. Pro rodiny s normalnim zamestnaneckym platem ji nenahradi ani Octavie, protoze je hrozne draha a vzadu se sedet neda.
0/0
21.6.2001 12:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.