Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Červenec přinese řadu zdražení

Přichází bod zlomu. Ceny se budou měnit směrem nahoru i dolů - zlevní telefony, ale podraží například plyn a nájmy. Neděli 1. července je letos možné pojmenovat jako Den zdražení. Na základě změn zákonů a předchozích rozhodnutí státu půjdou nahoru ceny regulovaného nájemného, zemního plynu a v řadě případů i tepla. Podraží i některé služby České pošty a České spořitelny, cenovky s vyššími čísly se objeví také u motorových olejů a některých léků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hofy

DANE
Jsem slusny clovek a co me prvni napadlo v me mysli? "POSTRILIME JE KURVY VSECHNY" Napsal jsem to bez obalu a bez nejakych cukrlatek a nebudu to zde okecavat co a jak dal. SEROU ME, SEROU ME VSICHNI u koryk, ty prasata si rikaji POLITICI. Hofy
0/0
2.7.2001 11:32

Ivo Horák

Re Zloději
MICu, poohlédněte se po práci v zahraničí a zjistíte, že legální aktivity tam zdaňují spíš ještě víc než u nás. Pak jsou ovšem ještě černoty... Nevím, z jakých daní byste chtěl když ne zlepšit, tedy aspoň udržet životní úroveň důchodců, rodin s dětmi, stav životního prostředí, kulturního života, památek, bezpečnosti lidí, bezpečnosti země a ovšem zdravotnictví a školství. Takže ne zloději, ale moderní společnost.
0/0
29.6.2001 14:32

MIC

zlodeji
Koukam, ze statu nestaci, ze mi sebere polovinu prijmu a to ted mluvim jen o te casti, co mam napsanou na vyplatni pasce..kdyz prictu jeste to co plati zamestnavatel "skryte" tak mi to prijde jako lichvarsti...dan za to ze ziju..jeste by mohli zacit uctovat dan za cisty vzduch..treba kdyz si rodina vyjede z mesta do prirody..nejhorsi je predstava, ze moje penize utopi pan Gregr v nejakem zadluzenem podniku a naprosto bez efektu..asi se taky poohlednu v zahranici po nejake praci..:-(((
0/0
29.6.2001 9:48

Tom

Re: zlodeji
Vazeny priteli, dan z cisteho vzduchu uz taky vybiraji a jmenuje se to tak zkvostne, tusim "Lazensky poplatek ci co" A platite to pri ubytovani ktere je delsi nez nejaka doba tusim vic nez jednu noc. Proste to jak nas okrast tady maji vymysleno moc dobre. :(
0/0
29.6.2001 10:15

Pepík

Re: zlodeji
Pane, kdo je to stát, který Vás okráda? Vy jste nebyl nikdy v životě u lékaře a nebral nemocenské dávky? Vy nebudete nikdy v důchodu a nebudete brát důchod? Vy jste nechodil do školy, resp nemáte děti, které chodí do školy. Vy nejezdíte po silnicích? Vám nevadí, kdyby přestalo fungovat veřejné osvětlení? Nepotřebujete policii a vůbec žádné úředníky? .... mohl bych pokračovat do nekonečna. A to je ten stát, který "Vás okrádá". Doporučuji odstěhovat se do jeskyně a izolovat se od společnosti.
0/0
29.6.2001 12:07

J. Janoušek

Re: zlodeji
Pane, nepochopil jste můj názor. Netvrdím, že stát není potřeba a nemluvím jenom o státu, ale o neslušných jedincích (skupinách). Nejedná se tedy o stát. Upřímně řečeno, nemáte pocit, že nepoctivec, má v ČR velkou ochranu? Hodně štěstí na úřadech a u lékaře.
0/0
29.6.2001 13:44

J. Janoušek

Zdražování
Určitě je nepříjemné, když se neustále mění ceny všeho a občan si na živobití musí tvrdě vydělávat (bát se o průměrnou mzdu a je rád, že ji vůbec dostává a není bez zaměstnaní). Ten, kdo pracuje (nežije z peněz na dávkách) a nekrade je okrádán skupinami lidí ("chytráků") ve státní správě, mezi firmami a nakonec pomalu i v osobním životě (bydlení). Jediná naděje je věřit, že díky růstu konkurenčního prostředí klesne podplácení a krádeže. Že ti co neumějí a nechtějí poctivě pracovat nebudou mít v ČR "ráj". Jinak je opravdu lepší žít v cizině. Pak nám doma zůstanou jen liný a zkažení a budeme se jezdit dívat na svoji zemi jako emigranti (s nostalgií vlasti a prožitého dětství). PS: Žil jsem v cizině a nyní žiji v ČR?
0/0
29.6.2001 9:24

Jakub

Zdražení
Tak se opět zvyšují ceny nájmů a elektřiny atd.Co na to říci? Spíše jen zatnout zuby a vydržet.Nakonec co jiného nám zbývá.Otázka spíše je, jestli bude za chvíli za co vydržet.Ceny se zvedají neúměrně platům,kromě platů ve sněmovně, kde si poslanci drží teplé místo a smějí se všem svým,nebojím se říci,poddaným. Na druhou stranu ale nikdo rozumný nemohl čekat, že se česká ekonomika a hospodářství dá dohromady po 40-ti letech komunismu za 10 let.Zdražování je ale výsměch všem, kteří se snaží v této společnosti vytvářet hodnoty a stát jim to svými zákony+neúměrnými daněmi znemožnuje.Jak jsem již napsal asi nezbývá nic jiného než vydržet,ale už se začínám sám sebe ptát proč a za co......
0/0
29.6.2001 9:19

vločka

Naštvaní jsme všichni, kteří nekradem
tak, už toho mám dost! CHCEME SNÍŽIT DANĚ!!!řekněte si to taky někdo nahlas, ne typicky české se skloněnou hlavou "prosíme, páni politici,nechceme už zvyšovat daně", jak to, že v celém světě se ceny výrobků, služeb, výše daní může pohybovat nahoru nebo dolů a u nás vždycky jen nahoru a jako velké vítězství nám připadá, když se rok nezdraží chleba? CHCEME SNÍŽIT DANĚ - všechny - DPH, spotřební, ze mzdy! Víte, že naše daně jsou jedny z nejvyšších v Evropě?
0/0
29.6.2001 9:02

Pepík

Re: Naštvaní jsme všichni, kteří nekradem
Opravdu typická ukázka demagogie. U nás jsou jedny z nejnižších daní v Evropě. Najděte mi jediný stát, kde je nejvyšší daň ze mzdy 32 %. V Německu je to 46%. A naše daně z nemovitostí jsou rovněž bezkonkurenčně nejnížšší v Evropě. A to ještě ti, co si postaví vilu za 20 milionů jsou podle zákona z dob socialismu osvobozeni 15 let z jejího placení. A co teprve přísvěvky na stavební spoření. U nás jsou 25%, např. v Rakousku 6%. Takže znám lidi co mají 8 stavebních spoření (na děti, rodiče) a zdarma dostanou od státu ročně 36 tisíc.
0/0
29.6.2001 9:45

Lookash

Re: Re: Naštvaní jsme všichni, kteří nekradem
Pokud bych mel pocit ze se mi za sve dane dostava od statu odpovidajicich sluzeb, drzel bych hubu a krok. Az zacnou predvadet politici nejake vysledky a prestanou se starat jenom o svoje koryto ale taky o nas obcany...at jsou dane pro me za me treba nejvyssi v Evrope....ale sakra at to tady podle toho taky vypada!!!!!
0/0
29.6.2001 10:24

Tom

Re: Re: Naštvaní jsme všichni, kteří nekradem
Myslim ze Lookash mi promluvil primo z duse.
0/0
29.6.2001 13:12

Škopek

Re: Re: Naštvaní jsme všichni, kteří nekradem
Co to tady meleš o nízkém zdanění?! Jsi akorát oběť neprůhledné daňové soustavy. Co třeba další odvody, které odvádí zaměstnavatel a které jsou dovedně ukryty, abychom je neviděli? Co zdravotní a sociální daň (pojistné to rozhodně není!), DPH? Vždyť odvedeš ze svojeho příjmu tak 60% zpátky státu. Já dokonce spíš 80% (alkohol a benzín).
0/0
29.6.2001 14:59

klara

Re: Naštvaní jsme všichni, kteří nekradem
Prosim Vas, co se tak tady vsichni rozcilujete? Dane nejvyssi v Evrope? Tak pojdte zit napr. do Francie a uvidite, co to jsou dane! Tady maji jeste navic takove, o kterych se nam ani nezda! Napriklad dan z majetku pravnickych osob. Z kazdeho pocitace v kancelari zde zaplati na konci roku dan.Co vy na to? To u nas neni, co? Z mesicni mzdy, kterou dostanete, Vam osobne strhnou asi 52% a zamestnavatel dalsich asi 34%. Tak si to spocitejte a neplacte porad!
0/0
29.6.2001 10:54

Lookash

Re: Re: Naštvaní jsme všichni, kteří nekradem
Mila pani, opakuji jeste jednou neni to o vysi dani ale o tom co se "zbytkem" penez ktere se k vam dostanou muzete udelat. resp. co vam zbyde potom co zaplatite vodu, elektriku, plyn, telefon, benzin, jidlo....a taky o tom jak se k vam jako k obcanovi stat chova za ty penize ktere vybere! Byla jste nekdy posledni dobou napr. na nejakem urade, v nemocnici, ve skole? Doporucuji se zajit podivat napr. na dopravni inspektorat... opravdova lahudka!
0/0
29.6.2001 11:03

klara

Re: Re: Re: Naštvaní jsme všichni, kteří nekradem
Jasne, souhlasim. Vsak to taky nebyla reakce na Vas, ale na "vlocku", ktera chce snizit dane. Ze se s vybranymi penezi spatne naklada, to nepopiram. Ze si z nich cpou pupky nasi politici, to vime vsichni. Chce to kontrolu, adresnejsi rozdelovani, likvidaci korupce, lepsi zakony, ... . Ale lidi, zkuste se nad to povznest, protoze nyni s tim nic neudelame a nadavanim si jen kazime den a kratime zivot. Bohuzel jsme si nase pany poslance zvolili, tak to ted mame i s urokama. Preji vsem krasny den!!!
0/0
29.6.2001 11:13

Lookash

Re: Re: Re: Re: Naštvaní jsme všichni, kteří nekradem
:-) souhlas, jeste ze nam zbyva spousta jinych radosti a opravdu nema cenu se stresovat nad tim jak jde vsechno do haje, take preju pekny den :)
0/0
29.6.2001 11:16

Daniel Toth

Klíče
Dav, ktery v 1989 zvonil na Letne znacne proridl o ty co ty klice uz nemaji a ti toho uz moc nezaplati. A proto jsme tu mi, kteri mame jen klice, ale i dostatek trpelivosti.
0/0
29.6.2001 8:23

jastul

Re: Klíče
Danieli, držím palce, aby Tě ta trpělivost dlouho vydržela.Mne držela dost dlouho, už jsem vzdala.
0/0
29.6.2001 8:33

Jan Koutný

Re: Re: Klíče
Ano, v téhle rezignaci jsme ostatně nejlepší na světě. Ta myšlenka je nejrychlejší, nejpohodlnější, najde vždycky spousty příznivců, a ještě je člověk tak nějak jako "kontra", že jo, příčí se té vrchnosti, neni žádnej slouha, žejo?
0/0
29.6.2001 9:11

jastul

červenec přinese řadu zdražení
Je to hrůza tenhle stát.Jak člověk může být hrdý na češství, když žije jak nevolník.Změnit vládu, tss, počkejte po volbách, budou tam stejní nenasytní a hrabiví. Michale X tady se nikdy vláda nezmění, kdo by to udělal, většina lidí profituje z toho marastu tady, bohatne, proč by to chtěla měnit.Ti slušní, pracovití, hmm jsou jen otrávení apatičtí, nejdou raději k volbám, protože ty se stejně zmanipulují.
0/0
29.6.2001 8:20

Martin

Z čeho zaplatit ?
Vzhledm k tomu že platy tak rychle nahoru nejdou (většinou vůbec) z čeho budou slabší rodiny všechno platit ??? Hlavně že si vláda přidá na platech .....
0/0
29.6.2001 7:48

Michal X

Nenasytný a zpuchřelý stát
Jsme na tom téměř stejně jako Irsko na počátku 90. let.... Také patřilo k nejchudším zemím Evropy a také odtamtud utíkaly tisíce lidí za lepším životem do USA. Pak tam ale došlo k politickým změnám, nová vláda razantně SNÍŽILA daně a vytvořila podmínky pro investory z okolních států. Během několika let je z Irska jedna z nejbohatších zemí Evropy a Irové patří k nejnadšenějším příznivcům EU. Je načase, aby k něčemu podobnému došlo i u nás, jinak tato republika zajde na vlastním úbytku.....
0/0
29.6.2001 7:19

Jarda Medvěd

Re: Nenasytný a zpuchřelý stát
0/0
29.6.2001 7:58

Jarda Medvěd

Re: Nenasytný a zpuchřelý stát
Příteli, co jste napsal je asi pravda, ale poraďte, jak dostat současnou irskou vládu do Strakovy akademie místo těch, co tam jsou dnes, či co tam budou po volbách. Ať koukám, jak koukám, nevidím v našich politicich většího rozdílu.
0/0
29.6.2001 8:02

krTTek

Re: Nenasytný a zpuchřelý stát
Jen tak mimochodem, Irsko neni ani nahodou nejbohatsi stat nebo jeden z nejbohatsich statu Evropy. Nezamenujme hospodarsky rust s bohatstvim. Ohledne vlady: co jsme si zvolili to tu mame.
0/0
29.6.2001 8:18

Martin

Re: Re: Nenasytný a zpuchřelý stát
Ohledne vlady: Rozhodne neni pravda, ze tu mame, co jsme si zvolili. Soc.dem. rozhodne nemela ve volebnim programu nic z toho, co dela. Koalici s ODS pocinaje a vyziranim lidi konce. Jako obcan se citim trestan za svou blbou snahu neo dokazat a slusne zit. Dyt temer polovina toho co vydelam konci v jejich nenasytnych chrtanech a to take nemeli ve volebnim programu.
0/0
29.6.2001 9:29

Pablo

Re: Nenasytný a zpuchřelý stát
Rád bych připomněl, že Irsko začalo hospodářsky růst díky EU, která mu velmi pomohla. Proto asi teď nechtěji další rozšiřování EU, protože pak by přišli na řadu jiné země a na Iry by zbylo méně než dosud. Jejich NE není nic jiného než vypočítavost.
0/0
29.6.2001 8:47

Jan Koutný

Re: Nenasytný a zpuchřelý stát
To, jak jsou Irové nadšenými příznivci EU, ukázalo jejich nedávné referendum o smlouvě z Nice. Také bych byl možná trošku opatrnější ve výrocích typu "jedna z nejbohatších zemí Evropy". Myslím, že Irsko má nejvyšší růst, že udělalo velký skok, že je dobře, že tam sídlí každá lepší technologická společnost, ale Dublin je jedno z nejdražších míst Evropy. Podle soudů tamních lidí jsou tam velmi výhodné podmínky pro business, horší je to už s podmínkami a např. kupní silou pro normální lidi.
0/0
29.6.2001 9:04

typan

Re: Re: Nenasytný a zpuchřelý stát
Nevim, co znamena "z nejdrazsich mist". Co jsem se v Dublinu zdrzoval, mohu rici, ze tam neni levne, ale hostely a hospody jsou srovnatelne s cenami v Severnim Irsku atd. Tezko rict, jak je to tam s lidmi. Ze jim EU pomohlo, o tom neni sporu. Ja myslim, ze u nas je nejvetsi problem v tom, ze jsou ukrutne dane s prijmu fyzickych osob. Kazdy, kdo vydela trosku slusnejsi penize, ihned dostane na tyto penize poradnou dan - a at se na me politici nezlobi, nase progresivni zdaneni nezdanuje vice bohate lidi, ale i lidi se strednimi prijmy. Je to proste vypocitavost, jen malo zivnostniku odvadi opravdu "spravidlive" dane. Jako zamestnanci jsme znevyhodneni v tomto state - a bohuzel znam spoustu lidi, kteri pracuji v IT sektoru a kteri hodlaji razantne resit svou situaci, protoze uroven zdaneni jejich mezd je neunosna. Myslim, ze v tomto sektoru je tu spousta chytrych a schopnych lidi a ze jako softwarovy stat bychom mohli byt celkem vysmati. Vlada a stat zkousi, co vydrzime a bohuzel lide, kteri by mohli zajistovat rozvoj teto zeme utikaji.
0/0
29.6.2001 9:20

Pepík

Re: Re: Re: Nenasytný a zpuchřelý stát
To jste všichni tak omezení, že papouškujete ty nesmysly o výši daní, které vám prezentují pravicoví politici? Zjistěte si, jaké dané platí lidé z vyšších příjmů v jiných zemích. U nás je to směšných 32%. V Německu se sazba před 2 roky snížila z 52% na 46%. Všude jinde je to podobné. Ano na západě se snižují daně. Ale než se dostanou na naší úroveň tak to potrvá 50 let. A to kolem sebe nevidíte podnikatele, kteří jezdí v luxusních autech, staví si vily a přitom kyždý rok vykazují ze svého podnikání ztrátu a tedy žádné daně neplatí? Když v tom chce udělat vláda aspoň trochu pořádek, tak jí v tom "pravicoví" poslanci, které jste si zvolili, zabrání - viz majetková přiznání, registrační pokladny atd.
0/0
29.6.2001 10:01

klara

Re: Re: Re: Re: Nenasytný a zpuchřelý stát
Znam trosku situaci ve Francii a muzu jen potvrdit. Takova kontrola a strach z postihu, ktere jsou velmi prisne, nedovoli moc lidem vysmivat se zakonum.
0/0
29.6.2001 11:19

E.SAID

zdrazovani
Take ziji v U.S.A. uz delsi dobu .Scela souhlasim s panem K amilem. Je to ostuda ,ze vtakove krasne zemi nikdo nebude s pokojene zit .[se strachu nedostatku penez]A TAKE BOHUZEL MUSIM RICT ZE V CIZI ZEMI SE ZIJE LEPE NEZ DOMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! co bude dal noveho?
0/0
29.6.2001 6:06

Kamil Sustr

ZDRAZOVANI
Vazeni Pratele: Jsem velmi rad, ze jsem uz dva roky mimo CR!!! Odjel jsem do USA, abych mohl zit jako clovek, zatim se mi to velmi dari a jsem nadmiru spokojen. Zjistil jsem totiz, ze poctivou praci u nas doma budu zit jako zebrak a nemnel jsem sanci ziskat ani zakladni slusne bydleni. Pracoval jsem jako delnik trismenneho provozu. Nemel jsem svuj byt, auto, na slusne osaceni uz penize taky nestacily. Myslim si, ze obycejny clovek nedostane ani pujcku, z ktere by si koupil treba jen garsonieru. Neni bez zajimavosti, ze jen v Chicagu je nekolik tisic mladych lidi z CR, natoz kolik jich je v cele Americe a vubec vsude po svete!! Tenhle ubytek produktivnich lidi se musi nutne nekde projevit a myslim si, ze zainteresovani lide vi o cem tady ted pisu. Neco je v nasem state prohnileho a asi by bylo dobre s tim neco udelat, jinak se ty tisice mladych lidi nevrati, naopak jich jeste ubyde a potom nevim, netusim, jak to vsechno s nasi zemi dopadne..... Kamil Sustr 1327 Modaff Rd. Apt. C-2 Naperville, CHicago, IL 605 65 U.S.A.
0/0
29.6.2001 5:03

Honza

Bohužel
MÁTE PRAVDU - vážený pane!
0/0
29.6.2001 6:50

klara

Re: ZDRAZOVANI
Mate pravdu, ale jen castecne! V USA je lehci zivot, ale je to jasne. Vzdyt je to jedna z nejvyspelejsich ekonomik na svete! Jak muzete porovnavat nasi zemi s USA? Vzdyt americka ekonomika uz je nekolik let v konjunkture! To znamena snizovani dani, uroku, investice ... . Lehci zivot. ( Nemluvim o letosnim roku, uvidime, ale vypada to na pokles dve ctvrtleni za sebou, tedy mirnou recesi) Proc jste jel pracovat do USA a ne nekam jinam do Evropy? To uz by se Vam tak lehce nemluvilo! Jedte treba do Svycarska nebo do Anglie a vydelate 5x vic. Ale pozor! Taky ten zivot bude minimalne 5x drazsi a ve vysledku na tom budete jeste hur! A to budete poradne makat, aby jste si vydelal! Takze Vas to za chvili prestane bavit a vratite se domu, uvidite.
0/0
29.6.2001 11:44

Michal

Re: Re: ZDRAZOVANI
Ano mila Klaro v Americe je skutecne lepsi zivot. Ale jak pro koho, kdyz patrite k tzv. nizsi tride tak delate normalne i 80 hodin tydne a nedej boze aby jste onemocneli nebo sli na operaci, potom muzete taky splacet 20 tisic$. Tady se doktori s nikym neparaj je jim jedno jestli budes mrzak.
0/0
30.6.2001 2:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.