Diskuze

Prázdninové vlaky pojmou osm tisíc kol

S příchodem léta stoupá každoročně na českých železničních tratích počet cyklistů. Spolu se svými dvoukolovými miláčky se chtějí po kolejích přiblížit cíli své dovolené. Se stejnou pravidelností docházelo k v minulých letech k situacím, kdy na nástupištích ve velkých městech zůstali stát nešťastníci s bicykly, kteří se do vlaků nevešli. Letos nabídnou České dráhy pasažérům 1300 vagonů vhodných pro takzvanou zjednodušenou přepravu 8600 kol.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr Tomášek

11. 7. 2001 9:32
Vlaky+kola
POCHVALA ČSD. Za posledních několik roků mám jen dobré zkušenosti s přepravou kol: od počátečního strachu (někdy v r. 1996), že mi někdo něco nebo celé kolo na dráze ukradne; přes asbolutní důvěru, ketrou mám cca od loňska. Začíná se mi cestování s kolem ve vlaku líbit mnohem více než autem. Zaměstnanci ČSD se ke kolařům chovají sympaticky. A to najezdím autem i vlakem za rok desetitisíce km. Dobrou novinku, pojízdnou úschovnu jsem vyzkoušel před 10 dny v neděli 30.7. cestou z Olomouce na Ramzovou, Jeseníky. Dobrá je i průkazka na podávání kol u zavazadl. vozu. Nejpodstatnější: je vznik důvěry k přepravci; sekundárně: nemusím se vracet k autu a mohu pružně měnit program. Vždyť kolo moje a mé ženy stojí dohromady více jak 50 tis. Kč. A používám je pro odpočinek po práci. At už to je okolo Prahy, kde bydlím, nebo pro cesty po Čechách a Moravě na vvíkendévých výletech. Myslím si, že mnoho lidí neví, jak dnes dráha funguje, protože jezdí jenom autem. Zpoždění není podstatné: vždyť na dálnici Praha Brno je to otázka náhody...vím co mluvím...tel. 0606 781 491, Praha 3, Tomášek
0 0
možnosti