Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mluvčí E.ON: Proud od ČEZ už nebereme

Od 1. července neodebrala německá energetická společnost E.ON od českého výrobce elektřiny ČEZ žádný elektrický proud. Rakouské stanici ORF to řekl mluvčí E.ON Werner Süss. Jeho kolega z ČEZ Ladislav Kříž odmítl vyjádření komentovat. "Dokud jednání (o vypovězení smluv) nebudou uzavřena, vyjadřovat se nebudeme," prohlásil. Důvodem k ukončení odběrů je odpor německé veřejnosti k jaderné energii, ztělesněné elektrárnou Temelín.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jomo

e.on.
Tak E.ON. neodebírá? Němci většinou nevypovídají dopředu nasmlouvaná množství a neporušují uzavřené smlouvy. A když to udělají, tak se většinou dohodnou na zaplacení obvyklého odškodného. Ani kdyby jejich ministr čehokoliv řekl cokoliv. Naše elektřina se jim nehodí. Tedy naše. Moje není, nejsem akcionář. Čez rád nemám a prodávat elektřinu levněji ven než domů také o něčem vypovídá. Německé výrobce elektřiny musí E.ON také štvát. Navíc se zavázali snad do 20 let ukončit provoz vlastních jaderných elektráren. Teda slíbili to u nich voličům. No tak Temelín zavřeme. Zahodíme 120 miliard a ještě si to sami odhlasujeme na základě článků novin německých vydavatelů. Pak v německu zjistí, že jádro je vlastně výýýborná věc. Voličům to pěkně vysvětlí a rakušákům jako obvykle ukážou dlouhý nos. Pak bychom mohli založit česko rakouský spolek podvedených. To je asi tak všechno, co nám oběma dědicům monarchie zbylo. Hobby s octem.
0/0
15.7.2001 17:33

Viper4

Klidně se hádejte
Klidně si i roztrhejte občanky. Ekologičnost jednoho nebo druhého zdroje energie je už dávno stranou (pokud o ni vůbec kdy šlo). Nejdůležitější jsou peníze a politika. Strach z atomové energie je realita a poměrně dobře podložená realita. Je to realita, které se dá krásně využít jako politického nástroje nebo jako skvělého marketingového triku . Naprosto stejně jako jakéhokoli jiného strachu. Logika jde stranou (ostatně u politiků by ji člověk ani nečekal). Rakušani nás nesnáší léta a teď k tomu mají dost reálný důvod. Němci mají rádi vše své, vše německé. A my máme na jihu Čech uložené naše daně do stavby, která měla pomoci lidem v severních Čechách. Každopádně svítit budeme chtít i dál. Řek moc nemáme, ani tu tolik nefouká a sluneční energie se zatím pořád spíš hodí k opalování.
0/0
13.7.2001 12:29

Alois

Re: Klidně se hádejte
Nahodou je dobre ze se muzeme takhle pekne hadat. Celej Temelinskej problem vznikl v dobe, kdy se vubec pochybovat o nicem nesmelo... Protoze strana byla vsevedouci. No, a ted jsou z toho takovyhle sracky...
0/0
13.7.2001 13:40

Robert

Rub a líc
Podívejme se na to i z té lepší stránky, copak by ČEZ zavíral uhelky, kdyby byla po proudu větší poptávka? To by pak jediná pozitivní stránka Temelína byl zisk ČEZu.
0/0
13.7.2001 12:09

Velky tresk

Jde to od ruky
Tak nam to zatim jde od ruky. Spotreba el. energie klesa. Vyvazet ji lze jen tezko a nechteji ji ani za super cenu. Pokusime se opet nabidnout primotopy ( ty budou skoro zdrama), mozna je i instalace na zastavkach MHD, to nemaji ani v Moskve. Pak se el. energie zdarazi, to je jedine jiste a zakonite. Dal koupime velky zarovky a budeme vysilat signaly do kosmu. Mozna prileti soudruzi z rude hvezdy a nakoppi od nas elektriku v igelitkach no ne? A pokud budou chtit tak jim prodame super tajnou a spickovou technologii Temelina do jejich litajiciho talire a navic pridame kus trochu vohle turbiny to bude v cene. Tomu se rika tesk ne?
0/0
13.7.2001 10:53

RobM

Západ opět útočí
Soudruh Grégr se dohodl s vedením ČEZu, že bude pravidelně přispívat ze svého platu do fondu, který bude případné výkyvy prodeje elektřiny pokrývat. V případě, že by se imperialisté ze Západu pokusili nějakým dalším způsobem vměšovat do situace v naší republice a ohrozili tak naši elektroenergetickou stabilitu, čímž by se pokusili podkopat důvěru občanů v náš stát, bude vláda nucena přistoupit k důraznějším opatřením. Jedním z nich by mohlo být propouštění desetitisíců spoluobčanů, nebo zvýšení zadlužení státu. Skloňme se před obětavostí soudruha Grégra a moudrostí vlády…
0/0
13.7.2001 10:38

Pepino

Re: Západ opět útočí
Jaký mindrák si léčíš tímto blábolem.....?
0/0
13.7.2001 11:07

Alois

Re: Re: Západ opět útočí
Zkusim odpovedet ja - mindrak z priserne vlady a z destruktivniho ministra prumyslu, ktery se postupne podepsal na Deste, na Temelinu a chysta se na Velky tresk... co bude dal ? Kdo ho zastavi... Asi mam taky mindrak a neskutecne obavy z budoucnosti...
0/0
13.7.2001 11:13

Pepino

Re: Re: Re: Západ opět útočí
A ty myslíš,že Kalousek s Kűhnlem a Majzlíkem jsou ti praví lékaři????
0/0
13.7.2001 11:35

Alois

Re: Re: Re: Re: Západ opět útočí
Proc Kuhl s Majzlikem ? Ti maji nejaky specificky vliv na Temelin ? Se divim ze jste se me rovnou nezeptal na lekarsky vlohy Grebenicka. To by s Gregrem souviselo prakticky stejne...
0/0
13.7.2001 11:48

Pepino

Re: Re: Re: Re: Re: Západ opět útočí
Díval jsem se na to z pohledu do budoucnosti a nikoli do minulosti. Grebeníčka jsem zatím neslyšel sestavovat budoucí vládu, jmenované tři ano........
0/0
13.7.2001 13:16

Alois

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Západ opět útočí
Aha. A na co jste prisel ? Chysta Kuhl taky nejaky tresk ? :-)
0/0
13.7.2001 13:34

Pepino

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Západ opět útočí
Nevím o tom,že by vůbec něco chystal, zatím stahuje medvěda,který ještě běhá po lese.
0/0
13.7.2001 13:41

Alois

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Západ opět útočí
Tak to ten mindrak muzeme omezit na Gragra, ne ? Jak ostatne bylo receno v uvodu :-)))
0/0
13.7.2001 15:12

Enge

Jak je to jinde ?
Chci si taky udelat, pokud mozno objektivni, nazor na vec. Chtel bych zjistit, kdy byla naposledy nekde otevrena jaderna elektrarna ? (eventuelne kde?) Nebo pripadne, planuje se nekde otevreni nejake dalsi ? Nevite nekdo.. Nemuzu objevit rozumny zdroj informaci, kazdej si jenom mele to svy..
0/0
13.7.2001 10:36

Kosťa

Re: Jak je to jinde ?
Přehled rozestavěných jaderných elektráren v Evropě (a snad i mimo Evropu - to si již nepamatuji) má ČEZ v jedné ze svých brožur; před časem jsem si ji bral při exkurzi Temelínem (nejsem papaláš, exkurzi si může domluvit každý A ROZHODNÉ JI DOPORUČUJI). Kontakt: Informační centrum Jaderná elektrárna Temelín 375 05 Temelín - elektrárna tel.: (0334)782639 fax: (0334) 784900 Temelínu fandím a netankuji u OMV.
0/0
13.7.2001 18:31

Enge

Re: Re: Jak je to jinde ?
No! Nemohl by jste to sem z ty brozurky opsat? Nedelam si sice iluze o objektivnosti informaci primo z JE, ale zajimavy cteni by to rozhodne byt mohlo. Tim spis ze zatim tady nikdo nic konkretniho o budovanych JE bohuzel nenapsal... Zvlast pokud se neco stavi v Evrope - to by bylo uzitecny info..
0/0
14.7.2001 15:21

PetrN

Temelin
Tak si myslim, ze bychom meli zacit bojkotovat rakusaky a skopcaky. Zacalo to oceli, ted je na rade elektrina a zemedelska produkce, v EU bychom taky nemeli pracovat.... Uz se nas boji. Skoda, ze tu neni zadny silny cesky kapital, mohli jsme byt jako za prvni republiky. Bohuzel je to vsechno vytunelovany a tudiz v cudu. Zablokoval bych jim hranice tak ze zadnej skopcak a rakusak by se tady nemoh predvadet. Tady jim nase elektrina, benzin, kurvy nevadi.
0/0
13.7.2001 9:53

Enge

Re: Temelin
Hehe, jak Vas tak ctu, ja byt skopcak tak bych se Vas taky bal a hranice bych patrne zavrel dobrovolne :-))))
0/0
13.7.2001 10:45

Petr

Proč Bavorsko nechce český proud?
Odpověď na otázku "proč Bavorsko nechce český proud" je myslím zcela zřejmá. Jedná se jednoznačně o hájení vlastních ekonomických zájmů sousedních států, především Rakouska a Německa. V elektrickém proudu z Temelína má totiž Česká republika v rukou "strategickou surovinu", která je ve srovnání se zahraničním laciná, a proto je značně nepříjemnou konkurencí pro tamní energetické koncerny, kteří nejsou schopni konkurovat. Používaná argumentace proti nebezpečnosti výroby elektrické energie z "jádra" je pouhou zástěrkou jak zmanipulovat širokou veřejnost a využít ji ve prospěch zájmů rakouských a německých energetických společností (a potažmo zájmů celého státu) proti levné české energii. Snahou těchto zahraničních energetických společností je zničit nebezpečnou českou konkurenci za každou cenu. Skutečnost, že německá společnost E.ON využívá v současnosti více jak polovinu elektrické energie vyrobené v jaderných elektrárnách, aniž by to komukoliv vadilo, je více než výmluvná. Proto si myslím, že bychom se v žádném případě neměli nechat donutit k zastavení jaderné elektrárny Temelín, ale naopak elektrárnu co nejdříve uvést do trvalého provozu a pokusit se nahradit výpadek exportu.
0/0
13.7.2001 9:17

Snehulak

Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
Hm, to je dost Gregrovsky postoj. Ale nekoresponduje mi s tim hned nekolik veci. Jednak - proc rakousko a nemecko rusi svoje jaderne elektrarny (resp. rakousko zadnou neprovozuje), kdyz by si prece sami mohli svoje jaerny elektrarny dostavet a profitovat na nich. A druhak mi v teto souvislosti nejak nesedi to, ze jaderny elektrarny se nestavi nikde ve svete - nezda se mi ze by to byl nasledek ekonomickyho lobovani rakouska... Mam pocit ze jenom nechceme slyset ze neco je jinak nez jak tvrdi CEZ a Gregr...
0/0
13.7.2001 9:48

comment

Re: Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
Tvůj argument, že JE se nestaví nikde ve světě, není pravdivý, v souhrnu se jich reálně připravuje a plánuje možná několik desítek ...
0/0
13.7.2001 9:55

Snehulak

Re: Re: Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
Neni to ani tak argument jako spis domenka. Neslysel jsem o zadne v posledni dobe otevrene JE, ani jsem neslysel o tom ze by se melo nekolik desitek novych otvirat. Zato jsem zaregistroval ze bylo zlikvidovano nekolik rozestavenych na ruznych mistech sveta. Ale pripoustim ze to zas az tak utlocitne neleduju, reknete kde se neco takovyho planuje, byl by to zajimavy postreh do diskuse... Muzeme pak zkoumat proc tam ano a jinde ne.. Ja bohuzel vim jenom o Temelinu, coz ve me vyvolava pochyby...
0/0
13.7.2001 10:26

comment

Re: Re: Re: Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
... viz energetická koncepce nové americké exekutivy - např.
0/0
13.7.2001 11:46

Snehulak

Re: Re: Re: Re: Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
tam se pise co zajimaveho ? napr. :-)
0/0
13.7.2001 11:54

comment

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
http://www.nea.fr/html/pub/activities/ar2000/trends-in-nuclear-power.pdf - link jsem ti sehnal v rychlosti, určitě se najdou na netu stohy materiálů o budoucích záměrech v oblasti budování nových JE, ale chce to čas a rychlý drát
0/0
13.7.2001 12:08

Alois

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
Nojo, ja to teda prolit jenom zbezne, ale ona je to nejaka studie nebo analyza, ale ne koncepce, natoz vladou schvalena... Ze jsou lidi Gregrovo formatu leckde na svete, o tom nepochybuju, ale celkem by me zajimalo, jestli skutecne nekde chystaji spusteni jaderne elektrarny. Opravdu jsem doposavad o nicem takovym neslysel.
0/0
13.7.2001 13:58

comment

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
Skutečně se elektrárny ve světě staví, podklady k tomu je možné sehnat, ale chce to čas. Výstavba JE vůbec nesouvisí s "grégry" ve světě - ale snad ještě platí princip, že lze-li něco udělat ekonomicky efektivně a s přijatelnou mírou bezpečnosti, pak je iracionální mít proti tomu nějaké předsudky a apriori to odmítat, jako třeba v Rakousku. Mimochodem, může někdo v Rakousku vysvětlit, když je tedy ta jaderná energie tak jednoznačně špatná a všichni kromě těch zaostalců z Východní Evropy to ví, proč si tedy sami postavili jadernou elektrárnu a nespustili ji "jendoznačným" rozhodnutím 50,5% v plebiscitu? (když je to tedy taková šílenost stavět jaderky). Skutečně celý problém okolo odporu k Temelínu je o penězích, nové paroplynové elektrárně v Rakousku, nechtěné konkurenci z Východu, a odporu vůči rozšíření EU, a na této vlně v Rakousku úspěšně surfují demagogové a politikáři všech barev ......
0/0
13.7.2001 14:15

Alois

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
Hm, demagogicky zmanipulovani muzou byt rakusaci zrovna jako mi. Ale tvrdit ze apriori mi s nasim Temelinem mame pravdu... to mi pripomina.. Vsichni jste blazni jenom ja jsem letadlo... Taky se mi nechce verit ze by se nekde stavela jaderna elektrarna a nevedelo by se o tom. Zkuste zjistit vic, jestli mate kde, myslim ze by to tady zajimalo vic lidi a aspon by jsme meli sirsi obzor..
0/0
13.7.2001 15:08

Jan Kotek

Re: Re: Re: Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
Napadaji me hned dva priklady ktere se velmi tesne vazou k CR. Prvni: slovenske Jaslovske Bohunice - nedavno (pred 1-2 roky) tam rozjeli jeden nebo dva nove bloky (400 MW?). Rakusaci take kafrali, ale jakmile to bylo rozjete, tak sklapli. Druhy: v Iranu je dostavena/dostavuje se jaderna elektrarna v Bu's~eru. CZ firma do ni mela dodat vzduchotechniku, ale USA se stavely proti a tak parlament prijal zakon c. 99/2000, kterym dodavky pro ni zakazal. Bylo okolo toho dost rozruchu i v mediich - vzpominejte. (nejsem zadny zakono-fil, ale ten zakon je ve stejne castce jako Z o ochrane osobnich udaju)
0/0
13.7.2001 17:01

Zaric

Re: Re: Re: Re: Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
Snad se nepletu - v roce 1999 se Slovaci zavazali ze predcasne odstavi oba dva bloky Jaslovskych Bohunic - jeden v roce 2006 a jeden v roce 2008... Nespletl jste si to ? Jinak podle Iranu bych se zrovna nepokousel orientovat... Krom toho mam pocit ze tu elektrarnu nakonec stejne nemuzou dokoncit... Ale to uz satram v pameti, pokud je to jinak, sorry..
0/0
13.7.2001 17:28

Enge

Re: Re: Re: Re: Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
Podle toho, co jsem se docetl tady : http://www.government.gov.sk/uznesenia/1999/0914/uz_0801_1999.html - tak to spis vypada ze Slovaci maji v umyslu Jasl. Bohunice zavrit..
0/0
13.7.2001 17:39

Martin Horacek

Re: Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
Nevim o zadne jaderne elektrarne, ktera by se mela v Nemecku v nejblizsich letech odstavit... Nemci ani nevi jaky zdroj energie budou preferovat v pristich 20 letech. Na rozdil od rakusanu nemaji po vetsine sveho uzemi Alpy a tim padem nemuzou vyrabet elektrinu ekologicky... Co se tyce E.ONu - te to naprosto skvely marketingovy tah jak prilakat zakazniky a zvysit prestiz sve spolecnosti. Az cela kauza utichne, budou opet odebirat z vychodu...
0/0
13.7.2001 11:31

Hugo

Re: Re: Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
Nemci momentalne rozebiraji odstavenou jadernou elektrarnu v Mulheim-Karlichu a zjevne hodlaji realizovat koncepci postupnyho odstavovani vsech svych 19 jadernych elektraren tak, aby v roce 2021 nezustala zadna...
0/0
13.7.2001 12:02

Hugo

Re: Re: Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
Nemci momentalne rozebiraji odstavenou jadernou elektrarnu v Mulheim-Karlichu a evidentne hodlaji realizovat koncepci postupnyho odstavovani vsech svych 19 jadernych elektraren, tak aby v roce 2021 nezustala zadna...
0/0
13.7.2001 12:07

Pepino

Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
Co na tuto zjevnou diskriminaci říká unsere lieber freund Frrrhojgen....
0/0
13.7.2001 11:04

Alois

Re: Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
Chachaa, tak to je dobryyy, se bavim :-))) Asi jako kdyz si odmitnu v kramu koupit rohliky - prodavac zacne kricet ze ho zjevne diskriminuju :-))))))) Jo, diskriminuju, jsem zakaznik a je primo zadouci abych si za svy penize vybral prodavace. Naopak nee... :-))))
0/0
13.7.2001 11:09

Pepino

Re: Re: Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
Pokud ti někdo nepřišije na tepláky hvězdu a neporučí ti do kterého krámu smíš,pak už končí cha,cha :-))))))
0/0
13.7.2001 13:21

Alois

Re: Re: Re: Re: Proč Bavorsko nechce český proud?
co ?
0/0
13.7.2001 13:36

Karas

bez elektriny
Dobrou stránkou je, že E.ON začne brzo nakupovat svíčky a louče, aby měli čím svítit. Opět je vidět co dokáže uhelná lobby.
0/0
13.7.2001 9:09

bradley

ekofasismus
Kazdy rozumny clovek prece vi, podobne akce typu "nechcem tu energii z atomu",jsou jen politicke hry, ktere provadeji rudozeleni pomatenci, kterym se podarilo bohuzel ovladnout EU. On je komunismus (nebo jina podobna ideologie propagujici jakousi socialni rovnost a podobne hloupe myslenky) velmi obtizne znicitelny, Vyhodis ho dverma a on se vrati oknem. Idea socialismu se diky krachu Ruska a zemi vychodni Evropy zdiskredituje a "bingo !" mame tady ekologisty, ekofasisty a podobnou sebranku. A malokdo si uvedomi, ze skutecne cile komunismu, socialismu nebo ekologismu jsou stejne - perzekuce bohatych a schopnych a zavedeni jakehosi umeleho prumeru... A potom placaj jenom o nadnarodnich spiknutich, stehovanich na Bahamy a tucnych uplatcich. Co takhle zacit rvat, ze uz ma 10 let stat obchvat kolem Plzne a zatim tam rocne umira diky smogu stovky lidi na rakovinu ? Temelin nikoho nezabil - narozdil od Vas zeleny teroristi, ktery umite akorat psat petice proti vsemu a proti vsem.
0/0
13.7.2001 8:25

Tomas

Re: ekofasismus
Na jaderne energetice je podle me jediny problem - odpad. A ten problem opravdu neni vyreseny, krom meziskladu ve vlastni elektrarne. Neni to sice duvod k neuvedeni elektrarny do provozu, ale je to duvod k poradnemu vedeckemu vyzkumu. Krom tohoto problemu jeste jedna neprijemnost - odbory patrne prosadi, aby se nevypnuly severoceske hnedouhelne elektrarny, coz je velka chyba, protoze prinos relativne ciste energie z jadra se rozplyne v coudu z uhelnych elektraren a prachu hnedouhelnych dolu. Pokud jde o vase ekofasisty, tak jste stejny demagog, jako oni. Lide v Plzni maji Vami popisovane problemy zejmena kvuli tomu, ze kazdy vocas chce byt "in" a neudela ani krok pesky, na kole, ci hromadnou dopravou. Problem s obchvatem je az druhotny a situaci resi pouze castecne. Ulehci ve meste, pritizi v okoli - zakon o zachovani hmoty a energie se tim neoklame. Je treba najit kompromis a ne se jednostranne podrizovat jakekoliv skupine lidi (vsimnete si, ze "radikalni" automobiliste by chteli mit vsude pohodlne, nejmene dvouproudove silnice a ze jejich "agresivni" vudci pouzivaji stejne nesmyslne argumenty jako "agresivni" vudci ekologistu a antiglobalizatoru, kteri by naopak chteli, aby vsichni drepeli na vetvi a meditovali). S pozdravem Tomas
0/0
13.7.2001 8:53

Jan Kotek

Re: Re: ekofasismus
Vami zminovane argumenty jsou pusty blabol. Hlavni faktorem znecistujicim ovzdusi v Plzni je tranzitni doprava - prevazne kamioniova, nikoliv tedy osobni doprava obyvatel Plzne. Dle obchvat vedle presunuti znecisteni jinam toto znecisteni VYRAZNE snizi. Kamion, ktery se sune rychlosti max. 50 km/h (ale mnohdy i 20 ci 0 - stoji) produkuje mnohem vice splodin nez pri jizde rychlosti 100 km/h - motor proste pri teto rychlosti pracuje efektivneji. A o uspore hektolitru nespalene nafty nemluvim.
0/0
13.7.2001 9:12

Robert

Re: Re: Re: ekofasismus
Tady někdo nemá paměť. Nikdo neprotestoval proti dálničnímu obchvatu, ale proti jeho změně z kratšího na delší. Proti sobě tu stáli spekulanti s pozemky a ekologická hnutí s postiženými obcemi. Jinak Plzni obchvat pomůže jenom částečně. Tranzit sever - jih zůstane zachován středem města. Tak se zkuste jít nadechnout na Slovanskou nebo Klatovskou třídu. Tam se na neexistenci obchvatu vymlouvat nikdo nemůže, a bude i hůř...
0/0
13.7.2001 10:30

bradley

Re: Re: Re: Re: ekofasismus
O cem jsou tedy ty petice kdyz ne o protestu proti obchvatu ? Jsme bohuzel dost mala zeme na to, aby nebyla nikdy zadna obec "postizena". I kdyz obchvat pomuze jenom castecne, myslim ze neni argumentem nestavet zadny kvuli tomu, ze zustane tranzit sever-jih zachovan stredem. Ale o obchvatu tenhle clanek nebyl - daval jsem to jen za priklad ekomysleni. Jen by mozna meli mistni ekologove spadnout ze stromu a jet se podivat treba k rakusanum (s kterejma si ted tak rozumi). Jejich (a nejen jejich - i CH, F, D...) dalnicni sit je vedena pres alpska strediska a chranene oblasti. Zadne petice a protesty se nekonaji !?!?
0/0
13.7.2001 16:05

Robert

Re: Re: Re: Re: Re: ekofasismus
Petice byly proti delší variantě obchvatu přes vrch Valík. Opravdu.
0/0
16.7.2001 16:16

František Dobrota

Re: Re: ekofasismus
souhlas
0/0
13.7.2001 9:13

hope

Dali jsme mlcenlivy souhlas k tomu aby nas okradli!!!
Nechapu zastance dostavby Temelina, nebot polosoukroma firma CEZ postavi za hrisne velke statni penize betonovy pomnik a pak ji potecou zisky do kapsy. Lidi na tom neziskaji nic, protoze elektrina se zlevnovat nebude, naopak. Nemuzu si pomoct ale je to zase o lobby a uplatcich. A co by se stalo kdyby Temelin "shorel" jako Cernobyl, kdo by nesl nasledky? Ti co za to dostali tucne uplatky by se vystehovalay za Kozenym na Bahamy a lidi kteri to zaplatili by tu nechali pomrit jako morcata.
0/0
13.7.2001 7:50

George

Re: Dali jsme mlcenlivy souhlas k tomu aby nas okradli!!!
Temelin "shoret" jako Cernobyl nemuze, ponevadz je uplne jine konstrukce a urceni. Temelin je ciste energeticky zdroj, Cernobyl byl krome toho i producent plutonia pro jaderne zbrane. Tomu odpovida i konstrukce reaktoru. Jakakoliv mozna nekontrolovatelna reakce se v Temeline sama zastavi, at uz tim, ze svoji vahou spadnou do reaktoru moderatorove tyce, nebo se proste jen vypari voda z primarniho okruhu. Katastrofa Cernobylskeho rozsahu v Temeline v zadnem pripade nehrozi. Cernobyl neni argument, ale pouze ucelove zkreslovani skutecnosti. Vice studovat, mene poslouchat demagogy!!!
0/0
13.7.2001 9:11

Zmatenej

Re: Re: Dali jsme mlcenlivy souhlas k tomu aby nas okradli!!!
Jak se pozna demagog ? Je to ten kdo se boji jezdit parnikem, nebo ten kdo tvrdi ze Titanik je nepotopitelnej ?
0/0
13.7.2001 9:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.