Diskuze

Sazka chce za halu novou hru

Nejvážnější zájemce o stavbu nové haly pro hokejové mistrovství světa v roce 2004 - společnost Sazka nemá zatím jisté, zda bude mít pro financování akce peníze. Sazka chce halu postavit z výtěžku z nově připravované sázkové hry, s níž chce přitít na podzim. S tím sice souhlasí její akcionářské sportovní svazy, ale iniciativa nemá jednoznačnou podporu ministerstva financí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martin

10. 8. 2001 22:43
A proč ne v Pardubkách
Pardubice budou mít teď nej halu v Čechách , skušenosti z MS 20 , je to nejhokejovější město v čechách už jenom ta návštěvnost na ligu , uprostřed čech (skoro) , s Prahy ani ne 2 hodky cesty. Uplně ideálníííí.
0 0
možnosti

tac

11. 8. 2001 11:04
Re: A proč ne v Pardubkách
Hned po Plzni a s tou halou pockej az ji opravime u nas !!!
0 0
možnosti

lj

10. 8. 2001 13:16
nejvetsi kurvy
sazka je jeden z nejkomunistictejsich podniku v cechach. ze je drzenej podplacenejma politikama ktery neprispusti zahranicni konkurenci se snad nemusi dodavat. a aby si vynucovali ty svine vybudovani haly pod podminkou priznani nove hry?? at dou do hajzlu. Jinak uplnej souhlas s michalem
0 0
možnosti

Hoblík

10. 8. 2001 11:35
Pomník versus sport
Nevidím důvod, proč by se měl panu Guthovi stavět pomník za dvě miliardy. Když už investovat takové peníze, tak ať se radši postaví normální sportoviště pro normální lidi. Potom snad nebudou školní děti muset běhat po asfaltkách v okolí školy. O sport (a lidi) tady ale nikomu nejde - je to prostě kšeft a tedy žádný veřejně prospěšný účel. Jen ať lidi sázejí, jen ať se z výdělku Sazky (tedy z jeho části) podporuje, ale něco co má smysl. Nepotřebujeme druhý chátrající Strahov, ale funkční a po republice rozptýlená sportoviště.
0 0
možnosti

Chaluha

10. 8. 2001 14:44
Re: Pomník versus sport
Jinymi slovy, Hoblik chce rict, ze zadny MS v hokeji nepotrebujeme. Hm...
0 0
možnosti

Michal

10. 8. 2001 11:27
Sazka? ha ha ha
Svěřit výstavbu nové haly Sazce znamená rozloučit se s MS 2004! Znám dobře poměry v Sazce, tento moloch, který funguje na principech socialistického státního podniku, řízený do sebe zahleděným ředitelem Hušákem, který místo aby se obklopil schopnými manažery, shromažďuje okolo sebe bandu poslušných přikyvovačů, kteří mu v bázni poklonkují a neodváží se vznést sebemenší námitky proti jeho absolutistickým rozkazům,tento moloch, kde řešení sebemenšího projektu nebo problému se táhne dlouhé měsíce a roky (jako příklad mohu z poslední doby uvést banální problém zaúčtování mezd do nového účetního systému, každý absolvent střední ekonomické školy by toto vyřešil za 15 minut, vedení Sazky tento problém řešilo 6 měsíců na mnohahodinových poradách několikrát do týdne) není absolutně schopen zvládnout výstavbu haly v termínu. Navíc financování haly formou nové sázkové hry je absolutní utopie, sázkový trh je zcela naplněn stávajícími produkty a uvést na něj novou, úspěšnou hru, to je asi stejná šance jako vyhrát 1. cenu ve Sportce.
0 0
možnosti

martin

10. 8. 2001 8:53
v Praze?....co to je za debatu?
Co tady debatujete nad tim, ze by se Prazaci po.. a ze by to melo byt v Ostrave. Jasne, navezou nejlepsi hokejisty z celyho sveta do Ostravy (tam se jim bude urcite libit) a vecer vyrazi do Stodolni za kur****. KDE ZIJETE? A prece, vzdyt to posunuli s podminkou, ze bude nova hala v Praze, tak co tady resite?
0 0
možnosti

Chaluha

10. 8. 2001 9:34
Re: v Praze?....co to je za debatu?
Hm, mysli ze ustupek v tom, ze nova hala bude mimo Prahu bude podstatne schudnejsi nez nejaky dalsi poposoupavani terminu, az se zase ukaze ze neni nikdo kdo by zaplatil vrata do metra... Ostatne, kdyz by Ostrava nebyla dostatecne zabavna pro hokejisty (byt mi to prijde jako dost komicky argument), stale je zde Olomouc, Brno, Plzen,... Dost mist kde by mohla nova hala stat... Krom toho, jestli se nepletu, tak nektery zapasy MS se stejne maji hrat v Ostrave nebo v Plzni, nebo ne ? Mam pocit ze puvodne to byly tyhle tri mesta a pak kvuli chaotikum prazakum bylo nutny jedno mesto zrusit, coz byla podminka za rocni odklad... Nebo taaak naaak to snad bylo... To zas bude vostuda...
0 0
možnosti

Ladis

10. 8. 2001 8:01
Hala v nedohlednu
Souhlasím s tím ,že by se Mistrovství nemuselo konat zrovna v Praze,ale to by se pražáci asi posr... a samozřejmě si na tom někdo pěkně namastí kapsu.Pro SAZKU už to je teď dobrá reklama. .V každým případě se to táhne už pěkně dlouho a je velká šance ,že si naše malá země uřízne hodně velkou ostudu.
0 0
možnosti

o

10. 8. 2001 7:59
o
no reklama, jestli to sazka po vsech tech recech co okolo toho ma nepostavi jeji jiz takhle posramocene image pujde definitivne do kytek, neboudou velkou seriozni firnou jiz se da verit ale upovidanejma troubama
0 0
možnosti

oo

10. 8. 2001 8:45
Re: o
to tak ty tunelare trapi!!!
0 0
možnosti

Ladis

10. 8. 2001 7:48
Hala v nedohlednu
Souhlasím s tím ,že by se Mistrovství nemuselo konat zrovna v Praze,ale to by se pražáci asi posr... a samozřejmě si na tom někdo pěkně namastí kapsu.Pro SAZKU už to je teď dobrá reklama. .V každým případě se to táhne už pěkně dlouho a je velká šance ,že si naše malá země uřízne hodně velkou ostudu.
0 0
možnosti

Brdicko

10. 8. 2001 7:10
Hala MS 2004
Nabízím levnější a jednodušší řešení. Uspořádat Mistrovství světa v ledním hokeji v Ostravě a v Karviné. Tyto města mají stadiony na velmi dobré úrovni a jen za desetinu nákladů je stihnou připravit na mistrovství v roce 2004. Proč dělat všechno v Praze?
0 0
možnosti

Chaluha

10. 8. 2001 9:28
Re: Hala MS 2004
MS v hokeji ma jako podminku podporit rozvoj hokeje v dane zemi. A jedna z dilcich podminek je, ze se v dane zemi postavi nova moderni hala. Upravit halu v Ostrave je k nicemu. Ale nadruhou stranu, kdyz vidim jak si v Praze nedokazou postavit vchod do metra, tak by mi vubec nevadilo kdyby ta hala stala jinde...
0 0
možnosti

.

10. 8. 2001 6:43
stále dokola
... jsou to zatracení tuneláři!
0 0
možnosti