Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Plat šéfa v Česku je téměř 75 tisíc korun

Být ředitelem v tuzemsku znamenalo loni mít na výplatní pásce v průměru 74,2 tisíce korun hrubého měsíčně. Čeští šéfové si vydělali za rok zhruba šestkrát tolik, než kolik měli průměrní zaměstnanci jejich firmy či úřadu. K tomuto závěru dospěla vůbec nejširší studie o odměňování manažerů, kterou zpracovává společnost Trexima. Průzkum zahrnuje nejtypičtější české podniky. Největší firmy v zemi, jejichž manažeři mají statisícové platy, se průzkumu nezúčastnily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MAG

Rovnost v platech?
Podle mého se tady míchá několik neslučitených věcí. Jedna věc jsou platy ve státní sféře, který je přímo ovlivňován politickou mocí a kde je zcela zřejmý rozkol a nesoulad v odměňování jednotlivých profesí. Druhá věc je způsob odměňování v soukromém sektoru, kde je vše stanoveno na dohodě obou stran - nabízený plat je zaměstnancem akceptován nebo není. A už vůbec neplatí nějaká formulace "spravedlivého" odměňování. Každý podnik má vlastní filozofii. Příklad - velké obchodní řetězce, které zaměstnávají prodavačky za desítku hrubého a mají neskutečnou fluktuaci, nebo na druhé straně spousta spíše menších soukromých firem, které si své výkonné a spolehlivé (!!!) zaměstnance náležitě opečovávají. Ale v každém případě platí pravidlo zastupitelnosti - viz příspěvek Rocka 16.8. - a ne nějaká socialistická hesla o rovnosti.
0/0
22.8.2001 12:23

Jiří Havelka

Jak to změnit
Jak stav v platech změnit? Odpověď je jednoduchá, tak jako jinde ve světě, kolektivním vyjednáváním. Když ale dnes někomu nabídnete vstup do odborů, začne vykřikovat něco o tom že on nikdy. Není sice s platem spokojen, uvědomuje si že na jeho pracoviště je všechno blbě ale on to nezmění a do odborů nepůjde. Suma sumárum, komunistům se podařilo nejenom několika násobně (před revolucí i po ní) vykrást republiku, ale dokonce natolik zblbnout národ, že třetí sadu vykradení zvanou manažerské odměny řadový čecháček s útrpností hodnotí od piva, protože sám nic nezmůže (mohl by přijít o plat) a do odborů nevstoupí. Na slova založ vlstní odpoví a vyhodí mě. Doporučuji zvyšovat právní povědomní. Pokud budete v odborech funkcionářem, vyhodit vás nemohou, pokud budete odborářem, váš vyhazov musí projednat s odbory, pokud začnou lidé táhnout za jeden provaz, nebudeme tady mít zaplaťpánbůh socialismus ale demokracii, pokud nebudou bude tady nejdříve hrubej kapitalismus, který vystřídá nějakej populista zase socialismem.
0/0
16.8.2001 18:34

Jiří Havelka

Kýho výra
Já snad nebudu až věřit ani vlastním očím. Napsat že poměr ve Francii je ještě větší než jinde je taková nehorázná pitomost že větší kravinu jsem letos ještě nčetl, včetně blábolů Elince o Temelínu. Ve Francii je zažité pravidlo vztahu mezi základním platem zaměstnance a manažera v poměru 1:5. U odměn je to složitější, ale platí že manažer je může mít do 100% ročního hrubého příjmu a zaměstnanec do 30%, takže poměr se trochu zvýší na 1:8-9. To platí jen pro úspěšné firmy. Do příjmů se ale ve Francii musí započítávat materiální požitky, které u nás přehlížíme, i když zákon káže jinak.
0/0
16.8.2001 18:28

Juras

Pozorné čtení předejde bučení stáda troubů
Vy, co se rozčilujete, že je číslo malé, přečtěte si článek znovu. Anebo ne, raději vám to vykopíruju: "Průzkum zahrnuje nejtypičtější české podniky. Největší firmy v zemi, jejichž manažeři mají statisícové platy, se průzkumu nezúčastnily.". Jak už to tak bývá, někteří se rozčilují pouze nad svými smyšlenkami. Víte co? Sbalte spacáky a valte do mladé fronty, která podle vás udělala někým objednaný zmanipulovaný článek.
0/0
16.8.2001 15:05

Pavel R.

Re: Pozorné čtení předejde bučení stáda troubů
Taky mam pocit ze to plno lidi prehlednulo ;)
0/0
16.8.2001 17:46

Juras

Pozorné čtení předejde bučení stáda troubů
Vy, co se rozčilujete, že je číslo malé, přečtěte si článek znovu. Anebo ne, raději vám to vykopíruju: "Průzkum zahrnuje nejtypičtější české podniky. Největší firmy v zemi, jejichž manažeři mají statisícové platy, se průzkumu nezúčastnily.". Jak už to tak bývá, někteří se rozčilují pouze nad svými smyšlenkami. Víte co? Sbalte spacáky a valte do mladé fronty, která podle vás udělala někým objednaný zmanipulovaný článek.
0/0
16.8.2001 15:03

Juras

Pozorné čtení:
0/0
16.8.2001 14:58

Dana

platy
Je nutné si ujasnit, o jaké šéfy jde. V bankovním sektoru platy šéfů uvedenou částku většinou převyšují. Možná by to bylo v pořádku, nebýt doširoka rozevřených nůžek mezi platy průměrných zaměstnanců a jejich šéfů a rozdílů v platech dle odpovědnosti ve vedoucích funkcích. Myslím tím rozdíl v platu např. špičkového lékaře a špičkového bankovního manažera.
0/0
16.8.2001 14:23

Peter

Platy v statnom sektore
Ak tu niekto nadava na platy v statnom sektore, tak je to len a len problem vlady a jej rozpoctovych pravidiel. Ked sa naslo viac nez 440 miliard na sanaciu spatneho bankoveho sektoru (u ktoreho existuju realni vinnici), tak sa potom necudujte, ze Vam tie peniaze chybaju na platy. Aky stat, take platy. Mudry stat, dobre platy, skorumpovany stat,....
0/0
16.8.2001 14:07

HyBRyD

!!! KECY , KECY a KECY !!!
!!! VSICHNI KECATE MISTO TOHO ABYSTE NECO PRO NAPRAVU UDELALI !!!
0/0
16.8.2001 13:18

pája

Podstatná je přece kupní síla
Myslím, že je celkem jedno, kdo kolik bere. Podstatné je, abych vydělal tolik, že nebudu muset sledovat jestli si mohu koupit jednu housku nebo dvě. Abych si prostě mohl dovolit průměrný standart.
0/0
16.8.2001 11:22

Pražák

1,000000
Jediný "pudlík 9:14" to pochopil! Vy ostatní jste tam, kde vás potřebujou mít, stejně, jako vás měli komouši-tj.věčně nasraný a rozhádaný! Život je totiž taky o něčem jiném než "vo prachách"! Sám to ale chápu, on to dneska není vůbec problém se v 50-sáti octnout na ulici, přitom nemusí být člověk úplně oligo..! Chatujte dál, ti největší "manageři" se jen USMÍVAJÍ!
0/0
16.8.2001 11:21

SID

Manažeři
Proč ne?
0/0
16.8.2001 10:53

Rocka

Vyse platu. aneb proc maji lidi nizke platy a nijak zvlast se to nemeni?
Cetl jsem si celou diskuzi tady a nezbyva mi nez si mirne povzdechnout. Stale je zde mnoho hlasu, ktere tvrdi, ze tvrdsi prace ma byt ohodnocena lepe atd. Vyse platu je stanovena podle zakona nabidka/poptavka. Proste je jasne, ze delnik nekde u pasove vyroby je nahraditelny v podstate kymkoliv. Takze najit za nej nahradu je velice jednoduche.. proc mu zvedat plat kdyz behem hodin nebo maximalne dnu muzu mit jineho, ktery to pujde za ty penize rad delat? Ale zkuste najit cloveka, kteremu jste ochotni sverit rizeni zveho byznysu.. kteremu muzete verit a o kterem vite, ze vam z vaseho byznysu neudela za par mesicu kulnicku na drivi! To uz je pekelne slozita zalezitost! A nedostatkove zbozi = vyssi cena. Je uplne jedno jestli nekdo pracuje 8 hodin denne a ma 8000Kc mesicne.. a jiny pracuje pul hodiny denne a ma 800k mesicne (tim nemyslim reditele, ale mame zde i jine metody jak vydelavat penize (napr. burza atd)). Jde o to, ze tech co by zvladli tu praci toho co vydelava tech 8k jsou v tomhle state miliony.. a tech co by zvladnuli praci toho druheho jenom stovky.. mozna desitky. V tom to je. A dalsim veci je taky to, ze plno lidi nadava jak maji maly plat, ale krome toho nadavani nic nedelaji pro to aby ho meli vetsi. Kdyz jim reknete aby zacali podnikat, tak vas poslou do prdele s tim, ze nemaji cas, ze nevi co by delali.. ze nemaji penize a z banky si je nepujci protoze by vecer nemohli klidne spat... A TOHLE VSECHNO JSOU PRAVE TY DUVODY PROC MAJI NIZKY PLAT. Nadavaji, ale vnitrne jim vzhovuje jejich soucasny stav.
0/0
16.8.2001 10:49

liquid

Re: Vyse platu. aneb proc maji lidi nizke platy a nijak zvlast se to nemeni?
Nesouhlasim s tim, ze cesky delnik nebo radovy zamestnanec statni spravy (ucitel...), popripade i lekar ve statnim zarizeni je spravedlive ohodnocen. Jejich platy rozhodne nezaplati pozadovany vykon. To ale neni problem reditelu. Je to problem statu. Tito lide proti tomu opravnene protestuji, ale pouzivaji spatny argument. Nemelo by se zde poukazovat na to, kdo ma kolik penez, ale na to, kolik penez denne protece mezi prsty vladnich machinaci (casto umyslne). Ale fakt, ze plat je a musi byt urcen kvalifikaci cloveka je pravdivy. Jinak jakekoliv vzdelani straci smysl. Rekl bych, ze platove rozdily SKUTECNYCH odborniku - hlavne lekaru a kantoru - by mely byt nekolikanasobne vetsi, nez napr. hajzlbaby na ministerstvu vnitra.
0/0
16.8.2001 11:00

Stefany

Pryc se socialismem
Tak co,cim vic odpovednosti,tim vetsi plat,neni mozne,aby sef,ktery zodpovida za chod cele fabriky, mel stejny plat jak delnik,Pryc se socialismem.
0/0
16.8.2001 10:48

liquid

No a co?
Mne vubec nezajima jaky kdo ma plat. Ma 75klacku? To mu preju. Hotovo. Nebo snad zas nekdo hraje na notu zavistivosti?Proc neustale v lidech vzbuzovat zavist? Kazdemu stejne? Ze by touha po socialismu? Pro me za me at si maji reditele plat treba milion. Muj zivot to nijak nekomplikuje. Tak proc si stezovat? Vite co? Radsi piste o dulezitych vecech. Treba o spinavych praktikach ceske vlady a ovladani medii.
0/0
16.8.2001 10:37

ndavid

Záleží na každém
Hodně lidí pláče, že šéfové berou více. Ale to není jenom za práci v kanceláři. Většinou museli vystudovat vysokou školu, musí ovládat dva světové jazyky, jezdí o víkendech na vzdělávací školení, dovolenou mají max. dva týdny. To jsou ti schopní. Ty si to zaslouží. V každé profesy jsou schopní a méněschopní. Tak je neházejme do jednoho pytle.
0/0
16.8.2001 10:12

D-key.com

Re: Záleží na každém
JASNĚ,PROČ BYCH MĚL BRÁT STEJNĚ JAKO NĚJAKEJ IDIOT KTEREJ SI NEUMÍ ANI PŘEČÍST NOVINY.PROTO NELENOŠIT A HURÁ SE VZDĚLÁVAT. ....To byl samozřejmě vtip.
0/0
16.8.2001 16:58

kousek

dtace do težebního průmyslu
Když si čtu o platech manažerů v těžebním průmyslu, tak už vím kde končí všechny dotace od státu.
0/0
16.8.2001 10:11

Gaspi

Re: dtace do težebního průmyslu
Tohle může napsat jen negramotný diletant
0/0
16.8.2001 10:31

Batman

Zkreslení
Jak je vidno z většiny příspěvku, opět to všechno sklouzlo do naší malé české závistivé slovní přestřelky. Co je však horší, že všem uniká metoda, jakou byla tato zjištění o výši platů manažerů dosažena. Po vlastních zkušenostech v personálních a mzdových útvarech velké polostátní a následně malé soukromé firmy mohu velmi účinně pochybovat o statistické hodnotě těchto zjištění. Pokud se vycházelo z tzv. systému ISPV - Informační systém o průměrném výdělku, do kterého přispívají firmy svými statistikami, tak výsledkem (speciálně u manažerských pozic) jsou bludy. Statistické soubory byly (a věřím, že ještě jsou) záměrně upravovány tak, aby neobsahovaly informace o výdělcích tzv. TOP Managementu, pro případ, že by se před deklarovanou anonymitu proflákly. Plně tedy souhlasím s jedním z příspěvků - JSOU TO ZKRESLENÉ BLUDY formátu plátků Blesk nebo Super. Zdravím a přeji příjemný den bez závisti. Peníze nejsou všechno.
0/0
16.8.2001 10:02

JV

Abyste se nepotento
Já mám taky silně napdrůměrný plat a mám šanci si ho ještě zvýšit, tak můžu posoudit, kolik to chce práce. Chce to hodně práce, být úspěšný.
0/0
16.8.2001 9:40

Kocicak

Re: Abyste se nepotento
Jooo, tak to mas stesti na firmu (nedelas nahodou v oblasti IT jako ja?). Ja kdyz jsem sel za sefem, aby mi zvednul plat s tim, ze prodava muj produkt, tak mi jenom pridal na praci a nakrmil mne sny. No a tak jsem dal vypoved, coz teda pro mne znamena stehovat se z Mnichova do Brna. Avsak nasel jsem si tam firmu, ve ktere zrejme budu spokojeny minimalne jako ty v te, pro kterou pracujes.
0/0
16.8.2001 9:59

pudlik

platy šéfů
víte, co je na všech těch platech zarážející, že to není pravda. Převážná většina šéfů funguje v představenstvech, dozorčích radách apod. Potom jejich příjmy, ne platy, jsou ještě daleko větší. A kromě toho, jak známo, nikdo Vám neřekne, kolik vlastně bere, ať je to 10 tisíc, nebo 150 tisíc. takže závěr: bludy, bludy a bludy, manipulace s lidma, nebo článek na zakázku, jací jsou ředitelé chudáci.
0/0
16.8.2001 9:17

Pavel Juřík

Jak to vlatně je?
Myslím, že v článku je několik nepřesností, ale ta nejhrubší je zkreslení odměn šéfů v Německu. Z mé několikaleté zkušenosti z pobytu v Německu vím, že mezi platem průměrným a ředitelským v běžné firmě je nanejvýš 7 násobný rozdíl a to hlavně v prosperujících firmách. U nás funguje manažérské pravidlo, že se dá vidělat i na krachující firmě a to ještě celou statistiku zkresluje.
0/0
16.8.2001 9:09

Ivo Horák

Manažerům se daří
Je fakt, že manažéři jsou v praxi sevřenější a úspěšnější zájmová skupina než celé odbory. Rotují příliš často horizontálně a moc lidí mezi sebe nepustějí. Svého postavení také nedosahují zdaleka jen pro vlastní výjimečné schopnosti. Jejich finanční zodpovědnost za ekonomické výsledky firmy bývá dost malá. Přesto platí, že příjmy manažerů rostou celosvětově daleko rycheji než platy (jejich) zaměstnanců. Každá doba nabízí zkrátka specifickou cestu, jak se někteří lidé mohou privilegovat.
0/0
16.8.2001 8:44

Pavel

Aby se náhodou nepředleli!
Když čtu tento článek nedá mi,abych nereagoval.Ti takzvaní šéfové se opírají o to,kolik že to jen hodin v té práci musejí být a zapomíná se na to,co pro firmu skutečně za tu dobu udělají!Samozřejmě,že jsou výjimky,ale v tzv. socialistických firmách /myslím tím např.hutní giganty na sev.Moravě/ se tito manažeři určitě nepřetrhnou.Je jim úplně jedno,jestli firma prodělá 1 mld nebo 3mld.Svůj plat mají tak či tak jistý,navíc rodinné firmy zpřízněné s jeho firmou a nikomu to nevadí!A nejhorší na tom je to,že člověk může být sebelepší,ale pokud nemá moc dobré známosti nebo není s těmito dokonce v rodině,nemá absolutní šanci se mezi ně dostat!A jestli někdo říká,že píšu ze závisti?Né,jde o princip!Lékař,špičkoví chirurg,který má odpovědnost a musí něco skutečně umět a odvést ani zdaleka nedosahuje příjmů jako tito tzv.manažeři.Kde jsme to jen za těch 12let dotáhli?! Jsem s pozdravem a přeji hezký den!
0/0
16.8.2001 8:13

Pavel

Re: Aby se náhodou nepředleli!
Bohužel máš pravdu!Pracuji v jednom takovém podniku a musím tvá slova jen potvrdit.Takový obchodník má stále stejný plat bez ohledu na to,zda prodá nebo neprodá daný výrobek!Kde má potom motivaci?Tyto firmy jsou jen neukojené černé díry na daňové poplatníky a z nich placené manažery!Kdo by to nebral?
0/0
16.8.2001 8:26

Martin

Re: Re: Aby se náhodou nepředleli!
Je uzasne, jaky mate prehled o paltech obchodniku a manazeru vasi firmy. Ja ani netusim, kolik bere muj kolega z kacelare, natoz pak abych vedel ,kolik berou moji sefova. Uprimne receno to ani vedet nechci, nejsem pak tak nakrnutej, jako mnozi z prispevatelu. Namisto vztekani mam pak vice casu soustredit se na svuj pracovni vykon a k uhone (financni) tim neprijdu.
0/0
16.8.2001 9:00

Martin, Brno

Re: Re: Re: Aby se náhodou nepředleli!
Musím souhlasit. Co je komu vůbec do toho, kolik kdo bere, v čem bydlí, vůbec co dělá? Starám se o sebe a hotovo. Když budu mít pocit, že mám málo, radši si seženu jinou práci, než bych se užíral a vztekal kolik ten nebo onen může mít. A vzlyky, které jsem tady četl, že pokud nemáte kontakty nedostanete se nikam, jsou opravdu jenom zbytečný nářek. Přece když už někde pracuji, tak znám spoustu lidí odjinud. Nemyslím takové kontakty, že se z kancelářské síly stane topmanažer, ale stačí k tomu, aby člověk stoupal postupně vzhůru. Hlavně je důležité vzdělení - to často rozhoduje, z které startovní pozice budete stoupat. Takže hlavy vzhůru, pracujte na sobě a přestaňte se starat o věci, do kterých vám nic není.
0/0
16.8.2001 10:14

Martin

Re: Re: Aby se náhodou nepředleli!
To je hezké, sám sebe takhle podpořit :-) Jestli máš tyhle schizofrenické výbrky častěji, tak s tebou musí být dobrá bžunda...
0/0
16.8.2001 9:50

Patrik

Manažeři a spol.
Nevadí mi vysoké platy manažerů: ti kvalitní velmi tvrdě a intenzivně pracují. Iritují mne však manažeři krachujícíh polostátních podniků, kteří dokáží jen natahovat ruku ke státní kase a žádat dotace. Pak také např. manažeři, kteří mají tu drzost dát svým zaměstnancům místo výplaty jízdní kolo (výrobek dotyčné továrny) s tím, ať si ho prodají. Za prodej jsou přece placeni oni.
0/0
16.8.2001 8:09

Ivona

reakce na všechny
ad Šárka) samozřejmě by se asi všem líbilo dostávat tolik peněz jako Vy, ale článek přesně říká kolik času ve firmě (většinou prací:-)) strávíte a to se málokomu (spíš nikomu) nechce - bohužel jsme vychováni komunismem ve stylu "za málo práce hodně muziky" a "všem stejně za různé množství práce".... ad Lucie) myslím, že by se našel někdo kdo by to vysvětlil, ale tyhle lidičkové (jako manažeři a ředitelé) na to víceméně nemají dostatek času... ad Larry) také ztrácím jen 3,5 násobek, ale naštěstí zatím neživim rodinu...v 21 letech to neni špatny, jenže většina ostatních takové štěstí nemá... a resumé: kariériesta chce být za svou práci co nejvíc odměněn, nadšencovi stačí dobrý pocit (a pár korun na chleba)...
0/0
16.8.2001 8:05

Šárka

Můj plat jako managerky
Tak nevím, jestli jsem v tom zahrnutá i já, ale musím souhlasit s uvedeným. Vy byste nedělal za téměř 83 000 čistého? Díky.
0/0
16.8.2001 7:50

D-key.com

Re: Můj plat jako managerky
Chacha,takhle se chlubit.Trochu ujetý ne??Ale na ženskou docela slušný.Hlavně neusni na vavřínech,ať s tebe něco bude.Protože na top management je to slabší a to jako znalá věci musíš uznat. :)
0/0
16.8.2001 17:14

Lucie

Smír?
Lidé (zaměstnanci) se budou pohoršovat nad rozdíly vždycky, i kdyby to mělo být jen o sto korun. Jejich vnímání nespravedlnosti bude menší, když jim to někdo rozumně vysvětlí a zdůvodní. Prosím, je tam někdo bohatý, kdo by se toho ujal?
0/0
16.8.2001 7:48

P.

Re: Smír?
Nejsem nikterak bohatý a vysvětlovat už vůbec neumím. Co však umím, je snít. Někdy také i konat, něco udělat. A koneckonců snít může každý a o čemkoliv. Pokud je někdo se svým platem nespokojen, tak si buď může snít o příjmu vyšším (nebo o "krásném" životě bohatých), nebo se může "probudit" a sám aktivně pro sebe něco udělat. Toť vše.
0/0
16.8.2001 7:54

Lucie

Re: Re: Smír?
Souhlasím s obojím, nejsou to však odpovědi na mou výzvu. Chtěla bych vědět:"Proč to tak je? A proč bych to měla považovat za spravedllivé?"
0/0
16.8.2001 8:08

Lukáš

Re: Smír?
Víte, já nejsem bohatý, ale i dnes výše platu nezáleží jen na tom, jak je člověk dobrý a co umí a jak dlouho pracuje. Bohužel vím, že spousta mých bývalých spolužáků má dobré platy jen pro to, že papá je někde "velké zvíře" a dobrou práci, kde se dotyčný/á moc nepředře, sehnal on. Funguje to velmi lehce, prý stačilo někde říct, že jeho firma nebude od jiné odebírat to či ono a rázem se teplé místečko se 40000 platem našlo. Nástupní bez bonusů... No nic, jdu pracovat. Hezký den.
0/0
16.8.2001 8:01

Semjase

Re: Smír?
Příteli, máš do jisté míry pravdu. U nás na malém městě je firma, která byla rozkradena a zaměstnanci si byli schopni rvát vlasy třeba kvůli pětikoruně pokud zjistili, že ten druhý má na výplatní pásce víc. S tímto s tebou do jisté míry souhlasím. Nemohu však souhlasit s tvrzením, že lidé musí mít extrémně málo a šéfové firem a společností extrémně moc. Ve skutečnosti je to tak, že v této společnosti (česku) je za hodně poctivé práce velmi málo peněz (ve srovnání kupní síly běžného zaměstnance v EU - troufal bych si říct že méně jak 1/3. Málokdo dosahuje prům. plat 13 000 Kč a jak výše uvedla slečna někde dostanou kolo JOKO a celá věc je vyřízena. Asi těžko vysvětlíš špičkovým doktorům, kteří zachraňují životy aby měli míň jak 20 000, protože to tak musí být. Tím si tento režim zadělává na pěkný malér!!!!!! PS: Komunisti opravdu opravdu v této společnosti činili rovnostářství, ale právě oni si byli nejvíc rovni (ti rovnější měli několikanásobně vyšší mzdy a to bylo právě lidem trnem v oku). proto je tolik závisti a zášti a nevraživosti u nás na venkově. Teď momentálně to pociťuji na své kůži, protože i já patřím mezi ty bohatší.
0/0
16.8.2001 8:43

D

Re: Re: Smír?
Kdyz bude v ceskyxh zemich o 2/3 vyssi pracovni vykonnost, tak budou i platy srovnatelne s EU...;-)
0/0
16.8.2001 10:08

Larry Hagmann

Platy
To se mi vubec nezda , ze bych na sefy ztracel jen cca 3,5 nasobek ?Proc tedy jezdim ve stare kraksne , o pocitaci si pro syny domu mohu nechat jen zdat , mobil bych neutahl ?
0/0
16.8.2001 7:36

Martin

Re: Platy
a tento prispevek tedy pises na cem a kde? kdyz si pocitaci muzes nechat jen zdat. Snad v praci v pracovni dobe. Tak si nestezuj, tvuj sef sem jiste neprispiva, protoze mu nezbyva kdy
0/0
16.8.2001 8:48

Tukevík

Re: Platy
Kurva, ty jsi fakt takovy chudak, ze za 21 500,- mesicne, ze nemuzes synum nasporit na pocitac a neutahnes mobil ? A co s temi penezi delas ?? Vytiras si s nema prdel ?
0/0
16.8.2001 8:49

Mirabelka

Re: Platy
Neudržíš ani korunu. Já si vydělám půlku, platím mobila, celou domácnost, mám počítač a všechno na co si vzpomenu. A víš proč? Protože všechno nerozfofruju, nechodím po barech a štěstí mých blízkých je mi přednější než peníze. Ani pro své děti nejsi schopen udržet korunu? Styď se !!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
16.8.2001 9:57

ndavid

Re: Platy
Ty si ten chudáček, co má pořád málo. Tak makej a neserfuj. Já si nestěžuji, že mám málo, ale mám volný čas, kamarády, zábavu, počítač, mobil a dluhy. Na světě je krásně.
0/0
16.8.2001 10:04

Vladik

Re: Platy
mám o něco míň jak ty hrubýho, platím mobil, platím byt, krmím psa, mám oktáfku SLXko, mám pičítač, lítám a jezdím po světě.. tak se jen musím připojit, kam ty prachy cpeš?
0/0
16.8.2001 14:18

Vladik

Re: Platy
mám o něco míň jak ty hrubýho, platím mobil, platím byt, krmím psa, mám oktáfku SLXko, mám počítač, lítám a jezdím po světě.. tak se jen musím připojit, kam ty prachy cpeš?
0/0
16.8.2001 14:20

Bomber

Platy šéfů!
Mám zajímavější čísla. Šéf ve školství - alias ředitel školy - bere kolem 13 tisíc!!!! To je bomba!!!!! CO???!!! A stejně to mi nadšenci děláme. Jestlipak se počítali do statistiky i tyto platy???HAHAHA!
0/0
16.8.2001 7:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.