Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Magnet-Camif je neseriózní zásilková služba

Úroveň dříve seriózních katalogů pardubické zásilkové služby Magnet­Camif, které byly ještě před pár lety podle testů MF DNES srovnatelné s ostatními velkými zásilkovými firmami, se letos přiblížila bahnitému dnu polopravd a lží v rybníku tohoto podnikání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Blanka z Bejrůtu

Pokud vím

Tak otravné "výhry" zasílá hlavně "seriózní" Readers Digest . No ono kritizovat americkou firmu s dlouholetou tradicí (zmiňují se o ní i v tv seriálu M.A.S.H) asi není ok, že ....;-)

0/0
20.7.2008 9:07

Dagmar Ivančice

Se službami Mag-Camif jsem spokojena

Mám ty nejlepší zkušenosti se zásilkovým prodejem Magnet-Camifu. Nakupujeme zde už roky a vždy k naší úplné spokojenosti ! Mám dceru upoutanou na vozík, jsem sama v letech - kdy už mám problémy shánět vhodné a pěkné ošacení, příp. určité věci. Magnet-C. nabízí dostatek zboží, abychom si vždy vybrali pro celou rodinu. Zboží zašle na dobírku pečlivě označené a zabalené. Pokud něco nechci - (velikost nesedí, materiál se mi nelíbí ap.) zboží vrátím a do týdne mám peníze zpět na účtu. Případně mi ho vymění za menší a vyplaceně bez účtování poplatků odešlou zpět. Je to velmi solidní podnik,  nestalo se mi za celé roky, že by nějak porušili své dodací podmínky. Vyřizováním přes internet se zásilky ještě zrychlily.:-)

0/0
19.7.2008 17:59

H.Severová

Nedodržují dodací lhůty

Ještě tentýž den, kdy jsem ve schránce našla katalog (polovina února), jsem si telefonicky objednala zboží (a nebyla to malá objednávka - cca za 1200 Kč)  a bylo mi sděleno, že do 14 dnů zboží obdržím. Když uplynulo 5 týdnů a zboží nikde, učinila jsem dotaz a opět mi bylo sděleno, že do 14 dnů ho obdržím. Uplynuly další 3 týdny a zboží nemám. Měly to být dárky na Velikonoce (tedy letošní). Neměla by tato firma už nyní zasílat vánoční katalog, aby zboží do Vánoc včas dodala?!

0/0
14.4.2008 17:20

Nováková

Vážená paní Nováková

Dejme tomu, že se jmenuji Nováková...

Chodí mi od nich letáky, přestože dobré 4 roky jsem od nich nic nekoupila po špatné zkušenosti se stavem oblečení. Neodpovídalo běžné velikostní tabulce a materiál zdaleka neodpovídal tomu, co jsem viděla na fotce v katalogu, při reklamaci jsem i uvedla důvod, že je to prostě obludné. Ale vždycky mě povaví - "Vážená paní Alexandro Nováková!!! vyhrála jste jedinečnou cenu, barevný televizor*" "ANO!!! Jste to právě vy, paní Nováková, náš VIP zákazník v severních Čechách!" "Paní Nováková, vyhrála jen pro vás máme jedinečnou nabídku! Zlatý kupón!" Apod. Zakládají si na velice osobním oslovování a já nechápu, proč oni nechápou, že taková osobní oslovování jsou prostě v dnešní době nekulturní záležitostí od úplně cizí firmy, v níž vůbec nikoho neznám, přestože se neustále všelijak podepisují.

0/0
13.4.2008 22:41

Nováková

Re: Vážená paní Nováková

Teď dokonce dávají zdarma za objednávku sportovní soupravu prý snad původně za 2000 nebo tak nějak a že má certifikát kvality, přitom jasně vidím, že je to šunt, že je to tak tenoučkej trikotýn, že i Vietnamci by tohle snad dávali zdarma jen tak. Fakt jako člověk zvažuje, jestli to tam u nich ti marketinkoví poradci mají v hlavách vpořádku. Žádná slušná a solidní firma, která si na svém jméně zakládá přece nemůže být tak nediskrétné, tak hrozně lepivá a osobní. A vysloveně hloupá, když si myslí, že je spotřebitel tak naivní, že to neprokoukne, zvlášť když se dá jednou nachytat. Fakt volí postup, jaký jsem ještě neviděla. 20 letáků a na každém je Vážená paní Nováková a vy tohle a tohle...Samo o sobě to je už protivný. A jsou jak nezmaři. 4 roky jsem si od nich nic nekoupila, jen to kvantum letáků a jejich zpracování, poštovné...musí to být ohromně prodělečné.

0/0
13.4.2008 22:42

Jitka

Magnet Camif
Bohužel také nemám s tímto zásilkovým obchodem dobré zkušenosti. Stalo se mi, že svetr a kalhoty, objednané v mé velikosti (konfekční 40), byly dobré tak na mou čtrnáctiletou dceru. Navíc svetr se asi po 3 týdnech nošení na dvou místech rozpáral. To mě vedlo k závěru, že už si žádné takové zboží z Magnetu objednávat nebudu. Ke cti tohoto obchodu ale musím dodat, že pokud jsem nějaké zboží vracela, zaslali mi vždy peníze zpět. Jitka, Ostrava
0/0
24.9.2001 14:34

helča

Magnet Camif
Ano, Magnet-Camif je neseriozní. Mám osobní zkušenost. Ještě tak předražené domácí potřeby se dají použít, ale co se týká oblečení - hrůza. Zakoupila jsem jednou, asi za 1500 Kč, už takovou hloupost opakovat nebudu !!!!! Vše konfekčně nedbale zpracované, materiál nekvalitní. Oblečení (pokud se hodí)nosím alespoň do lesa, či na zahrádku. Myslím, že zásilkové domy by měly u nabízeného zboží uvádět výrobce. Pak už by se zákazník daleko lépe orientoval a šetřil tím svoji kapsu. No ale ne nadarmo se vydělává na blbosti druhých. Helena Praha
0/0
19.9.2001 14:34

p+p

Magnet-Camif
Lidé jsou nepoučitelní a dělají opakovaně chybu čehož tzv. seriózní zásílkové domy velmi obratně využijí. Mohou si zato lidé sami. Souhlasím s odhozením takových katalogů přímo do koše, stejně sortiment jež nabízí (praktická zkušenost mé přítelkyně), nestojí za moc, navíc je nadhodnocen a zákazník kolikrát obdrží v zásilce i to, o co zájem neprojevil a ještě musí uhradit nehorázné poštovné!
0/0
19.9.2001 9:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.