- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak otravné "výhry" zasílá hlavně "seriózní" Readers Digest . No ono kritizovat americkou firmu s dlouholetou tradicí (zmiňují se o ní i v tv seriálu M.A.S.H) asi není ok, že ....
Mám ty nejlepší zkušenosti se zásilkovým prodejem Magnet-Camifu. Nakupujeme zde už roky a vždy k naší úplné spokojenosti ! Mám dceru upoutanou na vozík, jsem sama v letech - kdy už mám problémy shánět vhodné a pěkné ošacení, příp. určité věci. Magnet-C. nabízí dostatek zboží, abychom si vždy vybrali pro celou rodinu. Zboží zašle na dobírku pečlivě označené a zabalené. Pokud něco nechci - (velikost nesedí, materiál se mi nelíbí ap.) zboží vrátím a do týdne mám peníze zpět na účtu. Případně mi ho vymění za menší a vyplaceně bez účtování poplatků odešlou zpět. Je to velmi solidní podnik, nestalo se mi za celé roky, že by nějak porušili své dodací podmínky. Vyřizováním přes internet se zásilky ještě zrychlily.
Ještě tentýž den, kdy jsem ve schránce našla katalog (polovina února), jsem si telefonicky objednala zboží (a nebyla to malá objednávka - cca za 1200 Kč) a bylo mi sděleno, že do 14 dnů zboží obdržím. Když uplynulo 5 týdnů a zboží nikde, učinila jsem dotaz a opět mi bylo sděleno, že do 14 dnů ho obdržím. Uplynuly další 3 týdny a zboží nemám. Měly to být dárky na Velikonoce (tedy letošní). Neměla by tato firma už nyní zasílat vánoční katalog, aby zboží do Vánoc včas dodala?!
Dejme tomu, že se jmenuji Nováková...
Chodí mi od nich letáky, přestože dobré 4 roky jsem od nich nic nekoupila po špatné zkušenosti se stavem oblečení. Neodpovídalo běžné velikostní tabulce a materiál zdaleka neodpovídal tomu, co jsem viděla na fotce v katalogu, při reklamaci jsem i uvedla důvod, že je to prostě obludné. Ale vždycky mě povaví - "Vážená paní Alexandro Nováková!!! vyhrála jste jedinečnou cenu, barevný televizor*" "ANO!!! Jste to právě vy, paní Nováková, náš VIP zákazník v severních Čechách!" "Paní Nováková, vyhrála jen pro vás máme jedinečnou nabídku! Zlatý kupón!" Apod. Zakládají si na velice osobním oslovování a já nechápu, proč oni nechápou, že taková osobní oslovování jsou prostě v dnešní době nekulturní záležitostí od úplně cizí firmy, v níž vůbec nikoho neznám, přestože se neustále všelijak podepisují.
Teď dokonce dávají zdarma za objednávku sportovní soupravu prý snad původně za 2000 nebo tak nějak a že má certifikát kvality, přitom jasně vidím, že je to šunt, že je to tak tenoučkej trikotýn, že i Vietnamci by tohle snad dávali zdarma jen tak. Fakt jako člověk zvažuje, jestli to tam u nich ti marketinkoví poradci mají v hlavách vpořádku. Žádná slušná a solidní firma, která si na svém jméně zakládá přece nemůže být tak nediskrétné, tak hrozně lepivá a osobní. A vysloveně hloupá, když si myslí, že je spotřebitel tak naivní, že to neprokoukne, zvlášť když se dá jednou nachytat. Fakt volí postup, jaký jsem ještě neviděla. 20 letáků a na každém je Vážená paní Nováková a vy tohle a tohle...Samo o sobě to je už protivný. A jsou jak nezmaři. 4 roky jsem si od nich nic nekoupila, jen to kvantum letáků a jejich zpracování, poštovné...musí to být ohromně prodělečné.