Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konsolidační banka: hody poslanců

Až tři čtvrtě milionu korun odměn měsíčně si mezi sebe může rozdělovat sedm poslanců ČSSD a ODS, které o prázdninách na tajné schůzi zvolila sněmovna do dozorčí rady státní České konsolidační agentury. Výši odměn určují stanovy agentury, které si sami členové dozorčí rady začátkem září upravili ve svůj prospěch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JP

A kdo by je nahradil ?
Jak vidím, jsou to samí odborníci - na všechno.
0/0
20.9.2001 13:40

IS

Asi takhle
Tomu tlustému se ani chvilku nedivím
0/0
20.9.2001 12:38

IS

Jedním hlasem darebáctví
Jak se říkalo za komunistů, kdo nekrade...
0/0
20.9.2001 12:36

Hans

Bezmezná sprostota
Kdybych byl prezident tak tyto poslance okamžitě zbavím mandátu. Samozřejmě ODS a ČSSD nevolit. Lidi žerou psí konzevy jak ukázala NOVA a pánům poslancům nestačí ani jejich předimenzovaný plat. V průměru jsou nejlépe placení poslanci na světě. V tom máme světové prvenství. Ale boží mlýny melou. Možná by neškodilo vzbudit tradici našich předků, taková defenestrace je poměrně účinný prostředek na darebáky.
0/0
20.9.2001 11:19

Milan_K

Kritici, mýlíte se !!!
Mnoho povolaných, málo vyvolených. Rada je zajisté složena z nejlepších, kteří jsou u nás k dispozici a jejich odměna je určitě spravedlivá; zajisté jsou to také čestní muži a politici. Osobně bych odhadoval cenu jejich cti na 10 h. ( celkově, nikoliv měsíčně !)
0/0
20.9.2001 11:13

L.J.

je to mnohem horší
jakkoliv nechutné se může zdát výše odměn naprosto nekvalifikovaným lidem, je to ve skutečnosti ještě horší. horší proto, že kontrolu nad dluhy, tedy vesměs majetkem který byl rozkraden, budou mít ti, kteří jej rozkradli nebo k tomu napomáhali. a to je mnohem větší katastrofa pro tento stát, demokracii, právo, morálku a ve svém důsledku i peněženky nás všech. jaké dluhy budou mít snahu za daných podmínek vymoci a kdo to nakonec zaplatí? nad slunce jasnější. jediná cesta ven je skutečně emigrace.
0/0
20.9.2001 11:06

Olin

Kdo?
Kteří poslanci jsou v té radě?
0/0
20.9.2001 10:58

Elbee

Re: Kdo?
Ing. Vlastimil Tlustý, CSc Ing. Josef Hojdar Michal Doktor Ing. Vladimír Doležal Ing. Libor Ježek Ing. Milan Urban Ing. Miloslav Vlček
0/0
20.9.2001 12:08

jh

Hodní chlapci, ti poslanci!
"Poslanci mi slíbili, že to nebudou přehánět. Jsme domluveni, že kdyby to ohrozilo fungování agentury, tak se k tomu znovu vrátíme a stanovy přehodnotíme. Ale teď máme gentlemanskou dohodu, že to bude možnost, která se nebude zneužívat." Tak se mi nezdá, že by někdo dobrovolně naplno nevyužil toho, co si sám schválil, a dosavadní zkušenosti nám říkají , že ti "rovnoprávnější" využívají i výhody, které jim nepřísluší.........
0/0
20.9.2001 10:54

Pluton

Zohledni u voleb...
Nojo, sice vsichni nadavaji o 106, ale v preferencich maji ODS a CSSD stale nejvic. Takze, volici (vc. mne), pokud budete jenom brblat, a u voleb pak dojdete k zaveru ze neni z ceho vybrat a zvolite opet jednu z tech stran kvuli kterym tedkonc nadavate, tak jim jejich ciny akurat posvetite. Kdosi tady psal, ze v zapadnim civilizovanym svete staci, aby tisk o podobnym svinstvu napsal, a postizeni jednotlivci nebo dokonce cely strany se odeberou na vecnost. Hehe, procpak je u nas tisk bezzuby ? Ne proto, ze by zapadni politici meli vrasky z toho ze je jejich foto na prvni strance novin s velkym cernym titulkem, ale proto, ze volici okamzite danou informaci vsterebaji a nasledne u voleb zhodnoti. To nuti strany zbavovat se zkorumpovanych politiku hne v zarodku. Ovsem ne tak u nas. Nejvetsi preference maji stale strany, ktery maji nejvic skandalu, pac lidi se ridi strategii - vsichni politici jsou stejny, tak zvolim ty, kteri nejvic slibuji.. Stejne neni z ceho vybirat... Mno, davame tim stranam mandat delat si co chtej, jsou neohrozeny. Mam pocit ze neni nutny volit jenom velke strany, kdo si nevybere z tech nad5%nich, muze klidne volit strany mensi, treba jim do parlamentu pomuze... Nez napsat na volebni listek 'Bezte vsichni do prdele', jak tu kdosi navrhoval, to uz je urcite lepsi vybrat si nejakyho politickyho trpajzlika a pokusit se ho procpat do parlamentu. Konkurence, to je to co nase velkostrany potrebuji...
0/0
20.9.2001 10:42

or

Zúčtování
Český národ než se rozhoupe ,tak to trvá. Doufám ,že až mu to zase za čas dojde, že nás balamutí a odrbávají kde se dá, tak už to nebude "sametová revoluce" ale že to dostanou pěkně spočítané i s úrokama a daněma. Tak se to mělo udělat už dávno aby věděli ti co jdou dělat "politiku" co je čeká za rozkrádání, korupci,tunelování apod a dali si pozor jak se budou ve svých funkcích chovat a co je případně čeká.U nás zákony pro poslance a jiné politiky neplatí - PRÁVNÍ STÁT - právo? co to je. U nás se právo kroutí podle toho kdo platí.Všeho do času - na každého svým způsobem jednou dojde. Ať tak či onak.
0/0
20.9.2001 10:40

Vlada

Co se divime?
Jak se ale muzeme divit,kdyz v teto zemi vladnou ti opravdovi kriminalnici?Navic pri ceske povaze pochybuji,ze se to po volbach zmeni.Ani generacni vymena nic nezlepsi /viz.ministr K.Brezina/.Proste si musime zvyknout na poddansky stav!
0/0
20.9.2001 10:28

JV. Viden

potravinovy retezec...
Tak jako okradaji nekteri Vas ,z vlastnich rad, zrovna tak okrada a okradal cesky stat jine , napriklad me. Tak se nerozcilujte .
0/0
20.9.2001 10:21

pepinka

být mladší, tak přemýšlím o emigraci
To je další nechutný důkaz, že tady volby vůbec nemají cenu a že 99,9 procentům politiků jde jen o ně samotné. Proto se ve vlastním zájmu vždycky domluví. To, jak dodržují všechny sliby, je všeobecně známé, nejinak tomu bude i s onou "gentlemanskou dohodu, že nic nebudou přehánět". Já nevím, co proti tomu může normální občan dělat, když jeho jediná možnost jsou ty - u nás zbytečné - volby. Když i Rada ČT má instrukce volit (v nejzazším případě jmenovat) ředitele ČT tak, že musí vyhrát Balvín a být ředitelem až do voleb. On sám se nechal slyšet, že "Klaus mi slíbil, že budu ředitelem". O tom, jak se bude před volbami chovat Nova, není třeba pochybovat. Masáž mozků bude kompletní. Je mi z toho hodně smutno.
0/0
20.9.2001 10:13

Tomáš

Jsou to ZLODĚJI
No comment. Nebudu vysvětlovat proč, vysvětlovat mají oni nám.
0/0
20.9.2001 10:11

Losbodlos

nic
Páni poslanci jsou svým způsobem státní zaměstnanci a agentura, v jejíž jsou dozorčí radě je napojená na státní rozpočet. Domnívám se, že své funkce by měli vykonávat zdarma!!!!!!! (Stejně se dá předpokládat že aktivity spojené s dozorčí radou budou vykonávat v normální "pracovní době", kdy by měli sedět v Parlamentu) Hanba poslancům, hanba jejich nenažranosti a ztrátě veškerých zábran!!! ODS ukazuje, že kruh politického spektra se začíná uzavírat, ODS se chová jako komunisti...
0/0
20.9.2001 9:59

Miloš

Re: nic
Co můžete čekat od takového OPOčlověka jako je Tlusťoch za odpověď, než "no comment",to je asi jediný anglický slovo co ten komunista zná! Snad ještě "money-money". Co je to vůbec za kreaturu, když vstoupí půl roku před "plyšákem" do KSČ a najednou je z něj pravicový muchobijec!
0/0
20.9.2001 12:13

Miloš

Re: nic
Co můžete čekat od takového OPOčlověka jako je Tlusťoch za odpověď, než "no comment",to je asi jediný anglický slovo co ten komunista zná! Snad ještě "money-money". Co je to vůbec za kreaturu, když vstoupí půl roku před "plyšákem" do KSČ a najednou je z něj pravicový muchobijec!
0/0
20.9.2001 12:16

Politik

psi štěkají, karavana jde dál
Nevím za jaký obvod jsou páni politici zvoleni, ale pevně věřím, že budou znovuzvoleni i v následujícím období. Žádné lepší lidi přece nemáme. Co jste si, lidi, zvolili, to tam máte. Volit se musí osobnosti, ne strany.
0/0
20.9.2001 9:58

Jiří Mikule, Ústí nad Labem

Jaképak NO COMMENT páni politici?
Vidím zde mnoho pobouřených příspěvků, vesměs se nedá nesouhlasit a proto nemá cenu přidávat další výkřik. Pokusím se zamyslet nad věcí z druhé strany. Každé zaměstnání by mělo přinášet výsledky ve formě nějakých požitků, nejčastěji finančních. Tyto prostředky však vznikají právě touto činností a nikdy nemohou převyšovat zisky z této činnosti, jinak to není odměna, ale tunelování. Ptám se, a rád bych slyšel jinou odpověď, než NO COMMENT. Kde se budou brát prostředky na tyto odměny? Pokud budou ze zisku (nikoli pouze inkasa) Konzolidační agentury, je vše téměř v pořádku, pak by bylo vhodné se zeptat, jestli nemělo být vyhlášeno spíše výběrové řízení na tato místa, než tajná volba vyvolených. Ovšem pokud se budou brát tyto prostředky z již tak deficitního státního rozpočtu, je samozřejmě skandál, že o tom ministr financí odmítá mluvit. Je snad odpovědný za veřejné finance. Pokud tuto odpovědnost necítí, měl by rozhodně odejít.
0/0
20.9.2001 9:41

Josef

Má to vůbec cenu?
Hrůza, hrůza a děs. Pánové Nádobo a Pražáku - myslíte, že se něco stane? Vůbec nic. Tlustý, jak říkáte, se odmítá o tom bavit (a jsou určitě i další) a na druhou stranu hřímá, jak ODS nepodpoří rozpočet na r.02. Kolik tato banda kolem "Konsolidační agentůry" z něho zase odčerpá (či lépe přečerpá)? Neskutečný bo*del !!! Co to je gentlemanská dohoda? To tak existuje mezi sousedy, a asi v politice - jednou odpůrci, jindy kámoši (když jde o prachy do jejich kapes)! Brrrrrrrrrrr
0/0
20.9.2001 9:24

Šimpánová

fakt by mě zajímalo, jak dlouho si z nás ještě budou dělat srandu!!!!
0/0
20.9.2001 9:20

Pecan

Re: fakt by mě zajímalo, jak dlouho si z nás ještě budou dělat srandu!!!!
Tak dlouho, dokud je bude volit vetsina naroda :-)
0/0
20.9.2001 10:06

Stealth

Chudinky retardovaný
Tak je nechte, vzdyt oni jeste nepochopili, chudacci, ze penizky nejsou vsechno. A tak delaji vse pro to, aby jim musel jejich soused zavidet, manzelka aspon na tyden byt zticha a nerikat jim, jake jsou to nuly a deti aby mohli dostavat hodne drahe vzdelani padajici na neurodnou pudu jejich ztucnelych mozku. Vzdyt jsou to jenom ubozi krupaanci zenouci se za mamonem, o kterem se domnivaji, ze jim snad smaze z xichtu vrasky a udela z nich alespon polovicni supermany. Poctive by si na to zdanenym prijmem nevydelali, vzdyt dane jsou tak vysoke a manzelka tak narocna ... ;-))
0/0
20.9.2001 9:12

Aleš

Dobře volená slova !!!
Móóóc se mi líbí slova ministra financí Rusnoka, že poslanci mu slíbili, že to nebudou přehánět..., jsme domluveni...., máme gentlemanskou dohodu.... No do pr.., kde to sme. Na pionýrskym táboře. Já když budu v práci nakládat s tisícovkou, tak mi určitě nestačí slib, že je nešlohnu. A taky za ně nesu zodpovědnost, jestli ovšem pánové nahoře vůbec vědí co to je. A taky moc krásná je věta ministra Špidly, že si nemyslí, že je to OPTIMÁLNÍ CHOVÁNÍ KE VZTAHU K POLITICKÉ KULTUŘE. Úžasné. Sám bych to neřekl lépe. Pokud je politickou kulturou se dobře napakovat za co nejkratší dobu, tak může pan ministr spát klidně na těch jejich růžích.
0/0
20.9.2001 9:09

trici

žasnu
Bože, když si představím, že jsou navíc ještě placeni z našich daní ...
0/0
20.9.2001 8:50

Honza

DOPRDELE CO SI JESTE NECHAME LIBIT????
Uz me tahle zem TOTALNE SERE a doufam, ze jednou uz to nasere nas VSECHNY a tyhle smejdy doslova VYPRASKAME z tech jejich pozic. Oni uz nemaji SEBEMENSI zabrany, tady uz snad opravdu musi prijit k slovu ulice, uz fakt se zacinam citit jako za bolsevika :(((((((((
0/0
20.9.2001 8:35

Petr

Re: DOPRDELE CO SI JESTE NECHAME LIBIT????
No, me pocity jsou taky v takovych smerech. OK, nejakou demonstraci? Nebo je pudem vypraskat rovnou? Kdo, kdy a kde? Co takhle sekat ruce, jako se to myslim delalo zlodejum kdysi...
0/0
20.9.2001 8:47

babaq

Je mi z nich zle, ZLE, *Z*L*E*
Prvni prispevek, ktery me napadl hned po precteni, by tady asi redaktori iDnesu okamzite stahli... Ja ze svych dani takove vyzirky platit nehodlam!!! Kur*a, to jsem se zase nas*al...
0/0
20.9.2001 8:11

xxl

Oposmlouva zafungovala
Jestli si nekdo myslel, ze snad ODS bude skutecnou opozicni stranou, tak timto krokem se jasne potvdrilo spojenectvi az za hrob. Krasa!!!! Odbornik - neodbornik, rozhodovat o stamiliardach budeme my, vyvolena novodoba slechta. A komu se to nelibi, at si trhne nohou nebo drzi hubu. Doufam, ze vsichni, kdo volili ODS a CSSD uz maji konecne otevrene oci, hlavne ODS me zklamala na cele care. Pod rouskou pravicovosti maji ty nejlevicackejsi nazory a postoje. Je to k zbliti.
0/0
20.9.2001 8:08

Jana

Jak dál?
Tady v tý zemi to čím díl více nemá smysl. Copak neexistuje nějaká strana, které by šlo víc o lidi než o svoje koryta? Ona by snad byla lepší monarchie než to, co je zavedeno u nás. Vždyť je to výsměch všem lidem. Sice se říká: koho jsme si zvolili, toho tam máme, ale KDO se má volit? Slušná strana v dnešní době neexistuje. A ta, co ohlásila svůj vznik v dnešních dnech, tak ta se blamuje hned od začátku. Vždyť jak by se jí dalo věřit, když už má rozkoly uvnitř nejužšího vedení. Copak neexistují aspoň trochu poctiví lidé? Já už jenom věřím na europskou unii, že až v ní budeme, tak těm našim vypečeným papalášům zatrhnout jejich levoty.
0/0
20.9.2001 8:06

Olin

Re: Jak dál?
Mýlíš se, protože to bude ještě horší. Řítíme se do EU, které vládnou socialisti a pomalu, ale jistě si zavádějí socialismus s lidskou tváří. Myslí si, že vytvářejí ideální společnost, ale bude to paskvil a nemůže to dopadnout dobře. To jen k tomu, že až budeme v EU, tak to bude lepší. Nebude.
0/0
20.9.2001 10:50

Perník

Hovada nenažraný
Tohle je opravdu do nebe volající, hovada nenažraný poslanecký. Pro normálni lidi nic neudělaj, akorát se dokážou napakovat, a to nemluvím o úplatcích, o který si řeknou při prodeji pohledávek, který bude následovat.
0/0
20.9.2001 7:35

vencal

Korytko!!!
Jestli existuje nejaka skola pro politiky, urcite tam dam studovat sveho syna, aby mel zajistenou budoucnost a moc se nenadrel.
0/0
20.9.2001 7:05

jana

Re: Korytko!!!
Kolik je synovi, za bych si na nej pockala?
0/0
20.9.2001 7:27

zátka

Žádné překvapení....
Koho toho překvapuje? A co na to finanční úřady? Prostě korýtka bez ohledu na stranickou příslušnost.
0/0
20.9.2001 6:52

tomas

JSOU TO PRASATA!
0/0
20.9.2001 5:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.