Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Falkon zaplatil za část ruského dluhu

Firma Falkon zaplatila ministerstvu financí za část ruského dluhu. Není jasné, zda společnost uhradila celou částku 20,9 miliardy korun, se kterou počítala vláda v rozpočtu na příští rok. "Celá transakce by měla být ukončena počátkem ledna příštího roku," upřesnila mluvčí ministerstva financí Jana Vargová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rosta

novináři , nevidíte si na ...
Už mi je z vás smutno. Buďte rádi, že nějaké peníze dostaneme. Vy si OPRAVDU myslíte, že jiná vláda by dostala podstatně více ? Tak to jste mimořádně naivní. Rusko je na tom sice v posledních letech lépe než dříve, ale ne tak, aby bylo v jeho možnostech zaplatit víc - to by byla pro Rusy ekonomická sebevražda. Jen si chytráci vzpomeňte na příklad 2 zemí Polska a Rumunska - oby státy byly zadlužené - a zatímco Poláci se z dluhů vykecali, tak Rumuni je ještě za Ceauseska splatili - ale co je to stálo - už tak slabá socialismem stižená ekonomika země se prakticky zhroutila a Rumunsko se vrátilo o 50 let zpátky a následky si nese dosud. Kdežto Poláci to ustáli a teď ostatní státy naopak vydělávají na tom, že jim to hospodářství úplně nekleklo. Co by jste z toho měli, že by Rusko skutečně všechno zaplatilo ? (oni převzali závazky za celý SSSR). Takhle se ta zem snad postaví na nohy a i my na tom vyděláme mnohem víc tím, že tam konečně i něco vyvezeme a dostaneme zaplaceno - to už se v současnosti děje. Pochopitelně, donuťte Rusy zaplatit do dolaru všechno - asi by se to dalo - ale co by bylo pak - Vy si myslíte, že se nás to netýká ? V Rusku by se stalo totéž co v Rumunsku a doplatili by na to obě strany. Už jste zapoměli, co se stalo také díky reparacím v Německu ?
0/0
19.12.2001 22:51

modrý pták

Re: novináři , nevidíte si na ...
Jseš pako vygumovaný.
0/0
20.12.2001 3:30

viktor korcinsky

drzost
tak uz chteji zase nekoho zalovat(MFDnes). Uz jenom cekam, kdy ten spolek vypitejch hlav a byvalych komancu zazaluje CNN, at je ostuda po celem svete.
0/0
19.12.2001 19:01

shoot

Re: drzost
jo jo =)) jsou to vypatlanci, ta naše vláda!!
0/0
19.12.2001 19:49

modrý pták

Re: Re: drzost
Kdyby jenom vypatlanci,ale ještě neco víc.
0/0
20.12.2001 3:35

Jarda

Nikdo z Vás, páni inženýři a ostatní chytráci zde přispívající
kteří kritizujete vládu za tenhle prodej, nevíte která bije. Držte radši doma svou kasičku pod polštářem (na ty finance ještě s rozumem stačíte), dejte si tlačenku s cibulí, zajděte do hospůdky na svých -náct piv. Tím nic nezkazíte.
0/0
19.12.2001 17:23

modrý pták

Re: Nikdo z Vás, páni inženýři a ostatní chytráci zde přispívající
Ja si myslím,drahoušku,že jseš socan malovaný a tak tvé rozhledy prezentuj na své schůzi blbečků jako jseš ty, tam vyjkládej o úspěšnosti této transakce a genialitě vedení socanů.
0/0
19.12.2001 17:38

modrý pták

Re: Re: Nikdo z Vás, páni inženýři a ostatní chytráci zde přispívající
Dodatek- nezapomeň připomenout kolik jsme zásluhou této transakce a hlavně socanů prodělali.
0/0
19.12.2001 17:41

modrý pták

Re: Re: Re: Nikdo z Vás, páni inženýři a ostatní chytráci zde přispívající
Když jseš takový genitální socan,řekni nám kolik tato banda podvodníku od rusáku dostala.
0/0
19.12.2001 17:57

Jarda

Re: Re: Nikdo z Vás, páni inženýři a ostatní chytráci zde přispívající
Tak si začínám všímat, že všechny zdejší chaty jsou zasraný nějakým modrým ptákem "DRAHOUŠKU". Nevšiml sis, že už je podzim pryč a zapomněl jsi odtáhnout. Všechno můžeš ale napravit .... šťastnou cestu.
0/0
19.12.2001 17:46

modrý pták

Re: Re: Re: Nikdo z Vás, páni inženýři a ostatní chytráci zde přispívající
Modrý pták je zde domácí a bohužel má tady škodnou.Mám obavy,že vám to socanům vadí,protože vaše chlubení úspěchů narušuji.Neboj se,nevydržíš ani do žní.
0/0
19.12.2001 18:11

Jarda

Re: Re: Re: Re: Nikdo z Vás, páni inženýři a ostatní chytráci zde přispívající
Takže hromadná odpověď. 1. Nejsem "socan" Měl bych být? Proč? 2. Nevím, zda někdo něco za tuto transakci dostal. Pokud do víš - dej do placu. Nejlépe ale přímo ekonomické kriminálce. Jinak šíříš pouze bludy - resp. poplašné zprávy. 3. Vydržím nejméně "do švestek" .HiHi. Ale proč beru jako rozumné prodej ruského dluhu? Příklad: Půjčím důchodci (Rusko je skoro jako důchodce) 100.000,-, on mi za půl roku omarodí, skoro všechny své úspory dá za lékaře a bere jen důchod. Moje blbost, že jsem mu půjčil a nás, kteří mu půjčili je přece více. A když ten důchodce bude skoro na umření a má posledních 20.000,- a dá je přednostně mně. Tak je s radostí vezmu. Nebudu čekat na notáře, až sezve pozůstalé a až se zjistí, že nebožtík jim odkázal dva květináče. A těch 20.000,- můžu ihned investovat a vydělávat. S pohledávkou s můžu tak akorát utírat nos. Vy, kteří podnikáte, jste se s tímto určitě mnohokrát setkali a víte, o čem je řeč. Vy ostatní, čekejte, až Vám padne a běžte na pivko. Čus.
0/0
19.12.2001 18:52

modrý pták

Podle jména chytrý,jinak vůl.
Tak jsem si projel tvoje rozhledy,jseš pako vygumovaný protože nevíš o co jde.
0/0
20.12.2001 3:42

Martin

Re: Podle jména chytrý,jinak vůl.
No jako nejvetsi Pako vypadas fakt ty, ne ze by se mi to zrovna libilo (transakce s Ruskem), ale hned nekoho urazet bez jakychkoliv argumentu je fakt ubohy.
0/0
20.12.2001 10:35

Emil

Re: Re: Re: Re: Nikdo z Vás, páni inženýři a ostatní chytráci zde přispívající
Modrý opelichanče, nevím kolik ti ODS za tvé kydy platí, ele jedno je jasné. Na tomto chatu jsi bezkonkurenčně největší blb.
0/0
20.12.2001 8:16

Patrik Paroulek

Vlada CSSD pro...dala vetsinu ruskeho dluhu
Tak ani nevim, zda to ma cenu komentovat. 20% za statni dluh at uz jakehokoli statu (snad krome Sierra Leone), je skutecne dukazem absolutni stupidity a ignorance vlady. Ac ateista, skutecne se modlim, aby lide v CR pobrali do pristich voleb trosku vice rozumu a nevolili CSSD, ktera topi nasi ekonomiku v kratkodobych ulitbach "socialne slabsim", pricemz naprosto devastuje nasi budoucnost. Prosim pamatujte, jak jiz rekl v roce 1776 Adam Smith: individuals acting greedy benefits the society, neplati pro vladu, ale pro jednotlivce. Pokud i po tak strasidelnych 4 letech nekdo stale sympatizuje s CSSD, prosim - pro vas vlastni prospech - zaplatte jim nedrive tak 10-ti lete studium ekonomie... ALE NEKDE JINDE NEZ V RUSKU (tam uz vsichni z nich byli). Dekuji, PP
0/0
10.10.2001 17:23

modrý pták

Re: Vlada CSSD pro...dala vetsinu ruskeho dluhu
Vláda socanů dala,ne prodala tento dluh ne společnosti ,ale firmě,která je neprůhledná banda podvodníků.Co prohlásil soudruh Kato? raději necö než nic,ale pro koho to jaksi zapomněl říct.
0/0
19.12.2001 17:30

0/0
10.10.2001 13:42

FLY

banda opodvodníků ve vládě
Již delší dobou jsem docela znechucen děním na naší politické "scéně". To, co provedla vláda s ruským dluhem, je obdoba jimi tolik kritizované privatizace. Nemohli prodat licence na mobilní sítě 3. generace, tak si pomohli jinak. Jenomže za jakou cenu? Dostat zpátky 20 korun ze stovky je dost slabý výdělek. Normální je mít i něco navíc za ochotu :-). A co kdyby žádný dluh v zahraničí nebyl? Pak bychom si taky někde půjčili ? A co prodají za pár halířů po volbách? Až už nebude co prodávat? Doufám, že nic, protože už "snad" nebudou u kormidla. Budou tam jiní, možná stejně "kvalitní". :-( Nechápu, že jim to zatím všichni žereme. Dost bylo Zemana!!! Sice to asi dost těžko bude číst, ale přece: pane předsedo vlády, pod tíhou dojmů z vašeho působení prohlašuji, že jste sice mazaný, ale hlupák. A že vaši stranu nebudu volit ani náhodou ani já, ani moje rodina. Snad jen vám nedochází, že jediným zbožím, pocházejícím z Ruska u nás použitelným a pro nás tedy výhodným, je ropa a zemní plyn. HOWGH
0/0
10.10.2001 7:47

Dalibor

Dluh
Tak to bude ruská vláda pěkně vysmátá, až ten dluh odkoupí od Falkonu o pár milionů dráž. Taky to mohlo být samozřejmě jinak: Tak chlapi buďto dostanete 20% pres Falcon, nebo vubec nic, tak co vy na to?
0/0
10.10.2001 6:33

Jirka

A few questions...
(1) Kdy se konalo vyberove rizeni, ve kterem "zvitezila" firma Falcon? Jake byly podminky? (2) Jake statni kontrolni mechanismy zabranuji kseftovat clenum prave "vladnouci" vlady/strany? (Cesky dum v Moskve, Falcon, atd.) (3) Jak dlouho si v Cechach nechate srat na hlavu Klausem, Zemanem a vsemi temi, kdo nic neumeji a jinak nez politikarenim by se neuzivili?
0/0
10.10.2001 2:13

pudlik

Re: A few questions...
s tím výběrovým řízením plně souhlasím. Ale Klause bych do této akce netahal. to je akce bývalých a současných......
0/0
10.10.2001 14:50

Jirka

Rusky dluh zadarmo
Pokud se dobre pamatuji Indiani prodali,privandrovalcum z Evropy uzemi New Yorku za pak pokryvek,nozu a dva kotliky, hrst koralu z Jablonce k tomu dostali nadavkem.I ja se raduji z koralku.Co maji dneska Indiani : shit , cesky hovno. Preji prijemny den Jirka
0/0
9.10.2001 22:51

Jaro

Vláda prodala většinu ruského dluhu
Ten příspěvek má špatný titulek. Správně by se článek měl jmenovat: Vláda darovala většinu ruského dluhu. Prodej za pětinovou cenu byť špatně likvidní pohledávky bych nikdy nenazíval prodejem, ale krádeží, lichvou nebo vytunelováním!!! Ing. Jaroslav Škeřík
0/0
9.10.2001 18:14

56xjf

Re: Vláda prodala většinu ruského dluhu
brzy, jazyk, ozývat se, Ruzyně
0/0
9.10.2001 18:18

Dan Tenčl

Re: Re: Vláda prodala většinu ruského dluhu
Socialistické "drzý jazyk ozývat se brzy Ruzyně" bylo nahrazeno vládními prohlášeními o jakýchsi šakalech a karavaně jdoucí (kam ?).
0/0
9.10.2001 21:10

shoot

Re: Vláda prodala většinu ruského dluhu
ty vo*e, nazývat!! patří tam tvrdé y!! ale jinak souhlasím =))
0/0
19.12.2001 19:55

Josef S.

Vláda prodala většinu ruského dluhu
Je známo, že reálná vymahatelnost ruského dluhu je odhadována na 40 až 50 %. Cena pohledávky je 20 % z nominální hodnoty pohledávky. Jako daňový poplatník se cítím okraden ...
0/0
9.10.2001 17:01

JPH

Nepůstřelnost???
Každá smlouva je neprůstřelná. Ale jen do okamžiku, než se v ní objeví průstřel. To jsem zvědavý, jak dlouho to bude trvat...
0/0
9.10.2001 16:10

Radim

Re: Nepůstřelnost???
Doufam že si ji pak tu smlouvu Zeman obleče až se ukáže na veřejnosti,.. uvidíme jak je neprůstřelná :-).. ( just a joke) Osobně bych řekl že prodali ruské firmě (někde psali že to vlastní či vedou osoby ze zemí bývalého sovětského svazu) ruský dluh za 20% jeho ceny tzn odpustili rusku dle některých 20-30% jen proto aby měli co rozhazovat před volbami a nalákali 'sociální klienty' na drobné zvýšení sociálních dávek a tím ukázat jací to jsou pašáci.. Fakticky ze socanů už mam skoro strach co provedou příště..
0/0
9.10.2001 23:12

xxl

Nepochopeni
nepochopili jste zakladni veci - vlada potrebuje trochu vydelat starym strukturam ve Falkonu (ktere proveruje BIS) a hlavne potrebuje zaplacnout mezery ve statnim rozpoctu an letosni rok. Jsem opravdu zvedav, kolik toho vymuzou a jestli tech 20 miliard do toho rozpoctu skutecne daji. Na druhe strane mne fascinovalo to vyhadreni ruske strany - nikoho jineho nez Falkon si neprejeme.... Chobotnice ma stale dlouha chapadla.
0/0
9.10.2001 16:08

Lukas

prosba
Prosim odstrante z clanku tuto vetu: "Nemáme důvod jí nevěřit. Smlouva, kterou s ní máme, je prakticky neprůstřelná" Nebo si ji najdu za pulroku - az bude jasne kdo "ji prostrelil":-)))
0/0
9.10.2001 15:53

hadzi

???
Jen by mne zajímalo, co to je ta společnost Falkon a zda jsou ty prachy čisté.
0/0
9.10.2001 15:32

Worldpolice

to je sranda
Tak toto je ten nejlepsi cesta jak podporit korupci. Zajimave , na splatkach se nedomluvili , ale jinac na vsem co umoznuje nepruhlednost veci.
0/0
9.10.2001 15:30

jlm99@seznam.cz

Vyhodny obchod
Tomu tedy rikam vyhodny obchod. Jenom je otazka pro koho.
0/0
9.10.2001 14:48

AntiSocialista

Re: Vyhodny obchod
To je jasné - pro Rusko a staré struktury zastoupené ve Falkonu.
0/0
9.10.2001 15:11

geduldig

Re: Re: Vyhodny obchod
nejenom ve Falkonu
0/0
9.10.2001 15:19

Pavel

Re: Re: Re: Vyhodny obchod
Presne tak. :(
0/0
9.10.2001 15:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.