Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zájem Čechů o nová auta roste

O začátku roku prodali členové Svazu dovozců automobilů na českém trhu 113 223 nových vozidel. Zájem o automobily tak oproti stejnému období loňska vzrostl o 2,56 procenta. Největší podíl mezi osobními automobily stále drží domácí Škoda Auto, které patří 54 procent trhu. Oproti loňsku je to téměř o deset procent více. Druhé místo patří mateřskému koncernu domácí automobilky Volkswagen, třetí je Opel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin Reiser

Potencial noveho modelu
Spoustu lidi ceka na novy model, jakmile vyjde tak asi 2 roky se "vymenuji vozy". Chci to videt potom. Jel jsem ted Fabii na zadnim sedadle 4 hodiny a bylo to utrpeni - malo mista na nohy a sedadlo nic moc. Zlata Felda. Za 280 tisic malo muziky.
0/0
10.10.2001 12:18

Petr

Re: Potencial noveho modelu
Martine, ja jsem jezdil 2 roky s Felicii a ted jezdim uz rok s Fabii a reknu ti, ze ty dve auta se nedaji vubec porovnavat. I kdyz vzadu sedet, v tom srovnatelny asi jsou. Ale ve vsech ostatnich parametrech je Fabie opravdu o moc lepsi, ver mi.
0/0
10.10.2001 18:14

mispul

Re: Re: Potencial noveho modelu
No ja nevim...mam felicii kombi s dieselovym motorem a rozhodne bych za fabii nemenil..je to mensi (jak kufr tak misto na zadnim sedadle) a v rizeni zase tak velky rozdil nevidim..spis vidim rozdil v tom, ze mam levnejsi udrzbu..:-))
0/0
12.10.2001 9:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.