Diskuze

Koruna uzavřela den blízko rekordu

Ještě o dva haléře na nové maximum 32,94 za euro se posunul krátce před závěrem obchodování kurz koruny. Tento už čtvrtý rekord během jednoho dne pomohl koruně udržet se pod hranicí 33 korun za euro i na samém konci obchodování, který měnu zastihl na hodnotě 32,96 za euro.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Skrblik

4. 12. 2001 22:18
klideek!
Neblaznete, ja si jen pockam az bude EURo za 5Kc a vyrazim do sveta. :-)
0 0
možnosti

Darwin

4. 12. 2001 19:12
nasel jsem!
"skuste" a "straceni", k carkam v souvetich neprihlizim.
0 0
možnosti

Tom

4. 12. 2001 19:24
Re: nasel jsem!
Výborně! Dostáváš ode mě jedničku. Zapiš si ji do žákovské knížky a nech si ji ode mě podepsat :-)
0 0
možnosti

Tom

4. 12. 2001 18:52
ta čeština
Láďa chce slyšet češtinu a má ve svém příspěvku 2 pravopisné chyby. Kdopak je najde?
0 0
možnosti

Láďa

4. 12. 2001 14:54
Produktivita
Nejsem nijak zběhlý v ekonomice, ale vyvozuji jedno. Bez větší produktivity práce jsme straceni. Je tu jen jeden velký problém, spousta exporterů nemá nejnovější technologie, na které prostě nemá a musí si na ně vydělat, třeba i s pomocí ČNB, která jim ještě na nějakou dobu umožní přechod na nové technologie s tím, že si na to vydělají levnnou pracovní silou. Koruna je opravdu silná, ještě na ni není naše ekonomika dostatečně připravena. A pro ty, kteří si stěžujou že nemůžou na dovolenou kolem světa, skuste si zajet v létě na vodu. Bylo by příjemné u Vltavy slyšet a jiných řek zase i čestinu.
0 0
možnosti

Mr_Ex

4. 12. 2001 15:51
Re: Produktivita
Já v ekonomice zběhlý jsem a PLNĚ souhlasím s tvým názorem. Toto je bohužel jediná cesta naší ekonomiky. Peněžní kapitál na získání moderních technologií se MUSÍ získat, ten se nevyčaruje ze vzduchu. Když to spojíme s "neskutečnou" ochotou bank půjčovat peníze, máme tu problém... Snad by mohl pomoci stát formou úlev, dotací a příspěvků, ale zatím se tak děje v miniaturní míře. Mimoto ochota vlády vydávat peníze se zmenšuje díky deficitu veřejných financí. Proto to JE jediná cesta. Bohužel......
0 0
možnosti

z daleka

4. 12. 2001 13:51
zadny strach
Jen zadny strach , az bude vse (pod cenou) prodane (Telekom, CEZ a jine statni stribro) , pak korunka sjede dolu. Taky deficit zahranicniho obchodu tomu pomuze , ten bude ted , behem drahe koruny , rychle narustat.
0 0
možnosti

karel

29. 11. 2001 15:44
Je třeba zvyšovat sazby
Má ekonomka mi řekla že potřebujeme vyšší sazby - budou mi ty miliónky víc vynášet.
0 0
možnosti

x-filess

4. 12. 2001 15:37
Re: Je třeba zvyšovat sazby
tak tomuhle se zbyva jen pousmat :)))))))))) LOOOOOOOOOOL
0 0
možnosti

Kuba

26. 11. 2001 11:05
Korunka ke korunce
Korunka ke korunce a je jich plno
0 0
možnosti

Bohous

30. 11. 2001 19:52
Re: Korunka ke korunce
Korunka ke korunce jsou korunky jenom dve.
0 0
možnosti

Martin

21. 11. 2001 12:00
A neni to vlastne uplne jinak ?
Nevim, ekonomku nemam, ale kdyz se na to podivam selskym rozumem, prijde mi vse jasne... Kazdy druhy cech jezdi na dovolenou k mori a ma par marek v zasobe. Jenze po 1.1. prestanou platit. Co s nimi ? Smenit na Euro, nebo na koruny ? Tuto otazku si klade vetsina vychodoevropanu vcetne Turku. Odhadem tak 250 milionu lidi po prumerne 20 DEM (pocitam i mimina, ja vim, ze Ty Pepane mas pod polstarem vic...), to mame pul miliardy marek... Staci kdyz jen par desitek procent se rozhodne smenit si penizky na mistni meny a duvod poklesu kurzu Eura je jasny. Takze budouci spekulanti, zalozte si Euro ucet a prevedtte na nej veskere korunove zasoby co mate. Rozhodne neprohloupite, verte mi !
0 0
možnosti

Stenly

26. 11. 2001 11:03
Re: A neni to vlastne uplne jinak ?
Opravdu je vidět, že nemáš ekonomku!?!Jediné co schvaluji je založit si ten euro účet.S.
0 0
možnosti

Petr Pastera

20. 11. 2001 12:14
My a EU
Chceme vstoupit do EU, chceme se mit jako v EU. To je chvalihodne, ale kolik lidi je ochotno pracovat se stejnou produktivitou prace jako v EU. Jsem OSVC mych 100% produkce jde do firmy v EU a sam citim tlak na zvysovani produktivity prace a na jeji kvalitu. Posilujici koruna ma pro mne negativni dusledek v nissim zisku, jak to tu jiz bylo napsano, ale jedinou moji obranou je pracovat vice a hlavne efektivne. Proc se takto nechovaji vsichni. To jsme jako narod tak prosiceni sokializmem, ze neumime pracovat stejne jako obycejni lide v EU. Vzdyt neni rozdil zda-li se na te stejne veci pracuje na Morave ci v Bavorsku. Je to jenom otazka schopnosti lidi a ne zasahu CNB!!! A my Cesi jsme vzdy meli zlate rucicky a chytre hlavicky / nebo uz jsme priliz pohodlni?
0 0
možnosti

pudlik

26. 11. 2001 11:52
Re: My a EU
s Vaším názorem jakožto soukromého podnikatele (OSVČ) plně souhlasím. Bylo by dobré, kdyby si to přečetli všichni, co pláčou nad vlastním rozlitým mlékem. Vidím to tak, že je to skutečně jen a jen v lidech a v jejich schopnostech a ne v lobbismu za slaboučkou korunu. TAkhle se nikam nedostaneme, když budou všechny ty škodovky a další nejmenovaní jenom brečet jak je koruna silná, a že dostávají za svůj vývoz méně než jejich socialističtí podnikoví i ministerští plánovači a naplánovali. Zde totiž narazila lobbystická kosa na podnikatelský kámen a uvidí se, kdo přežije. Jen v jedné věci bych si dovolil s vámi´polemizovat - to EU je daleko socialističtější než byl náš stát za bolševika. Ale přesto existuje zásadní rozdíl v přizpůsobivosti a v kreativitě našich naříkajících rádoby podnikatelů ve srovnání s jejich (EU)podnikatelskou sférou.
0 0
možnosti

f@f.cz

20. 11. 2001 11:37
DVOUKORUNA
0 0
možnosti