Diskuze

Šéf KB: Nejvíc chceme rozvíjet úvěry pro domácnosti

S představou, že do Komerční banky si půjdete peníze pouze půjčit, ale pro finanční služby budete používat jiný peněžní dům, se můžete rozloučit. Slibuje to alespoň Alexis Juan, nový generální ředitel a předseda představenstva, kterého do banky jmenoval její vlastník. Tím se nedávno stala francouzská Société Générale a státu za získání jedné z klíčových tuzemských bank zaplatila 40 miliard korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr

2. 11. 2001 9:51
KB a jeji kvality
Do KB chodim stejne rad jako k zubari. Je to instituce ktera mi vzdy pripomene jak se da zit a nic nedelat. Jen namatkou:Pokud si banka strhne poplatek za novou platebni kartu mesic dopredu a tuto si muzete vyzvednou nejdrive 14 dni pred koncem validity stare, je to dost divne, to ze vas vyrozumi o tom ze vam karta konci a muzete si ji vyzvednou tam a tam a v tolik a tolik hodin od toho a toho data by bylo asi dost naivni. Pominu to ze pokud nedate vedet 2 mesice predem ze uz kartu nechcete, bude vam vyhotovena a musite ji zaplatit. Takze vyroba jedne karty trva cca 45 dni. To je fofr.Myslim ze tahle banka taky miluje postu, jak si jinak vysvetlit ze vam posle extra vypis a v dalsim dopise souhrn vyberu z bankomatu za tentyz mesic? Nedelam si iluze ze je to jinde o moc lepsi, ale bude to Juane facha dat ten bordel aspon trochu dokupy.
0 0
možnosti

Pinda

2. 11. 2001 10:53
Re: KB a jeji kvality
To je zajimavy, me ty vypisy chodi dohromady v jednosm dopise, dokonce za vsechny ucty co u KB mam.
0 0
možnosti

Ladislav Žabčík

1. 11. 2001 8:50
Vše je o přístupu ke klientům a znalostech psychologie lidí
Nový šéf KB nedělá nic vyjímečného,pouze používá "zdravý selský" rozum. Mít KB ke klientům vstřícnější přístup,myslím tím "obyčejné" lidi s průměrným příjmem v tomto státě, tak mohli mít o hodně problémů méně ještě v nedávné době. Pokud nebude změněn přístup a podmínky pro splnění pro poskytování úvěrů ( Tzn.,že některé ručení se hodně přehání atd.),tak se asi ani u nového vlastníka moc nezmění ohledně klientů ve vztahu ke KB.
0 0
možnosti

Mr. Owcrope

1. 11. 2001 7:55
Ten pán má zajímavý pohled na svět
jestli tomu dobře rozumím, tak vidí situaci takto: my zdražíme všechno, na co lze jenom pomyslet. Lidi se k nám nahrnou a budou si objednávat produkty, které možná ani nepotřebují. Když bude někdo chtít půjčku, opustí svojí stávající banku, poběží do KB, nakoupí její produkty, uloží tam hromadu peněz a KB mu pak možná ..., jestliže...., pokud ovšem..... půjčí. Zaplatí samozřejmě hromadu poplatků, přinese tuny papírů s nejrůznějšími potvrzeními, několikrát bude poslán ještě pro další potvrzení, na která si úvěrový pracovník hned napoprvé nevzpoměl a pak zjistí že tentýž úvěr mohl mít třeba od ČS bez papírování do 48 hodin schválený. Pro úvěr bude muset jít samozřejmě do krajského města, protože z důvodu snižování personálu bude na 100 000 obyvatel jeden úvěrář. A protože provoz bankomatů je drahý, bude po jednom bankomatu v každém krajském městě, pouze v Praze jako hlavním městě budou DVA...... ALE PÁNE ŽIDITELI, PÁNE ŽIDITELI, vždyď takhle už KB funguje leta letoucí, co byste chtěl ještě vylepšovat???? Možná internetové bankovnictví, to není v provozu jeden den v týdnu, tak snad zvýšit počet výpadků....
0 0
možnosti

Tom

1. 11. 2001 12:56
Re: Ten pán má zajímavý pohled na svět
Pane Oukrope, jestli jste svou "vizi" formuloval na základě vět "Pokud nabízíme kvalitní službu a klient ji chce, tak je připraven ji zaplatit. Není připraven zaplatit službu, s níž spokojen není", potom máte velmi zajímavý pohled na kvalitu. Nebo jste od konkurence (obyčejný špinavý konkurenční boj. Styďte se, Majere, styďte se, Majere, styď-te-se--Ma-je-re!)? Nebo jsem nepochopil, co chcete ostatním sdělit?
0 0
možnosti