Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Amerika je na tom hůř, než se vědělo

Ještě více, než se dosud předpokládalo, se ve třetím čtvrtletí snížil výkon americké ekonomiky. Hrubý domácí produkt totiž podle podruhé revidovaných údajů klesl o plných 1,4 procenta. První revize z konce listopadu přitom ukázala oslabení o 1,1 procenta, ještě v říjnu však odhady slibovaly propad pouze o 0,4 procenta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sarka

Zuzko
Zuzko, devce, kolikpak tech "Zidaku" jste na vlastni oci poznala? Meli rohy? A kopyta? A v kapse Protokoly Sinskych Mudrcu? Svata prostoto!!!!!!!! Ze na tom jsme hur nez se vedelo je fakt, ale "hur" jak vi kazdy absolvent pate obecne, je pojem relativni. Nasi zamestnanost, kuprikladu, nam stale mohou vsechny evropske staty jenom zavidet, takze mame jeste dost prostoru - pokud to tady ovsem ti Zidaci uplne nezruinuji a nenacedi nasi krev do macesu na pristi Pesah!
0/0
26.12.2001 5:40

Jan

Suhlasim s ledig1 : Viva Amerika
Amerika je naše jediná naděje na lepší, bohatější život!! (ledig1 , 25.12.2001 8:22) reagovat naše největší naděje je, že Amerika se dá na cestu dalšího růstu a pomůže vytáhnou zbytek světa ze srabu
0/0
25.12.2001 23:38

přátelé

Re: Americe vládnou židáci
To je právě ono. Amerika je NO I proto, protože je v ní ještě více schopných Židů než kdekoli jinde na světě. Včetně Izraele. A co dokázal Izrael za 2-3 generace? Z pouště vydupal prosperující ekonomiku od potravinářství po počítač. technologie. Co Arabové kolem? jen za petrodolary nakupují,sami nic nedokáží. Maximálně tak učit děti sebevražedným atentátům. Chudík Zuzana je jen další z miliardy neschopných, kteří závidí schopným a hlavně tvrdě pracujícím. Bohužel je to i zárodek pogromů a holocaustu. Nic z toho s koncem nacismu neskončilo, stačí číst na netu. Sám, bohužel, žid nejsem. Byl bych jistě schopnější.
0/0
25.12.2001 9:49

Rassenreinheit

Re: Re: Americe vládnou židáci
Zid mozna nejses, ale vul ano, a korunovanej. Ja myslel ze takhle primitivni rasismuzuz v Cechach davno vyhynulvyhynul :-(
0/0
26.12.2001 5:02

Rassenreinheit

Re: Re: Americe vládnou židáci
Zid mozna nejses, ale vul ano, a korunovanej. Ja myslel ze takhle primitivni rasismuzuz v Cechach davno vyhynulvyhynul :-(
0/0
26.12.2001 5:02

ledig1

Amerika je naše jediná naděje na lepší, bohatější život!!
naše největší naděje je, že Amerika se dá na cestu dalšího růstu a pomůže vytáhnou zbytek světa ze srabu!!!!
0/0
25.12.2001 8:22

martas

jaka je amerika?
americe urcite nevladnout, jak " vy rikate" zidaci. o cem je amerika? zalezi jen lidech, jak si poradi se svym zivotem, nezalezi jestli zijete v cechach nebo v americe, zalezi jen na vasi ochote tvrde pracovat a nechtit vsechno hned! jestli jsou americane hloupi? zalezi jak se na to podivate - treba polovina americanu nevi,co je hlavni mesto spojenych statu a treba se ani nezajimaji o ostatni zeme, ale nemyslite se, ze porad se od nich mame co ucit? proc jsou nejbohtsi zeme na svete? misto kecu radsi bezte neco delat!!!!
0/0
25.12.2001 1:07

Jarda Dostal

Bez titulku
"Amerika je na tom hur, nez se vedelo" - co vy vite. Ja z tech idnes titulku nekdy dostanu zachvat (smichu). I kdyby byla Amerika na tom jeste hur, porad ji budete zavidet.
0/0
22.12.2001 0:48

Jiri

v USA je dobre !!
Americka ekonomie ma velike rezervy, nejsilnejsi ekonomie na svete. Americky um a schopnost reagovat bez typickych evropskych byrokratickych zakonu na jakoukoli situaci a pohyb marketu se ukaze znova v prvnich letech noveho stoleti. Jen se ucte vsichni co nezijete v USA. Bude vam to trochu trvat ale mozna na to prijdete jak na to ?? Drzim vam palce.
0/0
21.12.2001 21:28

Jiri Saffek

Re: v USA je dobre !!
Nerad jim, oni tam vedi vsechno, jsou vsevedouci.
0/0
25.12.2001 17:52

usama basama fousama

pro zuzku co ji vladnou zidaci
Ahoj zuzko, umis aspon dobre pichat?
0/0
21.12.2001 19:24

viktor korcinsky

Re: pro zuzku co ji vladnou zidaci
ja bych rekl, ze umi,protoze musi byt v usa na cerno, moc rozumu nepobrala, jeji znami jsou podle vseho "white trash" a tak bych ji odhad na slapku.
0/0
21.12.2001 20:02

MIROKEEN

Re: Re: pro zuzku co ji vladnou zidaci
Ahoj Viktore!!!! tak nevim odkud beres takove oznaceni pro jeji klientelu?! Jestli umi pichat,tak to je jeji osobni stesti a s kym to dela, tak to taky,Ja si myslim ze kdyby jsi ---ji mel-- taky, tak by jsi byl jeste horsi ,protoze jsi Cech! Jestli si myslis ze ma pomer jen" white trash",tak tam asi patris i ty ,protoze mas svou stranku u Yahooo........,tak se mej yyyyyyahooooooooo. Zuzko jen se nedej a dej!
0/0
24.12.2001 17:08

usama basama fousama

fanatismus (Gréba
vasi ekonomice se vede dobre, nic se neboj, batusko! dyk vam tam vladnou ty "centralni mozky lidstva", tak to bylo, ne?
0/0
21.12.2001 19:22

Gréba

fanatismus
Do prkýnka, co je nám do toho? Pro nás je snad důležité jak se vede naší ekonomice a né se radovat z toho, že v USA je už 10 let hospodářskej růst a teď bejt smutnej z toho, že je tam propad. Ti lidi tady v ČR mi někdy připadaj jak fanatici totálně závislý na USA.
0/0
21.12.2001 18:26

Dolfik

Re: fanatismus
Nejen lidi, ale hlavne nase ekonomika je zavisla na tech silnych zahranicnich. CR dela vetsinou jen vyvoz komponentu, ruznych casti a materialu. Vetsinou jen to co si oni mohou vyrobit sami. Jestlize ty silne ekonomiky jdou dolu, tak ta nase je pak 3x v prdeli. Az do EU prijde recese, tak to poznas na vlastni kuzi. Pak muzes rikat ve fronte na socialce "Co je mi do toho".
0/0
21.12.2001 21:24

Petr

Americka ekonomie je silna..
Americka ekonomie ma velike rezervy, nejsilnejsi ekonomie na svete. Americky um a schopnost reagovat bez typickych evropskych byrokratickych zakonu na jakoukoli situaci a pohyb marketu se ukaze znova v prvnich letech noveho stoleti. Jen se ucte vsichni co nezijete v USA. Bude vam to trochu trvat ale mozna na to prijdete jak na to ?? Drzim vam palce.
0/0
3.12.2001 2:09

pinus

Re: Americka ekonomie je silna..
Tak nevim, nevim, vypada to, ze se snazis machrovat... Ale moc ti to nejde, protoze neznas rozdil mezi ekonomii (economics) a ekonomikou (economy). :-(( Zrovna od tebe bych se teda ucit nechtel.
0/0
21.12.2001 18:50

Zdenek

Re: Re: Americka ekonomie je silna..
pinus....podivej se od slovniku nez zacnes vysvetlovat co je a co neni economy !! Myslim ze se mas co ucit.
0/0
21.12.2001 21:31

roman

Zuzane
Musim souhlasit se Zuzanou,vsechno co jsi napsala je cista pravda,ja uz jsem tady taky dva roky a co jsem tady zazil a videl na to je na dlouhe vypraveni.Amici neumej vubec nic A jeste k Vangelisovi,mas pravdu Cesi neumej tahnou ze jeden provaz,protoze takovi lidi jak jses ty........hnuj Roman
0/0
2.12.2001 17:18

Rudy

Re: Zuzane
Romane asi se stykas s trailerpark trash lidmi. Ty si k americanum nemuzes ani cuchnout, ne tak met s nimi inteligentni debatu. Urcite se s tebou nikdo asi nechce bavit protoze porad "kunkas" jak ten slavnej Hlinka. Az se naucis anglicky tam "mozna" neco pochopis. Jinak si myslim ze ty jses ten lapan co neumi vubec nic. Rudy
0/0
3.12.2001 0:33

australena

zuzane
Cesky se rika, ze kdo k vrane si seda........... Osobne si myslim, ze dole Michalek J. to Zuzane napsal nejlepe. Jo a kdyz uz tam dva roky zijes, domnivam se ze bys mohla vedet, ze mince zvana 'penny' me dve n. Saudi Arabi = saudsko arabsky. 'Supidni' je ze slova 'stupid', je tam 't'. Tak kdyz uz mermomoci pouzit anglicizmus, tedy 'stupidni'. Cesky prelozeno =hloupy. Jsem velmi prekvapena, jak uzivas anglicizmy v cestine po pouhych dvou letech mimo Cesko, to je na povazenou. Cozpak jsi uz cestinu tolik zapomnela, ze ji nahrazujes anglictinou? Lide jako ja, kteri ziji v anglicky mluvicich zemich pres 30 let maji pro uzivani anglicizmu rozhodne vice duvodu. Jako napr. ze si nektere vyrazy nemuzeme hned vybavit, anebo to jsou slova, ktera se vyvinula v cestine po nasem odchodu. Ja napr. mluvim cesky jen parkrat za rok a pisi v cestine jen vanocni karty. Doma mluvime anglicky, manzel je Australan a deti take, pratele jsou ruznych narodnosti a s mnoha Cechy se tu nevidim. Aspon mam dobrou vymluvu proc ma cestina neni perfektni. Co se tyce Zidu v USA, je to stejne jako v mnoha dalsich zemich vc. Australie. Jestlize se jim vede financne lepe, nez nam ostatnim, je otazkou proc. Nekterym se podarilo sem uteci tesne pred 2sv, vetsina sem prisla az po ni. V kazdem pripade vetsina byla naprosto bezmajetna, kdyz sem prijeli. Bylo by mozne, ze treba pracovali mnohem tvrdeji nezli bychom chteli pracovat my ostatni? Vezmete si napr. studium. Tady je prijem na vysoke skoly a vyber studijniho kursu primo zavisly na vysledcich maturity a jejich statistickem zpracovani do celoaustralskeho poradi zvane ENTER. Maturity jsou vsechny pisemne (kazdy predmet 1.5 az 3 hodiny pisemka) a klasifikace je centralni pro cely stat, aby si skoly nemohly znamky umele nadhodnotit. ENTER=99.5 znamena celkovy maturitni vysledek v nejlepsich 0.5% studentech Australii. Studenti z privatnich zidovskych skol patri mezi nejuspesnejsi. Podobne studenti z rodin asijskych pristehovalcu. Dostat se na medicinu, veterinarske lekarstvi anebo na prava na nejlepsich zdejsich universitach znamena mit ENTER pres 99.0. Kdyz noviny uverejni vysledky universitnich naboru, mnoho jmen v techto oborech je nyni zidovskych a asijskych. Proste tyhle rodiny vedou sve deti k tvrde praci uz od detstvi. Mozna, ze jim to my ostatni zavidime, ale pokud bohatstvi vyplynulo z poctive prace a ne z drog a podfuku, clovek to musi prijmout bez rasove nenavisti.
0/0
2.12.2001 5:51

Val

Re: Alence
Not bad for Autralian girl!! But Alenko, how relevant is what you are saying to "Propad americke ekonomiky je hlubsi" ??
0/0
2.12.2001 23:31

marcella

Re: zuzane
rika se..."vrana k vrane seda, rovny rovneho si hleda" :).... Zuzana muze, pokud uz jsme u cestiny a ne u americke ekonomie, pouzit peny vs. penny, protoze pise cesky. Stejne tak dolar vs. dollar.... Zbytek jejich chyb byly tzv. "typos", preklepy. To se stava vsem, Zuzana si priste, pokud si vubec troufne necim prispet, po sobe prispevek jiste precte pred odeslanim.
0/0
23.12.2001 3:31

Frankie

Ještě o zeměpisu
O těch zeměpisných znalostech toho tady už dříve bylo řečeno dost a dost. Podobně jako většina našinců by totálně plavala v americkém zeměpisu, tak oni zase plavou v tom evropském. Dokonce ani znalosti Čechů (ale i dalších evropanů) z evropského zeměpisu nejsou nijak skvostné. Stačí se občas kouknout, jak to "válí" výkvět našeho národa v Milionáři. Přes které státy byste postupně jeli do Portugalska? Tato otázka padla jednou v rozstřelu a správně odpověděla půlka soutěžících. Perlička nakonec: Když byly vzedmuté vášně okolo návštěvy Muhammada Atty v Praze a jeho setkání s Iráčany, chtěli Amíci svému lidu v televizi ukázat, kdeže vlastně ta Praha leží. Na přiložené mapce bylo vše správně zakresleno, pouze - malá chybička - země obklopující Prahu se jmenovala Švýcarsko. Korunu tomu ovšem nasadili Francouzi, kteří za tuto chybu ve své televizi pucovali Amíky, jací jsou to ignoranti a neználci evropského zeměpisu. Celou věc francouzský moderátor uzavřel slovy: "Každému je jasné, že Američané si spletli Švýcarsko s - RAKOUSKEM!!!
0/0
1.12.2001 19:42

MIROKEEN

Re: Ještě o zeměpisu
Ahoj Frankie!!! moc dik za tvoje postrehy o nasi zemepisne sirce!!! Moc prima! Preji vesele vanoce a jak u nas rikame Mery Christmas!!!!
0/0
24.12.2001 17:21

TuTy

return
Tak,a za chvily je tu mame.Přechytrale čecháčky,co nam ze země vzdalene vytykaji jak je to tu na nic a co vše by jsme měli dělal lépe a jinak.Hupsky dupky k tatínce a maminkovi "-)
0/0
1.12.2001 10:16

Derek

AMERICE VLADNOU ZIDACI - NO A CO ?????
Ten clanek od nejake Zuzany je ta nejvetsi chudoba co jsem kdy zde videl. Bohem slaveni jsou chudi duchem...Amen !
0/0
30.11.2001 22:24

ZUZANA

AMERICE VLADNOU ZIDACI
PRISLO MI I LITO TECH NEVINYCH AMERICANU , KTERI ZAHYNULI PRI UTOCICH NA NEW YORK A WASHINGTON, ALE TED ZIJI MEZI NEMI UZ DVA ROKY A VIDIM TU JEJICH SLEPOTU A SVETOVOU NEVZDELANOST. CHTELA JSEM I PRISPET POSTIZENYM RODINAM, ALE KDYZ SAUDI ARABI PRINC POSKYTNUL NEW YORKU $10,000.00 A ONI TO ODMITLI ( NA NATLAK ZIDU) PROTOZE PRINC POZADAL I O USKUTECNENI NEKOLIKA KROKU K UKLIDNENI SITUACE MEZI ISRAELEM A PALESTINOU, TO ME OPRAVDU NASTVALO A NIKOMU NEDAM ANI PENY. TAKE ASI 3 TYDNY PO ATENTATU SE ME JEDNA SPOLUPRACOVNICE ZEPTALA, KDE JE PALESTINA - A TO TU V USA CNN VYSILA 24/7 A PO UTOCICH BYLI ZPRAVY JEN O VYCHODNICH ZEMICH. NO JA SE JI ANI NEDIVIM ,PROTOZE JEJI DALSI OTAZKA BYLA, JESTLI V CESKE REPUBLICE (RUSKU) MAME COCA COLU. TAKHLE BYCH MOHLA O TECH SUPIDNICH AMICICH VYKLADAT HODINY ZUZANA
0/0
30.11.2001 19:46

Josua

Re: AMERICE VLADNOU ZIDACI
Zuzanko, vyjmenuj bez přemýšlení a dohledávání sousední státy Montany a jejich hlavní města.Pak si dej českou sodu a spočítej kolik členů vlády USA má židovský původ a stejně tak si spočítej v první dvacítce nejbohatších američanů množství židů.Spektrum lidí je po celém světe stejné a jednou, až budeš žít v několika zemích po světě mi dáš zapravdu.
0/0
30.11.2001 20:09

Kamil

Re: AMERICE VLADNOU ZIDACI
Mas recht Zuzko.Amici jsou fakt tupouni jak daleko vidi.
0/0
30.11.2001 20:33

Derek

Re: Re: AMERICE VLADNOU ZIDACI
No a Kamil nevidi daleko ani blizko. Stejnej "trailerpark-trash" jako Zuzana.
0/0
30.11.2001 22:34

KAMIL

Re: Re: Re: AMERICE VLADNOU ZIDACI
Kazdej nemuze bejt hned hvezda,frajere.
0/0
22.12.2001 18:52

jarek

Re: AMERICE VLADNOU ZIDACI
Mila Zuzano, promin ze to tak musim napsat, ale je videt ze si pekna KRAVA !!! Nevim, jaky je Tvuj ucel pobytu ve Spojenych Statech a s jakymi lidmi se stykas a pracujes, ale podle Tvych poznatku je zrejme, ze se pohybujes na pokraji socialnich vrstev a mezi lidmi kteri maji nizke ci zadne vzdelani a na zaklade svych mizivych poznatku hodnotis celou Americkou spolecnost. Dale by me zajimalo kolik pak toho vis ty o zemich v Asii, Jizni Americe, Dalnem Vychode a nebo ostrovech v Pacifiku? Asi moc ne, ale pripada Ti strasne zajimave, ze nekdo nezna malou zemi o deseti milionech obyvatelich uprostred Evropy. A ke konci bych jenom podotknul, ze by sis mela precist vyrok Prince ze Saudske Arabie, diky kteremu Starosta New Yorku penize vratil. Nebot prehodnotit vstah k Palestine znamena uznat zemi teroristu a valecnych fanatiku a nechat ji konat vice zla na zemi jenom k vuli tomu, ze oni neuznavaji cast spolecnosti v jejich pripade Zidy.
0/0
30.11.2001 21:12

Vangelis

Re: Re: AMERICE VLADNOU ZIDACI
Co takhle trochu slusnosti Jarku? Nejsem cech a jsem na to hrdy protoze kdyz vidim vas cechy jak vzdycky lezete do prdele tomu kdo je nad vami ( nemci, rusove ted americani) tak je mi spatne. Jste narod bez nazoru a vzdycky vsem nastavite prdel. Ovce co sledujou media a ani si neuvedomujou ze 98% medii pod kontrolou americanu, tedy zidu. Potkal jsem velmi mnoho americanu z mnoha vrstev a i kdyz nekteri z nich byli chytrejsi skoro naprosta vetsina byla arogantni. Proc ? Protoze maji dolary a vy jim jeste lezete do prdele. Co takhle trochu hrdosti a vlastenectvi - to vam nic nerika?
0/0
30.11.2001 22:42

Frankie

Re: Re: Re: AMERICE VLADNOU ZIDACI
Nevím, jaká média sleduješ, Vangelisi, ale pokud je jich 98% pod židovskou kontrolou, tak je to kontrola dost mizerná. Co tak čtu různé zprávy např. z izraelsko-palestinského konfliktu, tak jak to vidím já, je to většinou o hodných utlačovaných Palestincích a zlých trestajících Židech, byť to není řečeno (či napsáno) takhle doslova. Scénář: a) Palestinci spáchají sebevražedný atentát, média o tom vcelku bez emocí poinformují, sečtou oběti, občas přihodí pár jmen a hotovo. Prostě normálka. b)Izraelská odveta? To už je pro média jinačí kafe. Přestože Izraelci většinou (zdůrazňuji většinou - ne vždy) dopředu oznámí, že zaútočí na tu a tu policejní stanici nebo podobný objekt a potom zničí vlastně prázdný barák, média o tom srdceryvně informují. Pokud se tam přeci jen přimotá nějaký ten Palestinec a koupí to, tak přestože počet palestinských obětí se v drtivé většině případů ani neblíží počtu zabitých Izraelců, je to vždy pro novináře sólokapr. Jeden konkrétní příklad této "objektivity" za všechny. Není to tak dávno (myslím, že ani ne rok), co se v mnohých novinách po světě (dle tebe z 98% židovských) objevila fotografie izraelského vojáka stojícího nad zkrvaveným mužem. Doprovodný komentář zněl: "izraelský voják dobíjí zraněného Palestince". Teprve později se s mnohem menším halasem a tartasem napsala "drobná oprava". Ten ležící muž totiž nebyl Palestinec, ale izraelský student, kterého zmíněný voják právě zachránil před palestinským lynčem.
0/0
1.12.2001 19:22

Vangelis

Re: Re: Re: Re: AMERICE VLADNOU ZIDACI
Vzdy kdyz sleduju ja media tak jedine co slysim je : palestinci spachali teroristicky utok na ..., a za nekolik dni : izrael provedl odvetny utok proti palestincum. Mozna ze se kazdy koukame na jiny program.
0/0
2.12.2001 14:46

raha

Re: Re: Re: AMERICE VLADNOU ZIDACI
Vangelis,videt a objektivne hodnotit jsou podstatne rozdilne veci.Vis o toho o Cesich uplny hovno.Jediny kdo leze cizakum do prdele jsou nasi zkorumpovani politici.Nemecka vseobecna neoblibenost je v Ceskych zemich znama jiz od stredoveku,znasobena zvlaste po II svetove valce.O Rusech se nemusim snad zminovat,ale jelikoz nejsi Cech(nepochlubil jsi se co jsi vlastne zac).,rad Ti vysvetlim,ze srpnove udalosti 68 roku zmenily zasadne pohled na ruske kozaky,jakozto na dobyvatelky a okupansky narod(i kdyz samozrejme prosty rusky lid za to nemohl,presto tento pohled zustal zachovan pro narod jako celek)Za komousu meli obyvatele nasi republiky pro Amiky takrka bozskou uctu,vychazejici nejen ze sympatii ke vsem antikomunistum,ale tez z informacni blokady(radia Svobodna Evropa a Hlas Ameriky pochipitelne vysilala jen nekriticke reportaze ze sveta za zeleznou oponou)S jejim padem take padly nektere"bozske" predstavy o velke zemi za velkou louzi.Rada nasich "turistu"(i ja jsem mezi nimi)se presvedcila,ze je to tu tak trosku jinak nez si doma mysleli.V Cechach prevlada nazor na Americany,jako na narod "mistru sveta",zaslepeny sam do sebe.Z toho plyne ta celkova antipatie.Avsak mame radi dolace(kdo je nema?),takze si priste automaticky nevztahovat rovnici-mam rad dolary,tak mam rad Americany.
0/0
22.12.2001 5:11

Petr

Re: AMERICE VLADNOU ZIDACI
Zuzano je videt ze jses hloupe devcatko a mas zaslepene oci. Ja ziji v USA pres 30 let a jsem moc rad ze se nemusim stykat s lidmi jak jses ty (ceska s mindrakama). Je videt ze jsi nepochopila (nebo nechces)kde v cem jsou hodnoty. Zid nejsem ale , budu "dealovat" s zidem any day o proti vycuranym cechum a nebo zakernym arabum a podobne. Ty ovsem nebudes uznavat nikoho , protoze mas "bagages" mindraky menecenosti. Too bad !!
0/0
30.11.2001 22:19

Michalek J.

Re: AMERICE VLADNOU ZIDACI
Nechapu, proc ztracis dva roky sveho mladi nekde kde se Ti jak je videt nelibi a kde je Tve okoli a pravdepodobne i vsichni mezi kterymi zijes, hluboce pod Tvou, zajiste vysokou urovni. Vrat se k rodne hroude, kde jiste vsichni vi kde je Palestina (o cemz osobne velice pochybuji) a kde nevladnou Zidaci. A nebo, jak rekl ten stary moudry rabi, je vsechno vlastne uplne jinak.
0/0
30.11.2001 22:25

Honza

Re: AMERICE VLADNOU ZIDACI
Zuzano, ze Te to, ale nekdy unavuje byt prislusnikem nejkulturnejsiho a nevzdelanejsiho naroda na svete.
0/0
30.11.2001 23:20

Lada

Re: AMERICE VLADNOU ZIDACI
Ja myslim ze Zuzana ma pravdu.Ne vsichni v Americe jsou Bill Gates.Je tam hodne blbcu a procentalne vice nez doma.Nekdy je mi zahadou jak tech par chytrych umi ovladat ten zbytek.Asi se to jmenuje demokracie.
0/0
2.12.2001 2:14

roman

Re: AMERICE VLADNOU ZIDACI
Me nezbiva nez souhlasit se Zuzanou.vse co jsi napsala je pravda,jsem tady taky uz dva roky,ale neco takoveho jsem jeste nevidel.Jediny co me tu drzi jsou Ty dollary,ale za jakou cenu roman
0/0
2.12.2001 2:17

pinus

Re: Re: AMERICE VLADNOU ZIDACI
No vidis, Americani nevi, kde je Palestina, ty zase neumis pravopis.
0/0
21.12.2001 18:48

Jarda Dostal

Re: AMERICE VLADNOU ZIDACI
Ten tvuj prispevek svedci jen o tve omezenosti. Kdyz ti jde Amerika tak proti srsti tak proc tady parazitujes (pravdepodobne na cerno). Vrat se tam odkud jsi prisla.
0/0
21.12.2001 19:00

marcella

Re: Re: AMERICE VLADNOU ZIDACI
Zuzano, aspon vidite rozdil mezi Americany a Cechy. Jiste mi date za pravdu, ze nikdo se k vam doposud v USA nechoval tak, jak Vasi soukmenovci v teto diskuzi. Dva roky je prilis kratka doba na to, abyste poznala zemi; spousta lidi prijizdejicich do USA z Evropy ma pocit jiste kulturni nadrazenosti. Americane Vas vsak prijali takovou, jaka jste a to, ze nekteri nevedi, kde je Palestina, neni tak rozhodujici. Americane maji mnohem mensi vseobecny rozhled nez vetsina sveta, to mate pravdu. Jedinym zdrojem informaci 24 hodin denne je CNN, vetsina Americanu dava prednost teto stanici. To Vam ovsem nebrani v tom, abyste se nemohla divat na BBC, ktere je nepomerne lepsi, analytictejsi a komentuje presneji. Mate i jine programy v USA a mate nakone net, kde se dovite nejvice, bezte si na http://www.guardian.co.uk/, pokud samozrejme mate zajem se dovedet vice. Nedelejte ukvapena zavery o USA, Americane jsou ve zdrcujici vetsine velice prijemni a mili lide, nesmirne pracoviti. Amerika take ma obrovskou spoustu velice chytrych lidi, podivejte se na nejake knizky a uvidite. Kdo vladne USA je daleko komplexnejsi nez Vas vyrok, verte mi. Pry ty Cechy zijici v USA a kteri odpovedeli Zuzane, mam jenom toto: Za 30 let,vice ci mene, jste se nenaucili vubec nic. Vase odpovedi jsou primitivni, hloupe a vulgarni. To, ze nekdo prohlasi, ze bude radeji "dealovat" (coz ma velice adekvatni vyraz v cestine a sice obchodovat) s zidy nez Cechy ci mizernymi Araby, samo o sobe staci jako znamka hluboke ignorace. Totez byste jiste prohlasil o Cinanech, Indech, cernosich atd. White trash je v cestine povl (toto muze byt brnensky vyraz, nevim, jestli tomu vsichni rozumite), tyka se to zejmena tech, kteri misto, aby prisli s necim rozumnym do teto diskuse, se uchylili k obycejnemu sprostactvi a falesnemu velikasstvi. Shame on you!
0/0
23.12.2001 3:18

usama basama fousama

trockijmu
zovot nepoklodoj, prozoj si ho v Cosko, ty kokoto!
0/0
30.11.2001 18:51

Dan

Re: trockijmu
Ja nepoklodoju sto ja iba stezojo sebja. No proste usama basama fousama je vzdy milym prispivatelem do kazde diskuze, je fajn ze se ma clovek aspon na cem zasmat. Zuzanka by se mela vratit zpatky k plotne a misto rozsevani svych inteligentnich nazoru po netu at si radsi vezme pouceni od usamy basamy fousamy.
0/0
1.12.2001 4:20

trockij

To mě skutečně strašně sere....
já ty Američany tak miluju, že jsem za ně ochotnej položit i žovot. Na oživení jejich ekonomiky bych jim nejraději daroval všechny peníze co mám. Jenže já stejně žádný nemám.
0/0
30.11.2001 18:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.