Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vláda spustila kolotoč stamiliard

Je to jako finanční manévry. Během pouhých osmi dní chce sociálnědemokratický kabinet rozhodnout o osudu stamiliard korun. Nejprve vláda v pondělí rozhodla o největší zbrojní zakázce v historii země nákupu stíhaček Gripen za 100 miliard korun. Týden poté hodlá prodat podíly v elektroenergetice, plynárenství a chemickém průmyslu, kde očekává výnos až přes čtyři sta miliard. Celkem jde o částku přesahující polovinu státního rozpočtu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jouza

Gripeny za 100 milionů ?
Tak nevím, kde berete své informace. Oficiální cena za Gripeny je 50 milionů.
0/0
12.12.2001 15:41

Jouza

Re: Gripeny za 100 milionů ?
Pardon, částka má být v miliardách
0/0
12.12.2001 15:43

slavek

Koho volit?
Prosim Vas poradte mi nekdo koho mam volit! CSSD jasne ukazala, ze na to nema, ODS me pripada, ze zije v jine dobe a jine zemi, 4K je uplne mimo (banda lidi, co neuspela v byvalych vladach.. je mi z nich spatne.. ale to vlastne ze vsech)... komousi asi nehrozi.. kde jsou zeleni???
0/0
12.12.2001 15:21

jim

Re: Koho volit?
To je ta partaj co pije zelenou ? tak na to se zeptej Zemana.
0/0
12.12.2001 18:39

Radim Kucera

?Uz se tesim jak silni budeme ve vzduchu..?
Vysvetlete mi teda nekdo, proc sme lezli do Nato, kdyz tady CSSD rve, ze si musime ochranit svuj vlastni prostor! Pokud vim, tak samotne NATO nam jasne doporucilo, ze stihacky kupovat nemame, ale ze bude rozumejsi to investovat do celkove modernizace armady? A naprosto souhlasim s tim, ze i kdyby sme ty "zazracne" stihacky meli, tak si v pripade valecneho konfliktu "ani neskrtnem" (protoze pocitam, ze z nasich sousedu nas nikdo nenapadne a z Ruska nebo Ameriky se na nas vsichni tak akorat vys.... nez aby na nas utocili) nebo je ti nasi superpiloti rozmlati nekde na poli... Pripada mi, ze vlada ma tolik penez, ze nevi co s nima... Pokud je to tak, tak treba deti meho souseda by potrebovaly nove obleceni na zimu... dekuju.....
0/0
12.12.2001 15:16

jojo

hovada
Jsou to čuraci do jednoho, ja blbec jsem je volil.... Je jasny, ze na ne kaslu. No ale je tady nejaka alternativa (mensi zlo, kdyz uz ne dobro???)
0/0
12.12.2001 11:35

artur

a už nic nebude
zdá se mi, že zde píšící neví, která bije. Vždyť je úplně jedno, kdo je u vesla. Jestli ptákostraníci, nebo socani a později, možná tříkolka. Každý krade jak umí, tak proč by si ještě něco nezachránili socani. Hlavně když je ještě něco k zašmelení. Vždyť ty provize, které se z toho posypou, budou asi dosti slušné.
0/0
12.12.2001 11:07

india

je to tak
Je to krása. Pokud vím,tak do největšího srabu se dostala republika v roce97 po 7 letech vlády pravice. Když vyhráli socialisti, všichni naříkali, že skončí provatizace. Privatizace nezkončila a zase to není nikomu recht. Když bych měl počítat všechny zlodějiny pánů z ODS nestačil by mi na to tento omezený prostor. Proč se nikdo neptá, kde jsou pánové Čermák, Macek, Dyba a spol?
0/0
12.12.2001 10:33

adam

ČSSD
Nemůžu si vzpomenout-která vláda neutratila všechny finance z privatizace (např.financováním úpadků bank).Kdo by tedy v té nové vládě měl být. Možná by to chtělo hodnotit ne podle novinových článků,ale podle výsledků - zahraniční investoři,růst nár. produktu,i ten tolik omílaný státní dluh - kolik států i na západ od naší republiky má nižší. Někdy mi připadá jako by by nikdo nevěděl,že ze státního rozpočtu se financují platy učitelů, zdravotníků, policajtů, hasičů,důchody,opravy silnic atd.a všichni chtějí přidat ale strašně se diví když roste státní dluh.
0/0
12.12.2001 10:22

Toleda

Re: ČSSD
Hmmm, co na to dodat... ;-) Politici se vyznacuji jednou zasadni vlastnosti... Dokazou vzdy utratit vice, nez kolik si muzou dovolit... Asi to bude hlavne tim, ze to neplati ze sveho... Je hezke se vzajemne s nekym porovnavat, ovsem vzdy by to melo byt asi jenom s tim, kdo je lepsi... Nejde o dluh jako takovy. Jde o to, jak prospejou "navic" vynalozene penize tem, kteri je budou muset splacet. Pokud vidim, ze musim platit za neschopnost soucasnych papalasu, tak povazuji takoveto "statotvorne kecy" za vysmech vsem nam, kteri nemeli to "stesti", aby si uzivali "vymozenosti" socialismu a ted na nich jenom zustava zaplatit ten ucet po nekom jinem. A soucasni panove maji tu drzost, mi na nej porad jeste pripisovat!!! Porad me nejak nedochazi, se se nikdy nikdo nepozastavil a nezacal si zjistovat, kolik tech kterych uredniku a jinych statnich zamestnancu vubec potrebujeme. Proste pokud se vytvori nejaka tabulkova mista, tak uz se jich nezbavime a pripadne jsme svedky, jak si zduvodnuji svoji dulezistost a jak si za nase penize porizuji ruzne hracky...
0/0
12.12.2001 10:47

Pavel

Re: ČSSD
Nástupní plat lékaře po VŠ je 7 500 Kč. Učitel na střední škole je na tom o trošičku lépe. Já bych na jejich místě taky chtěl přidat. Vždyť to je SMĚŠNÝ plat. Problém je v tom, že vláda peníze utrácí za nesmysly. Peníze z privatizace by se měli investovat a ne prožrat. A peníze z našich daní by se měly používat efektivně. Viz třeba navýšení nákladů na stavbu železničního koridoru o 50 % ? Jaký má smysl, aby přídavky na děti dostávaly rodiny s ČISTÝM příjmem do cca 24 000 Kč ? Jenže oni se v parlamentu starají jen o svoje požitky a rozdělení koryt a na stát kašlou. Jsou naprosto mi o realitu, když se diví, proč si nemohou za jakousi funkci dát navíc plat 100000/měs (Tlustý a spol).
0/0
12.12.2001 10:55

Jiřik

Re: Re: ČSSD
Ad přídavky na děti - jsou to přídavky NA DĚTI, i když se dávají rodičům, a beztak je dostává přes 90% rodin, které kvůli těm zbylým necelým 10% musí absolvovat nekonečné martyrium pohovorů, obsílek a formulářů. KDyž dostanou přídavky všichni, ulehčí se život mladým rodinám a úředníci můžou jít dělat něco užitečnějšího - třeba konečně pořádně hlídat, komu platí jiné sociální příspěvky :-(( Ad železniční koridor - nojo, jenže ony to ČD, MDS a MF pod tehdejším geniálním vedením lidmi typu Římana, Sosny, Šípa, Kočárníka apod. schvalovaly v tehdejších cenách... a jaksi pozapomněly na inflaci :-)) nejlevnější škodovka od té doby podražila ze 150 na 270 tisíc, litr benzinu z 18 na 26, chleba z 15 na 20 Kč a i ty mzdy se trošku zvedly :-)) i když mohly by se zvednout víc, že :-))))))
0/0
16.12.2001 19:05

Emil

Re: Re: Re: Re: Re: Emílek
Nazlobený občánku, jako hadač bys umřel hladem. Nicméně ti připomenu, že na ty dluhy zadělaly předešlé vlády tím, že odkládaly privatizaci např. bank, kde zmizely stovky miliard, za které nemáme nic (pravicový pan profesor prohlásil,jestli se nemýlím v roce 1996, že privatizace byla ukončena). Za miliardy, které vložíme do armády nám zbudou aspoň ta letadla, pokud to parlament schválí.
0/0
12.12.2001 10:11

Naštvaný občan.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emílek
Emílku,Emílku je to pravda pravěká,ale ze starých zadků nový vítr nemůže foukat.Tak si to přeber.Ja se nehádám a s tebou už vůbec ne,protože komu není rady .....
0/0
12.12.2001 16:09

Snehulak

ojee
no to bude pruser jakej tu jeste nebyl...
0/0
12.12.2001 10:08

jiri fridrich

my ostatni
doufam, ze na me taky nejaka ta koruna zbyde :o(
0/0
12.12.2001 9:58

Emil

Re: Re: Re: Tataři a spol
Uplácet voliče jde jedině přes státní rozpočet. Dotace do zemědělství, dotace ČSD, zvyšování platů státním zaměstnancům, učitelům, zdravotníkům, podpora malého a středního podnikání atd. A pokud vím, státní rozpočet na příští rok byl již schválen. Takže úplatky z tohoto kola privatizace připadnou až příští vládě. (A jsou to vůbec úplatky?). A na co slyší volič ? Třeba na to, že vláda předložila do sněmovny návrh na snížení prebend ústavním činitelům. Odebrání jejich 13. a 14 platů různých příplatků atd. Poslanci ODS a KSČM tento návrh zamítli.
0/0
12.12.2001 9:53

Luboš Taxl

To oni.
Až půjdeme /pokud/ k volbám už vidím následující scény První parta volá to oni ,my jsme s nimi uzavřeli dohodu a oni... Druhá parta to oni my jsme s nima ... a oni nás nepodpoříli Třetí parta to oni oba se dohodli a oni nás nepustili k ničemu. Čtvrtá parta jó když jste si je zvolily ve jménu demokracie tak... Tak mne napadá jestli by neškodil na určité období jeden který by to vše dodělal a pak by ho všichni společně pověsili. Aby se oni mohli společně nakonec usnést: To on.
0/0
12.12.2001 9:45

Emil

Re: Re: Re: Emílek
Nazlobený občane. Vem si Algifein. Ten je na bolest hlavy nejlepší.
0/0
12.12.2001 9:16

Nazlobený občan.

Re: Re: Re: Re: Emílek
Emílku,tady je videt,že jsi důchodce prďola a nic Ti nechybí ke tvé spokojenosti.Volil jsi dřívě komouše,teď se karta otočila a fandíš socanům.Dál videt nepotřebuješ,take proč.Proto ti jen připomenu,že dluhy této vlády budou splácet ješte děti naších dětí,pokud víš o co jde.
0/0
12.12.2001 9:32

kremilek

Re: Re: Re: Re: Re: Emílek
O co de, o co de, o co tady de? Nazlobeni obcane vsech statu, vyserte se na to:o)))!
0/0
12.12.2001 10:54

ondra

Gripenny-nejlepsi volba
Doufam ze stihacky se koupi,jsem pro koupi a jemi 24let,jsme suverenni stat a ochranime si svuj vzdus.prostor sami.Proc by nas meli chranit zase cizi stati?Jsme cesi a od dob druhe svet.valky jsme jak prasata,porad nas nekdo hlida a narizuje,co pak uz nemame vlastni rozum,lepsi nove stihacky,nez stare F16 a Migi,ti patri uz do srotu.10000kc na kazdeho obcana neni moc,kdyz vezmu v uvahu ti penize,ktere vlada prosustrovala a nikdo nevi zaco.Tady bude aspon vydet co se za ty penize koupilo
0/0
12.12.2001 8:53

Honza, Praha

Re: Gripenny-nejlepsi volba
Fakt nechci podrazet tvuj nazor, ale je to kravina kupovat Grippeny. Po tom "zpackanym" vyberovym rizeni, kdy vsichni odstoupili kvuli jasnemu vysledku, ktery byl jiz udelan. Smrdi to korupci, a to neuveritelne silne. Co taky cekat od CSSD, "takyodborniku".
0/0
12.12.2001 9:01

Toleda

Re: Gripenny-nejlepsi volba
Na prvni pohled je videt, ze by se naslo vice lepsich prilezitosti, jak utratit nase penize... Uz jenom napr. zaplatit poradne ucitele, aby nektere naucili rozdilu v uzivani "i" a "y"... ("ty migy", "videt"...) Osobne si myslim, ze nasemu letectvu by uplne stacilo nejake to rogalo... Je to jenom plachta a par hlinikovych trubek, takze s tim nad hlavou bych se citil urcite bezpecneji... :-)
0/0
12.12.2001 9:30

Naštvaný občan.

Re: Re:Toleda,Toleda.
Toleda nevíš o letectví ani to základní minum,takže psát nesmyslné srovnávání rogala s bojovým letounem - nevím,nevím. Každá vláda je povinna postarat se i o bezpečnost svých lidi a otázka obrany je prvních místech.To co provádéí táto vláda a proč se vzdali výběr.řízení USA je věc jiná,asi vědí proč a umí počítat a dívat se s kým jednají a jaké jsou záruky.
0/0
12.12.2001 9:40

Toleda

Re: Re: Re:Toleda,Toleda.
Rekl bych, ze o letectvu "trosku" vic urcite vim, kdyz uz ho mam skoro 20 roku jako konicka... :-) Spis tady nekdo nema pochopeni pro nejake ty "jinotaje"... :-) Takze otevrene: S ohledem na soucasny bordel, ktery v armade panuje, je jakekoliv "posilovani" nasich leteckych "sil" pouhe vyhazovani penez oknem. Armada neni schopna se postarat ani o tu techniku, kterou ma v soucasne dobe k dispozici. Skutecnost, ze v nasem letectvu povazlive narusta rozdil mezi cetnosti uspesnych startu a pristani, by potecila mozna tak Isaca Newtona, me vsak ne... (Byt ten si vystacil v 18.st. jenom s jablkem. Asi to vyslo o neco levneci, ci co...) A to pominu ty traktoristy, co se nedavno pokouseli rozoravat pole vrtulnikem... Pri pohledu na mapu me take napada, ze nejake potencialni nebezpeci valecneho konfliktu je v nasem regionu minimalni. (Kdyz tu "nejlepsi" prilezitost jsme dikybohu v roce 1993 nevyuzili. (A je blahove predpokladat, ze by nas i tak napr. amici nechali se jim motat nekde "mezi kridlama", byt s novymi letadly...) A jit na teroristy s "kanonem"? Nevim, nevim...
0/0
12.12.2001 9:59

jim

Re: Re: Gripenny-nejlepsi volba
Máte pravdu investice do školství je nezbytná. Jak je vidět i z Vašeho příspěvku školy jsou schopny naučit některé jedince používat "i" a "y" horší je to však s použitím mozku. O tom jasně svědčí Váš návrh používat rogala. Jinak pro pocit jistoty a bezpečí bych individuu jako jste Vy doporučil vložky. Můžete si s nima vystlat mozkovnu.
0/0
12.12.2001 15:51

coyot

Re: Gripenny-nejlepsi volba
Ochranime tak leda prd. Nas vzdusny prostor budeme s tema Gripenama schopny chranit tak pred Polskem, Slovenskem nebo Madarskem... Esli si na nas nekdy vyslapne kdokoliv vetsi (Rusko, Nemecko), stejne dostanem na frak... A chranit vzdusny prostor nad elektrarnami pred unesenymi civilnimi letadly lze bez problemu obycejnejma AA raketama. A nebo jinak, kdyz jsme suverenni stat a ochranime si sami svuj vzdusny prostor, proc bysme si nemeli chranit i svuj kosmicky prostor? Zadluzime se a postavime si protiraketovy destnik...
0/0
12.12.2001 11:14

Jiřik

Re: Re: Gripenny-nejlepsi volba
Správně. Německo, Švýcarsko, Dánsko i Švédsko už hojně ruší své letecké síly a za chvíli zruší celou armádu, Proč si ji taky vydržovat, když už z pouhého pohledu na mapu zjistíme, že jsou obklopeni pouze partnerskými a přátelskými státy, že? Nějaký útok je naprostá utopie a nemožná věc! :-))))))
0/0
16.12.2001 18:56

Nazlobený občan.

Po nás potopa.
Vláda,/strana socanů/ dohráva hru čisté ruce/vidíme co dovedla/ a nejhorší je hra čistý stůl,t.z.vyčistit státní pokladnu až na dno.Důkazů je strašně moc. Utratit peníze dokáže každý velice rychle,ovšem otázka za co?Prodávat může každý,ale otázka za kolik?I ten největší blb od rákosníků uvažuje prodávat se ziskem. Vemte si prodej telekomunikací,prodej státního dlůhu s Ruskem podvodníkům,stavba přehrady v Číne/za naše peníze/, prodělečné obchody ve Vietnamu,prodej KB,neskutečná hloupost "velkého třesku" min.průmyslu.V další diskusi se můžete připojit ve vyčíslování ztrát vlády,která snad neumí nic,akurát se chlubit,ovšem cizím peřím.
0/0
12.12.2001 8:42

Jiřik

Re: Po nás potopa.
0/0
16.12.2001 18:51

Jiřik

Re: Po nás potopa.
SORRY, zazlobilo mi připojení ***************** Zde je skutečná reakce na kolegu Nazlobeného občana: dost přeháníš. "prodej státního dlůhu s Ruskem podvodníkům" - asi bys to dokázal líp, asi jsi takovej umělec, že z Ruska vytřískáš za týden všechno i s úroky, což se nepovedlo nikomu na světě, *** "stavba přehrady v Číne/za naše peníze/" - platí se to z čínského rozpočtu a naše firmy tam mají kontrakty, na nichž vydělají miliardy (Škoda Energo, Škodaexport, ...) - Čína je světově uznávaný seriozní obchodní partner, *** "prodělečné obchody ve Vietnamu" - kdes na tohle přišel??? Lokomotivy ČKD tam dodají se ziskem, jinak by to dnešní majitel ČKD DS - Siemens - asi stopnul, ne??? *** "neskutečná hloupost "velkého třesku" min.průmyslu" - zjevně jsi nikdy nedělal na vyšší pozici v jakémkoliv výrobním podniku, jinak bys mluvil jinak o akci, kterou podporují i zahraniční investoři a proč? Protože zlepšením naší ekonomiky zlepšíme jednak situaci ČR, ale i zisky těchto společností! Proč všichni furt vidí vztah stát X podnik jako soupeření, ne kooperaci???
0/0
16.12.2001 18:52

Petr

Korupce
Domnívám se, že jediná cesta jak z toho ven je : a) minimalizovat korupci : dle nového výzkumu provedeného Transparency International patříme spolu se Slovenskem, Ukrajinou mezi nejzkorumpovanější země ve střední a východní Evropě (Praha, 9.října 2001). U nás slovo korupce je nahrazováno ¨slovem lobování b) radikálně snížit náklady do veřejné správy stává se požíračem státního rozpočtu c) doopravdy mít jasno jaké jsou nase strategické priority nejen v oblasti průmyslu ale v dalších sektorech národního hospodářství
0/0
12.12.2001 8:39

Emil

Re: Tataři a spol
Dnešní příspěvky mi připomínají polemiku z ideologické konference ODS nebo ještě více debatu mentálně postižených. Milý CHININE, tento stát se rozhodl na začátku devadesátých let svoji ekonomiku privatizovat, pokud ti to nedošlo. To znamená odstátnit a toho dosáhneš nejlépe prodejem. Byl by asi nesmysl ty podniky dávat někomu darem. A pokud bys chtěl žít ve státní ekonomice, musel by ses odstěhovat jedině do Severní Koreje. Tam to ještě funguje i když blbě. CLAIMERE, kdybys četl pořádně noviny, tak bys věděl, že o tom dluhu bude rozhodovat parlament, který má schválit speciální zákon, který tento problém bude řešit. Pokud to sněmovnou neprojde, celý projekt bude odložen. A co se týč příspěvku od Q. Nepleť si Brazílii s Argentinou. Jsou to fakt dva rozdílné státy i když oba z jižní Ameriky.
0/0
12.12.2001 8:24

Schweinehund

Re: Re: Tataři a spol
Já si myslím, že většina zde není proti privatizaci, ale má obavy, aby vláda ty peníze pak nerozpustila na běžné výdaje, rozuměj uplácení voličů před volbami. Je nutné si uvědomit, že ty příjmy jsou vysoce jednorázové, a kdybychom je projedli, byl by to ekonomický zločin. A český volič, co si budeme povídat, rád slyší na to, že mu tato moudrá vláda přidá pět stovek měsíc před volbami...
0/0
12.12.2001 8:39

Nazlobený občan.

Re: Re: Emílek
Emílku,je to hezký,že obhajujěš práci Pokud nevíš,vláda je proto,aby vládla a starala se o stát a ne o sebe a svoji kasu. Asi čteš jenom plátky chlubících se úspěchů této vlády,ale čti také mezi řádky,ale to je trochu těžší.Privatizovat ano, prodávat ano,ale přemýšlet u toho,to strašně bolí.
0/0
12.12.2001 8:53

BUFFALO

Re: Re: Re: Emílek
to by me zajimalo, ktera vlada u nas po druhe svetove valce se podle tebe starala o stat a ne o vlastni kasu, lol
0/0
12.12.2001 9:24

Jindřich Kadlec

Re: Re: Tataři a spol
Privatizace od slova privat, soukromý. Prodat, jak je všeobecně očekáváno, státní podnik ČEZ do státních rukou, ovšem francouzských, to je unikátní příspěvek této vlády do terminologie. Navíc je prodáván jeden z mála podniků, který ač ve státních rukou, tak díky v tomto případě nedpřítomnosti konkurence prosperuje. Uvažovaný prodej však konkurenci rozhodně nepřinese. Nabízí se tedy závěr - prostě prodat co se dá, utratit co se dá a děti mohou splácet.
0/0
12.12.2001 9:07

Lukáš

super
Skoro celou vládu, poslance a senát bych poslal do Michelinky tahat pneumatiky, protože to, jak tuto zemi rozprodávájí, je opravdu děsné a hodně by mě zajímalo, kolik lidí v nákupu stíhaček a prodeji všeho, co má ještě nějakou cenu a z čeho se dají (ale probůch, hlavně rychle, ať to stihne ještě tato vláda) vytřískat prachy, jede a kolik peněz jim přibylo na kontech. Omlouvám se za drsnější výrazy, ale převážná část výše zmíněných pánů mě SERE!!! Otázka zní, co já proti tomu můžu dělat? Samozřejmě, můžu psát petice, manifestovat, dělat protestní pochody, ale jaký to má účel? A když toto budu provádět, dostanu nějaké peníze? Ne, na svůj plat si musím vydělat, takže nemůžu čas mrhat postáváním před Parlamentem. A volit koho? ODS, aby se po volbách zase dala dohromady s ČSSD, která má určitě inteligentního předsedu, ale je to s odpuštěním ubožák a hovado? Nevím... Poraďtě, chytří lidé...
0/0
12.12.2001 8:20

Ratkin

Re: super
Jo panáčku, tady je každá rada drahá.. ;-)
0/0
12.12.2001 8:29

Honza

Re: super
Možná 4K.
0/0
12.12.2001 8:45

Nazlobený občan.

Re: Re: super
Ano 4K a jedeme opět z kopce a z bláta do louže.Ještě nejsou ani volby a už se to hádá o penězích.
0/0
12.12.2001 9:03

Jiřik

Re: super
Špidla je podle Tebe hovado??? Hm, nevím, kolik lidí by s tím souhlasilo...
0/0
16.12.2001 18:42

Vita

Jsou to magoři..........
0/0
12.12.2001 8:14

PB

změna je nutná - je nutné si určit strategické cíle.
Náš stát by si měl určit co vlastně chce (cíle) - jestli budou jeho občani jen nájemní silou evropské unii, nebo zde budou mít sídla velké firmy, nebo budeme exportní velmoc, či jen smetištěm evropy. Zásadních priorit bych viděl víc¨, ale jedno je jistý, že dosud to bylo neurčené a tak jak to příjde, tak to berem.
0/0
12.12.2001 7:46

CHININ

ZEMANE A SPOL
To můžu jít do vlády já, a taky bych uměl všechno prodat. Normální lidi tím nemůžete před volbama oblbnout, jen doufám, že už pudete do pr.... To zas určitě nějakej milionek ukapne na konto, že pánové? Zemane, ty bys prodal i svojí starou kdyby jí někdo chtěl
0/0
12.12.2001 7:23

Jiřik

Re: ZEMANE A SPOL
Já bych ji chtěl, je to přeci jenom krásná žena :-) Klaus asi Zemanovi mladou a hezkou manželku závidí :-)))
0/0
16.12.2001 18:41

Honza

Tak tady by pomohla uz jen defenestrace
0/0
12.12.2001 6:58

Claimer

Dopad bude tvrdý...
Jenom idiot půjde to takového dluhu... A jestli jde koruna momentálně trochu nahoru,nehraje roli.. Jedná se o půjčku, která v případě chybějícího ozbrojeného konfliktu nic nepřinese a je otázka, jestli by přinesla i v případě, že by k takovému konfliktu došlo... s kým...??? Navíc údržba letového parku a příslušenství... Jen aby jim z nich nezačaly padat kulomety...Přece jenom...létá to rychleji než zastaralý vrtulník...
0/0
12.12.2001 6:54

karber

Další kolotoč zloděj ve velkém!
V každém případě je nutné zakázat pití alkoholických nápojů jak v parlamentě, tak i na vládě a to všech včetně becherovky. Není to přeci nic nového. Obyčejný zaměstnanec, který pracuje má tento zákaz zcela normálně. Připadá mi totiž, že ti co rozhodují o budoucnosti ČR jsou pernamentně nalití.
0/0
12.12.2001 5:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.