Diskuze
Dráhy zvýší i časové jízdné
Děkujeme za pochopení.
Miroslav Kulda
Léčba Českých drah
Osobně si myslím, že České dráhy jsou stejně jako Česká pošta část státního Zaopatřovacího ústavu. Samo o sobě dobrá myšlenka, ale zneužitá k několikanásobné přezaměstnanosti. To že je ajznboňáků tolik se nakonec obrací zpátky proti státu formou vyhrožování stávkami! Přitom snížit tu přezaměstnanost by bylo tak jednoduché!!! Sebrat jim režijky a nepřidat na mzdách. A natvrdo! Sami moc dobře vědí, že se svým vzděláním a praxí těžko najdou práci jinde, to by museli začít jinak kmitat! Druhou variantou je privatizace, nejlépe zahraničnímu investorovi, ten by neobsazoval pozice kamarádíčkama a tetičkama.Aleš
ZRUŠTE ČD!!!
Souhlasím s Petrem, že České dráhy jsou... Podle mého názoru v České republice není žádná otřesnější firma než ČD. Podnik, který zaměstnává desetitisíce neupravených, špinavých, líných a často opilých lidí, nemá právo na existenci a už vůbec jej nechci podporovat ze svých daní. To, co si dovoluje železnice ke svým zákazníkům, si mohly ostatní podniky dovolit jen před rokem 1989. Vládo, státe, žádám Vás ZRUŠTE ČESKÉ DRÁHY a ROZPRODEJTE JE SOUKROMÝM INVESTORUM! Současné dráhy si nezaslouží další existenci!!!!!!!!!!!!!Katoda
K čemu mi teď vlastně časová jízdenka bude?
No tak jestli je pravda to, co ze sebe vyžblebtnul Štáhlavský, tak vůbec nevidím smysl toho, abych si kupoval časovou jízdenku. Protože pokud má být vlastně násobkem zpátečních jízdenek a u nás bývá po většinu roku pokladna neobsazena, a průvodčí chodí ve vlaku jen někdy, tak se mi oplatí jezdit na černo. Průvodčího potkámvám tak maximálně 1x-2x za týden, tak si u něj jízdenku koupím (při neobsazené pokladně je to bez příplatku) a vyjde mně to možná ještě levněji než dosud.eMBe
Zase lži...
Pan Šťáhlavský opět lže (říká se tomu public relations) - ceny traťových jízdenek se samozřejmě "upravovaly" vždy při změně tarifu (kromě té poslední, což byla bouda ušitá na ministerstvo financí, které za slib nezvyšování jízdného u slev povolilo drastické navýšení "obyčejného" jízdného). Navíc z úst Herr Goebbels-Šťáhlavského padala ještě zcela nedávno slova ve stylu "jízdné u slev se nezvyšuje, naši stálí zákazníci zaplatí pořád stejně" (ale jen od 1. do 26.1. ...) Zdražení od 27.1.2002 bylo tvrdě "utajeno" právě proto, aby se ještě lidé nachytali na koupi slevové karty, než definitivně přejdou na autobusy a vlastní auta... A právě velmi citelným zdražením traťových jízdenek svým "nejvěrnějším zákazníkům" si ČD definitivně podřezávají větev (a smutnější je, že jim je to jedno). Obchodní politika této firmy je naprosto nepochopitelná (pokud vůbec nějaká je) - vždyť proč se zrovna cena čtvrtletní oblastní jízdenky Morava+Slezsko zvyšuje z 2900,- na 6480,- Kč, tj. o 123% (=inflace od roku 1999? Nebo se nám Morava zvětšila?) Nové ceny časových jízdenek se objevily na stránce http://tratovky.webzdarma.cz.petr
drahy jeden bordel
nejde mi na rozum jak si to ty drahy predstavuji.takovej bordel a spozdeni vlaku.za to by mi meli to jizdny spis vracet,nez aby si dovolovali to zvedat.uz aby i tady padnul ten monopol.meli by se podivat na konkurenci jak to delaji a jestli zadnou nevidi,tak bych je rovnou pretahnul klackem.Petr
Komunistický spolek
ČD je komunistická firma v mnoha směrech horší než TELECOM. Obrovská přezaměstnanost se řeší zdražením jízdného a dotacemi. Nechápu, jak se ve firmě, která snad ještě nikdy nebyla v zisku, mohou zvyšovat mzdy. A kdyby náhodou někdo chtěl v tomto spolku udělat pořádek a z ČD udělat trochu fungující firmu, tak se jde hned do stávky. A zákaznický servis zde také nefunguje. Chtěl jsem si zablokovat jízdenku na cestu do zahraničí, ale byl to boj s větrnými mlýny.Yaroukh
jsem rad, ze spinavych a smradlavych sluzeb CD nejsem nucen vyuzivat ... prodejte ten cirkus nekomu, kdo bude vic nez na nemakacenka na draze hledet na zakazniky - nekomu, kdo ty dozivotni rekreanty donuti trochu se smekat a ty zbytecne vypraska; omlouvam se tem nekolika, kteri si mzdu zaslouzi alespon svou praci - kdyz ne HODNOTOU prace jimi vykonane (coz u CD snad ani nejde) ... je mi lito vsech, kdo jinou volbu (nez CD) nemaji - prestehujte se nekam, odkud nebudete muset za praci/skolou dojizdet
Jan Kopal
Kde je ekologická politika státu?
Odborník žasne a laik se nestačí divit. Kde je ona slibovaná ekologická politika státu, když silniční a autobusová doprava bude lacinější, než-li železniční doprava? A že se u nás neustále zdražuje - přeci se někde musí brát na zlodějny a na platy vyžírků, pardon politiků a dalších darmošlapů. To se za posledních 12 let nezměnilo a nezmění, dokud tak současná sebranka sedí (a sedět by měla!). Skutečně nás čeká žářná budoucnost, bohužel ale v plamenech krematoria. Jan Kopal, předseda Pravé Alternativy (dříve NSB)Chandler
Zase jeden státní moloch...
..jak je vidět, tak soudruzi ve vedení ČD a odborové organizace se opět domluvily se soudruhy ve vládě a normální lidi zase budou solit...Kurvy komunistický to jsou..nic jinýho..nakopat jim prdel...Platy mají jak poslanci a ve vlaku je bordel a smrad...ale zdražovat se musí...Aby mohli přijmout dalších 200 strýčků a tetiček co nechcou nic dělat a chtějí "pracovat" u státních drah...Martin
Železničaři, styďte se
Nikdo jiny v této republice totiž nemá tolik drzosti jako vy. Pracujete v podniku, který platíme z našich daní, vaše platy jdou z našich daní, jízdné si platím sám a vlaky jen zcela vyjímečně jezdí na čas. Dráhy si za poslední roky nedokázaly vydělat ani korunu, dokázaly jen křičet o další peníze navíc. Co vás opravňje k tomu, abyjste požadovali přidat na platu. Navrhuji likvidaci státní železnice, propuštění všech jejích zaměstanců a ušetřené peníze rozdělit na zdravotnictví, školství a vědu. Železnici může provozovat soukromý subjektZa vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Předat farmu potomkům má být snazší, s návrhem po letech přichází nový náměstek
Před dvěma lety slíbil tehdejší ministr zemědělství Zdeněk Nekula, že připraví pro rodinné farmy...
Konec minikečupů i ovoce v plastu. EU chce snížit množství odpadů
Premium Evropská unie v boji za co nejmenší množství odpadu zakáže minibalení majonéz, šamponů nebo...
Úspěšný zubař prodává „ražený český dějepis“, mince už vynesly 155 milionů
V Praze se v pátek vydražila část celoživotní numismatické sbírky Václava Bruny. Vyšla na 6,15...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!