Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Babiš: Další firmy už kupovat nebudeme

Porazil konkurenty při privatizaci holdingu Unipetrol a stal se tak nejvýraznější postavou nejen české chemie, ale i celého tuzemského průmyslu. Expanze Andreje Babiše a jeho firmy Agrofert už nejspíš dosáhla svého vrcholu. "Určitě tady ještě je privatizace Istrochemu Bratislava, jeden projekt běží ještě v Západní Evropě. Příštích pět až deset let bych ale rád věnoval především restrukturalizaci firmy, konsolidaci vnitřní struktury," říká Babiš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S.G.

Fenomén Babiš
Vážení přátele, každý z Vás kdo nebyl v disentu, tj. Charta atp. je pro mě naprosto stejný minikolaborant minulého režimu. Jediní, kdo jsou ještě níž jsou StBáci, kteří mučili lidi. Všichni co si váleli šunky ve fabrice a dnes se cítí div ne jako 3.odboj jsou jen frustrovaní svým neúspěchem. Na Cibulkových zeznamech je kdekdo, to není důkaz. Pokud je Babiš kriminálník, ať ho obviní, postaví před soud a je li vinen ať sedí. Ale nadávat na StBáka, na špinavý machinace a házet na něj hnůj je malost typická pro Čecháčky. Je to úspěšný podnikatel se strategií,není to tunelář, vytváří zisky a zaměstnává 14.000 lidí. Je li zloděj to je verdikt soudů a to zahrnuje nejen obvinění přátele, ale i obhajobu. a kdo si myslí, že pokud by vyhrál někdo jiný,takby byl pozlacenej a všem by rozdával peníze, tak je naivka. Uvědomte si, že ti Západní kapitalisti taky nejsou žádní lidumilové. A místo, abyste závistivě pomlouvali, tak začněte sami makat a pak mluvte.
0/0
11.1.2002 13:06

Tom Halas

Re: Fenomén Babiš
Moje řeč. A možná řekknu něco co se nebude někomu líbit, ale oni do Stb taky určitě nebrou každýho blbečka co na tři třídy zvláštní školy.
0/0
11.1.2002 13:52

kapitalista

Re: Fenomén Babiš
Nemohu než souhlasit.
0/0
11.1.2002 18:25

Pavel Zajíček

Re: Fenomén Babiš
Po každé, tedy i po sametové revoluci, se na 10 až 15 let ujímá politické moci revoluční lůza. Ona moc je jí, v podstatě úmyslně, propůjčena těmi, kteří skutečně ovládali podstatné věci a měli skutečnou moc (ovšem v té době ještě nelegitimní) ve státě (!!!pozor, v roce 1989 KSČ se svým předsednictvem a Jakešem a legitimní vláda jako taková, žádnou moc neměly!!!). Revoluční lůza již ve svém pojmenování prozrazuje, že ve své příslovečné tuposti a prostotě, dělá pouze revoluční kravál a vlastně kryje skutečné, autentické, převzetí moci již před revolucí skutečně mocnými, ne však tehdy legitimními. Nyní (1999 až 2004)právě probíhá legitimní převzetí skutečné moci těmi, kteří onu skutečnou moc (avšak tehdy ještě nelegitimní) měli již před sametovou revolucí. Namátkou porovnejte Velkou francouzskou revoluci, Velkou říjnovou socialistickou revoluci, Únorové vítězství pracujícího lidu... Z uvedeného plyne jasný závěr: Co lidstvo existuje, stále vládne silná a schopná menšina, občas, ve vhodný čas, pustí na chvilku vládu revoluční lůze a pod jejím krytím se přeformuje a vyřídí si své staré účty.
0/0
12.1.2002 17:25

kapitalista

Všechno chce svůj čas.
Asi máte pravdu, tak to v životě chodí. Víte, že mě je to celkem fuk? Řídím se heslem „co mohu ovlivnit a změnit, tak měním a co nikoliv, tak to pouštím z hlavy. Můj přítel Erwin z Rakouska to přirovnal na stav jeho země po válce. A přesně tak, jako Vy to prognózoval již v roce 1990. U nich se postupně k moci (ekonomické a později politické) dostali různí keťasové, konfidenti a podobní. Dnes už je to jinak. Pouze čas vše urovnal a tak to bude i u nás.
0/0
13.1.2002 18:59

František

Re: Re: Fenomén Babiš
Zajíčku kam řadíte mocné typu Chvalovský, Junek, Soudek, Zubík, Stehlík a jim podobné? Pochybuji, že mezi revoluční lůzu. Myslím si, že to Vaše hodnocení "stavu unie" trochu pokulhává. Tím netvrdím, že některé Vaše dedukce nemají opodstatnění. Vždy je třeba vidět rozdíl mezi represivní diktaturou a demokracií. V té první nemůžete skoro nic, než držet hubu a krok a v té druhé můžete skoro všechno. Když z té první najednou přesadíte lid do druhé, tak vždy nastanou problémy. Demokracie se dá dobře využít, ale také zneužít. Někteří staří bossové si myslí, že mohou všechno, bohudík se pletou. Jejich čas postupně přichází. Jeden po druhým se střídají ve vazbě. Říká se že před spravedlností neutečete. Ale všechno vyléčí až čas. V Rakousku po válce vládli ekonomikou různí keťasové, konfidenti a jim podobní. Postupem čase se trh vyčistil a dnes si na to nikdo ani nevzpomene.
0/0
14.1.2002 7:12

Tom Halas

Magnát Babiš
Ať už se pan Babiš dostal k penězům na start podnikání jak chce, jedno je jisté: stojí za ním výsledky a práce. To co dokázal ve svých podnicích vybudovat a kolik lidí zaměstnat je pro mě jasné měřítko úspěšnosti podnikatele. A já osobně budu raději pracovat ve firmě komunistického pohlavára a rozvědčíka STB, který mi dá smysluplnou a fin.ohodnocenou práci než u člověka který je morálně "čistý" ale neschopný.
0/0
11.1.2002 8:04

klausovec

Rychlý start - rychlý pád.
Každý začátek podnikání je těžký.Ovšem pro pár vyvolených, mezi které patří i Babiš neni problémem. Start jeho kariery je spjatý se slovenským podnikem zahraničního obchodu Petrimex,kde v druhé polovině 90. let zastupoval tuzemské podniky v Maroku. Podle kritiky jeho kolegů Petrimex vytuneloval a získal obrovské množství financí,jedná se údajně o 500 milionů slov.korun.Tento akt má být začátkem jeho nástupu k raketovému startu.Ovšem ze životní praxe víme, že opakem rychlého startu bývá i tvrdý pád.
0/0
10.1.2002 21:28

jakub

Re: Rychlý start - rychlý pád.
Každý měl na počátku 90.let velkou šanci něčeho dosáhnout. Nevim proč za úspěchem člověka, který tuto šanci využil, vydíte tyto nekalosti. Pokud vím, tak mu nebylo nic dokázáno! Tím co o něm píšete, akorát poškozujete jeho osobu. Já netvrdím že Babniš nic neudělal, ale od toho jsou tady soudy, ne? Jakub Rosa Brno-venkov
0/0
11.1.2002 0:23

František

Nebo závist?
Jakube máte naprostou pravdu. Žijeme totiž ve zvláštní zemi a ve zvláštní době. Ne nadarmo se tady často psalo o tom, že se u nás úspěch neodpouští. Dokud jsem byl jen obyčejným technikem v obyčejném podniku, tak to šlo. Měl jsem spoustu známých (jakoby přátel) a společně jsme nadávali na režim a na to jak to všechno stojí za ..... Po revoluci jsem začal podnikat. Začátky nebyly jednoduché, ale budiž, teď už je to minulost. V současné době se mi daří a někteří mě považují za úspěšného podnikatele, který má všechno. Mám hlavně spoustu starostí, jak uživit zaměstnance, rodinu, jak mít vše v nejlepším pořádku. Finanční úředníci mě kontrolují dvakrát do roka a stále nemohou nic najít. Jeden z nich mi řekl doslova „nebojte se, jednou stejně něco najdeme a pak vám to spočítáme i s úroky“. Bývalí tzv. přátelé již nejsou a nových není mnoho. Zato škrábanců na autech přibývá a někdy se objeví i anonymní vyhrožování. Je mi s toho smutno. Nikomu jsem nikdy vědomě neublížil, ba naopak. Omlouvám se za delší komentář, ale vedli mě k tomu některé poznámky. Předpokládám, že skoro nikdo z přispěvatelů pana Babniše osobně nezná, ale okamžitě ho zařadili do nejspodnějšího šuflíku v etice podnikání. Doufám, že čas vše vyléčí.
0/0
11.1.2002 6:42

klausovec

Re: Re: Rychlý start - rychlý pád.
Jem pro pořádek jmenuje se Babiš.Ano každý měl šanci,ale ne každý byl soudruhem vyvoleným na nejvyšších postech a díky známostem dalších soudruhů je na koni.Nevím,kde jen tak dostaneš 50 milonů,ale které již nevracíš,nespláčíš a jedeš tímto způsobem na start.Jestli je to čance pro každého,tak ja jsem Bůh.Vážím a cením si podnikatele,ale v žádném případě neuznávám podnikavce a zloděje.O důkazech a soudech je zbytečné polemizovat.
0/0
11.1.2002 7:05

kapitalista

Já žasnu.
Takže jste si udělal soud sám pro sebe. Jistě, je lepší za úspěchem vidět hned bandu soudruhů a zlodějny nejvyššího kalibru, že? Přeji Vám, aby jste se nedostal na tu, podle Vás, druhou stranu. Budete se možná divit, ale jde to velice rychle. Stačí, když budete úspěšným a Váš příjem se bude počítat v milionech. Jistě si za ty melouny budete chtít něco pořídit. Třeba lepší bydlení, auto, dovolenou apod. Hned se najdou nějací (třeba klausovci), kteří začnou šířit pomluvu typu: "Na to si nemohl vydělat poctivě, to určitě nakradl. No jo on (jeho rodiče, strejda .... tady si dosaďte co se Vám hodí) byl ve straně, tak to je jasný. Vážený pane Klausovci, z Vašich dedukcí jde strach. Tímto se nezastávám pana Babiše a nikdy jsem nebyl v žádné straně. Bohužel jsem žil dost dlouho ve vyspělých demokraciích.
0/0
11.1.2002 12:30

klausovec

Re: Já žasnu,ja taky.
Vážený pane,vážím si podnikatele,kteří se k ůspěchu dopracovali poctivě,tvrdou prací a ne tuneláře a podvodníky, v tom je ten rozdíl.Nevím co jste ve vyspělých demokraciích dělal,ale tam takový způsob startu podnikatele neznají,nebo ano?
0/0
11.1.2002 16:01

kapitalista

Nechto to soudcům, ať rozhodnou.
Budete se divit, ale i tam je spousta podvodníků. Nemají však dlouhého trvání. A pak už si většinou neškrtnou. Ale o tom to není. S tímto s Vámi souhlasím. Rozdíl je pouze v tom, kdo rozhodne, že ten či onen je podvodník, nebo tunelář. Ve vyspělých demokraciích o tom rozhodují soudy. Pokud jste soudcem a mluvíte o konkrétním odsouzeném, tak budiž. Česká republika má jeden nepřekonatelný primát. Takzvanou hospodskou politiku. Tam se, už i v minulém režimu, nejvíce pracovalo, politikařilo, soudcovalo a podobně, ale hubou! Ještě jedna poznámka. K úspěchu se většina dostává poctivě (alespoň doufám), ale nemusí to být vždy tvrdou prací. To trochu zavání duchem bolševizmu. Vy jste to jistě tak nemyslel.
0/0
11.1.2002 17:59

kapitalista

Nechto to soudcům, ať rozhodnou.
Budete se divit, ale i tam je spousta podvodníků. Nemají však dlouhého trvání. A pak už si většinou neškrtnou. Ale o tom to není. S tímto s Vámi souhlasím. Rozdíl je pouze v tom, kdo rozhodne, že ten či onen je podvodník, nebo tunelář. Ve vyspělých demokraciích o tom rozhodují soudy. Pokud jste soudcem a mluvíte o konkrétním odsouzeném, tak budiž. Česká republika má jeden nepřekonatelný primát. Takzvanou hospodskou politiku. Tam se, už i v minulém režimu, nejvíce pracovalo, politikařilo, soudcovalo a podobně, ale hubou! Ještě jedna poznámka. K úspěchu se většina dostává poctivě (alespoň doufám), ale nemusí to být vždy tvrdou prací. To trochu zavání duchem bolševizmu. Vy jste to jistě tak nemyslel.
0/0
11.1.2002 18:19

Josef Hejl

Agrofert není charita
Agrofert není charita. Tzn.že tvoří zisky okrádáním minoritních akcionářů. To je to pravé "české podnikání", inovace tunelování. A vláda a zákonodárci to podporují. Proč ? - politici potřebují sponzory, jinými slovy jsou zkorumpovaní.
0/0
8.1.2002 20:57

vasik

Re: Agrofert není charita
co to meleš ty jelito?
0/0
10.1.2002 16:29

Josef Hejl

Re: Re: Agrofert není charita
Pane vasiku, možná spíše vazale, jste schopen, při Vaší inteligenci, říci alespoň nějaké argumenty podporující Váš přiblblý výpad ?
0/0
10.1.2002 22:41

Dynegy

Re: Agrofert není charita
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.1.2002 17:00

Soho

Re: Agrofert není charita
Něco na tom bude, matně si vzpomínám, když jsem za své veškeré ušmudlané penízky bratru 100tis. nakoupil DEZU před privatizací za 1500 a pak po ovládnutí p. Babišem byl rád, že za 700 prodal, a to jsem dopadl ještě dobře ti kteří čekali, včetně zaměstnanců, kteří měli takz. zaměstnanecké akcie prodali za 350!!!!!!!!!!!!
0/0
12.1.2002 12:04

kapitalista

Vždycky není posvícení.
Až budete obchodovat na burze častěji, tak si zvyknete na to, že jeden den vyděláte a druhý třeba proděláte. Oba druhy obchodu budete připisovat sobě a svým schopnostem (neschopnostem). Těžko budete nadávat na management kupovaných či prodávaných akcií jednotlivých společností. Také jsem v jisté době kupoval akcie KB za 4 tisíce a nyní se motají kolem jednoho. Ovšem zase v jiné době jsem nakoupil celkem dost akcií ČS a Čokoládoven a ty jsem prodal v době největšího nárůstu kolem 14 tisíc za kus. Tak to hold v životě chodí.
0/0
13.1.2002 18:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.