Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zdražení telefonů nekončí

Zděšení z nových cen Českého Telecomu, velký zájem o změnu cenového programu, fronty u kontaktních míst, přetížené infolinky, rozhodování plné emocí zda zrušit, nebo si nechat doma telefon. Kdo za to může? Český Telecom?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Devil

Volný kredit jako past na zákazníky
Jestli se Telecom chvástá, že nabízí v rámci paušálu jakýsi volný kredit, tak je to čistá demagogoie. Koukněte se na možnosti jeho využití u standadních programů. Nemůže se využít při volání do zahraničí ani pro službu xCall. A není převoditelný. Ať s tím jdou do háje.
0/0
18.1.2002 9:47

Devil

xCall
Tak by mě zajímalo jak to je s tarifem xCall od 1/2.Na stránkách Telecomu se u služby xCall uvádí, že je zde víceméně jednotná cena, a to většinou 5 Kč za min. do pevných sítí v zahraničí. Když si však člověk vyjede srovnávací tabulku tarifů, zjistí, že u HOME MINI je uvedena částka 10 Kč.
0/0
18.1.2002 9:44

Joe

Cena tel hovoru v UK
Jen pro ilustraci, včera mi přišel telefoní účet. Cena hovoru Londýn-Praha délka 7:52 je zhruba 1,52 libry (čísla jsou odhadem, nemám fakturu u sebe, ale částky jsou přibližně stejné + - pár pencí). Kolik myslíte, že by Vás to stálo u Teleklamu ? Libra je cca 50 kč
0/0
10.1.2002 17:47

Tomas

Re: Cena tel hovoru v UK
Nevím o co vám jde. Dle vás je to 1,52 * 50 = 76 Kč a u Telecomu je to za volání Praha-Londýn za 8 minut volání přes Xcall za 48 Kč.
0/0
11.1.2002 9:28

Moulin

Re: Re: Cena tel hovoru v UK
Mno, tak Xcall je ponekud specificka sluzba nizke kvality s prenosem prostrednictvi IP, a to jeste snad jenom nekdy od 17 do 7 hodin. I v UK by se jiste nasli levnejsi alternativy. Pro normalni volani je to ovsem 9.50 * 8, neboli 76 korun. Nimene je treba vzit v uvahu ze u mezinarodnich hovoru se monopol CTc projevuje podstatne min. Coz je ostatne duvod proc upravy cen Telekomum vzdycky taknejak podivne vyjdou jako ze se zdrazi o malinky procento, prestoze clovek plati najednou treba dvojnasobek. Zkratka mezinarodni se lehce slevni (jsme k tomu dotlaceni) a mezimestsky a mistni se brutalne zdrazi (tam se muze skubat)...
0/0
12.1.2002 18:18

bigsmall

jen tak mimochodem
na iDnes je banner na porovnávcí prográmek na stanovení nejvýhodnějšího nového terifu na základěstávajících telefonních účtů, zkuste nakouknout, docela to funguje.......
0/0
10.1.2002 16:00

Viktor

Re: jen tak mimochodem
ten banner jsem nenasel. Muzete pridat rovnou odkaz? Diky.
0/0
10.1.2002 16:18

Tomas

Ukázkový příklad substituce
Ekonomové a to i z ODS musejí mít radost z toho, jak se lidé chovají rozumně. Zkoumají co je pro ně lepší a když se pro něco rozhodnou, tak to taky dotáhnou do konce. Když jsou pro ně výhodnější mobily, zruší pevný telefon. Pro mě osobně se Český Telecom přiblížil Českému Mobilu , který nabízí 300 minut volání za 577,50 Kč.
0/0
10.1.2002 13:55

kfe

nejhorší lež je ta, která se tak trochu blíží pravdě
Mám na mysli toho rozumbradu, který objevil, že Telecom standardní paušál nezdražuje o 124Kč, ale jenom o 32. Někde tam haprují 2 koruny, ale to už zřejmě dotyčný bral v úvahu snížené minutové tarify. To by mohla být pravda. Jenže. Během měsíce nemáte přehled o protelefonovaných korunách a kredit není přenositelný do příštího měsíce. A tak jeden měsíc protelefonujete třeba 135Kč, druhý měsíc naopak jen 45. Potom ale v průměru využijete jenom 60Kč kreditu zdarma. Takže nezdražuje se o 32 Kč, ale o 62 Kč, tvrdím já. To jenom tak pro pořádek.
0/0
10.1.2002 13:40

Juras

Re: nejhorší lež je ta, která se tak trochu blíží pravdě
Samozřejmě, když si koupím tarif HOME-MAXI-PLUS a mám pevnou linku pouze pro příchozí hovory, tak je zdražení přes 400%. Jenomže to není známkou ziskuchtivosti telekomu ale mé vlastní blbosti. Každý si má vybrat takový tarif, kdy nevyužitý kredit bude výjimkou.
0/0
10.1.2002 21:29

Morgoth

Pro všechny
:-)koukám, že je legrace. Takže, stát byl Connecticut ( nejdražší v US ), firmu už si nepamatuju, průmerný plat ve státě na hlavu cca 2400 dolarů. Jinak pro ty babičky je to 182/91 vyhláška o sociální podpoře, § 43 Příspěvek na provoz telefonní účastnické stanice Sociálně potřebným těžce zdravotně postiženým občanům nebo občanům starším 70 let, kteří žijí osaměle, mohou pověřené obecní úřady poskytovat příspěvek do výše plné úhrady základní měsíční sazby za používání telefonní stanice. S tím skočte na sociálku, doklad, že žijete sami, potvrzení o důchodu plus poslední účet od telekomu. Mělo by to fungovat. Morgoth zdraví
0/0
10.1.2002 12:46

kubula

Re: Pro všechny
Pro Morgoše: V tvém textu jsem nenalezl slovo musí, ale pouze slovo mohou. Jinak pokud to tak skutečně funguje, a vzhledem k tomu, že jsme národ vychcánků, předpokládám, že tato cílová skupina bude mít nejvyšší paušály.
0/0
10.1.2002 15:02

Jan

Replay
Vážení, veškeré tyto diskuse mají základ v jediném: nesoulad kupní síly obyvatel České republiky se stanovenými telefoními tarify za volání z pevných stanic a za sazby za používání internetu. Pokud se tento rozdíl ve výdělkové úrovni nesrovná v rámci zvýšení průměrného platu v tomto "Těžkoslovensku", tak jsou veškeré diskuse na toto téma k hovnu. Každý majitel pevné linky má právo stěžovat si v lampárně na 5. nástupišti hlavního nádraží v Praze na drahé tarify, ale to je asi tak "fšecko". Jestli si někdo myslí, že vstupem této země do EU se situace změní, tak se těžce, ale těžce mýlí...... Takže "nechatujte", ale vemte palice a táhněte na Prahu....!!!
0/0
10.1.2002 12:20

Snehulak

Re: Replay
neni pravda, tech nesouladu je zde mnohem vic. Treba pomer mezi cenama pevnych a mobilnich operatoru. Zatimco vsude ve svete kde je konkurence jak v pevnych tak v mobilnich linkach, tak maji mobily diky vyssim provoznim nakladum podstatne vyssi ceny. Rozhodovani se tedy proto jestli si koupit mobil nebo opatrit pevnou je tedy zcela mimo rovinu ceny, rozhoduje se - potrebuju byt mobilni nebo ne. Pokud jo, OK, bude to drahy, ale ten komfort se zaplati, pripadne nezaplati. Nikde ne podle toho, jestli mobil vyjde levnej. Pouze u nas je rozdil mezi cenama mobilu a pevne tak maly, ze si lidi proste velice snadno najdou pro sve zpusoby telefonovani takove tarify, ze mobilem usetri. Pridany uzitek ktery mobil proti pevne lince prinasi neni potreba rozebirat. Proto je taky u nas nejvetsi 'emigrace' z pevnych na mobily na svete. Prestoze pevna a mobil ve svem principu nejsou substitut, u nas se jim bohuzel stavaji.
0/0
10.1.2002 13:03

Honza

MORGOTH
Mate pravdu, pane. Ale kolik procent z prumerneho platu v U.S.A. to je? Kdyz si prepoctete svuj duchod, nebo konto v dolarech na koruny, tak je to pro Vas jiste levne!
0/0
10.1.2002 11:21

gefir

FNUK,FNUK......
Tak vetsina naroda breci, krici,odsuzuje monopol ale pritom nikdo nedokaze vzit do ruky obycejnou tuzku a papir a vyuzit znalosti matematiky ze zakladni skoly...... telecom zvysil cenu za pevnou linku cca o 25,- kc za mesic !!!, slovy O DVACET PET KORUN !!! Vsechna media krici unisono, ze jde o obrovske zdrazeni ale kdyz,tak nekde v rohu clanku dodaji, ze za zvyseny pausal dostane uzivatel 90 kc na provolani v pausalu.co se uz take neuvadi,ze od unora budou obvody (UTO) prizpusobeny krajum a ze tedy volani v kraji bude za mistni trify a volani mimo kraj bude za tarify mezimestske. ze se dale poplatky za mistni i mezinarodni tarify snizili ,ze uzivatel ma vice voleb na vyber programu a muze si zmenit tarif podle sve vlastni potreby apod. Ne, proste "monopolni telecom desive zdrazil" a narod blbne.... Co je zvlast komicke, jak mnozi rikaji, ze maji mobila a tak pevnou linku nepotrebuji. Ze telefonovani prave z toho mobila je podstatne drazsi,nez 270 kc za mesic, to uz jaksi asi neni zajimave. A ze to neprotelefonuji ? Ale kde ze, dnesni pubertalni mladez je schopna provolat onech tolik kritizovanych 270 kc za jediny den a pak kdovijakym zpusobem shanet prostredky na kredity,aby nevypadala pred svymi vrstevniky "nemozne". Brecime,jak jsme chuda a rozkradena zeme,ale v teto zemi je v soucasnosti 7 milionu mobilu , tzn, prumerne 2 na kazdou rodinu. Kolik protelefonuji tito "telecomem utlacovani" uzivatele mobilu ,je zrejme z astronomickych zisku vsech tri operatoru. Podle lonskych informaci jednoho z nich byla prumerna castka na jeden telefon od jejich spolecnosti 542 kc za mesic...........A jen tak na okraj, majitelem teto spolecnosti je ze 60 % prave TELECOM.........Ale nejen teto, staci si precist majetkove ucasti Telecomu ve vsech trech nasich mobilnich spolecnostech.... takze se krici ,nadava, a telecom, ten zmetek, se zase smeje, protoze tenhle priblbly narod mu svou hlouposti vydelava a prinasi daleko vice prostredku jinde.....
0/0
10.1.2002 11:20

Pavel

Re: FNUK,FNUK......
Problém není v tom, že Telecom upravuje ceny a cenové programy, ale v tom, že Telecom sám nedokáže informovat své vlastní zákazníky - telefonní účastníky o tom, co to znamená. Mé mamince je 74 let, určitě není blbá, ale na to že zdražení CELKOVÉ PLATBY je vlastně jen 32 Kč (platí konkrétně pro její stanici a její hovory za minulý měsíc, kde dosud byl účet za cca 290 Kč) - nad tím jsme seděli 15 minut, než jsme to spočítali. Je to chyba její nebo Telecomu, že jí nedoporučil vhodný cenový program nebo nespočítal, kolik by jí která cenová varianta stála, kdyby volala stejně jako před měsícem??? A co se týče poznámek, že řada teenagerů provolá daleko víc za daleko kratší dobu - to není argument pro zdražení, nezlobte se, to je demagogie. Mne nezajímá, co platí ten teenager, stejně jako jeho nezajímá, co platí moje maminka. Ale oba dva nás zajímá, co se stane právě mně. A v tom by nám Telecom měl udělat dostatečně jasno, tak, aby to bylo srozumitelné bez dlouhých propočtů.
0/0
10.1.2002 12:22

zazoo

Re: FNUK,FNUK......!!!!!!!!
Milý dezinformátore, dle vaší rady jsem se jen juknul na akcie providerů mobilních sítí a hle: Radiomobil a.s. 39,2 % - České radiokomunikace, a.s./* 60,8 % - CMobil B.V. Mezinárodní konzorcium CMobil se sídlem v Nizozemí kontroluje: T-Mobil - Deutsche Telekom MobilNet GmbH (92,136 %) STET mobile holdings N.V. (7,164%) PVT, a.s. (0,7 %) * České radiokomunikace, a.s. Bivideon B.V. 66,44% Tele Danmark A/S 5,50% The Bank of New York International Nominees 17,27% = celkem akcionáři nad 1% 89,209% Oskarmobil a.s. Hlavním akcionářem Českého Mobilu je kanadská firma Telesystem International Wireless (TIW) Ten zásadní problém je asi jinde... Budete-li chodit pravidelně na svůj gulášek do své oblíbené restaurace za 60 Kč a pak vám jednoho dne ohlásí, že gulášek bude stát 150 kč, ale máte v něm 60 knedlíků zdarma, asi je pošlete k šípku, tak jak já posílám celý bolševický telecom. Podle front u odhlašování telefonů asi není Tecomunistum do smíchu. Zkuste mystifikaci s jiným filtrem :o)
0/0
10.1.2002 12:43

USAma

Na Telecomu je bordel!
Nejsem ekonom, ale programuji. Občas i pro Telecom. Většina software, který jsem pro Telecom udělal, běhal půl až jeden rok, potom se tam dostala k moci jiná klika a celý projekt hodili do koše. Některé projekty se vůbec nikdy nerozjely. A nešlo jen o český software, ale i zahraniční telekomunikační partnery. Dokud bude v Telecomu vládnout stejný pořádek jako dosud, bude Telecom stále dražší, zejména kvůli přebujelé byrokracii a nekompetentnosti vedení. Jediné, co to může spravit, je konkurence - buď Telecom vyléčí nebo položí, obojí je řešením. Není pro mne podstatné, kdo služby poskytuje, ale v jaké kvalitě a za jakou cenu. Informační kapacita radiového spektra a tedy i mobilních telefonů je omezená, kapacitu linkových vedení lze libovolně rozšiřovat. Projeví se to zejména pro větší informační toky, např. audio a video, případně internet. Při použití odpovídajících prostředků, ale zejména odpovídající organizaci, by linková vedení měla být levnější a neměl by činit problém přechod k řádově vyšším informačním tokům. Samozřejmě to předpokládá nasazení moderní technologie až co nejblíže k zákazníkovi - optiky, koaxiálních kabelů apod. - pro vedení zvyklé na tlusté kabely se stovkami telefonních párů, relátkové ústředny a mastné úplatky za pouhé zavedení telefonu se něco podobného čekat nedá.
0/0
10.1.2002 10:08

Tom

Re: Na Telecomu je bordel!
No jo, jenže kdo tu novou techniku zaplatí? Ukaž mě jedinou firmu, která Ti dá něco zadarmo a nebude na tom chtít vydělat. Má snad nějaký telekomunikační operátor zájem o švorcáky odpadlíky od Telecomu? Těžko, co... Telecome, udělej sakra konečně něco s tím věčným padáním spojení !!!!! Je zajímavý, že při stahování pošty nebo při hovoru je všechno OK. Že by ISP?
0/0
10.1.2002 10:19

Snehulak

Re: Re: Na Telecomu je bordel!
Proc by o ne nemel mit zazajem? Nenechte se zmast telekomima recma o tom co se vyplati a co ne.. Uz dnes, pri absenci konkurence v pevnych linkach, po nich s radosti vsichni mobilni operatori sahnou..
0/0
10.1.2002 12:55

Jiřik

Re: Re: Re: Na Telecomu je bordel!
A že jsem si toho nevšim, že by před konktaktními středisky Telecomu postávali agenti Aliatelu, Dattelu a dalších společností a verbovali odpadlíky od Telecomu k sobě :-))) Nějak se jim nechce :-))))))))
0/0
12.1.2002 15:14

Snehulak

Re: Re: Re: Re: Na Telecomu je bordel!
No, tak ze by agenti stali u kontaktnich stredisek konkurence, to je mozna nejaka predvalecna praxe. Dneska se vyuziva rafinovanych marketingovych metod. Schvalne se poptejte par lidi co odhlasujou telefony - jak ted budou telefonovat ? Jsem zvedav kolik z nich vam nerekne ze mobilem ;-)
0/0
12.1.2002 18:23

hunter

Znovuzavedení pevné linky
Nynější zdražení je nepříjemné a taky se mi nelíbí. Jenomže já se připojuji na internet tyky z domova, takže pevnou linku potřebuji. No a až během několika let bude internet za minimální paušál, bude mnoho dnešních rušitelů při znovuzavedení pevné linky zase nadávat na vysoké poplatky. Takže tarif Mini a pak se uvidí.
0/0
10.1.2002 10:00

Morgoth

srovnání se světem...
pár z Vás níže se rozčilujících chtělo srovnání se světem. Tak fajn. V USA jsem delší dobu žil. Ano, místní telefon i internet byl zdarma, zahraničí také bylo za nějakých cca 10 kc/min. Klidně jsem vlezl na 5 !! hodin do sprchy a kvákal s kamarádem z vedlejšího baráku po telefonu. Nezaplatil jsem ani korunu. Ale standartní paušál byl 80 dolarů ! Tedy podle kurzu 36kc/dolar to bylo nějakých 2880 korun měsíčně. Ještě chcete srovnávat se světem ? Buďme rádi za tyhle postkomunistické ceny ! A vůbec, stejně máme všichni mobil. A babičkám na 70 let, hradí paušál stát !
0/0
10.1.2002 9:57

Marta Nevrlá, Ostrava

Jsem 75 letá babička...
Na to, že bych měla mít paušál zdarma jste přišel mladíku jak?
0/0
10.1.2002 10:25

Marta Nevrlá, Ostrava

Re: Jsem 75 letá babička...
Na to, že bych měla mít paušál zdarma jste přišel mladíku jak?
0/0
10.1.2002 10:27

Deba

Re: srovnání se světem...
A kolik je standartní plat v dolarech šoumene u nás (podle tvého přepočtu) cca 450
0/0
10.1.2002 11:01

Pecka

Re: srovnání se světem...
u jake jste proboha spolecnosti, ze v dobe kdy byl kurs 36 korun jste mel pausal 80$ ??? Za 20$ byl pausal v dobe kdy dolar byl za 27. Tudiz za 540 Kc jsem mel ZDARMA v dosahu pres 8.5 milionu lidi. Diky zmene kurzu by to dneska delalo asitak 700 Kc, ale to se porad neda s Telekomim pomerem cena/prinos absolutne srovnat. Operator ktery by v US mel pausal 8$ a k tomu za kazdou minutu mistniho hovoru 5 centu, vypisy za poplatek a reklamace hovoru az po zaplaceni - ten by jednoduse chcipnul na absolutni nezajem zakazniku. A to nepocitam to ze by neplatil ctvrtinovou dan jako v CR, a ze by zamestnancum musel platit tak petinasobek toho co v CR...
0/0
10.1.2002 11:19

Důchodce

Re: srovnání se světem...
Vydělával jste při tom cca 450$ jako je průměrný plat , nebo 200$ jako je průměrný důchod v Česku ???
0/0
10.1.2002 11:19

Pecka

Re: srovnání se světem...
srovnani s Canadou - pausal se da sehnat za 25 CAD. Mistni hovory opet zdarma, reklamace probiha stylem - zavolam operatorce, te reknu 'vazena pani, ted jsem mel long distance hovor z X do Y, a kvalita byla tak mizerna ze jsem ho musel prerusit. Tento hovor Vam nezaplatim.'. Pani mrkne do PC a rekne, ano, tento hovor jsem zaznamenala, je mozne ze byl problem, nebudeme ho uctovat, nezlobte se prosim pekne. Nebo rekne ze to vysetri (coz je myslim nesmysl, pochybuju ze by nekdy neco vysetrili) a za chvili zavola ze je to tedy OK. Jeste jsem nezazil neuznanou reklamaci. Doporucuji srovnat s reklamacnim radem CTc. Dalsi vychytavka - za 30 CAD/mesic si je mozny priplatit na long distance zdarma. Takze za 55 CAD mesicne ma clovek moznost volat po cele Canade + casti USA zcela zdarma libovolnou dobu. Doporucuji opet srovnat s CTc, pro kteryho je zatezko natahnout kabel babicce na Sumavu, pri pausalech 175 Kc - jenom samotny dve Canadsky provincie Ontario a Quebec jsou vetsi nez cela Evropa, pri poctu obyvatel cca 25 milionu na celou Canadu. Telefon vam spolecnosti zajisti i kdyz bydlite v zapadle osade na Yukonu.
0/0
10.1.2002 11:36

Opi

Re: srovnání se světem...
No srovnávat se s Amerikou no nevím , ale vem si třeba Rusko , tam jsou taky místní hovory zdarma a paušál je menší než u Telecomu u nás . Místní hovory jsou zdarma ve více zemích než se píše v příspěvku.Dám další příklad Nový Zéland.
0/0
10.1.2002 11:46

B1B

Re: srovnání se světem...
Jen tak mimochodem, kdyz jste zil v USA a znate tak dobre cenovou relaci. Kolik byl prumerny plat v dolarech?? Prepocotavat pouze mesicny pausal z dolaru na koruny je nesmysl, pokud se nebere v uvahu, kolik je mozne si prumerne vydelat, aby jsme mohli dale tyto vydelane penize utratit!! (Pomijim nabizene sluzby a jejich kvalitu) Musime srovnavat srovnatelne! :-?
0/0
10.1.2002 13:40

Petr Pravda

pryc s pevnou linkou
Kdyz si porovnate vyhody mobilu a pevneho telekomu, tak pri nejvetsi skoromnosti vam vyjde poměr 1:10 samozrejme ve prospech mobilu. A ceny? Pokud nejste telefonni maniak, tak jednoznacne levneji vychazi mobil. Snad si to kazdy dokaze spocitat sam, takze lide vezmeme rozum do hrsti a nenechme se tahat za nos a delat ze sebe hlupaky. Za 3 roky si klidne pevnou linku necham znovu zavest, pokud se pomery prokazatelne zlepsi. I za cenu zaplaceni zavadeciho poplatku se to 100% vyplati. Stejne, kdo vi jestli se neco zlepsi . . .. Ja u Telekomu koncim. Bohuzel mily Telekome, mel jsem Te rad . . . . .
0/0
10.1.2002 9:39

Tomas

Změnit tarif přes Internet
Hurá, nemusím volat na přetíženou infolinku, ale jde to i inteligentně. http://www.telecom.cz/objednavky_online/cenove_programy_2002_home/
0/0
10.1.2002 9:20

Věra

telecom
BEZ KOMENTÁŘE. V
0/0
10.1.2002 9:12

Vivat

Zkurvený Telecom
0/0
10.1.2002 9:00

wou

groteska
komedialni CT! PS: Konec internetu v Cesku?
0/0
10.1.2002 8:51

Tomáš

Telefony
Monopol Telecomu na hlasové služby po právní stránce skončil před mnoha lety. Ostatně, mobilní operátoři obsluhují více zákazníků, než Telecom, takže se mi moc nezamlouvá tvrzení, že Telecom zneužívá svého postavení na trhu. To, že máme monopol na drátech je způsobeno zejména tím, že se nikomu nechce investovat do vlastní infrastruktury a že všichni vyčkávají na to, až je Telecom pustí (bude muset pustit) na své dráty. Když pominu možnost konkurentů vybudovat vlastní síť se vším všudy, nabízí se mnoho jiných možností, zejména pro mobilní operátory, kteří již značnou část infrastruktury mají (jistě by nebyl problém na střechu paneláku přidělat anténu, napojit ji do stejné sítě, jako jsou napojeny BTS - v nejhorším ji nasměrovat na vybranou BTSku - a natahat lidem pevné linky až před čumák. Jak je vidět, nikdo toho nevyužívá, z čehož pramení můj pocit, že bytové telefonní stanice opravdu nejsou "kasovním trhákem". U podniků to totiž funguje!! Pokud jde o připojení k internetu, je to to samé. Telecom na toto připojení dokonce nikdy monopol neměl, ale zejména v měnších městech a na vesnicích, aby člověk konkurenta pohledal. Není to náhodou proto, že se to nevyplatí?
0/0
10.1.2002 8:33

J-F-K

100% souhlas
Jsem z maleho mesta (30 000 obyvatel) a mam presne ten pocit. Myslim ze nez k nam z velkych mest prijde nejaka konkurence Telecomu, tak budu mit fousate deti (a ze jsou ted hodne male)
0/0
10.1.2002 9:13

Jirik

Re: Telefony
Zvláštní věc. Obrovské množství zejména důchodců odhlašuje telefony kvůli zdražení (Home Mini za 190 a 90 volný kredit jim přijde o moc dražší než platby za loňský rok), ale člověk by čekal, že na každého takovéhoto experta bude před Telesetem čekat spousta konkurenčních agentů, která mu nabídne pozlacený telefon bez paušálu a volání zdarma. Nejsem sice příznivcem Telecomu, ale nelze pominout, že od socíku nainvestovali obrovské sumy peněz do rozvoje sítí i ústředen a bývalá několikaleté čekání na zřízení linky je dnes už minulostí. A co se týče internetu přes vytáčené připojení - bylo by fajn, kdyby si móóóc lidí odhlásilo telefony, přetížené vstupní body ISP by si oddechly a já bych se připojoval k inetu rychle a bez padání. Bohužel si myslím, že interneťáci neodhlásí nic, kdo si jednou zvykl na on-line, nebude měnit, pokud nebude mít jinou (levnější) možnost připojení. A když porovnám zvýšení cen Telecomu nebo třeba vody, plynu, tepla, benzínu, poštovnýho, elektriky (který prý je nadbytek a do zahraničí se prodává za pusu), vyjde mi z toho, že Telecom jenom chce, aby majitel telefonní linky tuto rovněž používal.
0/0
10.1.2002 9:57

Vasek

Kabaty od telecomu
Panove z CTU jak jsem se docetl na konci clanku tu zmenu v nabidce Telecomu srovnavaji trochu nestastne s tim kabatem ! Pokud si lide maji vybrat novy kabat je tu vetsinou moznost si nechat ten svuj stary kabat, ale ti oni asi nejsou zvykli ! To znamena, ze pokud by Telecom nechal sve puvodni tarify a nabidl sve nove SUPER tarify, tak bych chtel videt kolik lidi by si je vybralo radeji nez svuj puvodni. To jejich vyrazne snizeni cen za volani (tj. o 0,05Kc) je opravdu vyzivajici k tomu si vzit novy pausal. Reknu to tak, ze kdyby to udelal nektery z nasich mobilnich operatoru, tak dopadne stejne jako nyni Telecom nebo hur. Proste si dle meho nazoru dela CTc ornou pudu na casy kdy prijde konkurence, aby pak mohl vyrazne snizit sve poplatky skoro za cokoliv, ale ted kdyz je monopol nema duvod (viz. okolni zeme s konkurenci) Jen se divim, ze nasi zakonodarci zrovna tento obor, ktery vyuziva vetsina nasi populace, vice nezvyhodni vsech SVYM volicum.
0/0
10.1.2002 8:32

Jiří Havelka

Novináři
Mohli by konečn novináři místo přiblblých článků na téma jaké máme špatné zákonodárce že sem nepustily konkurenci a jaké jsou skutečně náklady spt na hovor přijít pro změnu s článkem, který by porovnal naše a cizí tarify z hlediska cena a objemu modulace? O tom že mám přiblblé zkonodárce vím a psát o tom umí každý blb. Ale napsat fundované srovnání se světem je trochu problém pro patrně přiblblé novináře.
0/0
10.1.2002 8:32

lokitka

Re: Novináři
Co blázníš, to je přece hrozně pracný... ,-)
0/0
10.1.2002 9:12

Snehulak

Re: Novináři
No taaak, nekritizujte... stante se novinarem, urcite vase clanky budou natolik fundovane, ze vasemu deniku stoupne naklad nejmin dvojnasobne.. Bude to pro vas zlaty dul, neslapejte si po stesti :O)
0/0
10.1.2002 10:07

Jan

Stanovisko
Pokud bude mít TELECOM u nás monopol,tak se budou jejich ceny jen zvyšovat, nikdy ne snižovat. Na západ od Šumavy se tarify pohybují ve zlomcích našich poplatků a kupní síla je mnohem vyšší než naše. Škoda, že jsme neprohráli 2. světovou válku, mohli bychom se dnes mít mnohem lépe.....Je mně na blití tady žít a bydlet. Kdybych měl míň roků, tak tady nezůstanu ani minutu. V dalším životě bych chtěl být alespoň psem v Německu! Tady ještě 20 let neporoste tráva. Evropská unie, chraň tě Bůh před vstupem českého "ksindlu" do evropské elity.....
0/0
10.1.2002 8:31

harry

Re: Stanovisko
Tak se odstehuj na Kubu kretene
0/0
10.1.2002 8:37

usa

Re: Re: Stanovisko
Jane, nikdy neni pozde. Ja jsem se s rodinou odstehoval do USA pred 3 lety. I kdyz uz taky nejsem nejmladsi, tak chci zajistit lepsi budoucnost svym detem. A jednim z motivu byl bezplatny intenet a taky bezplatne spojeni na nej. Platim zde jen 20USD mesicne za telefon (mistni hovory zdarma). Long distance stoji par centu za minutu pres tel. kartu. Zda se vam $20 moc? Je to cca 1% meho platu a to delam "jen" na recepci bezneho hotelu.
0/0
12.1.2002 16:01

Bingo

Re: Stanovisko
Mohl bys napsat přesně, kolik je ten "zlomek" na západ od Šumavy? Víš hovno a žvaníš, blbečku!
0/0
10.1.2002 8:59

Oskar

Re: Re: Stanovisko
Nechci nikoho napadat, ale jediny kdo zvani jsi ty Bingo, ziju v Mnichove a mesicni poplatek za telefon je 25 DEM tedy 12,5 EUR. Ale pri kazdem svem telefonatu si mohu bezplatne zvolit operatora napr 01015 nebo 01022 atd a platim za hovor 0,03Eur/min. Mimochodem hovor do CR stoji pouhych 0,20 centu/min. Internetove pripojeni stoji cca 0,013 centu za minutu. Takze mily Bingo nez nekoho budes napadat ze vi ho..., tak se radsi predem informuj at se verejne nezrtapnis.
0/0
10.1.2002 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.