Diskuze

Banky odposlouchávají hovory

Cokoli řeknete do telefonu, bude nahráno a uloženo do archivu. Je to vůbec možné? U řady belgických bank zcela určitě. Nahrávají si tam přinejmenším všechny obchodní diskuse s klienty - a některé banky zachycují a archivují veškeré telefonní hovory. Jen málokdo z nich to však sděluje tak otevřeně jako pobočka bruselské Deutsche Bank 24, kde už nápis na vstupních dveřích sděluje, že "od ledna 2002 zaznamenáváme telefonní rozhovory, vedené s našimi službami".
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Promise

15. 1. 2002 10:14
Děláte si legraci ?
Autor tohoto článku je patrně z jiné planety! Nevím proč by mělo být něco podivného na tom, že si banky nahrávají hovory s klienty a už vůbec nechápu proč by to mělo být neobviklé v případě tzv. přímého bankovnictví. Jedině bych snad byl ochoten připustit, že by banky neměly nahrávat hovory "potajmu", ale tato skutečnost by měla být obsažena např. ve všeobecných podmínkách nebo přímo ve smlouvě o zřízení účtu. Varování o nahrávání hovoru na úvod tel. hovoru není od věci, avšak někdy může být spíše rušivé a ve většině případů bude klienta obírat o čas.
0 0
možnosti

Jim

15. 1. 2002 10:03
Trochu nadsazený titulek
V tom, že si konverzace s klientem banka nahrává nevidím problém a už vůbec nechápu titulek tohoto článku. Autor patrně neměl do čeho píchnout, a tak hledá problém tam kde není. Páni redaktoři trochu soudnosti by to chtělo!
0 0
možnosti

DS

15. 1. 2002 9:22
v USA
Mam v US bance ucet jiz od roku 92 a opravdu pri kazdem tel. hovoru zazni pripominka, ze je hovor nahravan. Jiz nekolikrat se mi to hodilo, nebot nahravka odhalila pracovnika, ktery neco slibil a posleze nesplnil (za coz jsem byl posleze kompenzovan). Mimochodem, mam ten dojem, ze i u nas k necemu takovemu dochazi a nevidim v tom problem, dokud se "citlive" informace nedostanou ven z banky. Jen tak pro zajimavost, u sve banky v US mam vedeni uctu zdarma (taktez internet banking, VISA kartu, ...) a take 800 cislo (ktere je zdarma i z CR).
0 0
možnosti

Honza

15. 1. 2002 9:17
V tomhle to je ok
POdle me v tomhle to je ok, ptz banky urcite meli hodne klientu, se kterymi se dohadovali, jestli dany prikaz nebo obchod odsouhlasili - v pripade burzi nebo makleru je to podle nutnost. Proto s timhle bych souhlasil, ptz to jen zpruhledni jednani pri moznych konfliktech.
0 0
možnosti

Faro

15. 1. 2002 7:47
svobodne USA
V USA to take rikaji otevrene a prakticky porad - kamkoliv clovek vola a ze se tam vola porad a vsude, mi na zacatku automat rekne ze jeho hovor muze byt monitorovan pro vzdelavaci i kontrolni ucely a nikdo to nebere jako zasahovani do soukromi ... jojo, rikaji si ze jsou freedom ...
0 0
možnosti

sdf

15. 1. 2002 7:37
rwerwr
Tohle se ale dela i v CR, napr. GE, zadna novinka.
0 0
možnosti