Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Uberte reklamy, volají Češi

Neustále rostoucí porci reklam už český televizní divák odmítá konzumovat. Více než osm lidí z deseti považuje množství šotů v televizním vysílání za příliš vysoké. Vzrůstající trend přesycenosti televizní reklamou je patrný od počátku devadesátých let a loni poprvé překročil osmdesátiprocentní hranici. O mnoho lépe na tom nejsou ani ostatní média.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kadison

dve vyhody
Alespon mam chvili casu se jit jit vychcat, vycurat, vymocit nebo si skocit pro jidlo.
0/0
15.1.2002 19:21

Pavel

Reakce na pane Iva Horaka - Reklama - cesta ke zvěčnění okamžiku slávy
To snad nemyslis vazne ty blaboly, ktery si tady napsal!!! Reklamy produkuji firmy, ktere na to holtmaji prachy (hlavne se tyka TV). Pokud se ti nejaka reklama nelibi, tak se ti nelibi, nikdo Vas prece nenuti si dane vyrobky kupovat. Je to proste svobodna volba. Srovnavat herce s komunistickymi serialy je stupidita nejvyssiho kalibru, ale bud - je to nazor jednotlivce, je mi ho lito...a kritizovat tabakove koncerny - za co???? Je to vec kazdeho cloveka, co si dela, zda chce ci nechce kourit. A co se tyce deti - to je vec predne rodicu!!! Jo a navic - kdyby nebylo penez techto "kapitalistickych firem" a tabakovach spol - nebyly by zadne olympiady, sportovni a kulturni akce aod. Takze, radeji ji se zamysli nad sebou, nebo vis co? Odstehuj se na Kubu, tam budes v klidu!!
0/0
15.1.2002 18:17

BruceWillis

Re: Reakce na pane Iva Horaka - Reklama - cesta ke zvěčnění okamžiku slávy
Severni Korea by mu mozna taky prospela. Ale treba je to intos, ktery to cely myslel ironicky...:)
0/0
16.1.2002 10:57

Cyril

Pod vlivem, ale právě opačným...
Jak mám proboha nenakoupit pod vlivem reklamy? Zboží, který bych chtěl, se marketu nevyplatí - rozuměj musí se prodat včas, dodavatel zas chce zaplatit při dodávce...Taky mi chutnal pribináček, dokud měl záruku 2 dny! Toho současnýho Tricatella mít vážně nemusím. V regále nenajdu skoro nic, na co by neběžela kampaň. Ale snažím se. Jak vidím Danissimo, vím, že ho moje rodina prostě neochutná!!
0/0
15.1.2002 17:41

Plšík

"Ovlivněn reklamou"?
Docela by mě zajímalo, jak se pozná, jestli jsem něco koupil pod vlivem reklamy. Prakticky na všechny zubní pasty na trhu běží nebo běžely v TV reklamy. Já pak přijdu do obchodu a vedený jakýmsi iracionálním pocitem marnosti si jednu z nich vyberu - nakupuju pod vlivem reklamy? A jestli ano, tak které?
0/0
15.1.2002 17:18

Ivo

Reklama - cesta ke zvěčnění okamžiku slávy
Reklamou prosazené výrobky nebývají nejlepší. Pouze je vyrábí velké firmy, které kdysi a kdesi uspěly. Reklama je pak způsobem, kterým svůj úspěch jindy a jinde opakují. Jaký rozdíl např. od spravedlivého sportu! Reklama slouží monopolizaci. V televizi je reklamy spousta. Zde ji však lze celkem úspěšně ignorovat. Já např. zásadně vypínám aspoň zvuk, což mohu velmi doporučit. Mimochodem, umělci, kteří v reklamě účinkují, jsou ze stejného těsta jako herci, kteří hráli v propagandistických seriálem za komunismu (Okres na severu apod.) Velmi vlezlá je reklama na billboardech. Kdo zná trochu dálnice např. v Německu a u nás, ví, jak nepoměrně vyšší je u nás četnost billboardů. V současnosti zaznamenáváme další vlnu reklamy na tabákové výrobky. Jejich výrobci chtějí pro kouření získat nové páťáky až osmáky. Jakej problém, jejich zdraví bude zasaženo za desítky let, to už budou tabákoví a reklamní baroni vyneseni nohama napřed ze svých vil.
0/0
15.1.2002 16:25

Marx

Re: Reklama - cesta ke zvěčnění okamžiku slávy
S tou reklamou na tabákové výrobky je to pravda:ZAKÁZAT,ZAKÁZAT,ZAKÁZAT.Až se tu za 30 let zhroutí zdravotnictví tak mě to vůbec nepřekvapí,A ODMÍTÁM kecy o svobodné volbě,holt když je někdo blbej a vědomě si ničí zdraví a ovlivní to v budoucnu i mě ,tak se o to musím zajímat.Ve Francii už je zakázaná reklama na cigarety a to bychom měli následovat.Kompenzace ve formě vysoké spotřební daně je sice dobrá,ale dle mě nepokryje budoucí státní výdaje způsobené kouřením.
0/0
17.1.2002 10:20

Občan

Cože ? Moc reklamy ........
........ v televizi ??? Aspoň mám možnosti si dvakrát do hodiny odskočit někam a podívat se co dávají v lednici ..... Zkuste se podívat na americkou televizi, kde na hodinu programu je cca 15-20 minut reklamy !!!! Vím, že ji tady asi nikdo nechytíme, ale zkuste se pozorně dívat na nějakou amer. soap a kde je tzv. stmívačka nebo nepřirozený náznak přerušení, tam je v U.S. reklama. Navíc ke všemu - narozdíl od nás tam nemají žádné "varování" že bude reklama - je to plynulý "program" z filmu do reklamy a zpět ............. A sekají to opravdu dokonale, hlava nehlava ! Při olympiádě kdysi dokonce byla reklama místo zahajovacího projevu amer.prezidenta. Tedy useknutý projev v půlce slova ! A to už je podle mne síla ! Naštěstí pro nás, jsme ještě nepřevzali i tento americký nešvar, i když se snažíme mít všechno americké, chca nechca je-li to dobré nebo ne ! Ani ta Nova ne, a to je co říct !
0/0
15.1.2002 15:59

Jan Kasal

Tento web nejlepším příkladem!
0/0
15.1.2002 15:17

anonym

reklama- proc?
Proc Vam ta reklama vadi? Televizi mohu vypnout, na internetu to bojkotuji, letaky nectu a kdyz jsem v obchode, tak kupuji vyrobky, na ktere reklama neni
0/0
15.1.2002 15:13

mac

Re: reklama- proc?
Jak se bojkotuje reklama na Internetu? To se ti nezobrazují bannery?
0/0
15.1.2002 15:44

A

Reklamy na netu ....
... existuji preci programy, ktere je filtruji.
0/0
15.1.2002 16:02

A

Re: Re: reklama- proc?
.......... existuji prece programy ktere bannery filtruji !
0/0
15.1.2002 16:06

Darek

Reklama
Mně vadí, že u televizní reklamy není pan Vajičko
0/0
15.1.2002 14:36

kadison

Re: Reklama
Ano, chceme pana Vajicka! I pani Vajickovou! Nejlepsi byl s tema balonkama!
0/0
15.1.2002 19:25

Tomáš

Reklamy
Myslím, že jsme ovlivneni reklamou skutečně všichni. Pomalounku a plíživě se nám sune do podvědomí a "pomáhá" nám vybírat ty "správné" výrobky a služby. Spousta lidí si to nepřizná, ale to nevadí, hlavně že to funguje a zvyšujou se tržby. Jediná ochrana je nedívat se a neposlouchat programy s reklamou, zrušit poštovní i e-mailovou schránku a venku chodit se zavázanýma očima. Ať žije byznys!
0/0
15.1.2002 14:04

Petr

Reklama
Nevím jak ostatní konzumenty reklamních pitomostí, ale mne dost často reklama od nákupu některých výrobků spíše odradila. Myslím, že kdyby lidi nakupovali nejméně těch výrobků se kterými je na každém kroku někdo otravuje, snad by se zlepšila kvalita reklamních upoutávek a zmenšilo celkové množství vyprodukované reklamy. Pojem NEBEZPEČNÁ SKUPINA beru spíše jako kladné ohodnocení intelektuálů.
0/0
15.1.2002 13:33

Víťa

Re: Reklama
Než jsem si přečetl Váš příspěvek, chtěl jsem napsat něco podobného. Plně souhlasím.
0/0
15.1.2002 13:56

kopřiva

Re: Reklama
souhlas, leckdy se mi stane, že bych i něco koupila, ale je na to reklama, tak to radši nekoupím a jdu ke konkurenci.
0/0
15.1.2002 14:18

Marx

Re: Re: Reklama
A to je správný přístup ,který v budoucnu vede trh k více dokonale konkurenčnímu,jen tak dále a Všichni.Však oni si to pak rozmyslí investovat nehorázné sumy do reklamy.Naopak ten kdo kupuje vyrobky dle reklamy,napomáhá posunu trhů k nedokonale konkurenčním,vznikají tak různé zasrané oligopoly a monopoly a to není správné,ááááno.
0/0
17.1.2002 10:29

www.valka.cz

Reklama je hnus ...
Denne ve schrance tak 3-5 letaku na nejaky zatraceny haly nekde za mestem plny jidla ... kazdejch deset minut filmu cvak, reklama ... v mailu reklama o tom, ze nutne potrebujeme .xxx domenu ... pokud znate Futuramu, jiste budete souhlasit, ze jedine co uz nam zbyva je, aby nam promitaly reklamu do snu ... sam za sebe rikam, ze reklama na cokoliv u me vyvovala odpor a zhnuseni k tomu ci onomu vyrobku, takze pokud neni zivotne nepostradatelny, jako duhova energie, tak to nekoupim nebo do toho obchodu nejdu ...
0/0
15.1.2002 13:32

Zase ja ....

Moje poradi ....
Me teda nejvic serou ty letaky roznasene domu. A hned pak nevyzadane e-maily. Obavam se, ze jen desetiprocentni zhnuseni z reklamy na internetu pochazi z toho, ze celkem se na Iternet porad jeste nedostane vetsina obyvatel ...
0/0
15.1.2002 12:48

Pavel

Re: Moje poradi ....
My mame vedla schranek krabici, takze jen letaky protrepu, zda v nich neni nejaky dopis a pak rovnou hazim do bedynky.
0/0
15.1.2002 14:12

marwill

Re: Re: Moje poradi ....
Jo, a pak to nejakej blazen podpali a hodi do vytahu. Vzdyt jste o tom snad slyseli. Reklama = navonena zdechlina.
0/0
15.1.2002 14:37

Jim

Nebezpečná skupina !
"Obzvláště muži s vyšším vzděláním jsou nebezpečná skupina" ! Gratuluji to je přímo intelektuální perla. Jinak řečeno ideální spotřebitel je žena v domácnosti se základním vzděláním a pokud možno ještě lehce mentálně retardovaná! K takovému pojetí reklamního trhu nemohu autorovi výroku jinak než pogratulovat, ten snad čerpal inspiraci od Pol Pota či co já vím. Inteligentní člověk by se spíše měl zamyslet nad tím, zda to náhodou neznamená, že "osvědčené" marketingové metody zkrátka neúčinkují palmexman asi bohatého managera nezaujme. Jen bych rád připomněl, že vzdělaní muži tvoří skupinu obyvatelstva s vysokou kupní silou, kterou reklamní agentury přehlížet nemohou. Budou jim však muset nabídnout něco více než je plané reklamní slogany stylu "Fidorka, když musíš tak musíš"
0/0
15.1.2002 12:47

Zase ja ....

Re: Nebezpečná skupina !
Souhlas, ale neukvapuj se v tom hodnoceni. Kdybys parkrat Herzmanna videl (aspon v TV pri rozborech volebnich odhadu) tak bys poznal, ze tahle formulace je ironicka. ... :-)))
0/0
15.1.2002 12:53

Jim

Re: Re: Nebezpečná skupina !
Máte asi pravdu, přečetl jsem to v rychlosti a ta formulace mne praštila do očí, nicméně skutečností je, že některé reklamy jsou svojí stupditou do nebe volající. Za vrchol bych označil reklamy využívající (či možná zneužívající) malé děti. To je vážně nechutné!
0/0
15.1.2002 14:45

Marx

Re: Re: Re: Nebezpečná skupina !
Ano to jste pane uhodil hřebíček na hlavičku,to je obzvláště HNUSNé a podlé,dětičky pak otravují rodiče,že chcou pokémony a jiný sračky a co chudák rodič má pak dělat,chce mít od toho fakana pokoj a prostě mu to koupí(hlavně matky,tata mu dá tak po čuni)a na tohle spolehájí firmy co vyrábí Barbie,co se počůrává a GO! Ježíšku GO! ,jinak se poseru...
0/0
17.1.2002 10:37

ujo

Re: Nebezpečná skupina !
Mno, já jsem to pochopil tak, že je nebezpečná (nevěrohodná, neupřímná, nepravdivá) pro výzkum. Že muž s vyšším vzděláním při výzkumu NEPŘIPUSTÍ, že by mohl být ovlivněn reklamou, když si kupuje poděbradku, protože má la la la la ladný tvar zepředu i zezadu.
0/0
15.1.2002 13:14

ing. Petroš

Re: Re: Nebezpečná skupina !
yooo, poděbradka...jak ji vidím...hned si vzpomenu na tu kreténskou reklamu a radši si koupím pivo...
0/0
15.1.2002 13:22

zepi

Re: Re: Re: Nebezpečná skupina !
přiznávám - jsem ovlivněn reklamou a poděbradku jsem si od té chvíle, co jsem na ni viděl tu reklamu, nekoupil a už nekoupím, protože nevím, jak by to v tom nákupním vozíku měla nejradši :-(
0/0
15.1.2002 13:29

aa000

Re: Re: Re: Nebezpečná skupina !
pivo? hned bych si dal...
0/0
15.1.2002 13:29

mac

Re: Re: Re: Re: Nebezpečná skupina !
já taky
0/0
15.1.2002 15:42

Thomas

Re: Re: Nebezpečná skupina !
ladny tvar zepredu i zezadu...:-))) Ano souhlasim--konec Podebradce---
0/0
15.1.2002 14:09

Gábinka

Re: Re: Nebezpečná skupina !
No super, konečně někdo, kdo nejenom demonstruje kulturu svého písemného projevu, ale umí taky číst.
0/0
15.1.2002 16:55

belg

Re: Nebezpečná skupina !
Nebezpečná skupina si v klidu zaplatí pay TV programy, kde žádné reklamy sledovat nemusí, a které mají mnohem inteligentnější programovou nabídku než n@vácké "estrády"
0/0
15.1.2002 13:45

Dejva

Re: Nebezpečná skupina !
Jime, nezapomeň, že takový bohatý manager 1) nemá většinou čas nejen na reklamy, ale ani na nákupy, a 2) může mít ženu v domácnosti, která jeho skvělé příjmy utratí právě na voloviny, které viděla v reklamním bloku před telenovelou... :-(( Ať žije optimismus.
0/0
15.1.2002 14:13

Marx

Re: Re: Nebezpečná skupina !
Ale hlavní je,že mu večer dá...:-))
0/0
17.1.2002 10:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.