Diskuze

Uberte reklamy, volají Češi

Neustále rostoucí porci reklam už český televizní divák odmítá konzumovat. Více než osm lidí z deseti považuje množství šotů v televizním vysílání za příliš vysoké. Vzrůstající trend přesycenosti televizní reklamou je patrný od počátku devadesátých let a loni poprvé překročil osmdesátiprocentní hranici. O mnoho lépe na tom nejsou ani ostatní média.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kadison

15. 1. 2002 19:21
dve vyhody
Alespon mam chvili casu se jit jit vychcat, vycurat, vymocit nebo si skocit pro jidlo.
0 0
možnosti

Pavel

15. 1. 2002 18:17
Reakce na pane Iva Horaka - Reklama - cesta ke zvěčnění okamžiku slávy
To snad nemyslis vazne ty blaboly, ktery si tady napsal!!! Reklamy produkuji firmy, ktere na to holtmaji prachy (hlavne se tyka TV). Pokud se ti nejaka reklama nelibi, tak se ti nelibi, nikdo Vas prece nenuti si dane vyrobky kupovat. Je to proste svobodna volba. Srovnavat herce s komunistickymi serialy je stupidita nejvyssiho kalibru, ale bud - je to nazor jednotlivce, je mi ho lito...a kritizovat tabakove koncerny - za co???? Je to vec kazdeho cloveka, co si dela, zda chce ci nechce kourit. A co se tyce deti - to je vec predne rodicu!!! Jo a navic - kdyby nebylo penez techto "kapitalistickych firem" a tabakovach spol - nebyly by zadne olympiady, sportovni a kulturni akce aod. Takze, radeji ji se zamysli nad sebou, nebo vis co? Odstehuj se na Kubu, tam budes v klidu!!
0 0
možnosti

BruceWillis

16. 1. 2002 10:57
Re: Reakce na pane Iva Horaka - Reklama - cesta ke zvěčnění okamžiku slávy
Severni Korea by mu mozna taky prospela. Ale treba je to intos, ktery to cely myslel ironicky...:)
0 0
možnosti

Cyril

15. 1. 2002 17:41
Pod vlivem, ale právě opačným...
Jak mám proboha nenakoupit pod vlivem reklamy? Zboží, který bych chtěl, se marketu nevyplatí - rozuměj musí se prodat včas, dodavatel zas chce zaplatit při dodávce...Taky mi chutnal pribináček, dokud měl záruku 2 dny! Toho současnýho Tricatella mít vážně nemusím. V regále nenajdu skoro nic, na co by neběžela kampaň. Ale snažím se. Jak vidím Danissimo, vím, že ho moje rodina prostě neochutná!!
0 0
možnosti

Plšík

15. 1. 2002 17:18
"Ovlivněn reklamou"?
Docela by mě zajímalo, jak se pozná, jestli jsem něco koupil pod vlivem reklamy. Prakticky na všechny zubní pasty na trhu běží nebo běžely v TV reklamy. Já pak přijdu do obchodu a vedený jakýmsi iracionálním pocitem marnosti si jednu z nich vyberu - nakupuju pod vlivem reklamy? A jestli ano, tak které?
0 0
možnosti

Ivo

15. 1. 2002 16:25
Reklama - cesta ke zvěčnění okamžiku slávy
Reklamou prosazené výrobky nebývají nejlepší. Pouze je vyrábí velké firmy, které kdysi a kdesi uspěly. Reklama je pak způsobem, kterým svůj úspěch jindy a jinde opakují. Jaký rozdíl např. od spravedlivého sportu! Reklama slouží monopolizaci. V televizi je reklamy spousta. Zde ji však lze celkem úspěšně ignorovat. Já např. zásadně vypínám aspoň zvuk, což mohu velmi doporučit. Mimochodem, umělci, kteří v reklamě účinkují, jsou ze stejného těsta jako herci, kteří hráli v propagandistických seriálem za komunismu (Okres na severu apod.) Velmi vlezlá je reklama na billboardech. Kdo zná trochu dálnice např. v Německu a u nás, ví, jak nepoměrně vyšší je u nás četnost billboardů. V současnosti zaznamenáváme další vlnu reklamy na tabákové výrobky. Jejich výrobci chtějí pro kouření získat nové páťáky až osmáky. Jakej problém, jejich zdraví bude zasaženo za desítky let, to už budou tabákoví a reklamní baroni vyneseni nohama napřed ze svých vil.
0 0
možnosti

Marx

17. 1. 2002 10:20
Re: Reklama - cesta ke zvěčnění okamžiku slávy
S tou reklamou na tabákové výrobky je to pravda:ZAKÁZAT,ZAKÁZAT,ZAKÁZAT.Až se tu za 30 let zhroutí zdravotnictví tak mě to vůbec nepřekvapí,A ODMÍTÁM kecy o svobodné volbě,holt když je někdo blbej a vědomě si ničí zdraví a ovlivní to v budoucnu i mě ,tak se o to musím zajímat.Ve Francii už je zakázaná reklama na cigarety a to bychom měli následovat.Kompenzace ve formě vysoké spotřební daně je sice dobrá,ale dle mě nepokryje budoucí státní výdaje způsobené kouřením.
0 0
možnosti

Občan

15. 1. 2002 15:59
Cože ? Moc reklamy ........
........ v televizi ??? Aspoň mám možnosti si dvakrát do hodiny odskočit někam a podívat se co dávají v lednici ..... Zkuste se podívat na americkou televizi, kde na hodinu programu je cca 15-20 minut reklamy !!!! Vím, že ji tady asi nikdo nechytíme, ale zkuste se pozorně dívat na nějakou amer. soap a kde je tzv. stmívačka nebo nepřirozený náznak přerušení, tam je v U.S. reklama. Navíc ke všemu - narozdíl od nás tam nemají žádné "varování" že bude reklama - je to plynulý "program" z filmu do reklamy a zpět ............. A sekají to opravdu dokonale, hlava nehlava ! Při olympiádě kdysi dokonce byla reklama místo zahajovacího projevu amer.prezidenta. Tedy useknutý projev v půlce slova ! A to už je podle mne síla ! Naštěstí pro nás, jsme ještě nepřevzali i tento americký nešvar, i když se snažíme mít všechno americké, chca nechca je-li to dobré nebo ne ! Ani ta Nova ne, a to je co říct !
0 0
možnosti

Jan Kasal

15. 1. 2002 15:17
Tento web nejlepším příkladem!
0 0
možnosti

anonym

15. 1. 2002 15:13
reklama- proc?
Proc Vam ta reklama vadi? Televizi mohu vypnout, na internetu to bojkotuji, letaky nectu a kdyz jsem v obchode, tak kupuji vyrobky, na ktere reklama neni
0 0
možnosti

mac

15. 1. 2002 15:44
Re: reklama- proc?
Jak se bojkotuje reklama na Internetu? To se ti nezobrazují bannery?
0 0
možnosti

Darek

15. 1. 2002 14:36
Reklama
Mně vadí, že u televizní reklamy není pan Vajičko
0 0
možnosti

kadison

15. 1. 2002 19:25
Re: Reklama
Ano, chceme pana Vajicka! I pani Vajickovou! Nejlepsi byl s tema balonkama!
0 0
možnosti

Tomáš

15. 1. 2002 14:04
Reklamy
Myslím, že jsme ovlivneni reklamou skutečně všichni. Pomalounku a plíživě se nám sune do podvědomí a "pomáhá" nám vybírat ty "správné" výrobky a služby. Spousta lidí si to nepřizná, ale to nevadí, hlavně že to funguje a zvyšujou se tržby. Jediná ochrana je nedívat se a neposlouchat programy s reklamou, zrušit poštovní i e-mailovou schránku a venku chodit se zavázanýma očima. Ať žije byznys!
0 0
možnosti