Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

eBanka se poprvé dostala ze ztrát

eBanka vykázala loni podle předběžných výsledků poprvé v historii zisk. Banka po zdanění vydělala 7,2 milionu korun, přičemž ještě o rok dříve měla ztrátu 209 milionů korun. Předchozí ztráty banka, která poskytuje služby pouze formou přímého bankovnictví, vždy zdůvodňovala růstem a získáváním nových klientů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

borek

neni vsechno zlato...
eBanka ma super slouzby, souhlas. Kdyz jsem si ale byl nahrat na SIMku aplikaci a vyzvednout pin, tak po me nechteli obcanku ani zadny jiny overeni totoznosti! Vyrizovala me jina urednice nez minule, takze si me nemohla pamatovat. Neobstoji ani argument, ze jsem byl objednanej. Tohle si proste nemuzou dovolit. Dost u me tim eBanka klesla :(
0/0
14.2.2002 22:34

Edgar

Re: neni vsechno zlato...
Asi jsi zapoměl říct, že jsi vracel elektronický klíč a úřednice tě identifikovala podle autentizačního kódu. El. klíč slouží jako občanka pro banku a je třeba s ním i tak zacházet. Tak si nepleť pojmy.
Edgar
0/0
15.2.2002 6:10

borek

Re: Re: neni vsechno zlato...
Omyl, ja jsem elektronickej klic vnevracel, nikdy jsem zadnej nemel. Ta urednice me opravdu NIJAK neidentifikovala, proste jsem rek kdo jsem a tim to bylo vyrizeny. Taky bych tomu neveril, kdybych to nevidel :(
0/0
15.2.2002 20:54

seisen

ebanka
Já mám ůčet u ebanky cca 2 roky a jsem spokojený klient. Trošku mi vadí ,že jsou celkem drazí , ale zatím jsou v internetovém bankovnictví poředu oproti ostatním bankám a tak jsem to ochoten za ty služby zaplatit. Uvidíme jestli je dotáhne ,popřípadně předběhne, konkurence.Za 2 roky u ebanky nemám zatím žádnou stížnost a něměl jsem žádný problém. Seisen
0/0
14.2.2002 20:38

Jiří

Jsem spokojen
Také mám účet u této banky a to již tři roky a nestšžuji si.Některé názory,které jsou na teto stránce podle mne vyplývají z neznalosti věci./likvidace apod./
Však nikomu se eBanka mermomoci nevnucuje.
Můžu říci,že za dobu u eBanky jsem neměl důvod ke kritice a jsem naprosto spokojen.Nevím co pak říči o spořitelně,kde můžete přijít jenom někdy a pokračovat při vyřizování několika operaci u několika okýnek.
 
0/0
14.2.2002 19:29

Zdeněk

Nemohu si stěžovat
Mám účet v eBance už tři roky - vyzkoušel jsem další tři banky ale zůstal jsem jen v této. Pro lidi s přístupem na internet je v podstatě nejvhodnější, stejně vás všude oberou na nejrůznějších poplatcích, tak ať vím za co, mám aspoň klid, pohodlnou správu účtu, výběr služeb, a musím konstatovat i spolehlivost a platby v reálném čase - a to vše 24 hod. denně. Nikomu tuto banku nevnucuji, každý ať si osahá a vybere tu svoji, .... my k vám taky nechodíme. :o)
0/0
14.2.2002 16:07

Karel

Nutná změna
Jelikož jsou na prodej, tak potřebují vypadat lépe. Jinak měli být již dávno v likvidaci.
0/0
14.2.2002 15:47

Altavista

Re: Nutná změna
To by mě zajímalo, kde jsi přišel na to, že eBanka je naprodej? Co je to za blbost? A proč by neměly vypadat lépe, když jsou dobří a jsou v zisku.
0/0
14.2.2002 19:20

Ferda

Triky
Konečně je napdalo udělat nějaké kreativní vnitroskupinové účetnictví, žádné arms-length pricing, díky němuž kus zisku z pojišťovyn nebo od někud jinud skončil dočasně v eBance, která teď dosáhne skvělého PR efektu :)
0/0
14.2.2002 12:20

Balu

Re: Triky
HŇUPE
0/0
14.2.2002 13:56

Lojza

Re: Triky
Mas naprostou pravdu, proc by jinak za zady meli takhle velkou skupinu. Ted vyslali do sveta pozitivni signal a novy klienti se jen pohrnou a pristi rok to bude zase lepsi a pak uz nasledujou jenom sama pozitiva a socialni jistoty :-) Stejne manipulujou i s poctama klientu - machrujou jak jim to mezirocne vzrostlo a pritom minalne pulka lidi tam ma ucet jenom aby splacela pujcky od HomeCreditu - jinak ji totiz nedostanes...
0/0
14.2.2002 15:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.