Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spořitelna chce zkrátit pracovní dobu

Klienti České spořitelny se budou muset naučit chodit do banky v jiných hodinách, než byli zvyklí dosud. Tato banka, u níž má konto nejvíce drobných střadatelů, se totiž chystá otevírací dobu zkrátit. Začínat se má později (nejčastěji od 9.00), končit dříve (dvakrát v týdnu v 15.00). Na malých pobočkách mimo Prahu se dokonce plánuje polední přestávka. Týdenní otevírací doba se tak u některých poboček zkrátí až o deset hodin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petra

Fronty u přepážek
tvoří lidé, kteří neumějí obsluhovat svůj účet po telefonu.V pobočce ČS už jsem nebyla více než rok, trvalé příkazy, inkasní příkazy, jednorázové platby a vkladové účty se dají pohodlně obsluhovat pomocí SMS zpráv nebo telefonní linky večer, třeba i o půlnoci. Peníze se dají vybrat z bankomatu a ve slušných obchodech se dá platit kartou.
0/0
5.3.2002 14:34

Martin

Lidé také chodí do práce, nemyslíte?
Celkově se mi zdá, že se ve spořitelně hodně zlepšila situace a čekal jsem, že i v otevírací době se leccos zlepší - tedy, že spořitelna srovná krok s konkurencí. Kdy si lidé mají do spořitelny dojít, když v zaměstnání končí v 15.00? Normálně bych očekával, že bude pracovní doba od 8 nebo 9 hodin do 17.
0/0
4.3.2002 14:05

Happy

Sporitelna, zmena pracovni doby ?
Vazeni, jak to tady ctu, jen se pousmivam. Zvlast reakcim tech, kteri nesouhlasi se zmenou prac. doby a delaji to zde, stezuji si na internetu :)))
Kdyz jsem pred X lety vybiral banku, ktera by mela alespon trosku lepsi sluzby a chytrejsi konta nez CS, vybral jsem. Vybral jsem GE. Predem podotykam, ze kazda navsteva jakekoliv instituce me dokonale vytaci. Co jsem musel po prvnich tydnech u GE konstatovat, clovek si proste nevybere. Takze jsem doslova pretrpel dobu bez GSM banky, nyni i internetbanky. Od te doby, co jsem si zridil tyhle dve sluzby, jsem v poho, nemusim mit trauma. Zaplatpanbuh za online banking :)
Takze co tim chci rict, je to opravdu jen a jen o zmene pristupu. Vsechny ustavy se snazi svoje klienty k tomuto primet (viz. poplatky na prepazkach, nebo oteviraci doby), obsluha prepazek je totiz drazsi nez pocitace, ze :)
V tomto pristupu sporitelny tedy probklem nevidim. Co ale nikdo nevidi, to je problem podnikatelu a dalsich, kteri dejme tomu nosi trzby na ucty a dalsi. To je totalni propadak. Vsichni tady mluvite jako obycejni klienti, ale co pravnicke osoby ? Predpokladam, ze jich se tento krok CS netyka ... alespon doufam.
Co se vyvazenosti toku klientu tyce, no nevim, jednou jsem navstivil CS na Arbesaku v 16:30 :) Do smichu mi tedy nebylo, chtel jsem neco vymenit. Barak natriskanej, vsude lidi, tak jsem se sebral a sel o kus dal, do KB. Pristup stejny, ale fronty zadne :)
0/0
1.3.2002 16:15

Věra

Jen tak dál, spořitelno!
I já patřím do armády těch, kteří mají Sporožiro. Asi to ale už dlouho nebude. Nejprve měla spořitelna od 7,30 do 16,30 a 2x v týdnu do 18,00 hodin. Služby byly za pakatel - To vše v dobách, když chtěli nalákat klienty. .... pak se začalo postupně zdražovat a regulovat. Nejvíce se mi líbí stragegie zaměstnanců ČS - kdo nás přijde navštívit /otravovat/ k přepážce se složenkami či s příkazy k úhradě, ten si za to hezky zaplatí. Vždyť Vás u přepážek klienti ruší ve Vaší pracovní době ze soukromých rozjímání.... No a teď si tu pracovní dobu ještě zkráťte a bavte se tím, jak to MY klienti budeme stíhat... Ale stihnete si potom v té pracovní době popovídat, milí zaměstnanci ČS????
0/0
28.2.2002 11:19

Xi-Xao

Re: Jen tak dál, spořitelno!
Milá Věro !
Až budou zaměstnanci  na přepážkách rozhodovat o otevíracích dobách, budou určitě rozhodovat taky o jiných - stejně závažných otázkách. Jako první si zvednou platy na 100-násobek, pak zavedou 6 volných dnů v týdnu a v tom jediném  dni budou mít otevřeno nonstop.  Jestli si to tu náhodou nějaká přepážková zaměstnankyně ČS přečte, tak nejpozději do 3 dnů to tu máme.
A nebo jste úplný debil.
Vyberte si.
 
0/0
1.3.2002 16:54

Aja

To je neuveritelne
Odpoved na Vasi aktualni otazku je: Ano, opravdu a moc mi vadi tak nemozna zmena oteviraci doba v CS.  Kdo dneska pracuje pouze do 17h a nebo az od 10h, aby si od 9h mohl skocit do banky? Mam sice sporotel, ale nefunguje to, neustale mi zaznamnik tvrdi,ze zadavam spatny kod. Coz neni pravda. Nejhorsi, je ze CS i za jeho zruseni vyzaduje poplatek. Nemozne. 
Takhle jsem si mohla skocit do banky rano od 8h, po ceste do prace a vzdy tam byl naval, tak nevim, kde vzali, ze tam nikdy nikdo neni.
0/0
28.2.2002 9:24

Alex

co nadělám
Hm,takže jako pracující člověk budu využívat dovolenou nejen k zotavení, ale také k zocelení. Stát ve frontě o své dovolené, to chce ocelové nervy.Asi využiji rady "klienta" a stanu se modernějším. Už i moje žena mi řekla,že jsem konzervativní,tak teď díky projektu ČS se konečně změním. Díky vám všem, změna je život!!!
0/0
27.2.2002 13:36

Joža

Re: co nadělám
Tupí klient stojí frontu jako za totality,chytrý klient má platební karty a SPOROTEl.Tupý klient stál frontu desítky let a byl spokojen,ať stojí dál.
0/0
27.2.2002 14:21

Jan

Re: Re: co nadělám
Pane chytry... nevim jak vy, ale ja dost casto potrebuji finance, ktere dostanu v hotovosti jit ulozit na ucet a to se v lepsich rodinach dela predevsim v oteviraci dobe banky, takze si nemohu vynachvalit, ze eBanka ma otevreno do 20.00!
0/0
27.2.2002 17:36

Vítek

Zkreslené informace
 Přátelé, trend všude ve světě (tedy i v ČR) je plné využívání přímého, hlavně elektronického bankovnictví...telebanking při počtu 7 mil. mobilů a asi 3,8 mil. pevných linek na 10 mil. obyvatel není věcí jen pár vyvolených...(navíc všechny banky el. bankovnictví poplatkově zvýhodňují)...pro ty, kteří nemají telefon (osobně nikoho takového neznám, ale budiž...), je v ČS připraven tzv. sběrný box, kam můžou vhazovat příkazy k úhradě, které se několikrát denně vybírají a realizují, a to bez front (které se tvoří zásluhou lidí vybírajících na přepážce 300,- či zadávající příkaz k úhradě na přepážce, nadávají na frontu, kterou sami vytvořili a vedle je volný sběrný box...)...v Evropě či sev. Americe prostě klienti do bank nechodí kvůli každé "pitomosti " (na to mají kartu, tel., i-net, trvalé příkazy, souhlasy s inkasem...), ale v zásadě 1/potřebují-li poradit se zhodnocením svých volných peněz či 2/potřebují-li poradit při potřebě chybějících peněz...a tento trend (všude ve světě, ČR nevyjímaje...) bude pokračovat...
0/0
27.2.2002 13:30

J.Koloc Deventer/Praha

Re: Zkreslené informace
Mohu jen souhlasit: již třiatřicet let používám banku, která vůbec nemá ŽÁDNÉ
úřední hodiny pro klienty: před příchodem telefomického a internetového bankovnictví veškeré příkazy a výpisy(týdně) šly poštou (zadarmo=bez file://\\ázadarmo=bez porta) a vklady hotových peněz na vlastní účet přijímá kterákoli pošta.Za celou tu dlouhou donu došlo k 3 (slovy třem) chybám, kterě objevila sama banka a s omluvou napravila. Jsem pedant a mám všechny výpisy za celou donu v archivu. Jsem přesvědčen že i v Č.R. tento způsob kontaktu s bankami brzo převáží.
(Žiji v zemi tulipánů, dřeváků a větrných mlýnů
0/0
27.2.2002 18:42

geroc

Re: Zkreslené informace
Blbe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
4.3.2002 8:29

Gaskot

Hospoda Na Mitine
Myslim, ze je rozumne zavrit brzo rano, vpoledne a vecer. V tuhle dobu tam stejne porad otravuje spousta lidi.... Plne rozhodnuti Sporitelny podporuji. Kdyz je nekdo takovy kreten, ze tam ma jeste porad ucet, tak at trpi. Za blbost se plati !!
0/0
27.2.2002 13:24

Libor Hanus

Ještě něco
CS nevyhání klienty,od kterých nic nemá.Co jim nic nepřinesou (tzn.ty,co mají jen své sporožiro,na něm nic,nemají kartu atd atd. a jdou si jen 1x měsíčně vybrat vše,co jim přijde cobby výplata a musejí to mít hned v kešeni.Jsou tak tupí,že nejsou schopni si pořídit kartu a peníze si vybírat postupně atd atd). Vyhání právě takové,jako jsem např. já. Jde tam k přepážce ,jen když mu nic nezbývá a kvůli výše uvedené lůze musím čekat a čekat až ONA bude přednostně obsloužena.V tom vidím princip toho,že CS zůstala komunistickou bankou.
0/0
27.2.2002 13:22

Eliška

Opravdu zlepšení
Nová otevírací doba není vhodná ani pro lidi, kteří pracují od 7 a 8 hod., natož pro nás co pracujeme od 9 hod. do večera. Dříve jsme si do ČS mohli zajít před pracovní dobou, nyní nebudeme mít šanci. K čemu tedy jsou sběrné boxy? Stačilo by jeden v týdnu mít otevřeno alespoň do 19 hod. a na přepážkách se střídat. My bychom si toto v podniku dovolit nemohli.
0/0
27.2.2002 13:17

Přemysl Vaněk

Otevírací doba ČS
S novou otevírací dobou jsem velice nespokojen. Prakticky bez dovolené se do své pobočky v centru nedostanu. A to jsem z Prahy, ale pracuji na okraji. Nedovedu si představit, že bych bydlel na vesnici. Přitom spořitelna nedokáže zajistit řadu věcí bez toho, že přijdu na pobočku - i platební kartu si musím vyzvednout na pobočce. Nevím odkud pramení spokojenost autora tohoto stupidního projektu, neboť každý s kým jsem mluvil je s touto novinkou nespokojen. Služby ČS jsou čím dál tím horší - s novým vlastníkem se k lepšímu
(pro ČS) změnily jen poplatky.
0/0
27.2.2002 13:04

Jirka

Zrušte účty
Před rokem a půl jsem změnil banku z ČS na GECB. Dalo mi to sice hodně práce (trvalé příkazy, inkaso, SIPO atd.) , ale stálo to za to. Účet ovládám mobilem. Karty i PINY chodí poštou. V bance jsem byl jen jednou, když jsem se přestěhoval. V mé pobočce mají otevřeno každý den od 8:30 do 18:00 a to mi stačí. Spořitelna byla příšerná, je příšerná a snaží se být ještě příšernější.
0/0
27.2.2002 12:53

klient

Re: Zrušte účty
Magor!!!
0/0
27.2.2002 12:59

klient

Hodně úspěchů pri změne....
Přeji všem hodně ůspěchů a hezkých chvíl strávených v ČS. O tom co změny přinesou pro lepší komunikaci s ČS ukáže čas.Diskuse z mé strany končí.Na závěr jen tolik,že mamažér ČS nebo spíše vedení ví proč k tomuto kroku přistupuje. Vše je určite jen a jen pro kvalitnější služby bez front.
0/0
27.2.2002 12:27

HC

Re: Hodně úspěchů pri změne....
Magore
0/0
27.2.2002 12:55

bobo

Zákazníku, zase dostaneš na frak...
Už takto jsou služby spořitelny úděsné, vždycky fronty. Abych si vzala na vyřizování ve spořitelně dovolenou. Zase další důvod, proč přejít radši jinam....
0/0
27.2.2002 11:45

gabca

co mají dělat pracující?
Spořitelna úplně zapomíná na to, že i v tomto státě se vyskytují lidé, kteří pracují, do práce jezdí daleko a nemají čas ztrácet několik hodin návštěvou spořitelny a poté složitým dojížděním do práce, kde si ztracené hodiny musí napracovat. Jsem z Prahy 1 a jen s velkými obtížemi jsem si dokázala vyzvednout novou platební kartu, u té skutečně není možné se návštěvě spořitelny vyhnout. Co kdyby mysleli také trochu více na lidi a ne jen na svoje prachy a udělali alespoň jednou týdně úřední hodiny v hodinu přijatelnou i pro normální lidi! Myslela jsem, že jsou tu přece taky pro nás, asi se ale pletu. G. Muhlbachová, Praha 1
0/0
27.2.2002 11:42

Stan

???
Spořitelně nelze upřít jeden primát. Má dokonale zpracovanou strategii, jak přicházet o klienty. To stejné platí o jedné telekomunikační společnosti. Škoda slov ... 
0/0
27.2.2002 11:40

Tomas

Gratuluji, soudruzi!
Rusim svuj ucet u CS. Proč? Proste si neminim kvuli navsteve banky vybirat dovolenou. Tomas
0/0
27.2.2002 11:37

Libor Hanus

CS
Na špatný pristup CS ke klientovi jsem opakovaně reagoval přispěvkem zaslaným na centrum tohoto ústavu. Mám 3 karty,mám GSM banking, mám sporotel na všechhyn sporožirové účty (GSM banking máme na 2 běžné účty).Za vše platím nemalé poplatky.Přesto jsou operace,kde si musím vystát frontu (změna trvalého přípazu apod.).Přitom nastavení přístupových čísel k přepažce je takové,aby ty kreteni,kteří si tam jdou akorát pro svou výplatu,která jim přišla na sporožiro na ktwerém jinak mají kolem nuly a musejí si hned ten den vybvrat hotovost na přepážce,si mohli svých pár korun rychle odnést. Oni čekají pár minut a my,co tam jdeme jen obačs čekáme a čekáme.Souhlasím s tím,že CS je skanzen komunismu a jako takový se k nám i chová. Ovšem změna ústavu není již zase tak lehká. Je to podle mne práce na několik týdnů a na to nemám čas. P.S. v KB je to ale ještě HORŠÍ.Mám tam totiiž ještě další konto............
0/0
27.2.2002 11:35

klient

Re: CS
Nejsem pro reklamu CS,mám účty i v jiných bankách a situace je někde i horší. Spořitelna právě mění image a chce být jiná jako dřív,o to teď jde.Tento proces neni ovšem možný za den,týden a lidi,kteří stáli ve frontě desítky len najednou neví co mají dělat.Život bez fronty je pro většinu tabu a o to tady jde. Změny mají přinést kvalitu služeb a ne kvantitu.Každý má ovšem svobodu a může změnit banku jaká se mu zlíbí,ale bohužel,zvyk je železná košile a s někým jen tak nehneš.
0/0
27.2.2002 11:58

Keramik

Re: CS
Sporotelem lze měnit trvalý příkaz :-))
0/0
27.2.2002 16:13

klient

Doporučení všem!!!
Když mi služba někoho nevyhovuje,odejdu k lepšímu a případ je vyřešen.Spořitelna byl totalitní monopol moci,jen co změnil majitele a chová se tržně,nasadí spoustu nových možností a služeb, hned nespokojenost a spousta blábolů.Uvědomte si,že nikdo za vás nic neudělá jako v totalite a nebudou vám padat pečené holuby do huby.Nikdo nebude pokračovat v desítky let zaběhlých,stereotipních praktikách,kterí jsou značně nákladné na provoz banky. Doma take nepoužíváte staré lednice s velikou spotřebou a vyměníte je nové, šetříci náklady na provoz. Ovšem učit se nové věci hrozně bolí a to je celý problém. Bohužel,ten kdo se nezmění a zaspal dobu má smůlu o ničem jiném to neni.
0/0
27.2.2002 11:04

Chechta

Re: Doporučení všem!!!
U nas si clovek fakt vybere!!! Samej kartel, sama dohoda!!! Neprijde mi ze by se sluzby nejak zasadne lisily!!! Vse se ridi dle toho co ustanovi vlada, viz poplatky za vyber z bankomatu!!! Vsude jinde neslychane nevidane!!! Kdyz nemohu zajistit dostatecnou obsluhu bankomatu, napr. doplnovani penez a servis, tak holt zavedu sileny poplatky aby lidi nevyzvedavali a nebo chodili jinam. Bankomaty tu jsou zrejme jen pro krajni pripady, kdy je opravdu zivotne nutne vybrat penize a ne pro beznou potrebu, takhle opravdu zkratite dobu na prepazkach!!! Taky me serou machri co vsude musi ukazovat ze maj kreditku a vsude s ni platit, nic bych proti tomu nemel kdyby s tim nezdrzovali!!! Ted odpovez ty "kliente"!!!
0/0
27.2.2002 11:23

Chechta

Mobilni cesi!
Nedivte se ze jsou tak dlouhy cekaci doby, kdyz zamestnanci CS si chodi do prace zasurfovat a jeste slepe obhajuji svou nemohoucnost(viz "klient"). Na to oni totiz potrebuji tu poledni pauzu aby si mohli objednat pizzu po internetu! Lidi, ja nevim ze jste tak blby ze neumite cist letacky, nemate ucet v kazde bance, v kazdy kapse jeden mobil, doma ctyriadvacetihodinove pripojeni na internet atd.... To fakt chcete do Evropy? Nekterejm frajirkum s mobilama bych fakt nafackoval!!! I kdyby mel kazdej ukladat blbou korunu, tak stim banky a sporitelny musi umet hospodarit aby z toho vyzili.
0/0
27.2.2002 11:00

nicka@centrum.cz

Re: Mobilni cesi!
A odkud surfuješ ty? Ze školy, z práce?
0/0
27.2.2002 11:10

klient

Re: Mobilni cesi!
Je to jen a jen bledá závist.Mobil si může pořídit každý. Navštív bazar a máš mobil jaký chceš.Tady jde o to, tomu mobilu a počítači rozumět a to jest celý kámen ůrazu.Spousta lidi nezná nic,možná ani vyladění televize,žije z podstaty a učit je pro většinu střední generace hrobem.Nejsem zaměstnancem a ani agentem ČS své příspěvky zpracovávám na vlastním počítači a né v pracovní době jako většina z vás. Fandím nápadůn spořitelny,protože konečně po dlouhé době začíná pracovat s dobou a to je snad špatné??? To má sedět za přepážkou dvacet pracovnic jako za totality a počítat na počítadle z tužkou v ruce účty líných klientu??? Spořitelno,děláš to dobře,jen tak na lenochy ať se učí jinému způsobu práce a nečakají na zázraky.
0/0
27.2.2002 11:17

Chechta

Re: Re: Mobilni cesi!
Ty blaho, ty se mi asi zdas?! Hele, mel by jsis asi ztlumit osvetleni displeje tveho mobilu, prijdes mi trochu ozaren a oslepen!!! Myslis ze u nas si fakt kazdej muze dovolit mobil a sluzby s nim spojene? Myslim ze sporitelna neni skolici instituce a tak by se nemela pokouset o to menit lidi. Spis by se mela zabyvat tim aby nabizela moznosti pro kazdeho a kazdemu se snazila vyjit vstric at uz je takovej nebo makovej!!! Nesvadel bych vinu na klienty a na jejich lenost ci pohodlnost, spis naopak. Vina je spise na urednicich, kteri pri uzavirani smluv nedokazi spravne odhadnout klienta a tim padem ani nevi ktera alternativa je v tom ci onom pripade vyhodnejsi. Pak se vymlouvaji na to, ze lide nectou letaky, misto toho aby kdyz dojde ke zmene v tom ci onom pripade, sveho klienta informovali a pripadne mu i konkretni letak zaslali!!! Prijde mi to, ze po cloveku chteji aby sam spravoval sve ucty, nez aby je spravovali oni jak hlasaji. To si muzu zalozit rovnou vlastni banku ci sporitelnu!!! Kdyz mas doma picitac, tak se obcas koukni na pruzkumy obyvatelstva a pak muzes mluvit o negramotech!!!
0/0
27.2.2002 11:42

Miluška

To je síla!
0/0
27.2.2002 10:53

Spina

Jednicka
Doposud byla pro mne CS jednickou mezi socialistickymi podniky a jak je videt, snazi se tu pozici neustale upevnovat.  Gratuluji! 
0/0
27.2.2002 10:38

Ty jejich zkurveny krivky!
Uz me serou zpusoby ceskeho bankovnictvi. Misto aby cloveku libali prdel, ze jim sve penize vubec sveruje, tak si jeste diktuji nehorazne poplatky a zkracovani pracovni doby. Serou me podobne instituce oblozene mramorem a jinym lepsim kamenim, ktere dokazi prezit jen z poplatku vkladajicich. Stat jim jeste hezky stoji za prdeli, takze uz se vlastne o nic nemuseji starat, natoz o nejaky otravy kteri si chteji ulozit to co jim nahodou z jejich vyplaty zbyde. Vsude jinde by uz byli davno v krachu. Tak at si zkrati pracovni dobu ale chci videt i jina pozitiva nez jenom zkraceni cekaci doby!!!!!
0/0
27.2.2002 10:38

negrelli

Udělěl jsem dobře
I já se připojuji. Učet u ČS jsem zrušil, využívám KB a jsem velice spokojen. (přístup ke klientům, rychlost operací, ceny, ...)
0/0
27.2.2002 10:28

matahari

Genialni tah
Uprimne receno - nechapu, proc se tu vetsina z vas rozciluje. Take obcas musim do CS, byt se tomu snazim vyhnout jako cert krizi. Take me jeji sluzby stvou cim dal vic. Velice vazne ted uvazuju, ze zrusim sve konto a zustanu pouze u konkurencniho ustavu. JENZE ZREJME PRAVE O TO SPORITELNE JDE! Pokud cast klientu odejde, ale bude dale vyuzivat sporitelnich bankomatu (proste proto, ze mnohde jine nejsou), pak zaplati nedavno zvyseny poplatek okolo 50 Kc za vyber. Takze shrnuto: Sporitelne ubydou zakaznici, ubyde prace, ubydou (mozna) zamestnanci, ale zvysi se prijmy z mezibankovnich poplatku; jen tak, bezpracne, protoze muze tezit ze sveho bankomatoveho skoromonopolu. To docela jde, ne? Nac tu premyslet o tom, jak zlepsit sluzby zakaznikum, kdyz je pohodlnejsi je vyhnat ke konkurenci a jenom inkasovat?
0/0
27.2.2002 10:28

nicka@centrum.cz

Re: Genialni tah
S tím skoromonopolem na bankomaty to nebude tak horký. ČS byla v tomto směru průkopník a díky tomu jich má nejvíce. Pro ostatní banky bylo jednodušší svým klientům výběry z cizích bankomatů dotovat než zavádět větší počet vlastních (viz. CEKO s nulovým poplatkem za výběr). Spořitelna měla díky tomu dosti vysoké náklady - každý bankomat něco stojí, je v něm celkem velký balík peněz, které by se dali nějak zúročit, údaržba také něco stojí... Spořka si to přepočítala a dala ostatním bankám nový poplatek, a ehle začínají se objevovat poplatky za výběr z cizího bankomatu i u jiných bank.
Nic nemůžeme brát pouze černobíle, ale jisté je že dříve nebo později nás budou všechny banky oškubávat stejně. V době, kdy jsou úrokové sazby dost nízko mají banky malé úrokové marže a jinak než fixníma poplatkama si prakticky nemůžou vydělat.
0/0
27.2.2002 11:07

Škopek

stupidita!
Co kdyby si naopak začali lidi chodit sami v době, kdy tam bylo méně lidí než aby zkracovali pracovní dobu a z návalů se stali ještě větší návaly?  Může mi někdo vysvětlit jak se dostanu do banky, když dělám od 8:30 - 17h ? Nerad bych otravoval, ale občas třeba potřebuju uložit hotovost nebo si vyzvednout novou platební kartu! Zajímá to někoho!!!!
0/0
27.2.2002 10:21

klient

Re: stupidita!
Stupidita je pro tebe Škopku, že žiješ jen z podstaty a starých zvyků.Jak opakuji už po několikáté a nejsem ani agentem a ani zaměstnancem ČS. Navštív ČS poříď si platebni kartu je jich spousta druhů a můžeš vybírat kdykoliv a kolik snese tvůj účet.Platit složenky nemusíš ve frontě,poříď si trvalé přikazy a spořitelna to včas z tvého účtu zaplatí. Nemusiš dělat platby a převody peněz u přepážky,máš doma telefon nebo mobil poříď si u spořitelny službu SPOROTEL a kdykoliv se dovíš o svém účtu všechno a platební příkazy budeš podávat bezpečne z domova ze svého telefonu.Tak o so vlastně jde??? Jde o to učit se novým věcem a to spoustu lidi bolí.Boužel,kdo zaspal vývoj má smůlu.
0/0
27.2.2002 10:33

mladik

Re: Re: stupidita!
ty jsi ale chytry KLIENT. Tak mi teda porad ty chytroline jak si mam dojit pro tu novou platebni kartu ? jak mam zalozit servis 24 ? to musis na prepazku at se ti to libi nebo ne. Ja mam oboje a bohuzel pobocku jsem si zvolil u sveho bydliste takze to z prace nestihnu. A prevest na jinou pobocku znamena zmenun cisla konta a zarizeni vseho znova. Tak kde si ted s rozumem ? v prde......
0/0
27.2.2002 11:01

Karel 7

Re: Re: stupidita!
Bacha na něj je to převlečený tiskový mluvčí !!!!!!!!
0/0
27.2.2002 11:02

Renata Zakálová

to už není banka ale úřad
Nechat jen 2 hodiny týdně po pracovní době většiny lidí, ať mi neříkaj, že tam tou dobou nebudou čekací doby delší. K přepážkám chodím sice minimálně, ale odpoledne je tam vždycky víc lidí a čeká se dýl. Je to lumpárna.
0/0
27.2.2002 10:08

klient

Re: to už není banka ale úřad
Dobrá rada nad zlato.Poříď si platební kartu a službu SPOROTEL babo.Ale to ti ještě nikdo neřekl a číst mimo BLESKU se ti nic jiného nechce.
0/0
27.2.2002 10:23

Jitka

Re: Re: to už není banka ale úřad
 A co takhle změnit banku? Já už jsem to udělala před rokem k plné spokojenosti
0/0
27.2.2002 10:38

Kamil

Re: Re: to už není banka ale úřad
Tento ton bych nevolil, ale je pravda, ze s kartou a sluzbou Servis 24 (drive Sporotel) me na pobocce jiz minimalne 6 mesicu nevideli.
0/0
27.2.2002 10:54

vakus

fuj
Mám pocit, že spořitelna tu není pro klienty, ale naopak.Asi si budu muset brát na vybrání či vklad peněz dovolenou.Už tak čeká člověk někdy i hodinu a víc,než přijde na řadu.Ted to je nové: než přijdu na řadu, tak zavřou. Bravo, bravo, chápete tržní ekonomiku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
27.2.2002 10:08

klient

Re: fuj
Spořitelna je tu pro klienty,kteří myslí a ne staromódní už léta přetrváiící steotyp,známy jako čekání ve frontě na všechno.Jestli jšeš toho přesvědčení jako píšeš, čekej dál a budeš čekat čím dál tím víc a platit za přepážkové služby čím dál tím víc. Když už budeš čekat tu frontu,vem si do ruky reklamní materiály spořitelny a pokud ještě umíš číst,přečti si co je nového u ČS a jaké nové a výhodné možnosti tato banka nabízí, ovšem pro gramotné lidi.
0/0
27.2.2002 10:20

JenTak

CS .... clovek se nestaci divit....
No asi budu muset zmenit banku ... rozhodne si nemohu brat volno na operace v bance ( kde clovek ztvrdne minimalne na 3/4 hodiny )... a pres poledne budou mit zavreno ....gratuluji panove, opravdu vychazite zakaznikum vstric... Vase JenTak
0/0
27.2.2002 10:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.