Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škodě ubývají domácí zákazníci

Když Češi v poslední době kupují nové auto, stále častěji sáhnou po zahraniční značce. Mladoboleslavská Škoda, která v poslední době vstoupila do jednoho z nejsvízelnějších období ve své novodobé historii, nestačí s dovozci držet krok. Stále si drží polovinu trhu, ale její podíl na něm i odbyt pozvolna klesají. Podle čísel za leden a únor Škoda v Česku prodala o pětinu méně aut než za stejné období před rokem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr I

Jděte do Peugeota 307
V tomto roce jsem před koupí nového auto porovnával mezi Škodou Fabie Combi, Škodou Octávií, Fiatem a Peugeotem 307. Ve všech porovnání (cena, místo na předních a zadních sedadlech, kufr, motor, služby, vzhled) vyšlo, že právě 307 jako auto roku vychází nejlépe. Dva týdny se již vozím v nové 307 a je super. Jezdím delší cesty a především ve 4 osobách. Vzadu je místo daleko větší než u Octávie, která je v této třídě svojí délkou lídrem.  Kufr má 307 větší než VW GOLF 4 a stejný jako Fabie sedan. Nechte se svést v nové 307. 
0/0
24.4.2002 14:21

nikimi

Tak nevim...
Precetl jsem si jen 2 stranky prispevku, ale nikde jsem nezahlidl zminku, ze podstatna cast komponentu pro vyrobu Skodovek je dneska z EU a podobne, tak si myslim, ze na silici korune Skodovka zase netrati tolik, kolik se nam snazi nabulikovat....
0/0
22.4.2002 21:44

0/0
22.4.2002 21:42

adfa

A ještě se diví
Jednou v novinách vyšel článek, v němž se někdo "vyšší" ze Škodovky vyjádřil v tom smyslu, že škoda nemá být levné auto a že se chtějí orientovat na export hlavně do EU. Tak ať se nediví že lidé jdou ke konkurenci-již levnější.
0/0
5.4.2002 11:32

pudlik

2 auta jako národní zábava
tak s podivením i s pobavením konstatuji, kolik přispívatelů má dokonce na 2 auta. Vypadá to jako národní zábava, 1 auto pro víkendy, 1 auto pro manžela podnikatele, 1 auto pro manželku na nákupy a do práce, 1 auto pro syna, 1 auto pro dceru,atd.atd............
0/0
4.4.2002 10:07

Krutas

Skoda zakazniku...
Skode ubyvaji domaci zakaznici, na kazdem rohu cizi Supermaket, nebo vytunelovana Ceska firma, ty nevytunelovane vyrabi "CZECH SMEJD" mraky bazaru s vyseplanymi sumkami z cele Evropy (pokud ne sveta), nikdo nechce makat, koruna jde nahoru atd. VY SE TAM OPRAVDU BRZO BUDETE  MIT JAKO V RAJI Och  jak Vam zavidim 
0/0
29.3.2002 0:28

ed11

Re: Skoda zakazniku...
A co na to lékař?
0/0
22.4.2002 16:21

David Vit

Škoda=mizerná kvalita, nikdy více
Podle mých zkušeností se značkou Škoda se kvalita moc nezlepšila.Měl jsem 3 roky Octavii (model 1999), již po 20.000 km všechno skřípalo a vrzalo,plasty byly šílené opracováním, pořád praskaly žárovky a neseděly kontakty, samovolně se za jízdy zavíral a otvíral centrál....
Když k tomu přidám zastaralé motory, případně nové motory se špatnými parametry a úplně uvalenou cenu u Fabie Combi, Fabie Sedan a všech levnějších modelů Octavie ve srovnání s nejdražšími modely Octavie, tak si myslím, že dnes si může koupit Škodovku pouze velký patriot a nebo člověk, který nezná jinou značku auta.
0/0
27.3.2002 12:58

Hans

Cena auta
Při českých platech na úrovni černochů v rodhesii je škodovka příšerně předražená zvláště když porovnáme ceny západních značek o to více je to zřetelné. Stačí snížit marži a půjdou škodovky na dračku.
0/0
27.3.2002 12:18

Sketch

Re: Cena auta
Ba, ba, svata pravda.
0/0
27.3.2002 13:25

adfa

Re: Cena auta
Že je výrobní cena 1/3  konečné- na tím by se měl někdo zamyslet
0/0
5.4.2002 11:34

tom

Přístup
Škodovka má problémy-v přístupu k zákazníkům.Mám Oktávku a manželka Toyotu Yaris.Když jdu do servisu já,připadám, si jako obtížný hmyz-a to Oktávka stála bezmála 700 000,-Kč.Prostě nutné zlo .V Toyotě nám toho "Jarouše" i umyjou a vyčistí a navoňají,já dostanu kafe-prostě jako zákazník.Třeba má podobnou zkušenost i někdo jiný.Dle mne Škoda těží z minulosti,a to je špatné.Ale auta dělá dobré,nemusí se mi přece všechno líbit.Máme snad všichni stejný vkus? Xara Picasso se zase nelíbí mně ale nebudu nadávat někomu,že si jí koupil.To je omezenost!
0/0
27.3.2002 12:14

Pavel

Fabia
Po Felicii Combi jsem si koupil Fabii Combi. Pro mě je to perfektní auto. Neměnil bych, možná i proto, že jsme rodina menšího vzrůstu. Ještě se nestalo, že by jsme se tam nevešli při cestě na dovolenou. U nás v hospodě když se sejdou tři chlapi, tak se žádní dva nedohodnou co nejlepší. Souhlasím, že cenou již má Fabia konkurenty.
0/0
27.3.2002 11:49

gof

Co si tak asi ze škodovek můžu koupit ?
Jsme mladá rodina, 2 děti, manželka na MD. Máme průměrný příjem. Auto na leasing bychom normálně utáhli. A co za škodovku si koupit ? Fabiu ? - je malinká a drahá. Fabia kombik je předražená jako hrom. Octaviu ? S tím prostorem na zadních sedadlech ? To jako bych si koupil sportovní kabriolet. Vzádu místa tak akorát na tašku. Ale sedět tam dospělej chlap dýl než hodinu - to je teda utrpení. A superb - no to je teda mimo moje možnosti. Zkrátka je fakt, že náhrada za Felicii chybí. A je taky pravda, že zahraniční automobilky za stejný peníze nabízejí v základu mnohem víc. Jenže to je bohužel obecná filozofie VW - v základu nic a všechno za příplatky.
0/0
27.3.2002 11:48

George

Pro mě je při koupi autam rozhodující poskytnutá délka záruky a proto jezdím na japoncích a nemám žádný problém. Auto kupuji cca co 3 roky a tak mám Toyota a Nissan a jsem velmi spokojen s kvalitou a spolehlivostí. Až mi škoda nabídne za stejné peníze stejnou kvalitu a tak ochotný servis za rozumné peníze tak budu klidně jezdit na Škodovce.
0/0
27.3.2002 11:27

laser

Proč bych mel kupovat Škodu?
Presne tak.Kdyz pro skodovku tvori cesky trh jen 20 % jeji produkce a tudiz cechy bere jako bokovku,tak proc si nevybrat za stejny prachy auto lepsi s lepsi vybavou v zakladu.
0/0
27.3.2002 11:22

dan

Nedotazeny modely
Planuju obmenu auta a rad bych si koupil skodovku - proc nemit cesky auto? Akoratze fabie je mala a draha, to nechci; zvlast, kdyz chci vozit 2 kola a ten kombik je hodne drahej. Oktavku bych klidne vzal, ale obcas vezu nekoho na zadnich sedackach a to je zkratka porod tam sedet. A i ty predni nejsou nic moc - a to nemluvim o cene, opet zvlast u kombiku. Asi pudu do Forda.
0/0
27.3.2002 11:03

Jouda

DEBILNÍ PRODEJNÍ POLITIKA
ŠKODA DĚLÁ PODSTATNOU CHYBU! v základním provedení je tam jen motor a sedadla, vše bez elektroniky a na kličky. Pokud se chce člověk dobrat trošku normálně vybaveného auta musí doobjednat padesát položek. Já jsem na to nervy neměl a koupil jsem si raděj nový Peugeot , kde byly všechny ptákoviny včetně klimatizace už v základu, přiobjednal jsem jen příčný nosič (podélné tam byly!) Nevyrábět "normálně!" vybavené auto jako standart, to je v dnešní době ta nejdebilnější politika! Proto a´t jdou klidně do krachu, nikdo rozumný si nebude vybírat z kilového katalogu výbavy, nehledě na to, že třeba ženě spousta položek neřekne totálně nic!!
0/0
27.3.2002 10:55

Martin Reiser

Re: DEBILNÍ PRODEJNÍ POLITIKA
pane vy jste asi bohatsi nez ja. Pro mne je naopak lepsi mene vybaveny vuz - mam 2 male deti a zenu na MD. K cemu je mi napr. servo u drahe Fabie - mne rizeni nedela problemy. Pro mne by byla Felda Combi akorat. Ale Oktavky by asi vyssi standard mit mely. Ale myslim, ze problem je spise s temi Fabiemi.
0/0
27.3.2002 11:29

Kamil

Škoda
Měl jsem vždycky škodovku 125, Favorita, Felicii a ted Octavii vsoučasnosti řeším jení výměnu ač sem byl vždy zastancem "českého" zboží tak se teď čím dál víc přikláním k jiné značce P307. No ještě uvidíme.
0/0
27.3.2002 10:51

Black

A co takhle trocha narodni hrdosti
Chtel jsem napsat sahodlouhy clanek o tom jak by bylo dobre, kdyby lide u nas kupavali nase auta, a kdyby si uvedomovali , ze ti tak trochu pomahaji i sami sobe, ale ono to asi nema cenu, protoze v tomto narode se clovek tezko muze dovolavat nejake narodni hrdosti, ci necemu podobnemu :-(( Ale alespon jednu poznamku si neodpustim... Chapete nekdo proc vlada kupuje A8 za pekny prachy, kdyz muze mit dvakrat tolik Supperbu??? Ja ne... Meli by jezdit v nasich autech a reprezentovat tak nas stat... Na druhou stranu reprezentuji koncern, takze je to vlastne v pohode.. ono to vyjde stejne asi nastejno...
No nic tenhle prispevek se asi moc netyka tematu,a le alespon jsem si trochu ulevil po rannim precteni novin... :-)
0/0
27.3.2002 10:23

Sketch

Re: A co takhle trocha narodni hrdosti
Proc Audi? Protoze dealer Audi, ktery vozy dodaval je svagr jednoho z papalasu co vedli vyberove rizeni ... Easy ne?
0/0
27.3.2002 10:35

Kevson

Re: A co takhle trocha narodni hrdosti
Sorry, ale tohle není o národní hrdosti, ale spíše o tom, jestli na to máš. Já otevřeně říkám, že na Fabii nemám a proto si musím koupit něco levnějšího. Ale Škoda na tom s tou národní hrdostí asi nebude až tak dobře, protože na český trh trochu zapomněla.
0/0
27.3.2002 10:44

Vladimir

Re: A co takhle trocha narodni hrdosti
ceske auto si klidne koupim. uz jedno mam. ale ne za kazdou cenu.
0/0
27.3.2002 10:46

Dalibor

Re: A co takhle trocha narodni hrdosti
Ja mel Felicii 5 let, pak jsem si koupil druhou tu mam uz rok a pul. Ted jsem potreboval druhe auto (Feldu ma zena do mesta), ale nekoupil jsem si uz Skodovku. Koupil jsme si Omegu. Ptate se proc? Protoze za tu cenu co prodavaji Superb si koupim auto vyssi kvality. Je mi lito ze se nedela Felicie II generace. To by byl od Skody dobry tah. Kdyz si vlada nekoupi ceksa auta, tak kdo ma jit prikladem. Kdyby nemecka vlada jezdila ve francouzskych autech, tak je priste nikdo ani nezvoli. A francouzka vlada v nemeckych tak je to same v blede modrem. Ja ziju uz delsi dobu ve dvou statech CR a Nemecko, ale porad jsem jezdil skodovkou, ale proste me to prestalo bavit. Servis a cena nahradnich dilu se jiz velmi priblizila ostatnim znackam, ale to neni vse.
0/0
27.3.2002 10:57

Root

Re: A co takhle trocha narodni hrdosti
Uz jsem mel ctyri skodovky. Prvni z nich byla 120ka v poslednim tazeni a zkusenosti s ni byly katastrofalni (furt tomu neco bylo). Posledni z nich byla nadherna Octavie v maximalni vybave vcetne kuze a dreva a zkusenosti s ni byly taky katastrofalni (ukradli mi ji). Ja bych si ceske auto koupil, ale skodovku uz nikdy - a druhy cesky vyrobce aut uz osobaky nedela (Tatra). Ostatne, dnesni skodovky uz ani nejsou ceska auta a nez Volkswagen, to radsi cokoli jineho.
0/0
27.3.2002 12:42

Anonym

Re: A co takhle trocha narodni hrdosti
JE NA CO BÝT HRDÝ?
0/0
27.3.2002 13:41

briza

Re: A co takhle trocha narodni hrdosti
Jo tak to jsem mel kdyz jsem v roce 97 kupoval auto. A presla me diky naprosto neserioznimu jednani dealeru Skody. Tehdy byla po Octaviich jeste znacna poptavka a muselo se na ne cekat. No a dealeri se podle toho chovali ... kecy, vymluvy, ztrata pameti - jeden zakaznik zadny zakaznik, zajemncu mame dost. Tak jsem nakonec koupil Primeru, byla sice o neco drazsi, ale pro 4 dospele lidi (a ne pro 2 jako Octavie) a zatim bez problemu. Uvazuji, ze bych za rok koupil nove auto a prvni kandidat je novy model Primery (Slyseli jste uz o nejakem novem modelu Octavie? Ja ne). Jo takhle se ztraci zakaznici "s narodni hrdosti".
0/0
27.3.2002 13:54

Red Berry

Re: A co takhle trocha narodni hrdosti
Tak takhle jsem premyslela pred dvema lety, kdyz jsem si koupila Oktavku 1.9 TDi. Co se tyce auta samotneho, tak jsem byla opravdu spokojena - prumerna spotreba 5.5 l, v porovnani s ostatnima znackama relativne levny servis i nahradni dily.. i pri delsich cestach do zahranici opravdu pohodlne. ALE.. po tom, co mi ji s eleganci asi tak 6x nekdo vykradl, si ji nakonec vzali i pres veskere zabezpeceni celou. Skodovku jsem si uz nekoupila, protoze znovu riskovat, ze rano prijdu k prazdnemu mistu na parkovisti, to uz nechci. Jasne, auta cizich znacek se taky kradou, ale Skoda v tomhle s prehledem vede.
0/0
29.3.2002 12:34

Honza, Žižkov

Fabia - nehezká?
Možná není nejkrásnejší, ale ukažte mi jiný auto, který má takový jízdní vlastnosti... Je těžká jako prase, ale na výkonu to vůbec není znát. Zkoušeli jste třeba rozebrat dveře? To je práce! Lepší než u VW. Ty odčalouněný dveře jeden člověk skoro neuzvedne... Škodovka je prostě dobrá, nemůže ty auta prodávat pod cenou.
0/0
27.3.2002 10:11

laser

USA
Absolutne suhlasim s vetsinou lidi kteri odsoudili toho blbecka,co dela nekde pokojskou v Tenesee na cerno a ted tady bude vychvalovat americky auta. Sam sem v USA byl,a kdyz jsem se ptal Amiku jaky auto povazujou za symbol uspechu,tak vetsina z nich jmenoval BMW nebo Mercedes.To je pro ne neco.Na druhou stranu zase nemuzeme odsuzovat jejich auta.Amici zijou naprosto jinym zivotnim stylem a tudiz pouzivaji jina auta.Sam bych si vybral manual,ale amici sou proste lini a pohodlni,tak jezdej v automatech-davaj proste prednost pohodli a za to bych je kvuli nakymu kretenovi neodsuzoval.
0/0
27.3.2002 10:02

Bevi

Skodovka se proste meni
Uvedomte si, ze asi jenom 25% produkce je urceno pro cesky trh a toto cislo se porad snizuje. Jediny kdo nadava na Fabie jsou Cesi. Uvedomte si, ze casy Felicii jsou pryc. Filozofii Skodovky neni vyrabet nejlevnejsi auta na ceskem trhu. Ona dava u Fabie nejlepsi pomer cena/uzitek. Nenadarmo se o ni rika ze je to maly mercedes. Casy, kdy skodovka stala i s dalsi vybavou kolem 250 k jsou pryc. To ze na ni uz prumerny cesky clovek nema to je druha vec. Ale za spickove auto musim chtit taky nejaky peniz. Uvedomte si, ze Fabie je plne srovnatelna s konkurenci a na vice mistech ji porazi na cele care. Kdyz chci levne auto koupim si Ladu. Za kvalitu se proste musi platit. Skodovka se meni a asi uz nebude chrlit auta ,ktere jsou sice levne ale ponekud pozadu za konkurenci. Je mi lito, ze je spousta lidi kteri si chteji koupit skodovku a nemaji proste na to a proto se musi podivat nekam jinam. Synonymum Skodovka - nejlevnejsi auto je proste pryc. Skodovka se stala plnohodnotnym svetovym vyrobcem automobilu.
 
0/0
27.3.2002 9:53

laser

Re: Skodovka se proste meni
To mas sice pravdu,ale pak si nemuzou stezovat,ze klesa jejich podil na trhu v CR.Radsi si vyberu auto 2 roky stary o tridu vys nez je Fabia a za stejnou nebo nizsi cenu.A navic plati ze VW neustale cpe do Skodovek svoje stare vybehove motory.Podle meho nazoru je Fabia totalne predrazena na to co predvadi na silnici.
0/0
27.3.2002 10:25

Sketch

Re: Skodovka se proste meni
Souhlasim, ze si Skoda snazi vybudovat novy image a ze jeji vozy uz nikdy nebudou stat tolik co driv. Kvalita vozu je uz vyssi nez u konkurence, ale znacka a duvera zakazniku se vsak buduje dlouha leta. Podivej kolik magoru jeste dnes rika "Skoda ma pekace a Skodu nikdy" coz se pri dnesni kvalite produkce u Skody rozhodne nezaklada napravde. Skoda vsak jiz dnes nasazuje cenu vyssi nez konkurence a pomer vykon/cena zacina byt taktez horsi a to neni dobre. Krasny priklad je fabka ma jenom jeden dobre motor TDI (OK, mozna jeste 1,4 16v) cena je vsak temer 500,000,- a to nema ani ABS (nejsem si jist). Mam 2 skodovky, za rok budu kupovat nove auto max do 750,000,- Skoda mi vsak dnes moc vyhodna neprijde a asi se porozhlednu po jinem vyrobci (ac nerad)
0/0
27.3.2002 10:32

Martin Reiser

Re: Skodovka se proste meni
Fabie neni spatny vuz, co do jizdnich vlastnosti, ale s nazorem pomer vykon cena nemohu souhlasit. Na rozdil od feldy v citateli toho tolik nepribylo - ma servo, lip sedi ale ne zas o tolik, je tam - i v kombiku mene mista nez ve felde, ve jmenovateli ale pribylo 40 tisic. Pokud vam jde o pomer v/c, tak treba nejaky ten peugot 2xx nebo 3xx je na tom asi lepe
0/0
27.3.2002 11:40

Poseidon

Re: Skodovka se proste meni
To je snad vtip, ne? ale dost špatnej,,,
0/0
2.4.2002 21:37

Zdeněk

Tank či auto?
Nikdy jsem Fabií nejel, takže ji nemohu posoudit ani po stránce jízdních vlastností ani konfortu, ale co se týče vizáže tak se domnívám, že je to nejhezčí tančík nebo nejškaredější auto, které brány škodovky kdy opustilo.
0/0
27.3.2002 9:52

Black

Re: Tank či auto?
No jo tot otazka vkusu... V kazdem pripade se tim prvne zkus projet, pak se projed v Peugeotu 206, a pak treba v Cliu... Mel jsem moznost se svest ve vsech techto autech a musim rici , ze Fabia z toho vysla nejlepe...At uz co se tyce jizdnich vlastnosti, tak i komfortu...A to dokonce i na zadnich sedadle...
0/0
27.3.2002 10:14

Sketch

Rekapitulace
Z nize uvedeny prispevku je zrejme, ze pro prumerneho ceskeho zakazika nemuze Skoda nabidnout zadny model. Bohuzel vsak v dnesni dobe nenabizi zadnou vyhodu ani pro finance zdatnejsiho zakaznika. Jsem majitelem Felicie(auto zeny) a Octavky TDI s obema vozy jsem spokojen a v dobe kdy jsem auta kupoval to byla v porovnani s konkurenci vyhodna koupe. Dnes je vsak situace jina. Male mestske auto Felici nahradia Fabia, ktera se v rozumne vybave pohybuje kolem 400,000,- a v teto kategorii bych se priklonil spis k Peugeotu 206/307. Octavka TDI zdrazila za rok o vic jak 30,000,- a paklize si vyberete kombika 6kvalt cena je skoro 800,000,- a to bych asi dal prednost Passatu a Superb? Audi A6 s TDI/96 stoji cca.33,000,- Euro. V kategorii Superba je predevsim o prestiz a zvuk znacky Skoda se zatim se znackou Audi srovnavat neda. Paklize importeri nebudou zdimat zakazniky jako to delaji dnes a upravi cenu dle realneho kurzu a po vstupu do EU odectou i clo ....... Skoda bude mit naramne problemy. Ackoliv mam Skodu docela rad musim konstatovat, ze bez zmeny cenove politiky ji na ceskem trhu psenka nepokvete...
0/0
27.3.2002 9:50

tralaláček

Re: Rekapitulace
Souhlas - Mám Octavii TDI a jsem s ní spokojenej, na druhou stranu proč nevyzkoušet i jiný značky, když jich je teď na trhu tolik. Takže až doplatím leasing, tak se poohlídnu po něčem jiným. Škodovka, ale nejen ona má prostě víc konkurentů než dřív, takže se není čemu divit. Passat je jen jeden z mnoha, kteří můžou konkurovat stejnou výbavou za podobnou cenu a Superb se mi zdá už moc předražený. Stačí se podívat na nějaký internetový server o autech a srovnat to podle ceny a výbavy  - hned je z čeho vybírat :-)
0/0
27.3.2002 10:46

Root

Re: Re: Rekapitulace
Jsem zvedavej, jestli si koupis znovu Octavii TDI, az ti ji slohnou.
0/0
27.3.2002 12:49

tralaláček

Re: Re: Re: Rekapitulace
Nějak jsem nepochopil, co jsi tím chtěl říct :-(
0/0
27.3.2002 13:29

M. Procházka

Už je to tok
 Bohužel vetšina evropských automobilek včetně škodovky z ohledem na kupní sílu bývalého "východního bloku" neumí, nebo nechce umět vyrobit auto podle kriterií těchto zákazníků : 1. cena, 2. životnost, 3. užitkovost (prostor, dostupnost servisu, nízká pojistka, atd.) 4. spotřeba ( průměrný český řidič toho moc nenajezdí). Potom následuje vše ostatní jako jsou jízdní vlastnosti, vzhled, klimatizace, erbegy,ABS atd... Pokud se kupní síla průměrného občana nezmění, těžko se změní pohled obyčejného českého člověka na taková auta jako FABIA. A co takhle vyrobit konečně auto na zemní plyn ??
 
0/0
27.3.2002 9:42

M. Procházka

Většina evropských automobilek
0/0
27.3.2002 9:31

Stan

Fabia se prodtě nepovedla
Jezím hodně felicií a dost jsem toho najel i s fabií. Lidé ze škodovky by si měli přiznat že fabia se jim nepovedla. Lidé si ji kupují snad jenom proto, že kupují škodu ze setrvačnost. S přihlédnutím ke kvalitě je to již drahé auto. Působí nemotorně, není přílíš pohodlná. Ne náhodou jí ubírají zákazníky francouzská auta. Tedy auta tradičně elegantní a pohodlná.
0/0
27.3.2002 9:06

Inspektor Clouseau

Re: Fabia se nepovedla?
Nesouhlasím. Felicie byla proti Fabii podstatně méně ovladatelná. V zatáčkách se povážlivě nakláněla, a když jsem ji chtěl rozjet, jako bych jel s tankem. Navíc jsem díky nízko posazenému sedadlu přes palubku téměř neviděl. Příšerný volant, nepřesné řažení. Oproti tomu je Fabie přesná jak motokára. Možná působí nemotorně, ale jen opticky díky robustním tvarům. Fabie je velmi povedené auto, právem ji Britové a jiné země volili jako nejlepší malé auto.
0/0
27.3.2002 9:33

Mirek

Re: Fabia se prodtě nepovedla
Často čtu chaty automobilistů, třeba v Německu. Mezi námi a nimi je velký rozdíl, váži si svých výrobků a pyšni se jimi. To plati o Němcich, ale třeba i o Francouzích. U nás si každý si mysli, že by měl předvést svůj světový rozhled a že co je cizí, je lepši. Je to taková tuzexová obdivná nálada, ta se pořád dědi a lidé si tak spokojeně kálí do vlastniho hnízda. Byl jsem v cizině, vím o čem mluvím. 
Chtěl bych teď jen dodat, ze mám fabii a jsem s ni velmi spokojen. Sedi na silnici, jede jako drak a nespotřebuje moc. Různé výroky o ní v tisku apod. jsou pusté bludy vypouštěné takyodborníky. Přál bych vám vidět srovnávací testy v cizím odborném tisku (N, GB).  V lete treba z Karlových Var do Praha jedu svizne za 5,1l/100km, Salcburg- Praha po horskych silnicích i po dálnici a státovce loni v létě 5,8l/100km. Obě cesty ve dvou lidech.
 
 
0/0
27.3.2002 12:24

tomas holek

Re: Fabia se prodtě nepovedla
Fabia je VELICE POVEDENE auto. Je to, ale bohuzel pro nase lidi, jinak trida nez Felicie. Kvalitou i cenou.
0/0
27.3.2002 21:47

Franta

Podil trhu
Vcerejsi zpravodajstvi NBC: koncerny s nejvetsim narustem prodeje na globalnich trzich Toyota, Peugeot a BMW, koncerny s nejvetsi ztratou prodeje na globalnich trzich GM, Ford a Volkswagen. Skodovka by nemela nadavat na korunu a domaci zakazniky, ale na poliktiku koncernu, tam je zakopanej pes.
0/0
27.3.2002 9:01

Martin Reiser

Chceme pokračovatele Felicie a Felicie Combi !
Možná vypadám jako blázen, ale dopisoval jsem si e-mailem s oddělením pro zákazníky Škody. Na mojí otázku, proč nenahradili něčím Felicii mi napsali, že Fabia sice nemá nahradit Felicii (jak tvrdili v roce 2000), ale Felicie nebude pokračovat a že si mám koupit Fabii, že je za tu cenu super . A teď to je vidět. Místa je tam jak v hodinách-méně než ve Feldě. Ten motor není nejak viditelně lepší, ale přechodem na 14ku se podstatně zvedlo povinné ručení. Cena - no comment.
A vidíte - už je tu Fabia fresh edition - a musí s cenou dolů.
Jen tak dál. A když udělají pokračovatele Felicia Combi, tak si ho koupím (tedy za cenu co stála Felda Combi).
0/0
27.3.2002 8:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.