Diskuze

Siemens postavil rozbitou železnici za miliony

Jedna z nejzvláštnějších investic v historii německého Siemensu má hodnotu v přepočtu skoro půl miliardy korun. Strojírenský koncern za tyto peníze postavil testovací železniční okruh, který simuloval chátrající železnice provozované svými britskými odběrateli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Daňový soumar

26. 4. 2002 15:13
Železnice - kouzlo minulých století
Jo to byly časy, když jezdily vlaky. Když se tam člověk narval, hned ho polili pivem, pak si stoupnul do louže sraček z hajzlíku, kolem věčně lezli spocení Cikáni, slabší jedinci omdlívali, z okna šplouchalo co chvíli nejaký blití, cestující se opalovali na mezích... Nevíte, je to ještě někde???
0 0
možnosti

vacslav

26. 4. 2002 13:58
nemuseli stavet
nemuseli nic stavet, mohli testovat u nas.
0 0
možnosti

Viados

26. 4. 2002 13:36
Siemens vi co dela
Treba i takova trat Offenbach-Rodgau blizko Frankfurtu nad Mohanem potrebuje nove vozy jako sul. Koleje pritom pripominaji rozbourene more. No a CD a ZSR budou take dobry odbratel. Necim se soucasne, nekdy az 50 let stare vozy (rada 830 alias M262, i kdyz ty jsou nadprumerne spolehlive), budou muset nahradil. Pritom CKD je v pr*eli, Studenka osobni vozy uz nedela ...
0 0
možnosti

oooooooooooooooo

26. 4. 2002 13:40
Re: Siemens vi co dela
Studenka nedělá, ale dělá ČKD Lokomotivka Ostrava a té se daří docela dobře - má kontrakt na 20 motorových vozů do Finska a podobné vozy se budou vyrábět do Itálie.
0 0
možnosti

oooooooooooooooo

26. 4. 2002 13:27
ČD - PŘEPLNĚNÁ ZAMĚSTNANCI
Řešení situace v ČD:
1. Vyházet neschopný management
2. Přijmout zkušené vedení
3. Za cenu stávek propustit 40 % zaměstnanců, jsou tam zbyteční - především administrativní pracovníci. Hodně malých venkovských stanic lze automatizovat. Jízdenky lze prodávat ve vlaku (viz soukromá dráha v Desné!!!)
4. Želežničářské odbory zlomit třeba nasazením armády do lokomotiv a na nádraží!
5. Prošetřit veškeré ztráty (i nezaviněné úmylsně) a vést k odpovědnosti příslušný management.
 
 
0 0
možnosti

ČD

26. 4. 2002 15:53
Re: ČD - PŘEPLNĚNÁ ZAMĚSTNANCI
Naprosto souhlasím. Proč by měli daňoví poplatníci hradit ztráty ČD z osobní dopravy. A soudruh Dušek ještě vyhrožuje, že železničniční odbory potáhnou napříč republikou. Snížit stavy a odprodat nepotřebný majetek (viz. Nákladové nádraží Žižkov).
0 0
možnosti

admiral Atvar

26. 4. 2002 13:03
ODS skodi
ze ODS ma zaporny vztah k draze jako celku je nabiledni a jestli vyhraji se udusime zplodinami z aut ! pryc s auty ! nicme je ! rozbijejme ty dablovy krabice !
0 0
možnosti

Milan

26. 4. 2002 12:02
Pěkné nadělení
Stejný bordel na českých drahách nás čeká když ODS vyhraje volby. Přitom dotace do Britských privatizovaných drah jdou do stovek miliard liber a jsou větší než dříve dotace do státních drah. Neměli by jsme se poučit a nebo jde jen některým lidem o rozkradení lukrativního majetku ČD, tedy tunel.
0 0
možnosti

TGL

26. 4. 2002 12:10
Re: Pěkné nadělení
idiote
0 0
možnosti

Klára

26. 4. 2002 11:57
Kdeze jsou ti frustrovani cestujici?
Maji daleko lepsi vlaky, ktere mene hrkaji, jezdi rychle, maji vcicero dveri ve vagonech, coz urychli nastup.
Nikdy jsem tam nezazila zpozdeni, spinu. Pruvodci jsou vstricni a informovani. Sluzby bezi.
Frustrovani cestujici? Ti nestoji  na nastupisti britskych drah, ale drah ceskych, kterym se stava, ze zustanou na nekolik hodin stat v poli, na nekterych tratich je diky opravam NEKOLIK LET permanentne zpozdeni.
Ovce tam behaji po kopcich mezi ohradama, a nemaji s nima problemy ani lokalni autobusy, ktere jezdi po hrbolatych vicemene soukromych cestach, natoz aby se ovce pasly na trati.
Pekne lzivej komentar!
0 0
možnosti

Deutsche zeitung

26. 4. 2002 13:52
Re: Kdeze jsou ti frustrovani cestujici?
No to je lzivy komentar, protoze tohle jsou nemecke noviny a ty se jak znamo snazi ukazat v tom nejlepsim svetle firmu Siemens (urcite diky zasluham tehle firmy za druhe svetove valky) a ty spinave a umounene brity musi co nejvice pospinit, protoze jsou to proste Ti hnusni Briti....
0 0
možnosti

Klára

26. 4. 2002 11:55
Stav zeleznic v UK je mnohem lepsi nez u nas
Maji daleko lepsi vlaky, ktere mene hrkaji, jezdi rychle, maji vcicero dveri ve vagonech, coz urychli nastup.
Nikdy jsem tam nezazila zpozdeni, spinu. Pruvodci jsou vstricni a informovani. Sluzby bezi.
Frustrovani cestujici? Ti nestoji  na nastupisti britskych drah, ale drah ceskych, kterym se stava, ze zustanou na nekolik hodin stat v poli, na nekterych tratich je diky opravam NEKOLIK LET permanentne zpozdeni.
Ovce tam behaji po kopcich mezi ohradama, a nemaji s nima problemy ani lokalni autobusy, ktere jezdi po hrbolatych vicemene soukromych cestach, natoz aby se ovce pasly na trati.
Pekne lzivej komentar!
0 0
možnosti

Martina

26. 4. 2002 13:10
Re: Stav zeleznic v UK je mnohem lepsi nez u nas
Promin, ale dovol mi s tebou nesouhlasit, ale Siemens to udelal moc dobre. Ja osobne kazdy den dojizdim do Londyna do prace z jihu Anglie a o frustrovanyvh cestujicich vim svoje. Za poslednich deset dnu (jezdim i ores vikend) vlak prijel na cas jenom jednou a to byla nedele vecer. Vlaky jsou rano ve spicce tak natriskany, ze o pohodli se neda mluvit a pruvodci radsi ani nechodi, protoze proste neprojdou. Vic dveri ve vagone tady znamena, ze ve vlacich vyrobenych snad v roce 1945, jsou dvere u kazdeho druheho sedadla, takze kdyz prsi a je zima - coz je opravdu casto - tak nastupujici a vystupujici se ti rvou pres nohy a tasky, prsi na teba a priserne tahne. Pri prestupu na metro neni o moc lepsi - kdyz se ti podari nasednou, rekneme lepe, narvat se do metra, tak je to az osmy nebo devaty vlak. I kravy maji vetsi komfort pri prevozu, jak bylo receno minuly tyden ce zpravach. Jako turista mozna, ale ja uz dojizdim dva a pul roku - a davam Britskym draham   
0 0
možnosti