Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spořitelna krátí otevírací hodiny

Česká spořitelna se rozhodla přivřít dveře svým klientům. Od června naostro spouští projekt, který dosud jen testovala: zkrátí otevírací hodiny na pobočkách o hodinu denně. Po předchozím zvýšení poplatků za služby na přepážce tak banka dál tlačí na to, aby klienti chodili na pobočky jen v nejnutnějších případech a místo toho používali platební karty, telefon nebo internet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Herna

Spořitelna krátí otevírací hodiny
   Je to poněkud zajímavý přístup k zákazníkům.I když většinou nepotřebuji tam chodit,
občas je třeba změnit příkaz např.nájemné.A ne vždy i když mám střídavou pracovní dobu mi vyhovuje doba na kterou to zkrátili.Jsou i klienti,kteří mají normální pracovní dobu a ti se tam nedostanou ani na zrušení účtu.Spořitelna měla udělat u svých klientů průzkum jaká pra- covní doba jim vyhovuje.Tento přístup je poněkud zvláštní.Je vidět,že nový majitel Rakouská spořitelna vůbec nemá tušení jak co v České republice funguje.Neví od kdy do kdy se zde pracuje a,že už neplatí,že se dělá od šesti do 14.30 hod.jak zavedl císař pán.Ale i kdyby se tak pracovalo,když spořitelna zavírá ve tři nestihnete, kdybyste dělali co chcete.   
0/0
6.6.2002 23:54

jan

Banka pro život...
který ovšem nesmí trvat dlouho
0/0
24.5.2002 13:23

L#

Fronty se presunou pred bankomaty
Skvele reseni! Takze fronty se od prepazek sporitelny presunou pred bankomaty, jednu vyhodu to ma, bankomat se s vama nehada jako ty baby na prepazkach. Jen tak dal!
0/0
20.5.2002 18:43

Petr I

Re: Fronty se presunou pred bankomaty
Zkus platit kartou v obchodech a vyřizovat jiné věci přes telefon?
0/0
6.6.2002 10:41

petr

Nevdek svetem vládne!
Poté co nase bajecne banky vyhazeli par stovek miliard okynky a do kanalu a co jsme jim to pekne zaplatili z nasich dani, zjistily, ze nas vlastne nepotrebuji. Takze se chovaji naprosto racionalne. Na sentiment v byznyse misto neni a naivkove patri do muzea. Dalsi naivkove je budou nadale sponzorovat at uz pres net ci telefon a budou se citit desne "in" a buhvijak moderne. Pokud by si to cele pak spocitali, vychazi jim ten slamnik nekolikanasobne levneji. Ale to nezni tak vznesene, ze? Vidite, jak se da vydelavat na lidske jesitnosti.
0/0
20.5.2002 16:25

Drozdak

Re: Nevdek svetem vládne!
Tady nejde o nejaky modni trend nebo byt "in", ale o pohodli.
Slamnik ma rozmery asi tak 200x80x15 cm. Zkus takovou potvoru vlacet po svete. Musis uznat, ze platebni karta, mobil a AK jsou veci mnohem mensi a snadno prenosne.
Sve penize mas vsude u sebe. Kdyz nekde vidis skvelou vec, tak si ji koupis. Nemusis si rikat:"Ja blbec, nechal jsem penize doma." Taky nemusis s kazdou platbou do banky a vyridis ji az mas cas a naladu.
A tech par korun co si banka necha, at ma. Ja nezchudnu.
Drozdak
 
0/0
20.5.2002 19:45

Martin

Tak do te spořky nechoďte!:-)
Možná mám na tento problém jiný úhel pohledu, protože jsem z Prahy, ale sporožiro jsem si zřídil na Smíchově, dělám na P2 a bydlím na P4. To znamená, že každá cesta do spořitelny je pro mě ztráta minimálně hodiny času jen na cestu v tramvaji. A jak to řeším?
Do spořitelny jezdím maximálně 2x ročně. Jen, když potřebuji vyzvednout kartu nebo nahrát mobilní bankovnictví nebo musím něco podepsat. Jinak tam nepotřebuji chodit. Vše řeším přes mobil nebo přes Sporotel (nyní Servis 24).
Myslel jsem, že ovládat účet přes telefon bude pro některé lidi problém, ale zjistil jsem, že Servis 24 už má i moje matka a 2 kolegyně z práce, všechny ve věku nad 50 let. Ovládání toho systému jim připadá jednoduché a pochvalují si, jak si i složenky zaplatí v klidu z domova telefonem...
Myslím, že není problém v tom, jaká je provozní doba poboček, není ani problém v přístupu na internet. Je to jen v ochotě lidí zjednodušit si život. A spořitelna mě funkčností svých služeb přímého bankovnictví skutečně mile překvapuje. Narozdíl od ČSOB jí například pořád funguje přístup přes mobily.
Ono je to možná pro plno lidí teď problém, protože dřív jednou týdně řekli v práci jdu do spořitelny a zároveň si udělali nákup, prošli obchody a vrátili se do práce po 3 hodinách. Teď jim možná šéf řekne: "Nejdeš, protože mají zavřeno, zařiď si to po telefonu!"
0/0
20.5.2002 12:11

Fredy

Re: Tak do te spořky nechoďte!:-)
Naprostý souhlas, lépe bych to nenapsal.
0/0
20.5.2002 15:18

Brblal

Re: Tak do te spořky nechoďte!:-)
Taky souhlasim. Ucet ovladam pres internet a do banky chodim jen vyjimecne. Myslim si ale, ze alespon jeden den v tydnu by mela byt otviraci doba min do 18 hod.
0/0
24.5.2002 13:26

cjv

Ach jaj...
Musim povedat ze s ceskymi bankami to je stale horsie a horsie - internetove bankovnictvo o nicom, ceny vysoke, sluzby mizerne... Este ze je tu eBanka, ktora ma aspon kvalitne sluzby, i ked je draha ako shit..
Banky su naozaj jedna z mala veci, ktore mame na Slovensku ozaj lepsie. Tak napriklad Slovenska sporitelna - niektore pobocky otvorene aj cez vikend a do 21.00, vedenie uctu stoji 20 Sk mesacne vratane Mail bankingu a komplet Internet bankingu, karta prve 2 roky zdarma... A to radsej nehorovim o Tatra Banke...
Nechapem preco to u nas ide a tu nie?
0/0
20.5.2002 11:00

mach

volksbank
mam ucet u volksbank, protoze sporitelna je opravdu asi nejhorsi volba a musim rict, ze i kdyz poplatky jsou trochu vyssi nez ve sporitelne tak se mi jeste nikdy nestalo, ze bych na pobocce stal ve fronte vice nez tri lidi nebo snad cekal dele nez 5 minut
0/0
20.5.2002 10:31

Petra

Spořitelna
Tak jsem se opět po více než roce musela vypravit do Spořitelny.Doposud jsem účet obsluhovala Sporotelem SMS a tudíž jsem byla ušetřena návštěv pobočky v centru Brna,která mi vede účet.Vzhledem k tomu,že onen ústav si vymyslel,že Sporotel SMS nebude od května fungovat a jeho náhrada Servis 24 mi nevyhovoval,byla jsem nucena navštívit T Mobil a dokoupit bankovní SIM kartu, stálo to sice 400 Kč, ale během 5-i minut bylo vše vyřízeno,následně jsem odcválala Spořitelny,bylo úterní odpoledne 15.20 a narazila jsem do zavřených dveří.Jestli si ve Spořitelně myslí,že otevírací doba do 15.00 je ideální,tak maximálně pro státní úředníky,kteří pracují v centru města a hohou se dopoledne trajdat a vyřizovat si osobní záležitosti.Nemohu tvrdit,že by pro mne návštěva Spořitelny byla natolik důležitou událostí,že bych kvůli tomu čerpala 1/2 dne dovolené.Zůstávám jejich klientem jen díky tomu,že mají nejrozšířenější bankomaty, v maximální míře platím kartou a zaplaťpánbu za mobil.
0/0
20.5.2002 7:04

procházka_milan@quick.cz

kdo chce kam, pomozme mu tam
ještě, že nemame monopol (doufejme, že se nevrátí)
0/0
19.5.2002 21:30

Míra

...... čím víc k zákazníkovi, tím hůř pro něj......
...... už přes rok se chystám, k odchodu od "slavné" spořitelny.... naposledy jsem se přesvědčil o jejich přístupu ke klientovi tento týden. Naprostá neochota, neorganizovanost , chaos a arogance......... Strávil jsem tam  cca 1 hod. / Praha 7 - Stross. nám. /. Potřeboval jsem udělat jednu hotovostní operaci a dostat výpisy. Záležitost pro odborníky na 5 minut. Pro Spořitelnu ...... neřešitelná situace .....
Doporučení: Zavřete jí úplně, a nikdo vás již nebude nikdy obtěžovat .....    
0/0
19.5.2002 20:50

Borec

Re: ...... čím víc k zákazníkovi, tím hůř pro něj......
Jsi trochu negramotnej, protože už 4 roky můžeš vyřizovat požadavky v kterékoliv pobočce ČS.
0/0
6.6.2002 10:54

jiří mašek

??!!??
To je cesta!?!  Zrovna v pátek jsem něco potřeboval na pobočce v Praze-Hloubětíně. Opravdu považujete uzavření ve 14.00 hodin za vítězství? Připravte se na výrazný odliv klientů, matějové!
0/0
19.5.2002 13:55

www.valka.cz

Jsou to kurvy ...
Sluzby stojej za prd, ceny jsou drahy, normalni clovek uz se tam, nedostane, protoze je v praci, a internet banka je strasna s**cka !! To to ty rakusaci pekne vedou ... jeste ze tu jsou i jiny banky nez sporka, tam at treba chcipnou !
0/0
19.5.2002 10:34

Jacib@seznam.cz

Re: Jsou to kurvy ...
Vlastně s Vámi ani moc neslouhlasím (např. nejlevnější vedení účtu sporožiro v ČR), ale moc se mi líbila vaše reakce v nadpisu příspěvku ... krátké a výstižné :-)))) Ale ostatně to jsou všechny bankovní "domečky" :-)
0/0
20.5.2002 11:32

kyx

pomsta rakusaku
Snad kazdej kdo dela ve Sporce vam rekne,ze novej vlastnik proste chce za kazdou cenu co nejvic vyrejzovat...rozumnej ceskej manazer dostane odpoved typu-Vy mate sve ukoly tak se dete bodnout s nejakejma navrhama na zlepseni...proste tvrdej totac...ceskej top management musi poslouchat rakusaky,protoze jinak de hned o valu... JINE banky-tak treba chodit vyrizovat neco na postu-no potes panbu...sice maj dyl otevrino,ale tech lidi a ta uroven...No ale az CSOB vykyda vsechen ten hnuj do Konsolidacky(a my ho pak zaplatime),tak se nebojte,ze taky neprijde s "UZASNYM ZKVALITNENIM" bankovnictvi pro sve klienty...uz ted zkrouhli napr. byv.IPB oteviracky... PS:ucet za ocistu bank je ca 250mld+ca 100-150mld za chciplyho "lva"...a to zaplatite vy...takze nejaky poplatky sou vlastne pakatel...
0/0
18.5.2002 22:49

nicka@centrum.cz

Re: pomsta rakusaku
Ona celá ta privatizace ČS,byla taková zajímavá. Stát ji skoro 100% vyčistil a pak přišli ty chytrý odněkud zpoza hranic a začali šířit nové skvělé myšlenky, díky kterým banka několikanásobně navýšila profit a přinesla nové služby a výhody pro klienta. S čistou bankou umí vydělávat každý (viz. banky a jejich vedení začátkem 90. let, kdy se vše teprve rozjíždělo).
Je však jisté, že nikdo nebude dobročinná organizace, zvlášť když za ČS dali 17,5 mld. Pravda, nějaké drobné se jim hned vrátili, když byla ČS prodána česká pobočka Erste. Vtip je v tom, že se jednalo o "obrovskou " banku, která měla bilanční sumu menší než pobočka ČS na Praze 1, ale vzhledem k ceně, která byla zaplacena to vypadalo spíše na někoho daleko většího.
P.S. Dobrým paradoxem je, že když píši svůj příspěvek, tak mi v druhé půlce okénka pořád skáče reklama na nějakou investiční společnost.
0/0
18.5.2002 23:10

kyx

privatizace
ona castka za "ocistu" Sporky byla jeste relativne nizka, treba KB natoz pak IPB to byly/jsou o dost vyssi castky... Stat/predchozi vlady/zamerne nechtel banky privatizovat,protoze by normalni zahranicni vlastnik tezko financoval/uveroval tolik pochybnych akci/podniku a onu neprilis povedenou "privatizaci"... Vlady tudiz musely pocitat s tim,ze tento ucet za "soft-lending" budou muset nekdy zaplatit takze onen "uzasny ekonomicky rust" prvni poloviny 90.let musel byt zakonite jen docasny... NA budouci PROBLEMY bylo totiz v tomto obdobi pekne zadelano...
0/0
19.5.2002 13:32

nicka@centrum.cz

Re: privatizace
To nepopírám. Spíš chci říct, že za této situace v níž privatizátoři banky dostali umí vydělat skoro každý, takže bití v prsa jaké to bylo skvělé a jakou razantní změnu přinesl nový vlastník je dosti předčasné. Teprve čas ukáže, ale v souvislosti se změnami, které nastaly (poplatky, otevírací doby, ..) nějak postrádám naplnění mota :Klientům blíž.
0/0
20.5.2002 8:32

Pracovnice pošty

Proč se zdravě nenaštvete a neodejdete?
Divím se, proč se zdravě nenaštvete a neodejdete k bance, která si Vás jako klienta bude vážit.Dnes Vás obslouží ve svých hodinách pro veřejnost (jsou rozhodně mnohem delší nežli hodiny ČS) všechny pošty pokud se stanete klientem Poštovní spořitelny.Mimochodem tzv.Postýirový účet umí to samé jako sporožiro a řekla bych, že je mnohem výhodnější už proto, že s ním můžete manipulovat kdekoliv v republice t.j. na každé poště (na některých i v sobotu a v neděli).Tak pokud se Vám jednání ČS nelíbí přejděte k Poštovní spořitelně.
0/0
18.5.2002 20:54

mike_k

Re: Proč se zdravě nenaštvete a neodejdete?
Proboha byls nekdy na poste? Je tam 8 okenek, na ne 16 pracovnic z nichz 5 si vari kavu, 5 ma poledni pauzu, 4 spolu kecaji a zbyvajici 2 pooooomaaalu pracuji a fronta na pul hodiny bezna vec. A to neni zalezitost jedne pobocky. Kdekoliv kam prijdu na postu to vypada takto. :o(
0/0
18.5.2002 23:17

Leoš

Re: Re: Proč se zdravě nenaštvete a neodejdete?
Samozřejmě, každý den, protože tam dělám. Nevím odkud čerpáš takovéto zkušenosti, protože u nás je situace obrácená. 16 přepážek a 12 lidí k tomu, 8 hodinová pracovní doba, otevřeno od 8 do 18, nez přestávky. To je potom pošušňáníčko sestavit rozpis směn tak, aby byl dodržen zákoník práce, oprávněné nároky zaměstnanců, hygienické potřeby. Je to jako každé jiné normální zaměstnání. Soustružník ve fabrice také nemůže 8 hodin v jednom tahu soustružit, ani horník v dolech nerube celou směnu v jednom kuse. A proč těch lídí není víc? - správná otázka. Odpověď bude ještě podivnější. Jedním z měřítek úspěšnosti je produktivita práce, a když musí pošta držet otevřené pobočky na vesnicích 4 - 6 hodin denně, kde je zátěž na 30 - 120 minut (zbytek lze s čistým svědomím považovat za prostoj), potom ostatní pošty musí tyto prostoje dohnat vyšší produktivitou. A té se dosáíhne tak, že méně pracovníků obslouží více zákazníků - a to se právě děje na velkých poštách ve městech.
Na závěr ještě něco pro bystré hlavy- na poště jste třeba desátý na řadě a čekáte půl hodiny. Ve spořitelně jste třetí a čekáte půl až tři čtvrtě hodiny - najděte rozdíl.
0/0
19.5.2002 7:46

Belg

Re: Re: Re: Proč se zdravě nenaštvete a neodejdete?
Na poštu chodím využívat pouze listovní služby (asi 6x do roka), a vždy musím odstát frontu s těmi, kteří chodí vybírat 200 Kč z postžira. Bylo by dobré zřídit jednu pžepážku jen pro účely, dopisů, balíků apod....
0/0
20.5.2002 9:48

Armin

Re: Proč se zdravě nenaštvete a neodejdete?
Není to náhododou reklama na Poštovní spořitelnu? Milá pracovnice pošty, raději rychle posílejte balíky a nepřemýšlejte o takové blbosti.
0/0
19.5.2002 0:02

hzacalova.cz

Re: Proč se zdravě nenaštvete a neodejdete?
To pracovnice pošty nemá pravdu,když sděluje,že vás ucet muzete ovladatkdykoliv.Ja jsem mela zkusenost,ze za 8 roku ,co jsem mela postziro,jsem pouze 2x potrebovala  nahly vyber penez/podotykam,me uspory,me penize/tak mi posta me penize nedala,protoze jsem mela stare tiskopisy a platebni kartu jsem nemela.
0/0
19.5.2002 0:05

herbe

Re: Proč se zdravě nenaštvete a neodejdete?
Naprosto souhlasim... presla jse m k postovni sporitelne a jsem velmi spokojena...
0/0
19.5.2002 1:04

Tomáš

Re: Proč se zdravě nenaštvete a neodejdete?
Jakmile slyším slovo pošta, tak mám hned husí kůži. Tak zoufalá organizace práce a taková ochota se jen tak nevidí. Proč se např. známky na dopisy prodávají pouze u jediné přepážky celé pošty??? Proč např. proplatí složenku pouze na jediné přepážce (pochopitelně jsem čekal zhruba 35 min, zatím co u ostatních 3 přepážek nebyla ani noha) ??? Proč například jedna pošta nevezme 17 dopisů (stejných) bez známek? Madam za přepážkou mi sdělila, že nemají nějaké razítko a vezme maximálně 10 dopisů nebo si mám koupit známky (u vedlejšího okénka!!!) a sám je nalepit. A mohl bych pokračovat. A když si uvědomím, že ve stejném ústavu budu mít i peníze, tak mě z toho jímá hrůza.
0/0
20.5.2002 15:40

Anglie

Banky v Anglii
V soucasne dobe jsem v Anglii a v bance jsem byl jen jednou, kdyz jsem si oteviral ucet. Kreditni karta i sekova knizka mi prisla postou. Vedeni uctu je zdarma, stejen jako operace na prepazce. Mam i ucet u Ceske Sporitelny, zrusim jej, jakmile prijedu do CR.
0/0
18.5.2002 20:42

pavel

Re: Banky v Anglii
Jsem tu taky a snad bych jeste pridal, ze vyber z bankomatu je take zdarma a je skoro jedno jestli si to vybiram z automatu moji banky a nebo u banky sousedni.
0/0
19.5.2002 0:44

Paul

Re: Banky v Anglii
A co kreditni urok? Ten je taky nula, ze? Na druhou stranu bezny ucet neni kvuli uroceni penez a CS by se mela zamyslet. Je to porad jenom uprdena kampelicka se socialistickymi navyky.
0/0
21.5.2002 16:09

Tomáš

Pěkný Boderl, je vidět že jeto Rakouské
Kdyby šlo jenom hodiny tak byto možná bylo ješte dobrý takových chyb mají spoustu a skoro nic nezvládají. Takle kdyby fungoval Temelím tak by dávno vyhořel nebo něco jiného a Rakousko by neměli ani šanci ho postavit. TOM
0/0
18.5.2002 19:52

Vasek

Oteviraci hodiny?
 Pracuji v USA a naposledy jsem byl v bance pred 2 roky, kdyz jsem si otviral sekove konto a bankovni kartu. Od te doby jsem tam nebyl, ale jsou me znamy oteviraci hodiny v bance. Banka je otevrena od 9-15 hod. 'Drive -in' okenko od 8-18 hod. Vse je vetsinou zdarma, vyplata ve forme seku je vlozena do automatu, jinak se pouziva sek nebo karta na placeni. Vsechny jine prevody jsou na Internetu. Doufam, ze to bude brzo zavedeno v CR, jinak to v budoucnu snad nejde.
0/0
18.5.2002 18:47

ja

Re: Oteviraci hodiny?
vetsina bank (98%) ma otevreno do 4:00 pm ,nebo do 4:30 a drive- in se neda srovnavat s Cechama....
0/0
19.5.2002 0:02

Někdo

Re: Oteviraci hodiny?
Ty asi bydlíš někde na vesnici, když Ti ty hodiny v bance tak zkrouhly, co? A kde by jsi chtěl Ty komiku dělat v ČR Drive-in. Mysli trochu reálně a radši nemachruj. Machry, machry ..
0/0
19.5.2002 0:08

bob

lide bdete!!
Jsem pracovne ctvrty rok v USA. Takze mi dovolte se s vama podelit o sve dojmy. Moje banka tady v USA zavira denne take uz v 16:30. Na rozdil od Cech mi to ale nevadi, protoze mam na internet pristup 24 hodin denne. Proc? Protoze tu je internet na kazdem kroku. Poplatky? Za par dolaru mesicne mas neomezeny pristup na internet a mistni telefonni hovory zadarmo... Bance neplatim ani dolar za vedeni uctu. Vybirat si mohu hotovost na prepazce jak se mi libi a bez poplatku. Vyber v bankomatu moji banky me nestoji ani cent. Prevodni prikazy nedelam, tady se vetsinou vypisuji seky. Platba sekem me stoji nula dolaru. Banka mi take plati nejaky smesny urok, ktery ani nevim kolik je. Vse popsane se deje za podminky, ze na ucte mam minimalni zustatek ve vysi ctrnactidenniho platu (verim, ze nektere banky tady nemaji ani tuto podminku). Vubec se mi to nezda jako nadstandard, protoze mohou hospodarit s mojimi penezi. Jako protisluzbu za to, ze mi plati urok hluboko pod inflaci, preci ma zakaznik pravo dostat navic nejake sluzby, ne? Zaverem. Kdyby mi tady jeste vice zkratili pracovni dobu, tak mi to nevadi, protoze mam k dispozici lepsi a levnejsi volbu. To ale neni pripad v Cechach. Moznost napojit se na internet nema zatim kazdy. Diky monopolni hvezde Telecomu je pouzivani internetu pro nektere lidi stale nedostupne. Tel. linky nejsou zavedeny do kazdeho bytu a za vyber vlastnich penez z automatu musim jeste platit (???!!!). Takze cesky clovek tu volbu nema tak ruzovou jak se to vedeni CS snazi vysvetlit. Levnejsi ta zmena je, ale v kazdem pripade pro Sporitelnu!!!! Docela jsem se tesil, kdyz do cela sporitelny prisel ten Jack z USA. Doufal jsem, ze ve sporitelne zavede standard na ktery byl z domova zvylky, ale malem jsem se vyvratil, kdyz jsem byl posledne na dovolene doma v Cechach a pracovnice Sporitelny mi rekla, ze si bude uctovat nejakych 20 Kc za napsani vyberniho listku nebo co to bylo za papir... Lidi nedejte se!!!
0/0
18.5.2002 17:39

ja

Re: lide bdete!!
prosim te co to mas za banku????to slysim prvne ,ze musis mit takovej balik na konte ,aby jsi to mel zdarma!mam 3 konta v ruznejch bankach a akorat v region bance nam ted napalkovali 10$ za mesic pokavad tam neni 750$ a proto ho zrusim ,ale byl jsi v am south???
0/0
19.5.2002 0:08

clovek

Taky vas CS okradla o pul procenta vasich devizovych vkladu ???
Se zavedenim novych poplatku CS tento rok jsem zjistil ze kdyz si jdu vybrat ze sveho devizoveho uctu vedeneho v EUR nejaka EUra na cestu zaplatim pul procenta z vybrane castky napr ted pri vyberu 800eur jsem zaplatil poplatek pres 4 eura. Takze CS mi vlastne automaticky ukradla pul procenta vsech mych devizovych vkladu protoze i pri prevodu do jine banky jsou poplatky.... Zajimave je ze me o tom nikdo predem neinformoval, zatimco o kazde blbovine mi poslou aspon nekolik papiru ...... Proste uz nevi jak klinty nastvat ...
0/0
18.5.2002 17:08

Daniel

fronty?
To je zajímavé, byl jsem letos na své Pardubické pobočce ČS už čtyřikrát, pokaždé po pracovní době a ani jednou jsem nečekal dále než deset minut. Překvapuje mě, že jsou někde fronty.
0/0
18.5.2002 15:16

Někdo

Re: fronty?
Na vesnicích moc fronty nejsou, tak se nediv.
0/0
19.5.2002 0:15

Honza

Re: fronty?
V kolk to bylo?
0/0
21.5.2002 17:13

Kosta

Otvírací doba
Kdyby alespoň otvírací doba byla taková, aby si člověk nemusel brát dovolenou nebo náhradní volno, když občas potřebuje v ČS něco vyřídit. Další věc je ta, že v našem menším městě se už občas objevuje i fronta před bankomatem. A bude hůř. A taky vidím steré lidi, kteří pořádně nevidí ani autobus, jak zadávají PIN.
0/0
18.5.2002 13:26

keb

a co takhle vam tam ty penize jenom nosit a posilat...
a vy si je budete rovnou nechavat... at vas nestoji nic zadny vybery... uz ste o to premyslely???
0/0
18.5.2002 10:30

mike_k

hovada
Uz tedka meli otevreno velmi poskromnu, takze clovek ktery trochu pracoval se tam skoro nemel kdy dostat a tedka to chcou jeste zkratit. Hovada.
0/0
18.5.2002 10:24

červ

Re: hovada
no asi si budou muset lidi brat dovolenou, aby neco vyridili
0/0
18.5.2002 11:01

prcek

Re: Re: hovada
Proč hned urážíš ,červe? Pokud urážíš,tak se podepis ,anonyme!
0/0
19.5.2002 0:26

Michal

jsou to blbci
0/0
18.5.2002 10:06

Felix

Proč...
zůstávat klientem takového finančního ústavu. Z důvodů neúcty k zákazníkovi obdobného typu jsem již před časem ČS opustil.
0/0
18.5.2002 9:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.