Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zeman zahájil stavbu pětatřicetiny dálnice

Když dva roky nestačily současné vládě k tomu, aby splnila celý svůj předvolební slib - dálnici na sever Moravy, začne stavět alespoň její část, zhruba dvoukilometrový obchvat Ostravy. Na jeho základní kámen poklepal premiér Miloš Zeman a ministr dopravy Jaromír Schling.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal

Samozřejmě dálnici Ostravě přeji, byť jsem z Prahy.Chci, aby se dobře žilo nejen v hlavním městě.Je to další z úspěchů vlády, ať si opozice říká co chce.Doufám, že stavba bude rychlá a že poslouží českému průmyslu.
0/0
29.5.2002 14:26

fanfán tulipán

Re:
co to plácáš, vždyť to je šaškárna, proč tu ten tajtrlík Zeman byl už před třemi lety?
0/0
29.5.2002 17:03

Tomas Satek

Re: Re:
Zkus se alespon podepsat a pote neco kritizuj. Klaus a jini tam ale byli take, ne?
0/0
29.5.2002 18:44

Tomas Satek

Dalnice v OV
Dalnice je pro OV nezbytnou nutnosti. Neexistuje region a mesto ve kterem by byl tak nizky pocet investoru jako v OV. A vyjadreni pana Rimana? Nevzpominam si, ze by ON pro dalnici a severomoravskou cast CR cokoliv udelal! Nepochazi nahodou z FM, ktery je situovan v Moravskoslezskem kraji?
0/0
29.5.2002 12:57

laco

Re: Dalnice v OV
To máš pravdu ale podle měření četnosti průjezdu vozidel se nejprve měl stavět obchvat Dobré. V té je frekvence jako na dálnici. Pro ní ODS-Říman neudělala nic ale ani ČSSD-Schling. Jde o lobby a ne žádné logické plnění projektů.
0/0
29.5.2002 13:12

bambejš

Fraška, ne stavba dálnice
0/0
29.5.2002 9:03

Josef E.Dolecek

Dálnice
Šance pomoci české ekonomice nejsou v nákupu Gripenů, či něčeho podobného. Nejsou ani v drahých sociálních dávkách, ale jsou a to je třeba podtrhnout a opakovat neustále: v dokonalé dopravní infrastruktuře. Česko potřebuje kvalitní dálnice po CELÉM území státu, to že se dálnice do Ostravy staví teprve teď je ostudou všech vlád. Potřebuje i kvalitní železniční síť / zejména pro nákladní dopravu nepostradatelnou / a potřebuje funkční dopravní politiku.
Myšlenka soukromých investorů, kteří poté vybírají mýtné se v Česku ani moc nediskutovala, ke škodě.
To jestli je investor ze země potlačující lidská práva je věc, kterou se nechci příliš zaobírat.
Josef E.Dolecek
Grevensbrueck,
Germany
0/0
29.5.2002 7:12

Pavel

Dálnice v Ostravě
Jsem velmi rád, že se konečně do Ostravy dostává dálnice. Jestli má toto město nějakou šanci do budoucna, musí se nejprve vyřešit doprava. Osobně se domnívám, že je škoda, že zde navíc není tak dlouho plánovaný, odkládaný a neuskutečněný průplav Odra - Dunaj. Máte-li někdo více informací o tomto projektu, uveďte je.
0/0
28.5.2002 22:33

laco

Re: Dálnice v Ostravě
Nemyslím si, že Ostrava je na tom s dopravou v tomto regionu nejhůře. Myslím si, že dle hustoty a počtu vozidel měl přednost tah z Frýdku Místku do Českého Těšína.
0/0
29.5.2002 13:18

fanfán tulipán

Re: Re: Dálnice v Ostravě
když bude D47, tak přes Dobrou bude jezdit 20% aut než dnes. Obchvatem kolem Dobré si vyřešíte lokální problém na návsi, kdežto D47 přiláká investory do celého kraje i do FM
0/0
29.5.2002 17:10

laco

Re: Re: Re: Dálnice v Ostravě
Nemyslím si, že auta na Slovensko budou jezdit přes Ostravu.
0/0
30.5.2002 15:10

Francek

Zeman ma pravdu....
Jak muze ten idiot Riman kecat o tom, co vlada dela spatne. Kdyz byl on ministrem, tak ho v Ostrave ci kolem nikdo nevidel. Najednou je chytrej jak televize. Nejde o to, kolik dni pred volbami to je, hlavne at to je. Kdyz se to necha "az po volbach", tak to bude tak mozna nikdy.
0/0
28.5.2002 19:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.