Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kasl obvinil radní, že nadržují Tesku

Odstupující pražský primátor Jan Kasl si ještě ani nezabalil věci a už začal útočit na konkrétní případy nestandardního rozhodování na pražském magistrátu. Radní Zdeněk Kovářík, jeden z Kaslových oponentů v pražské ODS, se minulý týden pokusil obejít rozhodovací procedury na magistrátu a pomoci tak společnosti Tesco. Ta už několik let marně usiluje o změnu územního plánu, která by jí umožnila postavit obří nákupní centrum na Jižním Městě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
6.6.2002 12:48

Zasveceny

Je to tak
Jelikoz jsem se cca 4 roky pohyboval blizko magistratu, souhlasim plne s panem Kaslem a jeho nazory na jim jmenovane radni, kteri jiz byli v te dobe (cca 5 let zpatky, tedy i v minulem volebnim obdobi) radnimi. Bohuzel, ac koluje spousta konkretnich informaci, lze jen velmi obtizne cokoliv dokazovat. Tito panove s timto vedomim se mnohdy leccims ani netaji - ale neni nikdo, kdo by dukazy proti nim poskytl. Situace je tedy ponekud bezvychodna. Vubec nehovorim o byvalem radnim Hvizdalovi, ktery se neustale prezentuje v mediich jako mlady perspektivni politik (jak se asi do tech medii dostava? zadarmo jiste ne), pritom nikdo nevi, cim se vlastne zivi (zrejme si nasporil v dobe, kdy byl radni, ze).
0/0
6.6.2002 11:48

Michal

trochu odjinud
Sice je to trochu mimo misu, ale v dnesnim Pravu je skvely komentar Jana Kellera: Ferove nebo s Klausem. http://www.flashnews.cz/index.php3?iid=10650&detailclanku=51883
0/0
6.6.2002 11:11

Greg

jen se vy Klausofilove neposerte!!!
Kasl jen ukazuje, jak se veci maji a v tom mu drzim palce.
Sere to jen ty, kteri jsou v tom namoceny.
0/0
6.6.2002 10:42

čehůn

pane Kasl a co vy?
co kdyby "čestný"Kasl, také zveřejnil kolik, jaké zakázky a hlavně jakou cestou, získal jeho projekční ateliér za dobu 10-ti let od Města Prahy, kdy byl poslušným členem ptákostrany a kdy se ve funkci radního, rozvaloval současný nebojácný kritik Hvížďala.
0/0
6.6.2002 10:37

Viados

Co bude Zdenek Kovarik, bude prosazovat JVK
To se s prazskou ODS a jmenovite s Kovarikem a Koukalem tahne uz od pocatku existence tehle strany. Stale jde o totez, pozemky okolo D1 a (budouci) krizovatky D1 x JVK u Seberova. Kvuli uplacenosti vyse zminenych grazlu uz ztratila ODS v Praze tisice hlasu a desitky slusnych lidi z ni odeslo. JVK ma primo pres uzemi obydlene 100.000 lidmi (Petrovice, Chodov, Opatov) privest zakazniky k obrim nakupnim centrum i z vychodnich casti Prahy a vest tudy i tranzitni kamionovou dopravu. Kazdy zakaznik se totiz pocita. A uplatky tak prijemne hreji v kapse ...
0/0
6.6.2002 9:53

david

kejvaci
jsem pravicove smyslejici clovek, ale tohle je presne ten duvod proc se mi vubec nechce volit ods. na svetlo vyjde nejaka nekalost na tuto stranu a ten dotycny, co se snazi s tim neco udelat, je napadnut velkym tatou ods-akem. a vy vsichni lizalove taty budete nadavat dle vzoru, presto ze pan kasl zminil prvni konkretni nestandartni praktiky na magistrate. urcite budu volit ods, ale v jinych volbach, az ji nepovede pan vserozum.
0/0
6.6.2002 8:55

Luk

Korupce ničí tuto zemi.
Kdyby bylo mezi námi o něco více takových lidí jako je pan Kasl nebyla by Česká republika jednou z nejzkorumpovanější zemí v Evropě. Světové zdroje udávají, že za vlády ODS a následně za vlády smluvně opozičních soudruhů se v ČR rozkradlo a prošustrovalo odhadem 500 mld korun. Velice smutný a žalostný obraz společnosti. Pokud se najde hrstka odvážných a statečných lidí, kteří tento stav chtějí zvrátit je povinnost každého z nás je podpořit. Pokud toho nejsme schopni nezasloužíme si nic jiného než nějakou jinou formu nesvobody a totality. Jak tak čtu některé příspěvky někteří po tom velice touží.
0/0
6.6.2002 8:50

Sťoural

Re: Korupce ničí tuto zemi.
Vyslovte pred Kaslem jedine jmeno spolecnosti: CELLI Institut o.p.s. On je holt ten jedinej spravedlivej jenom obcas...
0/0
6.6.2002 18:46

ahojda

Re: Re: Korupce ničí tuto zemi.
Nic takovýho jako Celli Institut neexistuje, tak co to meleš...
0/0
8.6.2002 11:34

Míla

Re: Korupce ničí tuto zemi.
Souhlasím s Vámi, doporučovala bych,aby příspěvky zasílali jenom slušní lidé, ti, kteří chtějí vyjádřit svůj názor. Sprostota a arogance je jenom zbraň bezmocných chudáků. Pozorují boj pana Kasla s pražskými radními od roku 2000 a je nepochopitelné, že mu ODS neposkytla podporu a nyní křičí něco o jeho zradě atp. Silně to připomíná komunistické praktiky "kdo nejde s námi, jde proti nám". Tímto přístupem se stala z celé ODS nedůvěryhodná strana, která nedržuje těm, kteří nechtějí svá podivná jednání vysvětlovat. Korupce se těžko dokazuje, ale velmi lehko lze prokázat podivné chování radních, kteří prosazují něco a my nevíme z jakých důvodů.
0/0
10.6.2002 8:01

david

kejvaci
0/0
6.6.2002 8:47

Lucie Krsková

A je to tady
Jen pan Kasl odstoupil a vystoupil, už kolem sebe hází špínu. Kristepane on si snad nevidí do pusy!! Nejdříve tvrdí, že odstoupení 14 dní před volbami nebylo takhle schválně načasováno a pak, a to ještě není pryč, se to snaží na všechny strany každému zavařit. Prostě křičí, dokud ho ještě někdo poslouchá. Chová se, jako ukřivděnec, který chce za každou cenu aspoň ještě něco "vrátit". A ty jeho řeči o morálce.... Ńechtěla jsem k tomu zaujímat jednoznačné stanovisko, protože jsem neviděla do pozadí. Ale po tomhle se u mně tedy pan exprimátor úplně odrovnal.
0/0
6.6.2002 8:08

Antares

Re: A je to tady
Jakou špínu? Konečně je to tady! Jestli může někoho něco odrovnat, tak je to zkorumpovanej Kovářík. Nedělám si o Kaslovi žádné iluze, ale když už kope, tak ať kope konkrétně! Klaus se zmůže tak akorát na nějaké našeptávače, kteří se mu vylíhli v jeho chorém mozku.
0/0
6.6.2002 8:32

fa

Re: A je to tady
Slečno Lucie, to by mě zajímalo copak vám na tom vadí
Pročpak obhajujete takové nestandardní jednání zastupitelů?
Možná byste měla používat vlastní rozum a ne papouškovat to, co vám váš Velký svatý nejchytřejší nejgeniálnější myslitel tohoto století řekne.
To že odstoupil znamená, že má zalézt do sklepa?
Se nedivim, že to takhle v tomhle státě vypadá, lidi se chovají jak ovce, stačí ukázat směr...
0/0
6.6.2002 8:33

radegast

Re: A je to tady
Milá Lucinko, špína je především v korupci samé a nikoliv v tom, že o korupci někdo začne mluvit. Ať je Kasl jakej chce, pokud do toho začne vrtat je to jen dobře. Ty snad patříš mezi ty, kteří se nechají rádi okrádat, anebo máš na magistrátě taky nějakej business?
0/0
6.6.2002 8:55

Girlie

Re: Re: A je to tady
Nerikej ji Lucinko, urcite je to ta pica Dostalova z ODS:)
0/0
6.6.2002 9:03

Patrik, Brno

Re: Re: Re: A je to tady
opravdu velice inteligentní příspěvek.
0/0
6.6.2002 9:34

Toník

Re: A je to tady
Hmm, tak nejdrive je Kasl hajzl a zradce, ze z niceho nic 14 dni pred volbama odstoupi z funkce a odejde z ODS a jen tak placa o korupci (coz je termin, ktery ve slovniku ODS neznaji, jich se to preci netyka) aniz by podal nejake trestni oznameni ... a ted je najednou zase hajzl, ze se snazi 8 dni pred volbama hazet na nekoho spinu. Fuj ten kasl musi byt ukrutnej hajzl a svine. Pokuste se na to podivat ocima ODS a jejich nekritickych privrzencu ...
0/0
6.6.2002 9:47

Viados

Re: Re: A je to tady
To je naprosto jednoduche: hajzl je dle skalnich ODSaku kazdy, kdo udcela cokoliv bez prikazu O Velkeho.
0/0
6.6.2002 9:56

Bubák1

Re: A je to tady
Jenom bych dodal: Tesku nadržuje jeden nebo dva radní, to je opravdu "nadržování". Tak už to občas bývá, že někteří lidé straní něčemu, a někteří něčemu jinému, jaké to však je nadržování ?
0/0
6.6.2002 13:08

vondr

Jediny spravedlivý na magistrátě! Ted uz jen zaslat zádost na svatořečení do Říma! Kristovyrány, to je ale vyčuranej hajzlík!!
0/0
6.6.2002 8:01

Johan F.

Drazi ODSaci
Doted jste na Kasla hazeli spinu, pry je zradce, figurka, jidas, v rezii "temna z Hradu" v klasicke schizofrenii Stalinisticke sekty (I kdyz to, ze jste paranoidni a vsude vidite spinuti vlastne vubec neznamena, ze po vas nejdou, ze?) a hlavne jste mu vycitali ze ke korupcnimu a mafianskemu prostredi na magistrate neuvadi zadne dukazy a priklady.
Tak tady tohle s Tescem je prave jeden z tech prikladu, copak jsmu zase v totaci? Zase mame rovne a rovnejsi? Kdyz bude chtit zmenit uzemni plan pani Babackova z Nusli budou to soudruzi za ODS urychlovat? Anebo se na to aby urad rozhodl ve prospech Tesca musi mu toto navalit (n+1) milionu do kapsy?? 
0/0
6.6.2002 7:41

Sťoural

Re: Drazi ODSaci
Hmmm, a kdo dovolil tem druhym stavet na mestskych(!) pozemcich.... Zase jeden clanek uplne o nicem. Mimochodem, kolik za nej dostala MfD, aby poskodila Tesco?
0/0
6.6.2002 18:44

když už takovejhle článek
(kterej je mimochodem i v tištěné verzi)Tak by si moh dát autor pozor a napsat správně název obchodního řetězce jako Tesco, nikoli Tesko. Nejenom, že to šíleně vypadá, ale jaká asi bude úroven článku s tímhle odfláknutým titulkem, kterej si snad autor ani po sobě nepřečet????
0/0
6.6.2002 7:15

Jiří

Re: když už takovejhle článek
Taky jsem nad tim uz drive premyslel. Ale je Tesco bez Teska.... je to hrozny, ale je to tak....
0/0
6.6.2002 9:22

Petr

Re: Re: když už takovejhle článek
Neni Tesco nahodou nesklonne?
0/0
6.6.2002 9:36

rejpal

Myslím si, že společnost Tesko postupuje nestandartně i v jiných městech!!!! (např. Jihlava) Hold peníze jsou peníze a postavit obchod v blízkosti velkého sídliště je vždy lákadlo.
0/0
6.6.2002 5:29

Pepek Vyskoč

Re:
Hele, ty skútre, tak si nakupuj ve svém malém koloniálu za ceny skoro dvakrát tak vysoké jako v tom tvém nenáviděném hypermarketu, ale většina lidí chce nakupovat zrovna v tomhle typu obchodu ( a to není z mé hlavy, ale ze statistik).
0/0
6.6.2002 8:13

Barbara

Re: Re:
JO, lidi jsou holt zblbli akcema a podobnyma marketingovyma trikama obchodnich retezcu. Co na tom,ze se budou tlacit v rade, nevadi ani, kdyz se budou strkat u regalu se zbozim v akci. Hlavne ze je to levnejsi... Co na to rict? Jsme jenom Cesi - a pak ze skrti jsou Zidi :(
0/0
6.6.2002 10:38

Alex

Re: Re:
Kdybys bydlel na Hajich tak se na to koukas jinak. Proc by pulka Prahy mela jezdit pres nas jenom, protoze nejakej srac se necha podplatit a je mu jedno, ze budou trpet lidi. "Kdyz se me to netyka seru na to, hlavne, ze mam na barak." Uz tak patri silnice prochazejici Hajema k tem nejnebezpecnejsim v Praze. Opravdu nevim co je dobryho na tom, ze se postavi Hypac timhle zpusobem - korupci??? Nejsem proti Hypacum ba naopak, ale veci se maj delat poradne a ZAKONE, dneska je to Hypac zitra si necha dat uplatek za postaveni "chemicky v obytne zone". Je to sice trochu nadnesene, ale jednoduse receno - Kdo je krivej krivej zustane! To si myslis, ze by ten Hypac nikdo jinej nepostavil, kdyz by to pres uplatky? Ale ano postavil jen, ze by ho to stalo vic a tim padem se mu splati investice pozdeji. Ty ses uplne zdemagogizovanej magor, kterej nepremejsli. Hypace ANO, ale tam kde to co nejmene bude obtezovat lidi a bude to co nejblize k urcene skupine zakazniku, My uz jedny hypace mame pobliz Haju a co z dalsim hmm:-(((
 
0/0
6.6.2002 11:28

Walker J.

Re: Nejsme blbci!
Jenom blbec může nakupovat tam, kde je dráž.
0/0
6.6.2002 8:51

Troll

Re: Re: Nejsme blbci!
Anebo má takové příjmy, že může nakupovat kde chce. A ostatně, nakupovat si každý může kde chce.
0/0
6.6.2002 12:12

Kacirek

Jak to dopadne?
uz by se na Chodove neco postavit melo.Kdo se ma divat na ty trosky komunismu. Je to silene. Myslim si ze nakonec to stejne Tesco vsechno podplati a shop bude a uz nikoho nebude zajimat kolik lidi bylo podmaznuto.
0/0
6.6.2002 1:09

karel

Re: Jak to dopadne?
Na Chodově už se staví. Je to přímo u metra na pravé straně dálnice směrem z Prahy. Tam je to celkem v pořádku, je to u dálnice a byly tam jen zaplevelené pozemky. Horší už by to mělo být se zmiňovaným Tescem. To byl mělo stát asi o 2 km dále směrem ven z Prahy. Tam už by opět došlo k záboru polí, tak jako se to už stalo asi v úseku 20 km (neuvěřitelná plechová monstra a boudy, naprosto neuvěřitelný je sklad Kauflandu) podél dálnice směrem na Mirošovice. Zde u této stavby Tesca je  ve hře i boj o vedení obchvatu Prahy (JVK). Místní obce se většinou bouří. Tady asi bude neuvěřitelný lobování na všechny strany. Jinak  sám chodím do těchto hypermarketů nakupovat, ale myslím, že už jich je dost. Zejména si myslím že už by se neměly stavět dál na zelené louce ven z města, ale stavět je na nevyužitých plochách uvnitř měst, v Praze je takových pozemků ještě dost. Jenže ono je to takto pohodlnější.
0/0
6.6.2002 9:39

Standa

Re: Re: Jak to dopadne?
oane Karle, 100 % ní souhlas. Ono to samozřejmě stojí stavět na zanedbaných pozemcích ve městě více (sanace, doklízení starých staveb, nepořádku, udržování čistoty při výstavbě apod.). Na poli se prostě skryje oranice (někdy) a už se jede, městské pozemky (pole) jsou levnější než ve městě atd. Takže územní plán beze změn a stavte si na zbytcích továren apod. (když může být hala na Hagiboru nebo na ČKD, proč ne Tesco ?
0/0
6.6.2002 10:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.