Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kraft nabízí soutěž, v níž už nelze vyhrát

Potravinářská firma Kraft Foods stále inzeruje soutěž, v níž však už není možné vyhrát. Nadnárodní společnost nabádá své zákazníky, aby sbírali čárové kódy z obalů od nápoje v prášku Tang. Za každých pět obalů nabízí jeden plastový kelímek. Do soutěže jich vložila 50 tisíc, ty byly ovšem rozebrány během dvou týdnů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
8.8.2002 17:43

Ivo

soutěže
Děti taky soutěžily s nějakým pitím. Výhra byla hodinky. Nejdříve přišla zpráva, že zájem je o soutěž větší než čekali a že výhra bude později. Za rok opravdu přišla, byla radost, ˇaz na detail, tyto digitálky dělali zpoždění 15 min. za hodinu. Teď už nikdo nesoutěží. I děti jsou vyléčené.
0/0
7.8.2002 16:04

devil

Kraft tímto dokazuje svou neserióznost
Žvásty o dlouho dopředu objednané reklamě jsou pouhé alibistické kecy - sám jsem v této oblasti dlouho pracoval a takovouto reklamu dělal a prodával a je to hovadina. Spot se dá například přetočit. Nebo, pokud se jedná o tak silnou společnost, měla by si nechat dovyrobit příslušné slibované reklamní předměty (Coca-Cola to tak několikrát musela také kvůli velkému zájmu o soutěž udělat - viz. Lední medvídci). Zkrátka a dobře, Kraft nám dává najevo, že mu za tu námahu nestojíme a že na nás sere. 
0/0
7.8.2002 15:30

Rudolf

Kapitalizmus:-)
Mně Tang chutná,teda alespoň ten pomerančový:-),a proto jim fandím,když mají Češi blbé zákony a jsou blbí?Tak o co jde?
0/0
7.8.2002 15:04

makros

klamava reklama
Řekl bych, že jakmile je něco do vyčerpání zásob, znamená to vždy buď, že firma chce vytvořit dojem nedostatku a prodat tak i ležáky nebo nechce do podpory zboží moc (nebo nic) investovat a být přitom právně krytá. Pokud se jedná o reklamní zboží zdarma, tak je nehoráznost, že přestože firma nic nepošle, zákazníka si pečlivě zaeviduje do databáze. Navíc pokud se jedná o prodej, tak takové firmy přímo kalkulují s tím, že potencionální zákazník koupí jejich jiné zboží a to samozřejmě už bez slev. Dost se divím, že takové triviální triky ještě dnes zabírají na tolik lidí. Jsme asi hold soutěživý národ.
0/0
7.8.2002 14:22

x
x
0/0
7.8.2002 14:14

arny

nerozbitne sklenicky
Jo, takova plastova a jeste navic nerozbitna sklenicka - to se prece hodi. Zvlast kdyz mate doma male deti. Soudruzi z byvale NDR dobre vedeli, co delaji, kdyz davali hlavy dohromady.
0/0
7.8.2002 14:14

mudrc

Re: nerozbitne sklenicky
.. jaky plast od soudruhu z NDR ? Myslite umelou hmotu, ze ? :o) No ale ke KRAFTu. Jsou to ubozaci kdyz nemaji na to aby tem vsem svym zakaznikum i treba pozdeji poslali zdarma to co predem ikdyz v omezenem mnozstvi nabidli. Treba deti si to pamatuji ! Treba Duracell a zminovana CocaCola to dodrzela co slibila a kraliky a ledni medvedy poslali ikdyz pozdeji a s omluvou. Deti pak citi satisfaqci.
0/0
7.8.2002 16:03

David

Harry Potter
Soutěžil jste někdo s CocaColou o hrací karty Harryho Pottera? Mám takový pocit, že se na nás vys..li!
0/0
7.8.2002 14:12

petr

Re: Harry Potter
vcera nam karty prisly, snad se taky dockate :)
0/0
8.8.2002 13:45

0/0
7.8.2002 14:09

Cindik

Vždyť jde o zdraví!!!!
No já mám doma pikslu na piškoty OPAVIA, červené hrníčky NESCAFÉ, ale po tom co se naše rodina se širokým příbuzenstvem a známými téměř utopila v DOBRÉ VODĚ kvůli 6 pitomejm dezerťákům, tričku a salátové míse, jsme z ruzných vystřihávání kuponů a sbírání bodíků v supermarketech (doma máme dva líbezné medvídky z DELVITY) totálně vyléčení.
0/0
7.8.2002 14:09

Tomas

co se divite ?
V pravidlech souteze bylo snad uvedeno do "vydani zasob", ne ? Firma je tim pravne kryta a to ze bezi nejak reklama nehraje roli.
Nechapu ze je nekdo ochoten kvuli kelimku/sklenicce takhle blaznit... Myslim, ze soutez "Cokoladova hvezda Orion" byla tim nejlepsim (a bohuzel i genialnim) dukazem o tom, co vsechno jsou mistni konzumenti udelat pro nejakou vyhru - vylepovani hvezd d oken obyvaku by stalo za sociologickou studii. To, ze soubezne pri takovych soutezi laduji marketingova oddeleni firem svymi osobnimi daty jim nevadi, rozcilovat se zacnou az jin "znicehonic" zacnu chodit do schranek reklamy, nevyzadane mailingy, na dvore budou zvonit podomi obchodnici...
0/0
7.8.2002 14:00

Pavel

Kraft
Myslim, ze takova vec se klidne muze stat. Stavaji se mnohem horsi veci.
0/0
7.8.2002 13:51

Tomáš

Camel
Všechny tyhle soutěže končí naprosto stejně, a to informací, že je vše rozebráno. V loni to předvedli výrobci cigaret Camel. Neznám nikoho, komu by přišla nějaká z cen, protože "již byly vyčerpány". Na druhou stranu Camel si tak vytvořil skvělou databázi kuřáků své značky a zasílá jim domů hovadiny (abych nekřivdil, jednou poslali i krabičku zdarma). Prostě tyto soutěže jsou ráj pro marketingová oddělení - nepodléhají schválení ministerstva financí a získají písemný souhlas s uchováváním osobních dat svých spotřebitelů. Znáte něco lepšího?
0/0
7.8.2002 13:46

Posleda

Podvodné spotřebitelské soutěže
Že se o tom píše je OK. Jednak je okurková sezóna a jednak to (alespoň některým) lidem otevře oči.
Protože to není jen Kraft!
Opavia - Danone měla letos na jaře soutěž "Střihni si výhru", kde za 50 čárových kódů byla nárokově roztomilá skleněná čajová konvička. No nezkus to, když už stejně děti ty piškoty, sušenky, oplatky a občas i jogurty jedí! Jenže když konvička nepřišla, vznesl jsem dotaz. Odpověď (od reklamní firmy Ogilvy)? Buď jste nám poslal kódy z výrobků, které nebyly součástí soutěže (reklama byla: z kteréhokoliv výrobku) nebo byl kód z výrobku, který nebyl vyroben v letošním roce (tato informace nebyla na reklamních letáčcích vůbec - byla jen na internetu)
Čili typická klamavá reklama s dodatečným "nasr....cím" efektem. možná to ani nebyla vina samotného výrobce - rozhodně ale reklamní agentury, která celou akci vymyslela a realizovala.
Další příklad - TOMA (v té době již součást PEPSI). Předloni měla akci s hrníčky a tričky "Simpsonovi". Nárokově měl kždý účastník za určitý počet bodů (dle čárových kódů) dostat reklamní předmět - hrnek, tričko, hodiny, aktovku - a několik těch, kteří v daném měsíci (akce trvala 3/4 roku) nasbírají nejvíce, měli dostat mobil a ten kdo nasbirá za celou akci nejvíce, dostane auto.
A realita? Hrníčky firma zasílala, "dražší" předměty většinou již ne. Vím o případu, kdy dotyčnému  hned zkraje soutěže nestačilo více než 2000 bodů (což odpovídalo cca 8-10hl spotřebovaných nápojů) na to, aby se umístil v měsíčním "TOP 10". Přitom měsíčními vítězi se stávala skupinka stále týchž lidí. TOMA sice vyhlásila vítěze auta (zda ho taky předala je druhá věc), nikdy ale neuvedla, kolik celkový vítěz nasbíral "bodů". Neuvedla to ani u "měsíčních vítězů. Proč asi? Kdo totiž mohl každý měsíc zaslat tolik EAN kódů? Buď někdo, kdo "ve velkém" limonády prodával rozlévané, nebo někdo, kdo pracoval v tiskárně, kde se tisknou etikety, nebo někde, kde se shromažďují láhve z tříděného odpadu (ale to by dalo dost práce). Každopádně to byl velký podvod!
0/0
7.8.2002 13:45

DDT

Re: Podvodné spotřebitelské soutěže
Co se týče Opavie, stalo se mi to samý...
0/0
7.8.2002 16:00

El

Chudiaci
chudak ten kdo pije Tang jen kvuli kelimku ci sklenke. Kolik takovejch socialu je u nas v CR?
0/0
7.8.2002 13:29

Petr

sedlo
(Příspěvek zrušen)
0/0
7.8.2002 13:29

Brblal

Plastové skleničky ?
Sklenička je snad ze skla ne ? U nás se plastovým vždy říkalo kelímky.
0/0
7.8.2002 13:26

David S.

Re: Plastové skleničky ?
Taky mám dojem že slovo "sklenička" v sobě obsahuje sklo.
0/0
7.8.2002 13:30

Péťa

Re: Plastové skleničky ?
Skleničky byly skleničky a kelímky byly kelímky. Jenže po převratu přišlo marketingové vymývání mozků a všechno je jinak. Sklenička se "prodává" lépe než kelímek. Peníze jsou peníze a byznys je byznys, to zůstalo.
0/0
7.8.2002 16:34

V-O-P

Hlavní zpráva dne o nějaké podělané spotřebitelské soutěži? Haló, vy lemplové v idnes, nezbláznili jste se? Co takhle začít pracovat???
0/0
7.8.2002 13:26

Mag

Re:
Ty jsi asi vůbec nepochopil, že tady nejde jenom o "nějakou soutěž" a o plastové sklenice. Prostě zase někdo se snaží napálit lidi, vydělat na tom a všechno je OK, nic se neděje. Ty co kupovali Tang jsou teď asi firmě Kraft pro smích. A vůbec nejde o to, jestli se dá ta chemie pít nebo ne a jestli je odměna plastová sklenice nebo výlet na Bermudy!
0/0
7.8.2002 13:31

pavlina

všechno je podvod
ze všech těchto spotřebitelských soutěží jsou sice vyloučeni zaměstnanci příslušných firem ale zákon už do takto vyloučených nezahrnuje zaměstnance firem vyrábějících obaly a etikety na toto spotřební zboží. Obyčejný člověk se může upít, ujíst atd. konkrétním výrobkem a stejně cenu nedostane, protože zaměstnanec výše uvedené firmy si vezme "pár" obalů či kódů a má "vyhráno."    
0/0
7.8.2002 13:18

Lucka

Fakt díky
Nakopala bych si, že jsem vám na to skočila. Sice se vám tím možná zvýšil prodej, ale já s umělým Tangem končím a myslím, že nejsem jediná.
0/0
7.8.2002 13:14

wotlemburg

idioti
Takovýhle humbuk kvůli nějakejm plastovejm skleničkám může spustit jenom negr z rovníkový Afriky a ještě z 18. století, když nepoznali civilizaci. Ale když to někdo sbírá na počátku 21. století tak je to idiot. Místo kupování toho superpití si zajděte k Vietnamcům a za ty peníze si kupte kelímků i s obtiskama habaděj. A nesvádějte to na děti, protože když jim to neumíte vysvětlit tak z nich budou stejní idioti jako jste vy.
0/0
7.8.2002 13:11

luban

Re: idioti
Souhlasím, ale trochu jemněji. Dělat blbečky nadnárodním konglomerátům a podléhat jejich stupidním soutěžím může tak akorát primitivní spoluobčan, který si neumí spočítat, že 1+1=2. Vy soutěžáci těchto stupidit, jděte se vycpat. Takoví jako vy, pak nadávají, že mají vysoké výdaje,ale už si neuvědomují,že kvůli přiblblé reklamní soutěži, kupují zboží, které by nikdy nekoupili a bez kterého se normální člověk obejde. Reklamáci a Teleshopáci, ať vám všem ten Tang ještě dlouho hořkne v puse, aby jste se poučili a příště si raději uvařili čaj.
0/0
7.8.2002 13:46

Hoeg Lerimesann

Re: Re: idioti
 Jo, jo, jo, známí si těma "verkama" vybavují domácnost. jejich obvyklá hláška je: "Měli zlevněný broskve, no nekup to, i kdyby to mělo i shnít!"  Zažil jsem, jak reklamovali jeden nápoj, protože v platikovém obalu měli pouze karosérii autíčka bez podvozku.  Mají toho plno - trička, hrníčky, skleničky, samolepky. Ale najdou se i kampaně s hodnotnými dárky.  A proto: udělejte dětem radost a kupte jim plastové skleničky ať Vám nechlastají tu chemii.
0/0
7.8.2002 14:39

admiral_Atvar

Re: Re: idioti
taky souhlasim, ale ta zaverecna gradace vaseho projevu proti konzumu "uvarte si caj" u mne vyvolala primo zachvat smichu :)))
0/0
7.8.2002 14:51

Iva

tak meli zvysit pocet sklenicek
Tato reklamni kampan tedy nebyla moc dobre promyslena. Timto si jen odradili zakazniky. Piju tang jako o zivot a zjistuji ze uz to neplati!!! Priste ho nekoupim. K velikosti reklamy v mediich meli dat patricny pocet sklenicek!
0/0
7.8.2002 13:05

dada

ovce
Jste jako ovce. Copak nevíte, že i tenhle článek dělá reklamu na úžasný Tang, který chtějí všichni? Už jste to pili? Já se málem pozvracel
0/0
7.8.2002 13:00

admiral_Atvar

konsumujte :)
když sníte ještě 49 balení naší skvělé instantní polévky, vyhrajete obrázek našeho maskota s podpisem ředitele
0/0
7.8.2002 12:43

Trolleybus

Re: konsumujte :)
Jo jo, svatá pravda
0/0
7.8.2002 15:47

Alex

chemie
Nedavno jsme jedno balení koupili, pomeranč nebo broskev,tuším. Holka je astmatička a za pár minut po napití otekla a dostala vyrážku!Zbytek nápoje jsem vylil a Tang už nesmí do domu. Je to hnusná chemie, nedoporučuji podávat dětem- astmatikům a nám dospělým zbývá jedině po případném napití (požití)vypláchnout útroby dobrým pivem, jediným "zdravým" nápojem na trhu.
0/0
7.8.2002 12:36

Stealth

Re: chemie
Moje řeč, jednou jsem malé balení tohoto zázraku obdržel s čímsi v obchodě. Když jsem si toho loknul (nevarovala mě blba ta superumělá barva), málem jsem hodil šavli. Hold pro ten východní póvl je každá sračka dobrá. A když mu k tomu ještě slíbíme korálky (pardón - skleničky z plastu)...
0/0
7.8.2002 12:47

demon

Re: Re: chemie
a co zdravýho piješ ty ? Tang je prostě pytlík stejný chemie, jaká se jinak rozpouští do všech ostatních limonád / minerálek...
0/0
7.8.2002 14:02

Alex

Re: Re: Re: chemie
Já piju v práci obyčejnou vodu nebo čaj, doma to samé, občas si propláchnu ledviny točeným pivem,jednou začas udělám očistu útrob karotkovou šťávou. Když hřeším,tak rum s colou.Ale už nikdy pytlíkové "osvěžení" od jakékoliv firmy.
0/0
7.8.2002 16:18

jerry

Re: chemie
jo a nezapomente soutezit o stupidni cepicku staropramenu ...
0/0
7.8.2002 14:14

jana

Re: chemie
V jednom časopise byl přibalenej vzorek - jahodovej Tank. Zkusila jsem a můžu říct, že hůř chutná snad jenom urologickej čaj...
0/0
7.8.2002 15:40

Hanka

Mam doma obaly
ne kvůli sobě, ale kvůli dětem. Ty se snažily, sbíraly a... teď jde všechno do háje. Až příště půjdeme v obchodě kolem Tangu, nebudou říkat: kup mi ho, mám na něho skleničku, ale: to je ten tang, co nás podvedl. Konec tangů u nás doma!!!
0/0
7.8.2002 12:34

Palmexman

Re: Mam doma obaly
 Tak tomu říkám slovo do pranice !!! Nadnárodní monopoly, třeste se !!!!!
0/0
7.8.2002 13:39

Jirka

jakoby nebylo dost plastu kolem nás
Ještě že  těch "skleniček" (trefný název pro plastový kelímek!) bylo "JEN" 50tisíc! Je to totiž v podstatě jen další plastový odpad.
Byla by ale slušnost dát - další inzercí popírající tu předešlou - všem těm poblouzněným spotřebitelům  vědět, že je utrum. S pomocí psychoanalytika se s tímto tvrdým faktem jistě nějak srovnají.
Nejspokojenější pak budou asi...reklamní agentury-haleluja!
0/0
7.8.2002 12:29

Nommo

Nasrat i se skleničkou
Ať jdou do hajzlu i skleničkou! Nekupujte předražený blbosti od nadnárodních společností a nebudete litovat, že nemáte skleničku...
0/0
7.8.2002 12:29

El

Re: Nasrat i se skleničkou
vono je to jedno zda narodni nebo nednarodni.
0/0
7.8.2002 13:31

Akim

CRAFT
Kdyz uz jsme u tech soutezi. Pamatujete si soutez pred par mesici, kdy se po sbirani carovych kodu zbozi od crafta a dalsich firem (uz si nevzpominam, ktere to byly, ale mezi ty vyrobky patril treba 3bit) tam se hralo o barak...mela se pak napsat odpoved na otazku "Kolik zrnicek kavy je v jednom kilogramu.....ta soutez skoncila, ale nejsem si vedom nejakych vysledku. Bylo to nekde vystaveno, napsano a vyhodnoceno????
0/0
7.8.2002 12:26

Petr

Re: CRAFT
A Ty si pamatujes na nejakou takovou soutez ve ktere by byly zverejneny vysledky???  Ja ne...
0/0
7.8.2002 13:03

Pavel Klempa

Re: CRAFT
tak tohle by mě taky zajímalo. Nevíte kdo všechno za firmy v té akci jel? Chtěl bych se totiž dozvědět, kdo vyhrál ten barák.
0/0
7.8.2002 13:16

Dr. No

TANG=HNUS
Stejně je to odporné chemické pití, které nikdy nevidělo pomeranč nebo co všechno...a navíc je to vyrobené v Polsku....no nekupte to!
0/0
7.8.2002 12:26

fish

Re: TANG=HNUS
že je to odporné chemické pití s tím bych i souhlasil, ale co máš proti Polsku? Nechápu
0/0
7.8.2002 12:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.