Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Železničáři se bojí o červencové platy

Odborové sdružení železničářů se domnívá, že výplata mezd za červenec je ohrožena. Jeho ústřední výbor dal proto předsednictvu OSŽ mandát k přípravě nátlakových akcí, pokud zaměstnanci nedostanou peníze od 10. do 15. srpna. Mluvčí Českých drah Zdena Celá ale tvrdí, že mzdy vyplaceny budou. "Mrzí nás, že odboráři šíří poplašné zprávy, i když jsou naším vedením pravidelně informováni," uvedla Celá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radek Cestr

Chci být odborářem nebo managerem u Českých drah
Je velice potěšující každý rok, alespoň třikrát se pobavit nad požadavky našich spolehlivých a moderních železnic. Myslím, že tento podnik by mohl být ve všech ekonomických učebnicích dáván za vzor všem ostatním podnikatelským subjektům. Uz leta neprodukuji, žadný zisk na co take? Vždyť existuje spoustu dalších důvodů proč podnikat a nevydělávat, bohužel mě žádný nenapadá. Dnes se divíme hospodaření Enronu a spol., ale co kdyby jsme se světu pochlubily co je možné v ČR. Management má nadprůměrné mzdy, podle čeho je asi hodnocen? Třeba, že přijde ráno do práce, může používat služební vozidlo i pro soukromé účely, neboť na veřejnou dopravu není spolehnutí. Možná je kritériem hodnocení kolik dotací získají od státu.
Asi nelze vyčítat řadovým zaměstnancům, že chtějí dostat zaplaceno za svojí kvalitní práci, neboť kdo by neocenil špínu ve vlaku, asertivní průvodčí a jejich smysl pro dochvilnost. Ještě, že za nimi stojí, tak mocné odbory, které chtějí jenom to na co mají nárok a princip solidarity s ostatními chápou poněkud jednstranně.
Az budu mít nejaké děti, tak z nich budou železničáři, protože budou mít vždy nárok na veškeré prebendy bez ohledu na hospodářské  výsledky, a to se jim asi nikde jinde v ČR  a zahraničí nepodaří.
Určitě se upřímně chci omluvit všem zaměstnnacům, železnic, kteří odvádějí poctivě svojí práci a přistupují odpovědně ke svému povolání. Myslím, že oni nejlépe porozumí a budou chápat to co se mi nelíbí a považuji u železnic za prohnilé.
0/0
9.8.2002 16:13

Kacirek

Nenadavejte
Nevim proc lidi porad nadavaji na CD? Kdyby videli jak jezdi vlaky ve Velke Britanii tak by byly radi ze maji tu svou ceskou drahu.V Anglii tedy jake mam zkusenosti jezdi vlaky spinave a klidne sedite na spinave sedacce.Vlaky jsou v Anglii o nic mene zpozdene nez u nas a co je nejhorsi ze je zpozdeno vlaku vic a protoze nefunguje rozhlas tak klidne nastoupite do vlaku ktery jede jinam. Pak prijde pruvodci cvakne vam jizdenku a vubec ho nezajima ze stanice urceni neni ani na trati.Myslim ze CD zase takovej zmatek neni. A to ze je vlak spinavej z toho si tolik nedelejte v Anglii z valku ani nevidite jak jsou spinava okna a pri vystupovani musite otevrit okno a otevrit z venku protoze na klicku uvnitr nekdo jaksi zapomel.
0/0
8.8.2002 0:47

milan

železničař
jsem pro železnici miluji ji
0/0
7.8.2002 21:01

Lenin

Jen ať se bojí
Jel jsem po dlouhé době vlakem a zase dlouho nepojedu. Takový bordel a neochotnou průvodčí jsem snad nikde jinde neviděl.
0/0
7.8.2002 18:06

Blažena

Pokud se na ČD neudělá pořádná reforma
nikdy se záležitosti nepodaří vyřešit. Páně Duškův stávkovací stroj už musí někdo zastavit. Sedněte si s železničářem a zkuste si s ním popovídat (vlastně teď už nemůžete, protože železničáři s nikým mluvit nesmějí). Ať pan Dušek a jeho melodyboys už konečně řeknou, kdy se sníží nehorázné a nepodložené dotace do ČD a jak to chce řešit. Kdo zaplatí nehorázné ztráty ČD vyplývající z naprosto nesmyslné cenové úpravy jízdného na ČD z ledna t.r.? Kdy konečně odstoupí současné, nejneschopnější vedení ČD?
0/0
7.8.2002 14:48

Milan

Re: Pokud se na ČD neudělá pořádná reforma
Blaženo ty seš ale kráva, nepleť se do něčeho čemu nerozumíš. Nákladní doprava ČD je zisková, osobní dopravu si objednává stát ze zákona a reguluje ceny jízdného a dává slevy pak by měl tyto ztráty dráze nahradit tedy žádné dotace pro ČD náhrada ztrát způsobené státní regulací. Dále ČD nemá zelenou naftu taže ji kupuje zdaněnou a vlastně platí silníční daň, tento nesmysl stát do dnešní doby neošetřil. Blaženo, žádné poručíme větru dešti vše je složitější než to vypadá.
0/0
8.8.2002 8:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.