Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česku hrozí další vzestup nezaměstnanosti

Česko čeká růst nezaměstnanosti. Hovoří o tom ekonomové a v návrhu státního rozpočtu na příští rok to přiznává i ministerstvo financí. Úřad Bohumila Sobotky v komentáři k návrhu rozpočtu připouští, že ani slušný vzestup ekonomiky, kolem 3,5 procenta, v příštím roce nedokáže srazit nezaměstnanost pod devět procent. Ekonomové pak hovoří dokonce o tom, že napřesrok by v zemi mohl být bez zaměstnání každý desátý člověk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kvik

Napnete tedy vsechny sve sily
Jiste vam nemohlo uniknout, ze existuje hrstka populace ktera se nejenom ma dobre ale jaksi se ma primo skvele. Jejich cas je traven chrochtanim blahem na zranicich s konkubinami a varovanim lidu pred hruzami komunismu a jak je nutne aby lid pracoval vice a byl placen mene. Napadlo vas nekdy, ze proto aby se tito mohli valet v rozkosich, vetsina z vas nema ani na najem a najist se muze tak vypecenych frazi o demokracii?
Bohuzel at pracujete az jste modri v tvari, stejne vam to nebude dnes nic platne protoze vasi parazite vam ukradnou vse co mohou a pak vam zacnou spilat jak jste lini a kdybyste jenom pracovali vice pak treba jednou, mozna...
Pamatujte si, ze musite zit v rezimu ve kterem plati: Cim vice budete pracovat, tim hur se budete mit a tim lepe si bude zit vas mily parazit pro ktereho se obetujete!
Tak s chuti do toho a pul je hotovo! A ne abyste zase nostalgiovali po socialismu, vy nevolnici jedni!
0/0
17.8.2002 22:48

holt, ten
sociálkomunismus nás bude stát pěkně draho, a nejen nezaměstnanost, ale kurz koruny, ohromná zadluženost atd.
0/0
12.8.2002 8:18

Jiří Kolář

Kapitalizmus - ano, komunizmus - ne, ale také proč!
Přečel jsem si v předchozích příspěvcích celou řadu stesků na současnou dobu a "dobrých" vzpomínek na předrevoluční časy. Nebrečme a pokusme se trochu rekapitulovat. Ano, práci za komunistů měl skoro každý a Když vynecháme třídní neprátele (a ti si to podle tehdejších měřítek zasloužili) tak každý. I ten třeba největší lempl a lenoch. Na druhé straně mezi dobrým a mizerným pracovním výsledkem nebyl v odměňování téměř žádný rozdíl. Stejně tak vzdělání a schopnosti nebyly ani trochu ohodnoceny a lékař bral méně než třeba dělník. Jedinným měřítkem byla loajalita k vládnoucí straně. Ale ani toto ohodnocení nebylo nic moc. Snad jenom straničtí papaláši na tom byli o trochu lépe, ale i ti pouze o trochu. Snažit se bylo zbytečné, platilo pouze kdo nekrade, okrádá rodinu. A já se ptám, může se po tom někomu stýskat? Rozumnému člověku těžko! Zdravotnictví bylo údajně zadarmo a dostupné každému. Vedoucím soudruhům sanopsy, ostatním lidem špinavé a nevybavené nemocnice, neochotní lékaři a ostatní zdravotnický personál. Průměrný náš věk hluboce zaostával za západní evropou a postupně se dokonce snižoval! Porovnejte se současností (pouhých 12 let) a komu se po socialistickém zdravotnictví stýská? Asi nikomu. Ale jděme dál. Co jsme si za pár vydělaných šupů mohli koupit? Ano základní životní potřeby ano, Hlad jsme neměli, to ne. Ale každá jen trochu normální věc (na západ od našich hranic) byla u nás předmětem závisti, šmeliny, zkrátka nedostupná. Porovnějme současnost. To co je tam je i u nás, né vždy na to máme! Ale i to je výsledkem komunizmu. Porovnejme koupěschopnost průměrného Rakušana nebo Němce (a kde byli po druhé světové válce) a průměrného Čechoslováka před revolucí. Zbytečné komentovat, každý si udělá úsudek sám. A tak mohu pokračovat dál a dál (nemohu, maximální délka příspěvku mne již začíná omezovat). Proto jenom jedno na závěr! Krást nás naučila německá okupace a 40 let komunizmu. Skutečná příležitost ke kradení však nastala teprve teď v období transformace. To není v kapitalizmu jako takovém, ale je to v nám pod kůži zažraném komunizmu. Až ten překonáme (a ještě to hezkých pár let potrvá) tak teprve tenkráte bude v Česku skutečně dobře. A k tomu napěme všechny své síly a né k pláči a steskům po paternalistické minulosti!
0/0
11.8.2002 15:30

krakonoš

Re: Kapitalizmus - ano, komunizmus - ne, ale také proč!
Pisatel pravděpodobně patří mezi horních deset tisíc,jinak si to nedovedu vysvětlit.máte rodinu,děti?
Vždyť to,co popisujete je ještě UTOPISTICKÉ.Uplácí se stále více,patříme mezi nejzkorumpovanější země světa,české silnice jsou postrachem pro všechny turisty z hladiska bezpečnosti A LÉKAŘSKÁ PÉČE...,NO....
Ano,někdo má vyšší životní úroveň,ale je také mnoho těch co žijí od výplaty k výplatě a mají sotva na zaplacení nájmu a energií.nyní ještě více platí,kdo nekrade,okrádá rodinu,lobby je všudypřítomná.Co mi řeknete na to,že průměrný plat ve srovnatelné zemi,Slovinsku je 2,5 x vyšší při podobných cenách?Aco trestní právo a kriminalita,12 let odnětí svobody za 2 vraždy je dostačující?-Vždyť to nemá ve světě obdoby,více práv mají zločinci,než slušní lidé.
Možná to zejména Pražanům vůbec nevadí,ale to ,že se díky špatné sociální situaci nerodí děti vidím jako velký problém,nejen ekonomický.
Neobhajuji komunismus,ale systém skandinávských zemí,kde bydlí mí vzdálení příbuzní a musím konstatovat,že dostat se na úroveň Švédska je jen náš sen.Statistika:porovnávalo se sociální zázemí,HDP,kriminalita,životní  prostředí,přístup ke vzdělání,výzkum..1. Norsko,2.Švédsko...daleko za nimi ostatní kapitalistické státy EU.
0/0
11.8.2002 22:13

krakonoš

Klady - zápory
Češi jsou mistry převlékačů kabátů,z ultraleva do ultraprava.Je fakt,že řada věcí byla v minulosti lepší,některé horší.Kdo má za zády zbohatlého tatíčka,nebo restituci,tak je zaslepený.nebydlím v Praze,tam je asi "ráj",i přes střední školu s bakalářskou VŠ jsem  sháněl za posledních 5 let 2 roky práci (odešel jsem pouze z čerpací stanice,kde byly takové podmínky srovnatelné s 19.stoletím,kdy továrníci nutili k práci 6-leté děti a dostával jsem běžně 2-3 tisícovou výplatu....Kdo dnes nemá malé děti,také nepochopí.Rozhodně nechci opěvovat komunismus,ale sociální podmínky pro rodiny (nejen) s malými dětmi jsou dnes naprosto katastrofální,a je to jediný důvod proč vymíráme.(Další statistika:Aby byla výše mateřské dávky alespoň rovnocená s lety 70.-80.,musela by být 6 500-7000 Kč,a ne nynější žebračenka 2 552.-Kč)Vláda pro to má recept- společně zdanit manžele,ale místo toho aby podpořili 70% populace,která nemá zdaleka ani průměrnou mzdu,tak na daních ušetří ti,kteří mají 30 tis.a více,čím více,tím větší roční úspora - nemám slov.A ženy s dětmi,pokud nemají opět někoho,kdo je protlačí,tak jsou prakticky bez šancí získat zaměstnání,neboť i většina zaměsnavatelů vyžaduje nejméně 2-směnný provoz,nárazové přesčasy,vím o ženách SŠ i VŠ,které beze známých trpí depresemi,neboť se kvůli dětem stávají pro práci nepotřebné.Asi by to mělo fungovat jako v EU,kde mnoho žen je doma,neboť mzda průměrného muže dostačuje.A jaký má dále vliv nezaměstnanost na lid?-Deprese,psychické problémy,velký nárůst sebevražd.Na druhé straně úmyslně nezaměstnaní,načerno si přivydělávající,ale i mnoho podnikatelů-živnostníků přiznávajících malý příjem pro získání tučných dávek.Byl jsem vlastenec,ale životní zkušenosti mě již v mých 32-letech dost odradily.Kdybych mohl, zvolil bych nějakou opravdovou demokratickou zemi,kde se zákony i dodržují ,a slušný  poctivý člověk má přece jen větší šanci.
P.S. tady se někdo hádal kvůli cenám,o tom nemá cenu dislutovat,tam je to jasné.Mzda sice 4x nižší,ale energie nižší v desítkách násobků,dále např.Sunar 16x levnější...dalo by se dlouho pokračovat.
0/0
11.8.2002 8:52

aaa

Re: Klady - zápory
Musíte ale pochopit, že státní zdroje nejsou neomezené. Proč má vyplácet přemrštěné sociální dávky pro chronicky líné lidi. Proč má dotovat různé výrobky. Tak jako tak bere peníze nám a jen je přerozděluje podle uznání některých lidí. Problém je v tom, že při tom přerozdělování se ty peníze hrozně ošoupou, a tak z nich nakonec zbyte třeba jen polovina.
0/0
11.8.2002 9:53

Alex

Re: Klady - zápory
Plně podporuji vaše stanovisko a názory. Máme doma měsíční mimčo, stát nám dal 237Kč měsíční příspěvěk na dítě a jdeme od výplaty k výplatě. Radím všem mladým, nepořizujte si mimino,pokud nemáte naspořené minimálně desetitísíce anebo bohaté rodiče (SPOLUŽIVITELE).Ať se ti "nahoře" nediví,že vymíráme, kdo zodpovědný s průměrným příjmem chce dřít bídu?
0/0
12.8.2002 9:27

ledig1

konec podvodu se "světovými" cenami
Vysoké ceny zboží a služeb jsou důvodem k nárůstu nezaměstnanosti. Při vysokých cenách se toho koupí méně a pokles obratu prodaného zboží vytlačí další lidi z práce. Vydělají na tom pár výrobců, kteří se dohodnou na vysokých "světových" t.j. západních cenách, i když zaměstnancům platí východní mzdy. Výsledkem jsou miliardové zisky pro pár vyvolených, kteří si kupují další a další podniky, a miserie pro většinu občanů. Posvětí to politici všech politických stran, protože jsou koupeni sponzorskými dary od monopolních výrobců a musí proto mlčet!!
0/0
10.8.2002 23:23

aaa

Re: konec podvodu se
Vysoké daně jsou důvodem růstu nezaměstnanosti. Když má podnik zaplatit státu soc. a zdrav. pojištění za zaměstnance ve výši 35% jeho hrubé mzdy, tak ho raději nezaměstná. Spočtěte si sami kolik platíte státu na daních.
Ptejte se kolik mizerných státních úředníků z nich platíte a jak pro vás pracují, když něco potřebujete.
0/0
11.8.2002 0:12

taky občan

Re: Re: konec podvodu se
... blbost, kolik šéfů bude ochotno platit další zaměstnance, když by to jednak mohli dát sobě, jednak už stejně nejsou schopni prodat, co vyráběj, a nikdz nebyli schopni vyrábět to, co sice by bylo potřebné, ale nedá se na tom vydělat, spíše naopak....
0/0
12.8.2002 9:55

kvik

Hodne stesti
Pre tim neblahym kapitalistickym pucem byla prumerna mzda 3 600 korun na mesic a protoze tam nebyli kapitalisticci tunelari, skoro kazdy za ni pracoval. Najem za 1+3 byl 342 korun. Veskere skoly i jesle byly zdarma a veskera zdravotni sluzba byla zdarma. Obcane meli constitucni pravo na praci a bydleni a proto nezamestnanost a bezdomovci neexistovali. Porodnost byla 2.1 na manzelskou dvojci. Matka s ditetem mela narok na dva roky plne placene materske dovolene po porodu (nejdele na svete) a na doporuceni lekare od tretiho mesice tehotenstvi. Stat vyplacel  kolem 5ti tisic porodneho, dale 20 tisic novomanzelske pujcky a do doby nez dite vystudovalo a naslo praci, pridavky na deti. Duchodovy vek byl 60 let pro muze a 53 let pro zeny ( nejnizsi na svete, Italie mela tehdy 60 let pro muze a 56 pro zeny a ne volne soboty). Narok na duchod vznikal po odpracovani 15ti let a vypocitaval se z peti nejlepe placenych let cele kariery. Delnici si mohli dovolit  vikendove chaty a meli narok na lazne zdarma. Zivotni uroven byla vice nez srovnatelna se zapadni Evropou a US. Pro rok 1982 mela CSSR pres 9 tisic dolaru per capita hrubeho hospodarskeho produktu. Dnes Cesko nema ani 6 tisic. Ocelarsky prumysl jednou produkoval kolem 15ti milionu  tun oceli (per capita nejvice na svete). Dnes vlada prodava Vychodoslovenske Zelezarny za jeden dolar. Cely prumysl je bud zniceny a nebo vlastnen zahranicnimi investory (rozumej tunelari). 
Tento marasmus zcela zblbela populace vini na  komunismus a jedine reseni vidi v neviditelne rucce trhovni a  kapitalismu a co jinemu do nich propaganda tunelaru napumpuje. Jedine co muzete ocekavat od EU. je, ze budete zasobarna levne pracovni (a velmi servilni a docilni s komplexem menecenosti) sily a zemedelske produkce. Jinymi slovy: Evropske Mexico.
Lide, preji vam vsem hodne stesti v  budoucnosti! Budete ho potrebovat.
 
0/0
10.8.2002 23:16

UmaGuma

Re: Hodne stesti
Vy budete asi jeden z tech, kteri to tady usilovne tech 40 kurvili a zili si na dluh nad pomery (jak jste sam popsal) a ted jeste mate drzost vyzyvat stare casy. Odbornik zasne a laik se divi. Tim ze se ohanite oceli a laznema pro delniky to vypada, ze jste nejaka zhrzena bandaska, ktere chybi vedouci uloha delnicke tridy. NIKDY VICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
11.8.2002 0:01

aaa

Re: Hodne stesti
Průměrná mzda mohla být jakákoli, koupit se dalo hovno. Do práce se chodilo odpočívat a ne makat. Nikoho vyhodit nemohli, tak se nikdo nesnažil. Každý dostal od státu byt, a tak, když ho teď  v Praze nemohu sehnat, je to tím, že má každý důchodce v Praze 3+1 za regulované nájemné, proč by se taky stěhoval do menšího.  Sociální dávky byly tak neúnosné, že se z toho vzpamatujeme asi za 20 let. Žijeme teď déle, musíme tedy pracovat déle. Jen ať produkujeme ocel, i když ji třeba nikdo nepotřebuje a je to drahé a prodělečné, jen ať jsem první na světě. A že zahraniční investoři to umí lépe ukazuje Škodovka, ta by bez nich teď byla na úrovni Trabantu tzn. nebyla.
Ano, viním komunismus za všechno -  zabíjení lidí, popravy, šikanu a stav do kterého tuto zemi dostal.
Viním Vás za to, že jste mu to svou hloupostí umožnil.
0/0
11.8.2002 0:07

Vlastik

Re: Hodne stesti
Kvik nejvetsi debil !!
0/0
11.8.2002 1:12

Kral

Re: Re: Hodne stesti
Nejvetsi debil jsi Ty a ti 2 pred Tebou.Vy tupci jaka byla zadluzenost statu pred rokem 89 a jaka je dnes?Kvik ma uplnou pravdu.A nejakej blb kterej jeste ndavno tahal kacera po dvore a hral si v uhlaku na hornika bude tvrdit ze se za ty penize nic nekoupilo.To muze napsat jenom primitivni debil!Nebudu blbeckum tady psat rozdily cen tehdejsich a dnesnich.Beztak jste jedna pakaz podvodnicka protoze to co pisou ti dva blbci pred Tebou muze napsat opravdu jen blbec nebo ten kdo nechce znat pravdu.Ted mi budete nadavat do komunistu ale kdo chce znat objektivni pravdu at si vse objektivne porovna.Nebylo vsechno za dob totality idealni a dobre ale to co pise kvik je naprosta pravda.
0/0
11.8.2002 3:20

MS

Re: Re: Re: Hodne stesti
Krali, Tobe asi nema cenu nic vysvetlovat, mas asi hodne kratkou (anebo hodne vychlastanou) pamet. Docela jsi me s tema kecama nasral. Ja Ti nebudu nadavat do komunistu, pro me jsi jen obycejnej curak (a zaroven se omlouvam za pouziti tohoto vyrazu vsem slusnym ctenarum teto diskuze, nejak jsem se neudrzel).
0/0
11.8.2002 8:15

aaa

Re: Re: Re: Hodne stesti
Zadluženost je obrovská a ještě porostu kvůli současné socialistické vládě. Zajímalo by mě, co si o tom myslíte vy voliči US. Celé 4 roky bujujete proti opoziční smlouvě a teď kvůli několika ministerstvům překroutíte svůj program o 180°.
0/0
11.8.2002 8:15

PC

Re: Hodne stesti
kviku, tvuj nazor je taky nazor. Ja vydelaval v r. 1982 pres 4000 Kcs....Bydleni jsem nemohl sehnat, protoze to bylo skoro nemozne a musel jsme bydlet dve rodiny v dvoupokojovem byte o rozloze 50 ctverecnich metru....Pravda byla, ze ten byt byl levny.... Konstitucni pravo bylo na houby, protoze v komunistickem Ceskoslovensku vladlo bezpravi. Zdravotni sluzba byla zdarma, a taky tak vypadala....Jak se rika, zadarmo ani kure nehrabe... Ruzne ty porodne a pridavky na deti existuji i v jinych zemich Zapadni Evropy.... V USA, treba tyto vymozenosti nejsou, ale lidi si nejak nestezujou :) Je pravda, ze lide v CSSR se nemeli tak spatne, jako treba v SSSR nebo v Rumunsku, ale lide nemeli svobodu a to je hlavnejsi, nez zit ve zlate kleci. Pises o tunelarich, ano jsou to hajzove, a proste tuneluji republiku ze zvyku...Delali to od Velke Unorove Revoluce 1948 kazdy den.... Avsak mas pravdu, ze vstup do EU Cesku jen ublizi, protoze ceska vlada neni "zapadni", jsou to vlastne komunisti a nechaji Cesko napospas zapadni ekonomice, ktere proste ceska komunisticka ekonomika nemuze konkurovat. Ceska vlada musi  podporovat "maly business", ktery je pateri ekonomiky vsech zemi. Ale to komunisticti politici nevedi, i kdyz je kviku tak opevujes.
0/0
11.8.2002 3:43

Petr

Re: Hodne stesti
Po sedmi letech v USA souhlasim.Nase verejnost se cela zcela mylne domniva,ze v teto zemi vse funguje(U.S.).Mozna ze problem neni v systemu,ale v lidech.Nekolikrat jsem zaslechl vyjadreni pana Vaclava Havla,ze nasi obcane jsou poznamenani komunismem.Zajimalo by me,co by rikal,kdyby zil v U.S..Ja mam ale pocit,ze lide zde jsou uplne stejni,pouze ziji v "trochu" odlisnych podminkach.Zkracene receno:delate stejne jako v CSSR pred listopadem 1989,ale berete nesrovnatelne vice.Toto plati v pripade,ze delate pro stat,nebo pro velkou firmu(jako i u nas).Pokud se nekdo pta,jak to muze fungovat,vzpomente na Risi Rimskou-rimsky obcan nemusel pracovat;byli mu prideleni otroci.Ale otroctvi uz davno neexistuje(nastesti pro obcany vychodni Evropy a Afriky).Nakonec podotykam na svou obhajobu pred kritiky,ze mi tento system zcela vyhovuje a komunismus odmitam(po znarodneni bych musel zase do prace).
0/0
11.8.2002 8:00

Vladimír Iljič Špidlin.

Re: Hodne stesti
Kvikni nám něco o fungujícím komunismu v kterékoliv zemi, bolšánku!
0/0
11.8.2002 12:34

reno

Re: Hodne stesti
Máš naprostou pravdu Kviku,souhlasím s každým tvým slovem!
Jen bych dodal ,že nyní byly vykradeny podniky,fondy,cestovky,kampeličky,banky všechno co má v této zemi nějakou cenu se dostalo nebo dostává do rukou cizáků,díky debilním Klausovejm reformám,docela legálně!
To by komančové NIKDY nedopustili!Jako perlu bych chtěl uvést pokus o "darování" naší nejmodernější nemocnice Na Homolce,vybavené Lakselovým gama nožem,nějaké univerzitě v USA,náměstkem ministra zdravotnictví!
NeskutečnéTakovou pakáž máme ve vládě,děsí mě to!Tato malinká vykradená zemička má dát zadarmo nejbohatší zemi světa,svou nejlepší nemocnici!Neskutečné,neuvěřitelné,blbé,hloupé,rozkrádání!Je vyklausováno,vy tupá sebranko!
0/0
11.8.2002 12:46

Jiri

Re: Hodne stesti
Neni to Evropske Mexico, ale Zimbabwe.
0/0
11.8.2002 20:05

Nazor

Jo a jeste neco...
to vite, ze mame z USA dost zajimavy dohody o snizenych clech?? A vstupem do EU budem mit hov... Amiky nesnasim, ale obchod je obchod. At si jdou dojcaci kolonizovat nekoho jinyho...treba Mongoly!
0/0
10.8.2002 22:11

Thomas

Re: Neco proti "Dojcakum"?
Kdyby nebylo Nemcu,byl by na tom cesky prumysl rozhodne hur nez je ted.Co takhle Skoda Mlada Boleslav?Pochopitelne ze ne vsechny nemecke investice v Cechach a na Morave jsou nenapadnutelne,ale odsuzovat kvuli tomu vsechno stylem "at Dojcaci kolonizuji nekoho jineho" muze jenom zhrzely cechacek stitici se opravdove prace.Vsem vam preji moznost pracovat v EU a potom uvidime jak rychle se vratite domu!Ci spise budete poslani domu... .Thomas
0/0
10.8.2002 23:03

UmaGuma

Re: Jo a jeste neco...
Celni vyhody s USA nasim vyvozcum prinesou obchody rocne asi o 30 milionu USD navic, zlomek toho, kolik cini obchod s Nemckem, takze to je vcelku zanedbatelna zalzitost
0/0
10.8.2002 23:57

Nazor

Slovinsko!!
A co jste čekali od rudýho Šmudly?? Hele a víte, jaký jsou platy ve Slovinsku?? Podle ofic. statistik maj průměrný plat 1000USD = cca 32000Kc!! Kde se to vzalo, kdyz kazdej druhej Cech si mysli, ze je to nekde na Ukrajine... Kaslete na EU a na Nemce, ty nas nemaj radi! At zije Slovinsko!:)
0/0
10.8.2002 22:08

Putin

PERESTROJKA!!!!
Navrhuju aby byl premier Michail Gorbacov a perestrojil vsechno od A do Z. Ten cesky kapitalismus je opravdu smesny.  Ti co neco umi a nemaji tatinka nebo strycka na ministerstvu musi byt samozrejme nasrani. Ale tak to v tom Cesku vzdycky bylo, ja na brachu a bracha na me. Takze i ty podezrele uplacene zakazky a jine vladni svinarny te zemi a trznimu rozkvetu urcite nepomohou. Hele a co pan Dlouhy? Jeste zije? Mely by ste ho zabit, kurva  jedna. Vytunelovale miliardy mezi svojima znamima v kauze jako LTO atd.  Hugo Majoneza
0/0
10.8.2002 20:56

Martin

vsem zasranejm rudejm zatylkum
Meli by jste prestat placat ty vase rudy picoviny,protoze to nikoho nezajima.Jestli se vam tu nelibi,odstehujte se nekam do Ruska vy hlavy kokoti
0/0
10.8.2002 18:53

Jana

Matka po MD.
Mám střední školu, malé dítě a jsem příliš krátce na ÚP na to, aby za mně dostal zaměstnavatel příspěvek. Myslíte, že mám šanci sehnat práci ? Jestli ano, tak si to zkuste na Severní Moravě.
0/0
10.8.2002 17:14

Antonín Loskoč

Re: Matka po MD.
Vážená paní, osobně si vašeho mateřství vážím. Pomoci si však budete muset sama. Tento společenský řád je založen na individualismu-neboli sobectví - tím je však daná Vaše svoboda, takže si sama svobodně pomůžte. Přeji Vám mnoho úspěchu. Snad by jste nechtěla zpět socialismus.
0/0
10.8.2002 18:15

aaa

Re: Re: Matka po MD.
Tento řád není založen na sobectví, ale na snaze postarat se především sám o sebe a nečekat na pomoc jiných.
0/0
11.8.2002 0:14

PC

Re: Re: Re: Matka po MD.
Konecne nekdo pochopil, jak funguje kapitalismus. Az to vsichni pochopi, tak to nude fungovat i v CR
0/0
11.8.2002 3:48

krakonoš

Re: Re: Re: Re: Matka po MD.
Ano,takové svinstva vylézají z hub restituentů,zbohatlíků,lidí co si nevidí ani na špičku nosu.Lidskost proti sobectví.Prý o tom je kapitalismus.Ten je dobrý pro továrníky,manažery,ředitele,podnikatele ,pro 80% lidí určitě ne.Ideální by byl sociální polokapitalismus,který praktikují skandinávské země,a přesto patřící mezi absolutně nejvyspělejší země světa.nebo chcete kapitalismus 19.století,kdy ve slévárnách pracovaly6-7 leté děti za stravu? 
Starat se sám o sebe.
Takový debilní žvásty nám předkládá Klaus a další poslanci,kteří jen tím ,že se dostali do parlamentu mají zajištěnu budoucnost pro sebe i své děti,neboť se dostanou tam,odkud se dolů už nesejde,a to ani po vypršení mandátu.
pravděpodobně výše uvedení pisatelé budou arogantní ,sobecký pražáci.
ale na každého jednou dojde,a o to bude pád do reality pro takové "lidi" bolestivější...
0/0
11.8.2002 9:06

aaa

Re: Re: Re: Re: Re: Matka po MD.
Taková slova vycházejí z úst mladých chytrých lidí, kteří nechtějí platit daně na flákače Vašeho typu.
0/0
11.8.2002 9:41

PC

Re: Re: Re: Re: Re: Matka po MD.
Starat se sam o sebe neznamena, ze nemohu pomoci lidem, kteri se o sebe postarat proste nemuzou......
0/0
11.8.2002 20:58

zaměstnavatel

práce čecha je drahá
Když se vezme pracovní nasazení a všechy peníze co vás stojí jeden zaměstnanec tak jednoduchou matematikou zjistíte že za ty prachy máte dva ukrajince a ty vám udělají praci jako tři češi .           
0/0
10.8.2002 16:41

Pepek Vyskoč z Protivína

Pan vrchní strážmistr mě poslal pro kontušovku.
Pak se společně s ostatními strážníky na četnické stanici v Protivíně vožral se slovy, že již rozpad C.K. nemůže vidět. To dávám radu všem, kteří nadávají.
0/0
10.8.2002 15:50

Obyvatel

Lidi musi mit KDO zamestnat
, Ono neustalym zvysovanim dani a pojisteni moc pracovnich mist nevyrobite, protoze ti co by mohli nekoho zamestnat mezitim zkrachuji. Tohle je ovsem pro socanskou logiku nepochopitelna vec. Radsi okradat pracujici jak to jen jde, prerozdelovat a delat dluhy. Mozna to dopadne jako za Lenina (to je preci vzor soucasne vlady) v Rusku, kde kdyz to slo uplne do haje, tak povolili podnikani a v momente kdy se ekonomika zase trochu vzpamatovala tak vsechny podnikatele poslali do lagru.
0/0
10.8.2002 15:14

absolvent VUMLu

Re: Lidi musi mit KDO zamestnat
Ano Lenin vyhlásil tazv.NEP - Nová ekonomická politika - která znamenala návrat k tržnímu hospodářství - mezitím zemřel a Stalin tuto novou ekonomickou politiku zardousil. Výsledek známe.
0/0
10.8.2002 15:43

Martin

Re: Re: Lidi musi mit KDO zamestnat
bolsevicka kundo,asi te zlikviduju
0/0
10.8.2002 18:56

Martin

Re: Re: Lidi musi mit KDO zamestnat
bolsevicka kundo,asi te zlikviduju
0/0
10.8.2002 18:57

Antonín Loskoč

Re: Re: Re: Lidi musi mit KDO zamestnat
Tak se mi zdá, že ten Martin utekl z Bohnické psychiatrické léčebny.
0/0
10.8.2002 21:07

jan

...
vemte propuštěnýho státního úředníka a zkuste ho umístit v privátní sféře. kde se MAKÁ! Špidla bude státním úředníkům zvyšovat gáže...
0/0
10.8.2002 12:46

viktor

PRÁCE JE DOST
SILNICE NA SRAČKU - proč nemohou nezaměstnaní opravovat silnice a místo toho parazitují na socialce? Přežraná státní správa prostě "nemá zájem". Je pro ní pohodlnější přerozdělovat - neboli zbídačovat ty kdo pracují a SNAŽÍ SE NEBÝT PARAZITY!!!.
0/0
10.8.2002 12:40

tonda pracant

Re: PRÁCE JE DOST
"proč nemohou nezaměstnaní opravovat silnice " - protoze ty moulo pak budou nezamestnani ti, kteri pracuji u tech stavebnich firem, co stavi a opravuji silnice
0/0
10.8.2002 15:33

Pepa

Re: Re: PRÁCE JE DOST
Hele tady nemusej makat kriminálníci tak co chceš po nezaměstnejch takovej veget nebyl ani za komančů
0/0
10.8.2002 16:40

Jirka Dříč

Neměl by se ten článek jmenovat O LENOŠÍCH
Já dřu od večera do rána-respektive pracuji v hospodě.Takže vím jak jsou hospody u nás plné. Kdyby byla taková nezaměstnanost, tak by hospody zely prázdnotou. Takže v novinách nekecejte.
0/0
10.8.2002 12:01

Stanislav Hart

Dotaz.
Když máme tedy tolik bezaměstnaných, kteří chtějí pracovat a nemohou, jak je možné, že vývěsky na ÚP a inzertní noviny jsou přeplněny inzeráty nabízející práce až dost? Jak je možné, že spousta podniků a firem trpí nedostatkem zaměstnanců? Všech profesí? Schánějí dělníky, uklízečky, obráběče, atd.. To vážně nechápu, prosím naše levicové intelektuály, aby mi to vysvětlily... S pozdravem Stanislav Hart
0/0
10.8.2002 11:47

Eman Tichý

Re: Dotaz.
Hele Stando,nejsem žádnej intoš,ale řeknu ti jedno než někde dělat za 5700 hrubýho to je fakt lepší ten pracák.Ty vývěsky jsou plné takových prac.míst kde platěj fakt na hovno.Můžeš si to zkusit nároky maj jak na pilota raketoplánu,ale mzda je ubohá.
0/0
10.8.2002 16:33

Stanislav Hart

Re: Re: Dotaz.
Vidíte? A O TOM TO JE!! Než by se šlo u nás pracovat, raději se parazituje na pracujících a makat se nejde..Název článku je špatný. Měl znít: STÁLE VÍCE LIDEM SE NECHCE PRACOVAT. Jediným řešením je snížit sociální dávky tak, aby se lidem pracovat vyplatilo. Nechápu tedy, proč současná socialistická vláda má v plánu zvyšovat minimální mzdu a sociální přídavky, dávky, porodné atd. S pozdravem Stanislav Hart
0/0
10.8.2002 20:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.