Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Firmy po povodni pomáhají svým lidem

V nouzi se pozná nejen přítel, ale i dobrý zaměstnavatel. Řada velkých a významných firem nabízí pomoc svým lidem, jimž povodeň zničila byt či dům. Mnohé jdou daleko za povinnosti, které jim ukládá zákon. A to už při prvním velmi důležitém kroku, kterým je volno na úklid a opravy. Člověk od nich dostává stejný plat, jako kdyby normálně pracoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martina

Pomoc ? Ani náhodou!
0/0
21.8.2002 13:56

ANONYM

VYZIRKA SEF
pracuji v mensi firme, ktera zastupuje na nasem trhu jednoho vyznamneho vyrobce zarizeni, ktera jsou v soucasne dobe velmi zadana a potrebna. Bohuzel nas pan sef se snazi prodavat jen za zakladni ceny (hlavne ze plni obrat), nechce ani slyset o nejake sleve, pripadne, ze by dal neco na pomoc zdarma, nebo za symbolickou cenu ani nemluve. Co se tyka pomoci lidem, nedal zcela urcite ani rolicku hajzpapiru. 
Protoze on je v pohode, vysmatej jak jojo, hlavne ze ma nabouchany konto a jezdi si firemnim bourakem pres Prahu i na obed. Je mi z takoveho pokrytce na bliti.
Moje zkusenost je i takova, ze jaksi nechape, proc bych mel jit nekam pomahat a nebyt v praci.
Jsem opravdu hrdy na jednani takovyho hajzlika.
0/0
21.8.2002 11:08

Tomáš

Jak kde...
...tak třeba v Carefouru(nebo jak se ten šmejd jmenuje) jsou dost hnusný svině - vedoucí/majitelé. Znám příklad prodavačky, která se omlouvala, jelikož bydlí v úplně zatopeném Radotíně, má zatopený být a hlavně se nemá kudy dostat do práce(Smíchov). Vedoucí jí ale vynadal, že pokud se nedostaví na čas, tak má okamžitě výpověd, že je o nemůže zajímat.  Přitom by stačilo zjistit si, kdo je s bydlením a dopravou  "v pohodě" a přeházet jim směny. Jsou to ale hamouni a tak museli i ve dnech největších záplav vydělávat a vydělávat. PS: Faktem je to, že právě tyto obch.domy jsou v těch chvílích nejdůležitější. Ale chovat se slušně k zaměstnancům by mělo být standardem. Jak pak chtějí očekávat spokojené zákazníky, když je zaměstnanec unavenj, napruzenej(nasranej)  apod.?
0/0
21.8.2002 9:35

jiný hamoun

Re: Jak kde...
ano, ty svině i o povodních prodávaly lidem potraviny, hamouni jedni... ;-)))
0/0
21.8.2002 9:50

Karel

Re: Jak kde...
Tento velký obchodní řetězec si určitě svým špatným chováním ke svým zaměstnaců zkazí pověst i u zákazníků. Pokud se jiný řetězec  chová lépe ke svým zaměstnacům  nejedu do Carefouru , ale jinde protože tam budou zaměstnanci spokojenější  a ke mě jako zákazníkovi přívětivější a vstřícnější.Takže by si to managament měl uvědomit.
0/0
21.8.2002 11:04

svrbo

neni vsude posviceni
hmm, tak treba frantici v carrefouru nutej, vzhledem k tomu ze centrala na podbabe byla nepristupna celej tyden, vsechny cesky zamestnance aby si ty hodiny napracovali, jako ze prijdou o hodinku driv do prace, o hodinku dele odejdou, apod..
Carrefour neni mala firma.......
0/0
21.8.2002 9:33

U malých firem..
.. to bude fungovat asi jinak. Jsem spolumajitelkou firmy, která měla vyplaveny kanceláře a sklady. Pojištěni sice jsme, ale řada našich klientů pro které jsme pracovali omezuje svůj provoz a již dnes víme, že zhruba pro 60 lidí nebudeme mít práci. I když bychom chtěli pomoct, vlastní starosti a náklady spojené s udržením lidí jen na základních platech, nebo výpovědi s odstupným nás potáhnou pod vodu znovu.
0/0
21.8.2002 9:21

luban

Blábol!!!!
Je to hodně zavádějící článek. Jmenujete zde samé bohaté firmy, které vycházejí svým zaměstnancům vstříc. Chce se to více poohlédnout po celé republice a optimismus, který tento článek obsahuje, klesne pod bod mrazu. Bohužel ne každý má tu čest pracovat v bance, telekomunikacích nebo energetice. Paní redaktorko, sundejte si růžové brýle a naučte se kolem sebe dívat.
0/0
21.8.2002 8:24

VlK

Re: Blábol!!!!
Hm - proč blábol? Je to asi jak kde... Pracuji ve velkém chemickém podniku, nyní po povodni stojíme. Nejsme nijak bohatí, navíc nás tato "odstávka" významně finančně postihne. Přesto nás je ve fabrice jen pár - připravujeme podnik na najetí - a všechny zatím nepotřebné zaměstnance jsme dali na odklízecí práce ve městě (škola, knihovna atd.) a zchudlý podnik jim platí plnou mzdu.
0/0
21.8.2002 8:59

energetik

Re: Blábol!!!!
Ja mám "bohužel" tu čest pracovat v energetice. Podnik pro své zatopené zaměstnance zatím vůbec nic neudělal. V tom co by mohl udělat vidí jen problémy. To samé se týká příspěvku na humanitární pomoc postiženým povodněmi. Myslím, že nezáleží na chudém či bohatém podniku, malém či gigantu, vše jde zhora. Jde o ochotu a schopnost vyššího managementu myslet na ty, co jsou dole a udělat něco pro ně. Tzv. "spokojenost zaměstnanců" bude "důležitým kritériem manažerského úspěchu" v tomto státě kdo ví kdy, jestli vůbec někdy.
0/0
21.8.2002 9:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.